IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Имхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.
    Е за пореден път ще кажа и подкрепя:
    Да се направи!
    Както казах обаче, сам няма да се направи, трабва да се работи по въпроса.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Имхотеп, ако се направи прототип той ще работи. Въпроса е че за да се направи прототипа на нещо което ще работи отлично трябва да се отхвърли доста работа в лаболатория и малко производство. Резултата ще е батерия, неотменна част за всеки електромобил защото това нещо има данни за най бърза електрохимична реакция, оптимално е за нея. Няма няма, ще работи изненадващо добре.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Къде можем да видим този плод, много ще е интересно?

        Скоро в кината.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

          Ти сега не обяснявай той в какъв смисъл го е написал. Интересна работа, като ви покажат че пак сте се осрали, и почвате с дългите разкази какво сте имали в предвид.

          Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
          Ако под "всеки" разбираш себе си и още двама-трима, подценил си 8 милиарда души.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Благодаря за ласкавия отзив но, изначално, съм наясно с възможностите на концепцията. Ако инда не съм бил тъпана по въпроса, сигурно, има над 15 години, да съм работил по въпроса. Разбира се, на фонов режим.но, важното е, че работата е извършена и има плод.
            Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.
            Къде можем да видим този плод, много ще е интересно?

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
              Ще си позволя да отбележа, че много от нещата, дето днес се използват, се появяват първо на хартия, и едва след години, стават масови.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
                - Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
                Благодаря за ласкавия отзив но, изначално, съм наясно с възможностите на концепцията. Ако инда не съм бил тъпана по въпроса, сигурно, има над 15 години, да съм работил по въпроса. Разбира се, на фонов режим.но, важното е, че работата е извършена и има плод.
                Иначе, не се предвижда литий да влиза в контакт с въздуха. Има си корпус, има си охлаждащ флуид и т.н. А, ако ли случайно, следи от литиев хидроксид влязат в контакт с въздуха, се образува приличното, почти изцяло безобидно съединение литиев карбонат. Иначе, хейтърите си ги знаем, нищо ново под Слънцето.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Имхотеп, идеята е толкова добра че дори не успявате да загреете че е такава, изненадващо добра е.
                  Еми поздравления!
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
                    Ти сега не обяснявай той в какъв смисъл го е написал. Интересна работа, като ви покажат че пак сте се осрали, и почвате с дългите разкази какво сте имали в предвид.

                    Какво сте имали в предвид всеки го вижда още първия път.
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Имхотеп, идеята е толкова добра че дори не успявате да загреете че е такава, изненадващо добра е.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
                        - Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
                        Супертрейдър къде е да го видим този модул от бъдещето, само приказвате, и всичко прилича на тука има - тука нема,
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Имхотеп, той го е написал в смисъл че единия елемент е с този супер малък капацитет, ако даде на късо един от тези елементи другите в пакета ще поемат топлината докато той прегори и си вдигне вътрешното съпротивление до толкова че да прекъсне веригата на ел.ток вътре в самия модул и с това ще се приключи без запалване. Имаш някакво парче метал което е малко и като го загрееш с определено количество енергия то достига температура при която се топи и гори, сега същото парче го затискаш между две големи парчета метал и му придаваш енергия но то я прехвърля и топлоотдава към другите и не може да достигне темп. при която гори.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение



                            ВАТ е единица за МОЩНОСТ.
                            ВАТЧАС е единица за енергия или капацитет на батерията. Аз съм използвал правилното ВАТЧАС

                            Коментар


                            • Матеев, първо за по тънките електроди може да си сигурен че дебелината на слоя активно вещество не е оптимална при навитите батерии, защото слоя е натоварен механично неравномерно при загряване, затова предполагам че слоя може да стане по тънък. Лития не се пали на въздух, пали се ако се залее с вода, всъщност на въздух повърхността му се окислява но не се запалва. Батериите ги рециклират като ги смелят и после сепарират отделните съставки, палят се ако са заредени и се дадат на късо. Дупката в средата има много функционални предназначения и е добра идея. От общия електролит произлизат някои конструктивни особенности, електролита не е общ но това което в момента е постигнато - полутвърд електролит или стъкломат напоен с електролит заспива при този дизаин на батерия. Катапулта както се изрази е моя идея и не е за микромодули, забрави за него.
                              - Дори Тодор не е наясно КОЛКО ДОБЪР Е ТОЗИ ДИЗАЙН НА МИКРОМОДУЛА, попадението му е жестоко. В момента в който види бял свят във всеки електромобил ще има един такъв модул към батерията му, единия от модулите ще е такъв. Един такъв модул към батерията на всяка електричка и батерията става съвсем друга. Просто някой ти описва нещо от бъдещето и ти се объркваш, в новата батерия на Тесла има една крачка само напред и това я прави най добрата в момента, съвсем сериозно. В модула има много такива крачки.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Къде видя да съм писал за 100вата? Я се върни назад и провери.
                                Първоначално изпратено от Pyramid
                                Днешните модули са просто огромни и няма как. Ама микро, само 100[Wh], не е "тухла четворка" (че даже и повече), пък и няма силата да се чак запали. Че тя, изначално, идеята е ТАЗИ.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X