Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Е ти сериозно ли вярваш че обявите в мобилето имат представителна стойност
Преди бях пуснал проучване от застрахователи в UK, в което Тесла километража беше по-голям от този на Мерцедес и Ауди.
ЕQUOTE=Бързоходко;n3645240]
Сигурно си прав, но собствениците на Ауди А4 си ги карат таралясниците, макар и фрустрирани, а тези на ТЕСЛА са три пъти по-малко активни макар и много удовлетворени.
Впрочем и собствениците на Поршета си карат колите, средно два пъти повече от тези на ТЕСЛА https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gu227j&f1=1
[/QUOTE]
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
но според всяко що годе предствително проучване собствениците на тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше, лексус и пр.
Впрочем и собствениците на Поршета си карат колите, средно два пъти повече от тези на ТЕСЛА https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gu227j&f1=1
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеДа споделя едно наблюдение от последните дни. Пускам един сърч за употребявани ТЕСЛА в Мобиле.бг https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...Model%20S&f6=1
Излизат 19 обяви. Колите рзбираемо са след 2013 година. Интересното е, че средно пробега им е окло 10000 км на година Цените средно 70000.
Пускам сходен сърч за Ауди А4 произведени след 2015 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gtyiy1&f1=1
116 обяви. Средна цена 30000 лв, средно пробег за година 30000 км.
И сега какво излиза? Тока ефтин ма собствениците на ТЕСЛА нещат да се възползват от гювеча. А пък уж и кефа цена няма!
Май отиваме към популярният виц.
- Кога е най-шастливи собственка на ТЕСЛА?
- Първия път като си я купи и втория път като я продаде.
Не знам как ти дойде гениалната идея да пришиваш вицовете за италианските баракуди на Тесла, но според всяко що годе предствително проучване собствениците на тесла са най-удовлетворените с голяма преднина пред тези на порше, лексус и пр. Потвърждение за което е най-ниската обезценка за употребявани автомобили (ватмана се блещеше как е възможно след година БМВто да е 40% по-евтино и облизваше за пазаруване)
Ама иначе продължавай с интелектуалните напъни, забавляваш искрено
Last edited by ED; 02.09.2020, 14:42.
Коментар
-
Да споделя едно наблюдение от последните дни. Пускам един сърч за употребявани ТЕСЛА в Мобиле.бг https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...Model%20S&f6=1
Излизат 19 обяви. Колите рзбираемо са след 2013 година. Интересното е, че средно пробега им е окло 10000 км на година Цените средно 70000.
Пускам сходен сърч за Ауди А4 произведени след 2015 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=gtyiy1&f1=1
116 обяви. Средна цена 30000 лв, средно пробег за година 30000 км.
И сега какво излиза? Тока ефтин ма собствениците на ТЕСЛА нещат да се възползват от гювеча. А пък уж и кефа цена няма!
Май отиваме към популярният виц.
- Кога е най-шастливи собственка на ТЕСЛА?
- Първия път като си я купи и втория път като я продаде.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
То, че ще се постараят да затруднят живота ти е ясно но, със същата батерия, проблеми не би трябвало да възникнат. И още, натиск за стандартизиране нс масо-габаритни редове ще има и ще се случи. Отделно, че и китайците ще са притиснати и също, ще гонят едно приемливо качество. Времената се менят за всички.
Ами спирачки, накладки, различни видове детайли за коли, слотове за процесори на компютрите - абсолютна олелия и почти никаква съвместимост. Та те дори и върховете на отверките не са стандартизирали - има поне 300 различни стандарта. С толкова части е последния ми купен набор отверки с накрайници и пак не покрива всички възможни варианти.Last edited by Mateev; 30.08.2020, 21:30.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Стига си плещил врели-некипели. Това да не ти е батерия за дистанционно на телевизор .....
Ситуацията ще е точно обратната - всеки един производител има различни батерии като размери, форма, начин на закрепване, брой пера, токове, напрежения и какво ли не още. Нещо повече - като сменя модела, производителя нарочно ще сменя и батерията, за да няма съвместимост със стари модели. И в един момент ще я докараме до това, което го иска производителя - вместо нова батерия да си купуваш нова кола....
Специално при ел. колите я има тази опасност - като загине батерията, загива цялата кола. Цената на колите втора употреба ще е НУЛА или много близко до нулата. Разбира се може би ще се появят фирми, които да произвеждат ментета батерии за стари коли, с цел припечелване на някой долар, но този пазар бързо ще се опорочи.
В момента е нещо подобно с NiMH акумулаторите - купуваш китайски 3000 mAh, a получаваш 200-300 с етикетка 3000 .....Last edited by Pyramid; 01.09.2020, 00:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сигурно е така но, ако батериите вървят с вграден контролер то, софтуерът, може да се предоставя от производителя, начини да искаш.
Ситуацията ще е точно обратната - всеки един производител има различни батерии като размери, форма, начин на закрепване, брой пера, токове, напрежения и какво ли не още. Нещо повече - като сменя модела, производителя нарочно ще сменя и батерията, за да няма съвместимост със стари модели. И в един момент ще я докараме до това, което го иска производителя - вместо нова батерия да си купуваш нова кола....
Специално при ел. колите я има тази опасност - като загине батерията, загива цялата кола. Цената на колите втора употреба ще е НУЛА или много близко до нулата. Разбира се може би ще се появят фирми, които да произвеждат ментета батерии за стари коли, с цел припечелване на някой долар, но този пазар бързо ще се опорочи.
В момента е нещо подобно с NiMH акумулаторите - купуваш китайски 3000 mAh, a получаваш 200-300 с етикетка 3000 .....Last edited by Mateev; 30.08.2020, 18:46.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Сигурен ли си че може да смениш батерията- защото по форумите друго говорят. Различен софтуер и толкова- купчина ламарина. Пробвай да подкараш уиндоус 95 на машина за уиндоус 10. Ами не става- и тук е същото
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...Пък и, както неведнъж отбелязвахме, в електричката, сменяш батерията, десетина лагера и малко феродо, и колата -съвсем като нова.
- 3 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не става ясно какво искаш да кажеш и какво значение има състоянието на Мъск, но за батериите нещо си се поубъркал. Заряд в тези пропорции губят, но е след 300-400 хил мили или 500-600 хил км. Статистика колкото искаш
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеСъстоянието на Мъск доближава 100 млрд, включая участието му във всички фирми,
а капитализацията на Тесла е 400 млрд.
А, още не е изработил всички сателити и не ги е пуснал в действие.
Както и извънземната му батерия за Тесла, дето щяла да държи до милион мили пробег (сегашните губят заряда на 80-90% след 150к мили
Коментар
-
Състоянието на Мъск доближава 100 млрд, включая участието му във всички фирми,
а капитализацията на Тесла е 400 млрд.
А, още не е изработил всички сателити и не ги е пуснал в действие.
Както и извънземната му батерия за Тесла, дето щяла да държи до милион мили пробег (сегашните губят заряда на 80-90% след 150к милиLast edited by hazard; 30.08.2020, 01:19.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Аз нищо не казвам- казва сайта на инвестора автомедия. ТОест ако те лъжат, и аз лъжа. Но не разбрах, акумулатора се зарежда с постоянен, а не променлив ток така ли
С телефона ти е същото, та така.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар