За да тръгнат масово по пътищата електричките, най-малкото трябва да се смени цялата електрическа мрежа, освен битовата, и да се построят зарядни станции пет-двайсет пъти повече, отколкото са сега бензиностанциите.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАбе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом
https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
- 1 like
Коментар
� -
Ще им сложат рейндж екстендери, може да се поставят батерии, а не акумулатори с които да са заредени за 5000км. пробег, а пикап да го натоварят и за пробег 4 пъти по толкова. Тези неща са възможни, но как ще живеем с тях. Изгарянето на въглеводороди, добре преработени в добре проектирани машини е напълно екологично. Я си помислете колко опасен може да е въглеродния диоксид, който е съединение с изключително слаба връзка между двата елемента, и като виждате колко добре е направено всичко от тези които са го създали този физически свят..Дали те биха допуснали такава груба грешка ние самите да работим изгаряйки въглеводороди ? Батериите просто са токсични. С тези технологии не може да се продължи, ако не се изгради система за стриктен контрол - да се събират, преработват и нищо да не се изхвърля в почвата и водите. Това ще струва пари в икономика в която размяната на стоки се опосредствя с пари, а тях никой не иска да ги плаща. Т.е. предстои сериозно натравяне на почвата и водата, ако и финансовата система не се промени и да плаща запазването им. Но не това да е за определени страни и да се замъкнат в бедни и там да се захвърлят. С тези отпадъци се процедира безумно.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Трагичната пародия на пикап загинал на 400 километра пробег, на магистрала, със 112 км/ч средно... Значи при 130 км/ч или по планински пътища и на 350 не може да се надяваш... Каква подигравка! А с 4 човека с багаж няма да излезеш и на разстояние за пикник... https://automedia.investor.bg/a/2-no...-s-21-po-malak
Коментар
� -
Екологичното бъдеще. Нулеви емисии. Незагасима токсична горелка. В гаража ви през нощта. Под краката ви на паркинга в молчето.
https://www.bitchute.com/video/Gf7TmI94g4uU/
- 2 Харесвания
Коментар
� -
В Китай електромобилите им на по 1-2 години са много евтини вече, на една трета от цената и се продават така добре. А те поначало са два пъти по евтини. Ако има евтин сервиз постоянно да се проверяват батериите вървят доста години. Те в Европа затова не искат да ги допускат да продават, защото са направо без пари в сравнение с европейските. Кой ще си купи европейска кола ? Фолксваген на тези високи цени имат дълг колкото на две украйни, ами ако трябва да продават на конкурентна цена на азиатците ? Никой не субсидира производителите в Китай, взели са по 1 - 1.5 милиарда заеми с над 10% лихва.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Супер вълнуващо. Сега като и Винс ТръмпМакмеън застане на негова страна, ще видят лошите.
[ATTACH=CONFIG]n4140358[/ATTACH]
https://en.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_the_Giant
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеАбе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом
https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
Коментар
� -
Абе не е много по темата, но Мъск се превърна във враг номер 1 на белия дом
https://twitter.com/elonmusk/status/1739023377719803991
- 1 like
Коментар
� -
cyclop, електрокарите са за работа, за дребна работа незаменими, може да влиза в закрити помещения, за куриерски служби, за каквото се сетят тези които ще ги ползват. Ако някой ги произвежда у нас пазара е безкраен, но трябва да са ориентирани да може да се пренасят по голям обем неща, това означава бусчета като това. Между другото тези са стария модел на Сузуки и бяха много разпространени, но съм виждал такова с 13 чертички драснати с отверка на боята на вратата вътре, всяка една чертичка - 100 хиляди километра и километража превърта, 13 пъти беше завъртян с един малък бензинов двигател и още вървеше 1.3 милиона километра. Сега големи приказки ако някоя може да измине 500 хиляди, те трябва да могат по 2 милиона да превъртат без проблем, нали технологиите са напреднали уж. А българските електрокари бяха безумно здрави, още има работещи. Ползвали сме, стои захвърлен и който му трябва го кара във фабриката, години наред без някой да го пипне нещо да му поправя.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Единственият вариант да има някаква полза и смисъл от електроколичките, и да се наложат масово в градовете, щеше да е ако се бяха произвели изобилие от малки модели, с къс пробег, с малка батерия, С НИСКА ЦЕНА, да може да си купиш за града и да си ползваш. А бензиновите можеха да се изкарат извън централните части на градовете, и да не се съчиняват всичките забрани-ограничения-спирания-и тн. Извън града са незаменими. А в града разни тип "смарт" или "ЪП", и да струват - с държавни субсидии дори - 7-8К максимум. 150 км с едно зареждане, примерно. Ама нали си знаем, поне който е отделил и един час мислене и наблюдение знае, нещо от тия дивотии не е за реални неща, не е за опазване на природата, не е за каквото и да е от нещата, с които ни лъжат за да ни пробутват зеления хайвер. Електрически пикапи правят, по над 3 тона без товар. Каква лудост, какво безсмислие, каква екологичност.
- 2 Харесвания
Коментар
�
Коментар