Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от караКольо касапина Разгледай мнениеhttps://www.dacia.bg/avtomobili/daci...h1-reveal.html
От догодина Дачия пуска Спринг за около 10 000 евро. Като за градски автомобил изглежда добре.
Коментар
-
https://www.dacia.bg/avtomobili/daci...h1-reveal.html
От догодина Дачия пуска Спринг за около 10 000 евро. Като за градски автомобил изглежда добре.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
3.5 милиона километра са много важни за психологическото отношение към ел. колите. Когато една кола има батерия, която ще я надживее, човек е спокоен да си я купи както нова, така и на старо. Който купува нова ще е спокоен, че колата ще има някаква достойна цена на старо.
Колкото до бързото деградиране, ако колата се забрави включена в контакта - оставете за това да се грижи нейния софтуер. Нормалния потребител не би трябвало да се грижи за това. Не би трябвало дори и да го знае, а камо ли да се безпокои. В самия софтуер вече е заложено батерията да не се презарежда.
Не си мислете, че 4.2V на литиева клетка е максималното нейно напрежение. Тя може да се зареди до по-голямо напрежение, но тогава наистина започва да деградира много бързо. Така че този факт с бързото деградиране вече е включен в литературата по въпроса и вече е заложен в софтуера на устройствата, които управляват литиеви батерии.Last edited by Pyramid; 20.10.2020, 13:35.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеНе се заяждайте за глупости де...
По темата - батерията и ТРЯБВАТ 3,5 милиона километра защото голям брой от хората няма да знаят че е добре да я зареждат само до 80% и както всички знаем една кола през повечето време не се кара и съответно ще седи на зарядното вероятно на 100% нон стоп. Това ще деградира батерията бързо, и за да няма сърдити ако колата от такъв ползвател изкара 500к до милион километри (които той вероятно няма и да достигне) пак капацитета е използван "пълноценно" макар и в случая от неразбираш потребител...
Колкото до бързото деградиране, ако колата се забрави включена в контакта - оставете за това да се грижи нейния софтуер. Нормалния потребител не би трябвало да се грижи за това. Не би трябвало дори и да го знае, а камо ли да се безпокои. В самия софтуер вече е заложено батерията да не се презарежда.
Не си мислете, че 4.2V на литиева клетка е максималното нейно напрежение. Тя може да се зареди до по-голямо напрежение, но тогава наистина започва да деградира много бързо. Така че този факт с бързото деградиране вече е включен в литературата по въпроса и вече е заложен в софтуера на устройствата, които управляват литиеви батерии.
Коментар
-
Не се заяждайте за глупости де...
По темата - батерията и ТРЯБВАТ 3,5 милиона километра защото голям брой от хората няма да знаят че е добре да я зареждат само до 80% и както всички знаем една кола през повечето време не се кара и съответно ще седи на зарядното вероятно на 100% нон стоп. Това ще деградира батерията бързо, и за да няма сърдити ако колата от такъв ползвател изкара 500к до милион километри (които той вероятно няма и да достигне) пак капацитета е използван "пълноценно" макар и в случая от неразбираш потребител...
Коментар
-
Я кажи, Импотецие (връщайки се към темата и тежките проблеми на батериите) какво е общото - (и тук, никак не се шегувам) между теб, едно дърво и една мравка и как ТОВА общото, решава проблемите на техническата и икономическа целесъобразност и масовото разпространение на електричките? Задача -закачка, съзс залог поне 500 млн.електрички и на всяка -батерия но, вместо по $ 14000, да речем, по 7. (НОВА) Без заяждане, задачката е инженерна, за компетентни. Към нея, може да се включатсввключатсв докажат още и „големите ми Опоненти”, Матеев и Петърът. Предвид скромните ни форумски възможности, питането е по принцип, т.к. вече, този пеинцип като знаят, детайлите, ще изпипат конструктори, твхнолози и т.н.тесни специалисти. Поврарям: Човек, дърво, мравка - общото и как то, е довело до пробив.
Тик-так, тик-так, тик-так...времето тече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп
Бе ти си дрънкай, обаче това е първата причина заради която жена ти те заряза. Втората причина е че и над врата си мъртъв, както всички знаят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеТъй както ходи в заводите на Заз, да им покажеш как да си сглобят парното ли?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Отивам лично в щатите по този повод.
- На ТЕХНИ разноски.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеМи обадиха ли ти се от Тесла, кога идват в гаража?
- На ТЕХНИ разноски.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Е, никой не посяга на идеята ти за лична свобода. Може пък, и наистина, някоя батерия, да може да направи въпросните цикли. Само споделих, на мен, на какво ми намирисва. А, за другото, приносът не е мой, и нещата са описани в учебниците по електротехника от десетилетия. Сега, само се доосъзнават и материализират.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Забавляваш с изцепки като тази.
Никой не купува заради 3те милиоина километра. Това е теретична стойност напраена в лабораторни условия. Практическото измерение на такъв пробив е че след автомобила батерията може да се използва за съхранение на енергия дълги години, както за домашна употреба така и в utility scale проекти. За другата простотия кой кого бил кредитирал даже няма смисъл да коментирам.
Ако си милиш, че си изобретил нещо ценно, се свързваш с Тесла, Тойота, Мерцедес, VW и който още се сетиш. Тестват, преценяват и ако си лиджит се пенсионираш с роялтис. Фантазьорските приказките по някакви форумчета са меко казано смешни (с цялото ми уважение).
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
3,5 МИЛИОНА км.се доказват много трудно. Купуваш тази батерия - естествено, за доста над себестойност - не можеш да достигнеш ОЧАКВАНИЯ ѝживот, т.к ходова част и купе се скапват (доста) по-рано, отиваш да си търсиш парите обратно...ама, тя гаранцията ограничена, ама цената на откупуване, така или иначе, под 1/3 на новата...
и излиза, че...СИ ГИ КРЕДИТИРАЛ ЗВЕРСКИ ЕВТИНО (БЕЗЛИХВЕНО) ЗА МНОГО ГОДИНИ НАПРЕД.
-Същата шашма, като онези, „Чудо-енергоспестяващи” измами, с един конде затор вътре,дето с.ениха сто рекламиращи сайта за последните 5 (ПЕТ !) години.
Т.е., иде реч за рекламно-маркетингов трик за лов на наивни мераклии, т.нар. „ЛОХОТРОН”.
Никой не купува заради 3те милиоина километра. Това е теретична стойност напраена в лабораторни условия. Практическото измерение на такъв пробив е че след автомобила батерията може да се използва за съхранение на енергия дълги години, както за домашна употреба така и в utility scale проекти. За другата простотия кой кого бил кредитирал даже няма смисъл да коментирам.
Ако си милиш, че си изобретил нещо ценно, се свързваш с Тесла, Тойота, Мерцедес, VW и който още се сетиш. Тестват, преценяват и ако си лиджит се пенсионираш с роялтис. Фантазьорските приказките по някакви форумчета са меко казано смешни (с цялото ми уважение).
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Публиката очакваше да обявят едномилионна батерия на “Battery day”. Проблемът е че ако го бяха направили официално щяха да си съсипят продажбите на сегашните модели.
Според Санди Мънро Тесла постоянно обявяват по-ниски параметри от реалните стойности и възможности на автомобилите си за да не откажат конкуренцията
Така че е напълно възможно новите батерии да са толкова трайни.
и излиза, че...СИ ГИ КРЕДИТИРАЛ ЗВЕРСКИ ЕВТИНО (БЕЗЛИХВЕНО) ЗА МНОГО ГОДИНИ НАПРЕД.
-Същата шашма, като онези, „Чудо-енергоспестяващи” измами, с един конде затор вътре,дето с.ениха сто рекламиращи сайта за последните 5 (ПЕТ !) години.
Т.е., иде реч за рекламно-маркетингов трик за лов на наивни мераклии, т.нар. „ЛОХОТРОН”.
Коментар
Коментар