IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • barbaron, електромобили ще има, но първо трябва да се появят, това са коли с батерии и кой знае какво приложение нямат. Пълно с електромобили на 12 - 14 години и на 100 хиляди километра, купили са си ги частни лица с намерение да ги използват както ползват колите си с ДВГ. Да ама Не, батерията е приключила на смешен пробег. Техните електромобили само са изгорили още петролни горива за да бъдат произведени.
    Сега на прегледите се записва пробега, трябва да се направи селекция и електромобили да имат право да закупят само тези които имат голям пробег, не навърта ли голям пробег това е похабяване на електромобила.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Чудя се защо още продължавате да спорите по въпроса:
      "Имат ли бъдеще електромобилите ?"

      Сигурно защото прадядовците ви са защитавали тезата, че
      "Автомобилите с ДВГ нямат бъдеще! Конските файтони ги превъзхождат!"

      Коментар


      • mikomikov, предприятия за рециклиране ще се правят не само за батерии, неизбежно е и не си убедителен въобще че ще вредят на природата. Техническия боклук като се изхвърли в сметища е много по вреден. От теб не искаме нищо да вземаме. Да тези технически нови неща се продават. Да си чувал приказката - Мама и тати затова си харчиха парите да ни изучат ! Та хората за това учат и инвестират в образование. Заводите за рециклиране няма да замърсяват въобще, хората са измислили как да използват едни и същи консумативи в работата им, например водата я пречистват и ползват една и съща. Това са хубави неща. ДВГ колите за да се произведат също се копае и добиват суровини, неизбежно е. Вторичните суровини са с много по голяма концентрация и е изгодно да се преработят. Цените на суровините сега са много ниски, защо САЩ водят постоянни войни с цел да ги потискат, но войните са скъпи и разрушават икономиката и ще се принудят да спрат. Когато войните спрат цените на суровините ще излетят ! Рециклирането е това което ще ги спре на някакво ниво и ще замести войните. В търговията винаги ще е така - този който продава му се вижда че цената е много ниска, този който купува му изглежда безумно скъпо. Това е един неизбежен конфликт. В рециклирането е надеждата за мир...образно казано.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Diesel Hero & Дизел Юнак by Dr. Yonco Mermerski ·

          Последване
          2 дни ·

          Наистина ли електромобилите са с нулеви емисии?
          ЧОВЕКЪТ С ОТГОВОРИТЕ - Проф. Йонко Мермерски (Дизел Юнакът) отговаря на вашите въпроси
          Ето я и батерията на Tecлa.
          За да я произведеш, трябва да изкопаеш:
          • 12 тона литиева сол
          • 5 тона от кобалтови минерали
          • 3 тона от минерал за никел
          • 12 тона минерал за медта
          Трябва да се преместят 250 тона почва, за да се получи:
          • 12 кг литий
          • 25 кг никел
          • 22 кг манган
          • 6,8 кг кобалт
          • 200 кг алуминий, стомана и пластмаса.
          Машината - Caterpillar 994A, използван за преместване на тази земя, консумира 1000 литра дизел за 12 часа.
          Така за производството на 1 брой 100 киловатчасова батерия, която не стига да ви закара от София до Бургас се излъчват 7 тона въглероден двуокис в атмосферата. За отправна точка, средно голям автомобил с бензинов или дизелов двигател излъчва средно 7 тона въглероден двуокис при пробег от 150000 километра. Тоест въглеродният отпечатък на електромобила преди да е изминал 1 милиметър е равен на въглеродния отпечатък ма автомобил с ДВГ изминал 150000 км. Също, 85% от електричеството, с което се зарежда батерията на електромобила идва от изкопаеми горива - въглища, нефт, газ
          Ето толкова електромобилът е кола с “НУЛЕВИ ЕМИСИИ”

          Много точно определени бъдещи проблеми за хората, които искат да ги видят днес!

          Да не говорим за фактите, които покаьват, че в Щатите все още няма регламент за рециклиране на батериите... В ЕС - ВЕРОЯТНО щяло да има такъв регламент, което наистина е много вероятно...

          Разбира се, един регламент ще даде много работа на хората, които ЩЕ работят върху него. Още повече работа ще имат хората, които ще прилагат тоя (бедещ) регламент и вероятно ще обосновават средства за бъдещи предприятия за рециклиране...

          Ъм - как ще се "борят" и ще убеждават "зелените", че тия рециклиращи комплекси няма да замърсяват околната среда и... опааа (кобалтът и литият - имат специфично действие върху човека...- в линкчето се загатва...) Сигурно ще има много страни, в които едни ВРЕМЕННО управляващи - ще попълнят личните си банкови сметки, за да адмирират рециклирането и построят тия производствени "мощности"... и - сбогом на хора и природа...

          Много въпросителни с тая зелена енергия, че то вече много батерии са за рециклиране а още регламент нямаЛО - казват...

          https://money.bg/economics/retsiklir...omobilite.html

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, 95% ще може да се възтанови това което е в батерията. Трябва рециклирането да е предварително заложено. Една връв към която са закачени анодите и една към която са катодите, автомата като отвори контейнерчето и с две куки ги закача електродити, после се пускат в една машина с телени четки да почисти медта от въглерода и алуминия от лития. Полимерната мемрана също може да се преработи дори до много чист полимер, ще мине през газ, той ще се очисти и после въглеводороди и полимеризация. 10 киловатчаса батерия ако колата не е такси трябва да са и достатъчни, няма смисъл защото не може да и се направят огромния брой цикли на заряд и разряд. Обаче често щяла да закъсва без ток на пътя ..ами сложии и един двигател и генератор и прави с него ток най лесното. СО2 не е парников газ, СН4 е парников газ по лек от въздуха.
            Харесах, макар че, може и по-лесно да стане. Пък и рециклирането е заложено в самата концепция на батерията а'ла моя милост. Ще видим. Наближава.

            Коментар


            • Pyramid, 95% ще може да се възтанови това което е в батерията. Трябва рециклирането да е предварително заложено. Една връв към която са закачени анодите и една към която са катодите, автомата като отвори контейнерчето и с две куки ги закача електродите, после се пускат в една машина с телени четки да почисти медта от въглерода и алуминия от лития. Полимерната мемрана също може да се преработи дори до много чист полимер, ще мине през газ, той ще се очисти и после въглеводороди и полимеризация. 10 киловатчаса батерия ако колата не е такси трябва да са и достатъчни, няма смисъл защото не може да и се направят огромния брой цикли на заряд и разряд. Обаче често щяла да закъсва без ток на пътя ..ами сложии и един двигател и генератор и прави с него ток най лесното. СО2 не е парников газ, СН4 е парников газ по лек от въздуха.
              Last edited by supertrader; 20.08.2024, 20:29.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Diesel Hero & Дизел Юнак by Dr. Yonco Mermerski ·

                Последване
                2 дни ·

                Наистина ли електромобилите са с нулеви емисии?
                ЧОВЕКЪТ С ОТГОВОРИТЕ - Проф. Йонко Мермерски (Дизел Юнакът) отговаря на вашите въпроси
                Ето я и батерията на Tecлa.
                За да я произведеш, трябва да изкопаеш:
                • 12 тона литиева сол
                • 5 тона от кобалтови минерали
                • 3 тона от минерал за никел
                • 12 тона минерал за медта
                Трябва да се преместят 250 тона почва, за да се получи:
                • 12 кг литий
                • 25 кг никел
                • 22 кг манган
                • 6,8 кг кобалт
                • 200 кг алуминий, стомана и пластмаса.
                Машината - Caterpillar 994A, използван за преместване на тази земя, консумира 1000 литра дизел за 12 часа.
                Така за производството на 1 брой 100 киловатчасова батерия, която не стига да ви закара от София до Бургас се излъчват 7 тона въглероден двуокис в атмосферата. За отправна точка, средно голям автомобил с бензинов или дизелов двигател излъчва средно 7 тона въглероден двуокис при пробег от 150000 километра. Тоест въглеродният отпечатък на електромобила преди да е изминал 1 милиметър е равен на въглеродния отпечатък ма автомобил с ДВГ изминал 150000 км. Също, 85% от електричеството, с което се зарежда батерията на електромобила идва от изкопаеми горива - въглища, нефт, газ
                Ето толкова електромобилът е кола с “НУЛЕВИ ЕМИСИИ”
                При вторична преработка, тези материали, вече се до имат много по-евтино. Т.е., тези 150 000 км, вече ще са примерно вече само 30÷50000 км, а възможно, и по-малко. Абе нещата не са толкова еднозначни.

                Коментар


                • Diesel Hero & Дизел Юнак by Dr. Yonco Mermerski ·

                  Последване
                  2 дни ·

                  Наистина ли електромобилите са с нулеви емисии?
                  ЧОВЕКЪТ С ОТГОВОРИТЕ - Проф. Йонко Мермерски (Дизел Юнакът) отговаря на вашите въпроси
                  Ето я и батерията на Tecлa.
                  За да я произведеш, трябва да изкопаеш:
                  • 12 тона литиева сол
                  • 5 тона от кобалтови минерали
                  • 3 тона от минерал за никел
                  • 12 тона минерал за медта
                  Трябва да се преместят 250 тона почва, за да се получи:
                  • 12 кг литий
                  • 25 кг никел
                  • 22 кг манган
                  • 6,8 кг кобалт
                  • 200 кг алуминий, стомана и пластмаса.
                  Машината - Caterpillar 994A, използван за преместване на тази земя, консумира 1000 литра дизел за 12 часа.
                  Така за производството на 1 брой 100 киловатчасова батерия, която не стига да ви закара от София до Бургас се излъчват 7 тона въглероден двуокис в атмосферата. За отправна точка, средно голям автомобил с бензинов или дизелов двигател излъчва средно 7 тона въглероден двуокис при пробег от 150000 километра. Тоест въглеродният отпечатък на електромобила преди да е изминал 1 милиметър е равен на въглеродния отпечатък ма автомобил с ДВГ изминал 150000 км. Също, 85% от електричеството, с което се зарежда батерията на електромобила идва от изкопаеми горива - въглища, нефт, газ
                  Ето толкова електромобилът е кола с “НУЛЕВИ ЕМИСИИ”

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Тодоре никой няма за цел да направи нещо по добро, целта е да вземат пари и да вдигнат шум, да скочат цените на електрическите коли акции.
                    Друго имах предвид бе, брат.

                    Коментар


                    • Тодоре никой няма за цел да направи нещо по добро, целта е да вземат пари и да вдигнат шум, да скочат цените на електрическите коли акции.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, на него не му обръщам внимание, ти защо се нервиш ? Единственния начин микромодулните батерии да видят бяп свят е да се развият тези коли, те ще се продават независимо от другите автомобили. Има напредък сред разработчиците, те стигнаха до извода че такава кола въобще не може да бъде оборудвана като стандартните автомобили първо, защото всичко трябва да е леко, няма да има седалки с ел регулировка и тежащи по 30 -50 кг. прави се според този които ще я ползва и лека - 2 кг. При скорост от 50 км.ч. на равно разхода е 500 ватчаса до 1 киловатчас за 100 км. Тръбна рама при всички положения гарантира безопасност по добре отколкото краш тестовете на ламаринените коли. Те ако бяха безопасни нямаше за състезания да пъхат вътре една тръбна рама. Може да се направят автомати да ги заваряват и сглобяват тръбните конструкции, но как се подготвят специалисти - като работят това нещо с ръцете си, то като минава през ръцете и главите им. Иначе няма да има специалисти, специалисти има по ДВГ колите и за електромобилите ползват техния опит, те затова се различават по липсата на ауспуха. Електрическата мобилност трябва да се започне от по ниско ниво, отначало малко и батериите им са отврат, и електродвигателя не е много в ред.
                        Аз благодаря за загрижеността но, сам преценявам че, И ТАКА, прекалено много пиша тук.
                        Last edited by RUBLA; 19.08.2024, 11:12. Причина: Не е по темата.

                        Коментар


                        • Поради щото не искат по-добро Решение, а си човъркат в пъпа. Ами така да бъде: Поискали-получили, пито-платено.

                          Коментар


                          • mikomikov, какво ще стане по пътя, човека е в здрава рама като тези за състезателни коли които умишлено се блъскат една в друга, обръщат се по таван и ако падне на колелата си продължава напред. Всички които са конструирали ламаринените коли са за затвора, те не са направили най сигурното купе, но никой не ги е затворил защото колите издържат на краш тестовете при които изисквания са занижени, не са завишени.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Pyramid, на него не му обръщам внимание, ти защо се нервиш ? Единственния начин микромодулните батерии да видят бяп свят е да се развият тези коли, те ще се продават независимо от другите автомобили. Има напредък сред разработчиците, те стигнаха до извода че такава кола въобще не може да бъде оборудвана като стандартните автомобили първо, защото всичко трябва да е леко, няма да има седалки с ел регулировка и тежащи по 30 -50 кг. прави се според този които ще я ползва и лека - 2 кг. При скорост от 50 км.ч. на равно разхода е 500 ватчаса до 1 киловатчас за 100 км. Тръбна рама при всички положения гарантира безопасност по добре отколкото краш тестовете на ламаринените коли. Те ако бяха безопасни нямаше за състезания да пъхат вътре една тръбна рама. Може да се направят автомати да ги заваряват и сглобяват тръбните конструкции, но как се подготвят специалисти - като работят това нещо с ръцете си, то като минава през ръцете и главите им. Иначе няма да има специалисти, специалисти има по ДВГ колите и за електромобилите ползват техния опит, те затова се различават по липсата на ауспуха. Електрическата мобилност трябва да се започне от по ниско ниво, отначало малко и батериите им са отврат, и електродвигателя не е много в ред.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                [B][URL="http://investor.bg/forumusers/index/38293/"]mikomikov, по принцип някои неща се конструират и после се получават пари за този труд.


                                Ясно ми е от соца: "ЩЕ има да вземаш едни пари!"

                                Ударението е върху ЕДНИ (парички)...

                                Защо е тая работа БЕЗ ТРУДОВ ДОГОВОР? (данъци, осигуровки..., колко институции могат да се самосезират...)

                                Защо не се сключва договор за кредит?

                                Защо се анулират всички изисквания в изработване на проекто-конструкторската документация..., якостни изчисления....

                                КОЯ класификационна организация БИ РИСКУВАЛА ДА СИ ПОСТАВИ "ГЛАВАТА В ТОРБАТА" - ДА ПУСНЕ НА ПАЗАРА И ПО ПЪТИЩАТА ТОВА НЕДОНОСЧЕ НА "гаражните спецове"?

                                Класификационната организация също носи ОТГОВОРНОСТ = след съдебно дело - ЗАТВОР, с поправителен труд (по регламент и без гараж)...

                                Споделяме възможности... (има смисъл)

                                Коментар

                                Working...
                                X