IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Бентли е много изтъркано

    Астън Мартин!

    Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Разсъждаваш от позицията на недоимък.
    Според теб собствениците на Бентли са най-пре...ните?!? Ако ги питаш тях са най-големите баровци.
    А иначе теслите можеш да си ги купиш под 40К евро. БМВ и ауди са по-скъпи, а не се доближават до качествата на Тесла.
    То и затова Тесла продава повече М3 от БМВ, Ауди и БМВ взети заедно (в мид сегмента)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Това с чесането на езици го кажи на нашия "изобретател", който отново с грешните си теоретизирания си е въобразил, че е най-умния на света, а всички производители на ел. коли са глупаци, който не разбират нищо и които не знаят нищо.
      Виждаме, ТИ си по-умен, значи, дерзай.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
        Искаш да те признаем за много знаещ, но как да го направим, когато непрекъснато плещиш групости?

        В снопа на Кубрат пръчките са в паралел, и тяхната здравина е равна на СУМАТА ОТ ЗДРАВИНАТА НА ВСИЧКИ ПРЪЧКИ, в това число и най-слабите такива. Тоест твърдението ти е тотално грешно, ако се разглежда в този контекст.

        Би било правилно само ако имаме последователно свързване на компонентите или процесите един след друг. Да, ама при модулите с батерии имаме паралелно свързване между тях, така че написаното то тебе е ЕДНА ГОЛЯМА ИЗЛАГАЦИЯ дори и за деца от 3-ти клас.
        Глупости на търкалета,,Балалайко Много (НЕ)знайков: Дадох ти примера със снопа ИМЕННО, ЗА ДА ИЛЮСТРИРАМ РАЗЛИКАТА с веригата. ПЪРВОТО ИЗРЕЧЕНИЕ Е САМО ЗА СЕБЕ СИ. Трябва ли да обяснявам (уж грамотен се бараш?) че, с колкото по-висок ток товариш (на разряд, на заряд -все тая) една верига, толкова по- критична става тя за качеството на контактите (расте плътността на тока и локалното загряване) така че, миришат ти краката.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          1.Всяка верига е здрава, колкото най-слабото ѝ звено. ( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)..
          Искаш да те признаем за много знаещ, но как да го направим, когато непрекъснато плещиш групости?

          В снопа на Кубрат пръчките са в паралел, и тяхната здравина е равна на СУМАТА ОТ ЗДРАВИНАТА НА ВСИЧКИ ПРЪЧКИ, в това число и най-слабите такива. Тоест твърдението ти е тотално грешно, ако се разглежда в този контекст.

          Би било правилно само ако имаме последователно свързване на компонентите или процесите един след друг. Да, ама при модулите с батерии имаме паралелно свързване между тях, така че написаното то тебе е ЕДНА ГОЛЯМА ИЗЛАГАЦИЯ дори и за деца от 3-ти клас.


          Коментар


          • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
            в предвид на минусите със електричките, засега хибридите (без скъпите които осигуряват автономно задвиждане определени мили) са предпочитан от мен вариант.
            Ами, пребройте се, колко имате електрички и колко хибриди, а не на теория да си чешете езиците.
            Това с чесането на езици го кажи на нашия "изобретател", който отново с грешните си теоретизирания си е въобразил, че е най-умния на света, а всички производители на ел. коли са глупаци, който не разбират нищо и които не знаят нищо.

            Коментар


            • Време е да затваряте тази и отваряте нова тема:
              За водородните двигатели

              Франция ще инвестира в тази технология няколко милиарда евро, Германия - още повече
              Да му мислят държавите-бензиностанции

              Le gouvernement s'attaque à la transition énergétique. Parmi les cent milliards d'euros du plan de relance, deux milliards vont être consacrés à l'hydrogène. L'annonce a été faite hier par le Premier ministre Jean Castex. Cette énergie pourra prendre le pas sur l'électrique dans le secteur automobile. Mais son application ne se limite seulement pas à la voiture.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                ( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)
                .
                Точно мошенника Мъск, няма да се сети и няма компютъра на Тесла да сканира тока, колко точно са неговите точни показатели и да излезе надпис - несъвместимост, грешка в батерията.
                Та, батерията доживот е собственост на Тесла, хеле пък ако типичния българин или китаец да се прави на хитър и я ремонтира.
                Да, рент се плаща на батерията и си отговорен за нея (която има определен живот)
                Гаранция некой четящ от Горно Съхране ще иска доказателства за някоя моя дума.
                Last edited by hazard; 05.09.2020, 12:54.

                Коментар


                • ДНЕС е скъпо. УТРЕ НЕ Е ДНЕС.

                  Коментар


                  • в предвид на минусите със електричките, засега хибридите (без скъпите които осигуряват автономно задвиждане определени мили) са предпочитан от мен вариант.
                    Ами, пребройте се, колко имате електрички и колко хибриди, а не на теория да си чешете езиците.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                      Ако подмяната трябва да е БЪРЗА, значи конструкцията ще е СКЪПА.

                      Колкото до стандартизацията - тя е възможна точно толкова, колкото всички посетители на форума да се договорим за едно и също мнение по отношение на протестите, коронавируса или каквото и да е друго.

                      Иначе идеята е добра от гледна точка на потребителите, но е абсолютна ерес от гледна точка на производителите ....

                      Така че и тука имаме различни гледни точки и познай коя ще надделее - ами тази на по-силния (производителите). Възможно е някой да се опита да направи модулна конструкция, но дали потребителите ще са готови да заплатят по-високата цена и по-ниската надеждност, предопределена от огромното количество куплунзи, които по-принцип са ненадежден компонент, особено ако е подложен на дъжд, сняг, кал, вода, вибрации, абразивни частици и т.н.
                      1.Всяка верига е здрава, колкото най-слабото ѝ звено. ( Сещаш ли се за снопа на Кубрат?)
                      2.„Силата” на производителите, се спъва в „слабостта” на потребителите: Ти може да си силен но, скъп продукт, ТЕ не.могат да купуват...и, на твоята „сила” , ѝ се налага да се съобрази с тях. Нали си чувал онази свещена крава, дето „клиентът винаги е прав”?' Кравата може и да „заколиш”, образно казано но, ще подава много повече онзи, който отчете ВСИЧКИ моменти на пазара. Ерес или не, който започне да произвежда и продава блочно-модул и батерии, той ще развърже продажбите. Взема, да речем, бай китаец, купува батерии от всеки модел, сканира външните габарити, прави реаранжиране и почва да щампова, по 50 долара кутията, като ги пълни с масови, поради търсене/предлагане.модули и, ето, примерно, от $10 k, батериите се сринали до $3k.
                      3.„Огромното количество куплунзи” се компенсира от удачна конструкция, с която, разбира се, не всеки може да се справи (гледам теб, дето уж „можеше 1000 пъти по-евтино” (тотално изхвърляне но, ти си знаеш) и не съм сигурен, че именно тази творческа немощ, не те мотивира да пишеш глупости. Знаймно е че, когато модулите са маломощни, токът е слаб, загряването -символично и.т.н. и ТОВА ни облекчава. Още нещо: Позволява -понеже токът мслък - поединично електронно вкл/изкл на всеки и дивидуален модул и организиране тяхната единична защита (от прегряване и що се сетиш) тъй, щото, да се намали и рискът от запалване. Било „ненадеждно”. Да, бе.
                      4.Сняг, кал и вибрации има, откак светът съществува и, продължавайки да бъдат проблем, те не са спрели развитието на техника и технологии.
                      ...
                      И други доводи имам, първо тези осмисли.

                      Коментар


                      • Иначе доколкото знам дори и в момента могат да се сменят деградирали или повредени модули, но това в никакъв случай не е нито БЪРЗО, нито ЛЕСНО, нито ЕВТИНО като труд и като цена на резервни части.

                        Има и още нещо - транспорта на литиеви батерийни модули като резервни части е силно затруднен и силно ограничен заради опасноста от самозапалване. Редица куриерски фирми, както и редица авиокомпании, пък и други превозвачи, ОТКАЗВАТ да транспортират такива товари. Това автоматично означава, че транспорта им силно се оскъпява, и добавя допълнителни разходи към вече скъпите по презумция резервни части на производителите.

                        Last edited by Mateev; 05.09.2020, 12:35.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Досега, не видях никъде съществени доводи за голямата скъпотия при батериите. Споровете ви тук по електромобила, ме навяха на мисълта за блочно-модулна конструкция на батерията, при която, отделните модули, са спуснати в малки „кладенчета”, като пчелна пита, примерно, като, напречноса елементите на един модул, са а размер на монета но, са пакетирани в групи с единичен капацитет (НА ГРУПАТА, НЕ НА ЕЛЕМЕНТА!) , напр. от по 100 [ Wh], но, с цялото напрежение на батерията, свързвани паралелно. Така,
                          1.Единичната енергия в модул, се минимизира,
                          2.При евентуално КС, се отстрелва цял модул от тази батерия, като, конструкцията е елементарно проста, заменима, без проблеми.
                          3'Решава се проблемът със замените, т.к.при периодична профилактика и тестовв, се сменят само част (показалите лош капацитет) от модулите...
                          Например, има 360[ V] двигател, модулите за с по 100 3,6 ([V] всяка), и си редиш, напр.200 модула - 20 [kWh], спаднат ти 10% капацитет , сменяш примерно, 15% модули, и пак си със 100%, бързо, евтино, ЛЕСНО ЗА СТАНДАРТИЗАЦИЯ...
                          Ако подмяната трябва да е БЪРЗА, значи конструкцията ще е СКЪПА.

                          Колкото до стандартизацията - тя е възможна точно толкова, колкото всички посетители на форума да се договорим за едно и също мнение по отношение на протестите, коронавируса или каквото и да е друго.

                          Иначе идеята е добра от гледна точка на потребителите, но е абсолютна ерес от гледна точка на производителите ....

                          Така че и тука имаме различни гледни точки и познай коя ще надделее - ами тази на по-силния (производителите). Възможно е някой да се опита да направи модулна конструкция, но дали потребителите ще са готови да заплатят по-високата цена и по-ниската надеждност, предопределена от огромното количество куплунзи, които по-принцип са ненадежден компонент, особено ако е подложен на дъжд, сняг, кал, вода, вибрации, абразивни частици и т.н.

                          Коментар


                          • Досега, не видях никъде съществени доводи за голямата скъпотия при батериите. Споровете ви тук по електромобила, ме навяха на мисълта за блочно-модулна конструкция на батерията, при която, отделните модули, са спуснати в малки „кладенчета”, като пчелна пита, примерно, като, напречноса елементите на един модул, са а размер на монета но, са пакетирани в групи с единичен капацитет (НА ГРУПАТА, НЕ НА ЕЛЕМЕНТА!) , напр. от по 100 [ Wh], но, с цялото напрежение на батерията, свързвани паралелно. Така,
                            1.Единичната енергия в модул, се минимизира,
                            2.При евентуално КС, се отстрелва цял модул от тази батерия, като, конструкцията е елементарно проста, заменима, без проблеми.
                            3.Лесно се решава се проблемът със замените, т.к.при периодична профилактика и тестовв, се сменят само част (показалите лош капацитет) от модулите...
                            Например, има 360[ V] двигател, модулите за с по 100 3,6 ([V] всяка), и си редиш, напр.200 модула - 20 [kWh], спаднат ти 10% капацитет , сменяш примерно, 15% модули, и пак си със 100%, бързо, евтино, ЛЕСНО ЗА СТАНДАРТИЗАЦИЯ...
                            Елемент 3,6 V, 100 mAh са 0,36 Wh, x 100=36 Wh...
                            Last edited by Pyramid; 05.09.2020, 11:33.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Все още чете отзиви за нея и и е мераклия, покупката е в далечното бъдеще
                              Хахахаха

                              я сподели доволен ли си от БМВто на примоция или още четеш за зоуто

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от lefti Разгледай мнение

                                То на тесличката ако беше само батерията добре! Зареждаш и газ! И аз искам на моя таралясник само да сипвам и да карам, ама има и други разходи по трасето!
                                Другите разходи са пренебрежимо малки. Проблемът е пъвоначалната инвестиция. За еднакъв клас- големина , удобства при електрокара плащаш 2-3 пъти повече

                                Коментар

                                Working...
                                X