https://www.youtube.com/watch?v=xlmpfzDaaGc , биполярната батерия на Тойота, има 7 клетки - плочи и BMS е много по елементарен, без тази паяжина от кабелчета. Поне сме в час с това какво ще се случи, направи. Драйва от последното 3-то поколение за хибридите им също е много по адаптивен вече с два електромотора, затова харчат 2.6 литра бензин на 100. Запада упорито изостава от Изтока, направо с глупости се занимаваме ние. Нищо ще им сложим мито, много хитро и ще преживяваме без да правим нещата - нека те се мъчат, ние ще сме хитрата страна в биполярния модел на Света.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
- 1 like
Коментар
-
Има 6 фазни с постоянни магнити и той е 4 киловата, а го дават че е станал 8 със същите габарити е. Съответно може и всяка една от фазите като се генерира да се използват по слаби мосфети и по евтини. Приемлива цена ще имат тези електродвигатели. Продават ги като сполучливи по мощни и евтини тези електромотори с 6 фази. С инвертора бяха 1000лв. по памет, мисля добра цена за конверсия. Това е за хора които смятат такъв електромобил подходящ за тях, с малка батерия има приличен пробег. Гледал съм те правят батерия за тях от 18650 елементи по 3 киловатчаса да е, с такава батерия изминава над 50км., но е за малолитражки които тежат по 600кг. Също няма принудително охлаждане, фактически частите са една шепа - много лесно става конвертирането.
Сега погледнах 100 нютон метра му дават китайците на това моторче с постоянни магнити, а за Аудито в клипа говорят за пренавития асинхронен за 200 нютон метра.Затова казват 150 км.ч. макс. скорост можело да достигне, а то е 1 тон.
Last edited by supertrader; 12.12.2024, 20:41.D.Y.F-091066
Коментар
-
Подозирах бегло и излязох прав (едва днес нададох по-добро ухо на някои клипове, където говори самият автор Дуюнов където, той го казва в открит текст): По-малко МЕД, в бобините му влиза, т.к. те, са изчислени да работят при повишена честота с честотни преобразователи а, за същите обороти, се подразбират двигатели с повече чифтове полюси. Ако ставаше дума за стандартните 50 Hz, ТОВА би било мисия невъзможна. При повишена честота, се искат по-малко навивки и вече те, може да се вместят в каналите. Единствено не чух повече данни за стоманата, т.к. загубите скачат с честотата но явно малкомпо-бавно и това, създава зона на рентабилност. Така да, така може.Last edited by Pyramid; 12.12.2024, 20:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнениеЧух за новата S клас на Мерцедес, че ги пребива с 600км. пробег и е air matik, вози, като лодка. Вярно ли е?D.Y.F-091066
Коментар
-
Може да изминеш 250 км. с едно зареждане, 20 дена по 200км са 4000 км. и това е максимално използване на батерията, за 10 години - 480 000км. Ако батерията струва 4000 евро - 1евро за 100км ти е батерията, но ако навъртиш 100 000 км. само - батерията ти е 4 евро за 100км..няма смисъл да го конвертираш.D.Y.F-091066
Коментар
-
https://eltavr.ru/kit-komplekt/, продават комплект за конверсия на транспортни средства за бизнес. Според мен са много честни, не търсят инвеститори да ги заподозреш ...Ако не работи ще го продават ли. А продажбите са - някой прави такава конверсия и негови познати обикновенно също ...Това е малък бизнес. Няма да станат много електромобилите, те са написали - 10 години живот на батерията, това означава че колкото по голям пробег навъртиш за тези 10 години, толкова по изгодно е печелиш от това. Ако навърташ на година 3-4 хиляди км. това нещо въобще не е за теб, ако навърташ 10 хиляди километра също..това е за над 50 хиляди километра на година.D.Y.F-091066
Коментар
-
Намерих нещо по темата тук" https://remonteldv.ru/slavyanka . Ако нищо никого не притеснява в написаното, ми се струва, че не внимава някой.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не знам, този е сложил на това Ауди този пършив електромотор и то върви, другия са му пренавили на еладата, която поначало са я правили с асинхронен. Не мисля че мамят. Славянката я обясняват като свързане и в звезда и в триъгълник едновременно, попадал съм в учебник много отдавна на това нещо и пишеха че няма смисъл, но пък е имало двигатели навити по този начин. А това което видях с двигателя на тази помпа чупеше тъпомера, те погледнаха какви проводници излизат в кутията, всеки един от тях може да пренавие електромотор и измислиха че майстора ги е свързал така защото не вижда. Не знам, може желязото да се намагнитва по начин така че да се запаси с енергия и да избутва момента на претоварване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сега, да те открехна: НОМИНАЛНО, моментът на АД е един но, максималният, може да го превъзхожда. И това, ДАЛЕЧ НЕ Е в зоната на пуска, ами след развъртане, с някакво хлъзгава от около 15÷25[%]. Само дето, високомоментните мотори с ограничения на пусковия ток, в преходните режими, показват нисък кпд именно заради увеличеното омическо съпротивление на ротора. Кофти тръпка.
Един куп двигатели съм виждал със скъсани валове, при съвсем стандартна намотка. Стига само рязко да блокира лагер, например. А клипа със самия Дуюнов, аз също съм го гледал. Звучи - на прима виста - доста опЕрено. Човекът иска да произвежда и да продава, лошо ли е?D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, не знам, този е сложил на това Ауди този пършив електромотор и то върви, другия са му пренавили на еладата, която поначало са я правили с асинхронен. Не мисля че мамят. Славянката я обясняват като свързане и в звезда и в триъгълник едновременно, попадал съм в учебник много отдавна на това нещо и пишеха че няма смисъл, но пък е имало двигатели навити по този начин. А това което видях с двигателя на тази помпа чупеше тъпомера, те погледнаха какви проводници излизат в кутията, всеки един от тях може да пренавие електромотор и измислиха че майстора ги е свързал така защото не вижда. Не знам, може желязото да се намагнитва по начин така че да се запаси с енергия и да избутва момента на претоварване.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеАко попадна на канала им ще потърся видеото на което тестват дали има разлика, те са едни с големи претенции за компетентност, CNC машини и за стенда си казаха че никой няма като техния стенд в Русия. За тяхна изненада скъсаха вала с електродвигател уж със същата мощност.
Един куп двигатели съм виждал със скъсани валове, при съвсем стандартна намотка. Стига само рязко да блокира лагер, например. А клипа със самия Дуюнов, аз също съм го гледал. Звучи - на прима виста - доста опЕрено. Човекът иска да произвежда и да продава, лошо ли е?
Коментар
Коментар