IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ChatGPT (AI)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да напишем един пост за най-големия провал на ИИ.

    Новината е малко стара, но от тази година


    Амазон решават да направят физически магазини без касиери, в които да внедрят ИИ с много камери. На камерите се гледа какво слагате в количката. И накрая просто си излизате. После автоматично ви дърпа от картата сумата и получавате на емайл сметката с това какво сте купили, примерно.

    Всичко хубаво, но се оказало че нещата не работят баш така. И назначили 1000 индиеца да гледат какво фактически слагате в количката.

    Като страничен ефект, се получавало че сметките закъснявали с 1-2-3 часа. Т.е. излизате от магазина и сметката ви идва след 2-3 часа. Време необходимо някой индиец да потвърди сметката генерирана от ИИ дали е истина или не.


    Факт ИИ още не може да разпознава образи какви стоки слагате в пазарска количка. Човек се справя по-добре.

    В резултат Амазон спират разширението на магазинната си мрежа и даже затварят някои обекти, щото не им излиза сметката със заплатите на 1000 индиеца. А да сложат стандартните касиери, е бати старомодното, олд-скула и няма никакви иновации и никакви модерни нема да ходят там, щото нали ще прилича на обикновена бакалия, а гиковете не може да ходят в обикновена бакалия.



    https://edition.cnn.com/2024/04/03/b...lop/index.html

    https://www.linkedin.com/pulse/first...oothill-llx1e/

    https://www.theguardian.com/commenti...ans-technology

    Коментар


    • NVIDIA CEO казал:
      "Coding is dead and AI will make english the new programming language"

      Моето синче казва:
      "Ползвам ИИ и 4 виртуални екрана с очилата "Meta Quest 3" по цял ден.
      Шефът му (в ALLIANZ) го попитал:
      "Ти вършиш работа за 5 души! Как го правиш това?"

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение

        Но, пък няма как да се отрече, че изключително много помагат в работата и спестяват време за някои неща.
        Напълно съм съгласен. Много хора не вярват, но те ниго познават възможностите им, нито искат да ги разберат. Съвсем скоро в обявите за работа ще го има и това като стандартно изискване.

        Коментар




        • Търся поне един българин, с който да обсъждаме тези 50 подтеми на ИИ :=

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение

            Но, пък няма как да се отрече, че изключително много помагат в работата и спестяват време за някои неща.
            глупости!

            Коментар


            • Качва се клиент на такси управлявано от изкуствен интелект.
              ИИ започва разговор " Аз тук съм временно. Карам си за едното удоволствие. Иначе имам големи планове и скоро стартирам свой бизнес. До тогава, ей така за разнообразие..

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vanio tanov Разгледай мнение
                С бясна скорост се развива AI
                Но, пък няма как да се отрече, че изключително много помагат в работата и спестяват време за някои неща.
                Повече от красива

                Коментар


                • С бясна скорост се развива AI

                  Коментар


                  • Всички тези изскуствени интелекти, много скоро ще оставят хиляди семейства без препитание.
                    Повече от красива

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение


                      Не подценявайте арабките и арабите

                      Модел с изкуствен интелект от Мароко на име Кенза Лейли печели първия в света конкурс за красота "Мис AI". Тя е виртуален модел, създаден от изкуствен интелект, който има следните характеристики:
                      • Популярност: Кенза Лейли има повече от 195 000 последователи в Instagram.
                      • Езикови умения: Тя може да общува на седем езика.
                      • Достъпност: Моделът общува със своите последователи денонощно.
                      • Представяне на културата: Кенза Лейли заявява, че целта ѝ е да покаже мароканската култура.
                      • Социална отговорност: Тя обещава да използва славата си, за да овластява жените, да опазва околната среда и да разпространява положителна информация за роботите.
                      • Външен вид: Кенза Лейли е описвана като "бионична красавица в хиджаб".
                      За спечелването на конкурса "Мис ИИ" разработчиците на Кенза Лейли получават парична награда от 13 000 долара. Конкурсът оценяваше участничките по няколко критерия, включително красота, реалистичен външен вид, технологични умения и влияние в социалните медии.
                      Само ми се губи дълбокият смисъл на цялото това нещо (освен за собствен кеф, че си "създал" инфлуенсър)

                      Коментар




                      • Не подценявайте арабките и арабите

                        Модел с изкуствен интелект от Мароко на име Кенза Лейли печели първия в света конкурс за красота "Мис AI". Тя е виртуален модел, създаден от изкуствен интелект, който има следните характеристики:
                        • Популярност: Кенза Лейли има повече от 195 000 последователи в Instagram.
                        • Езикови умения: Тя може да общува на седем езика.
                        • Достъпност: Моделът общува със своите последователи денонощно.
                        • Представяне на културата: Кенза Лейли заявява, че целта ѝ е да покаже мароканската култура.
                        • Социална отговорност: Тя обещава да използва славата си, за да овластява жените, да опазва околната среда и да разпространява положителна информация за роботите.
                        • Външен вид: Кенза Лейли е описвана като "бионична красавица в хиджаб".
                        За спечелването на конкурса "Мис ИИ" разработчиците на Кенза Лейли получават парична награда от 13 000 долара. Конкурсът оценяваше участничките по няколко критерия, включително красота, реалистичен външен вид, технологични умения и влияние в социалните медии.

                        Коментар


                        • https://www.youtube.com/watch?v=TRIr...UJYWkgc2VhcmNo

                          Коментар



                          • Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнение
                            Wow
                            Кликни на този линк и ще кажеш поне още 50 пъти WOW

                            https://www.google.com/search?sca_es...w=1920&bih=919

                            Коментар


                            • Аз пък експериментирам в тази позната за мен област

                              Попитах ИИ: Какви са приложенията на изкуствения интелект в банковия сектор?

                              Ето някои от основните приложения на ИИ в банковия сектор:

                              1. Чатботове и виртуални асистенти : ИИ се използва за създаване на чатботове, които могат да взаимодействат с клиентите 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, да отговарят на техните въпроси и да им помагат при различни банкови операции[2][3].

                              2. Откриване на измами: Алгоритми за машинно обучение анализират транзакциите в реално време, за да откриват подозрителни дейности и да предотвратяват измами[2][3][4].

                              3. Оценка на кредитния риск: ИИ помага за по-точна оценка на кредитоспособността на клиентите чрез анализ на широк спектър от данни[2][4].

                              4. Персонализиране на услугите: ИИ дава възможност да се предлагат препоръки и персонализирани услуги на клиентите въз основа на тяхното поведение и нужди[2][4].

                              5. Автоматизация на процесите: Много административни и оперативни задачи се автоматизират благодарение на ИИ, което подобрява ефективността[4][5].

                              6. Прогнозен анализ: ИИ се използва за прогнозиране на пазарните тенденции и поведението на клиентите, което подпомага вземането на стратегически решения[3][5].

                              7. Спазване на нормативните изисквания: Системите с ИИ помагат на банките да спазват нормативните изисквания, като наблюдават транзакциите и идентифицират потенциални рискове[5].

                              8. Подобрено обслужване на клиентите: ИИ дава възможност за по-бързо, по-персонализирано и винаги достъпно обслужване, което подобрява удовлетвореността на клиентите[2][5].

                              Тези приложения на ИИ дълбоко трансформират банковата индустрия, като позволяват на финансовите институции да подобрят оперативната ефективност, да намалят риска и да предлагат по-добри услуги на своите клиенти.

                              Цитати:
                              [1] https://www.intel.fr/content/www/fr/...-services.html
                              [2] https://www.zucisystems.com/be/blog/...t-financieres/
                              [3] https://www.kolabtree.com/blog/5-app...ai-in-banking/
                              [4] https://www.leewayhertz.com/ai-use-c...g-and-finance/
                              [5] https://appinventiv.com/blog/ai-in-banking/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнение
                                Хайпът с изкуствения интелект е много голям, но потенциалът пред тази технология е меко казано огромен.
                                Тук нещата ще се случат даже по-бързо поне според мен.
                                Спорно е колко съзидателен може да е ИИ в момента, но пък е страхотен инструмен за бързо и относително адекватно решание на куп задачи, които изискват някакво ниско към средно ниво на експертиза (ако трябва да ги прави човек).
                                Точно така
                                Ето приложения на ИИ. Над някои от тях работи синчето ми, в Allianz

                                Какви са приложенията на ИИ в застрахователния сектор?

                                Ето кои са основните приложения на изкуствения интелект (ИИ) в застрахователния сектор:

                                1. Подобряване на обслужването на клиентите :
                                - Използване на чатботове и виртуални асистенти, които са на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, за да отговарят на въпросите на клиентите и да им помагат да изберат правилните оферти.
                                - Анализ на разговорите с клиенти с цел идентифициране на тенденции и подобряване на обслужването.

                                2. Управление на претенциите: Включването на клиентите в системата за управление на претенциите:
                                - Автоматизиране на предварителната обработка на рекламациите чрез анализ на предоставената информация.
                                - Ускоряване на обработката на претенции чрез анализ на исторически данни.

                                3. Откриване на измами:
                                - Използване на прогнозни модели за идентифициране на подозрително поведение и потенциално измамни претенции.

                                4. Подписване на застраховки и ценообразуване:
                                - Разработване на автоматизирани модели за застраховане за оценка на риска и определяне на премиите.
                                - Анализ на големи масиви от данни за по-точно ценообразуване.

                                5. Маркетинг и персонализация:
                                - Усъвършенствано сегментиране на клиентите за изготвяне на персонализирани оферти.
                                - Предвиждане на бъдещите нужди на клиентите.

                                6. Предвиждащ анализ:
                                - Прогнозиране на пазарните тенденции и поведението на застрахованите лица.
                                - Оценка на бъдещите рискове с цел адаптиране на офертите.

                                7. Автоматизирана обработка на документи:
                                - Автоматично извличане и анализ на информация, съдържаща се в полици, фактури и други документи.

                                8. Оценка на щетите:
                                - Използване на анализ на изображения за оценка на щети, особено в автомобилното застраховане.

                                9. Превенция на риска:
                                - Анализ на данни за идентифициране на рискови фактори и предлагане на превантивни мерки на застрахованите лица.

                                Тези приложения на ИИ дават възможност на застрахователите да подобрят оперативната си ефективност, да намалят разходите, да предлагат по-добри услуги на клиентите и да управляват по-добре рисковете.

                                Цитати:
                                [1] https://www.ringover.fr/blog/ia-assurance
                                [2] https://konfuzio.com/fr/solutions/assureur/
                                [3] https://www.intelligence-artificiell...ite/assurance/
                                [4] https://www.lassuranceenmouvement.co...-perspectives/
                                [5] https://www.libertyspecialtymarkets....b-14c522158557

                                Коментар

                                Working...
                                X