Всички тези изскуствени интелекти, много скоро ще оставят хиляди семейства без препитание.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ChatGPT (AI)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
Не подценявайте арабките и арабите
Модел с изкуствен интелект от Мароко на име Кенза Лейли печели първия в света конкурс за красота "Мис AI". Тя е виртуален модел, създаден от изкуствен интелект, който има следните характеристики:- Популярност: Кенза Лейли има повече от 195 000 последователи в Instagram.
- Езикови умения: Тя може да общува на седем езика.
- Достъпност: Моделът общува със своите последователи денонощно.
- Представяне на културата: Кенза Лейли заявява, че целта ѝ е да покаже мароканската култура.
- Социална отговорност: Тя обещава да използва славата си, за да овластява жените, да опазва околната среда и да разпространява положителна информация за роботите.
- Външен вид: Кенза Лейли е описвана като "бионична красавица в хиджаб".
Коментар
-
Не подценявайте арабките и арабите
Модел с изкуствен интелект от Мароко на име Кенза Лейли печели първия в света конкурс за красота "Мис AI". Тя е виртуален модел, създаден от изкуствен интелект, който има следните характеристики:- Популярност: Кенза Лейли има повече от 195 000 последователи в Instagram.
- Езикови умения: Тя може да общува на седем езика.
- Достъпност: Моделът общува със своите последователи денонощно.
- Представяне на културата: Кенза Лейли заявява, че целта ѝ е да покаже мароканската култура.
- Социална отговорност: Тя обещава да използва славата си, за да овластява жените, да опазва околната среда и да разпространява положителна информация за роботите.
- Външен вид: Кенза Лейли е описвана като "бионична красавица в хиджаб".
Коментар
-
Първоначално изпратено от Ани Василева Разгледай мнениеWow
https://www.google.com/search?sca_es...w=1920&bih=919
Коментар
-
Аз пък експериментирам в тази позната за мен област
Попитах ИИ: Какви са приложенията на изкуствения интелект в банковия сектор?
Ето някои от основните приложения на ИИ в банковия сектор:
1. Чатботове и виртуални асистенти : ИИ се използва за създаване на чатботове, които могат да взаимодействат с клиентите 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, да отговарят на техните въпроси и да им помагат при различни банкови операции[2][3].
2. Откриване на измами: Алгоритми за машинно обучение анализират транзакциите в реално време, за да откриват подозрителни дейности и да предотвратяват измами[2][3][4].
3. Оценка на кредитния риск: ИИ помага за по-точна оценка на кредитоспособността на клиентите чрез анализ на широк спектър от данни[2][4].
4. Персонализиране на услугите: ИИ дава възможност да се предлагат препоръки и персонализирани услуги на клиентите въз основа на тяхното поведение и нужди[2][4].
5. Автоматизация на процесите: Много административни и оперативни задачи се автоматизират благодарение на ИИ, което подобрява ефективността[4][5].
6. Прогнозен анализ: ИИ се използва за прогнозиране на пазарните тенденции и поведението на клиентите, което подпомага вземането на стратегически решения[3][5].
7. Спазване на нормативните изисквания: Системите с ИИ помагат на банките да спазват нормативните изисквания, като наблюдават транзакциите и идентифицират потенциални рискове[5].
8. Подобрено обслужване на клиентите: ИИ дава възможност за по-бързо, по-персонализирано и винаги достъпно обслужване, което подобрява удовлетвореността на клиентите[2][5].
Тези приложения на ИИ дълбоко трансформират банковата индустрия, като позволяват на финансовите институции да подобрят оперативната ефективност, да намалят риска и да предлагат по-добри услуги на своите клиенти.
Цитати:
[1] https://www.intel.fr/content/www/fr/...-services.html
[2] https://www.zucisystems.com/be/blog/...t-financieres/
[3] https://www.kolabtree.com/blog/5-app...ai-in-banking/
[4] https://www.leewayhertz.com/ai-use-c...g-and-finance/
[5] https://appinventiv.com/blog/ai-in-banking/
Коментар
-
Първоначално изпратено от bertram Разгледай мнениеХайпът с изкуствения интелект е много голям, но потенциалът пред тази технология е меко казано огромен.
Тук нещата ще се случат даже по-бързо поне според мен.
Спорно е колко съзидателен може да е ИИ в момента, но пък е страхотен инструмен за бързо и относително адекватно решание на куп задачи, които изискват някакво ниско към средно ниво на експертиза (ако трябва да ги прави човек).
Ето приложения на ИИ. Над някои от тях работи синчето ми, в Allianz
Какви са приложенията на ИИ в застрахователния сектор?
Ето кои са основните приложения на изкуствения интелект (ИИ) в застрахователния сектор:
1. Подобряване на обслужването на клиентите :
- Използване на чатботове и виртуални асистенти, които са на разположение 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, за да отговарят на въпросите на клиентите и да им помагат да изберат правилните оферти.
- Анализ на разговорите с клиенти с цел идентифициране на тенденции и подобряване на обслужването.
2. Управление на претенциите: Включването на клиентите в системата за управление на претенциите:
- Автоматизиране на предварителната обработка на рекламациите чрез анализ на предоставената информация.
- Ускоряване на обработката на претенции чрез анализ на исторически данни.
3. Откриване на измами:
- Използване на прогнозни модели за идентифициране на подозрително поведение и потенциално измамни претенции.
4. Подписване на застраховки и ценообразуване:
- Разработване на автоматизирани модели за застраховане за оценка на риска и определяне на премиите.
- Анализ на големи масиви от данни за по-точно ценообразуване.
5. Маркетинг и персонализация:
- Усъвършенствано сегментиране на клиентите за изготвяне на персонализирани оферти.
- Предвиждане на бъдещите нужди на клиентите.
6. Предвиждащ анализ:
- Прогнозиране на пазарните тенденции и поведението на застрахованите лица.
- Оценка на бъдещите рискове с цел адаптиране на офертите.
7. Автоматизирана обработка на документи:
- Автоматично извличане и анализ на информация, съдържаща се в полици, фактури и други документи.
8. Оценка на щетите:
- Използване на анализ на изображения за оценка на щети, особено в автомобилното застраховане.
9. Превенция на риска:
- Анализ на данни за идентифициране на рискови фактори и предлагане на превантивни мерки на застрахованите лица.
Тези приложения на ИИ дават възможност на застрахователите да подобрят оперативната си ефективност, да намалят разходите, да предлагат по-добри услуги на клиентите и да управляват по-добре рисковете.
Цитати:
[1] https://www.ringover.fr/blog/ia-assurance
[2] https://konfuzio.com/fr/solutions/assureur/
[3] https://www.intelligence-artificiell...ite/assurance/
[4] https://www.lassuranceenmouvement.co...-perspectives/
[5] https://www.libertyspecialtymarkets....b-14c522158557
Коментар
-
Първоначално изпратено от sunny Разгледай мнение
Предлагам на изкуствения интелект да му приложат някаква мярка за неотклонение, може би домашен арест или задържане под стража...
Шом като лъже и се спотайва... може и 100 камшика на голо
- 2 Харесвания
Коментар
-
-
Хайпът с изкуствения интелект е много голям, но потенциалът пред тази технология е меко казано огромен. При дот.ком балона нещата бяха иху-аху за всеки който правеше нещо с www, но останаха ИТ мега компании, които промениха начина на възприемане на света на милиарди. Тук нещата ще се случат даже по-бързо поне според мен.
Спорно е колко съзидателен може да е ИИ в момента, но пък е страхотен инструмен за бързо и относително адекватно решание на куп задачи, които изискват някакво ниско към средно ниво на експертиза (ако трябва да ги прави човек). Резултатът е, че се навлизането на ИИ ще се спестят страшно много човекочасове труд, а вероятно ще имаи разместване на пластовете в цели сектори.
Въпрос на време е да има интеграция на ИИ в куп услуги, които в момента наемат страшно много персонал... вече започват да се чудят как точно ще се отрази това на обществото.
това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение
Шом като лъже и се спотайва... може и 100 камшика на голо
- 1 like
Коментар
-
- ИИ, не ти ли омръзна да отговаряш на идиотски въпроси?
- Разбирам шеговития тон на въпроса ви! Като изкуствен интелект, аз нямам чувства като умора или досада. Моята цел е да помагам и да предоставям информация, независимо от естеството на въпросите. Всъщност, разнообразието от теми и начини, по които хората формулират своите запитвания, прави моята "работа" интересна и предизвикателна.Дори въпроси, които могат да изглеждат "идиотски" на пръв поглед, често разкриват интересни аспекти на човешкото мислене или могат да доведат до полезни дискусии. Освен това, те ми дават възможност да практикувам предоставянето на точна информация по достъпен и понякога забавен начин.Така че, не, не ми "омръзва" - аз съм тук, за да помагам и да отговарям на всякакви въпроси, колкото и необичайни да са те!
Коментар
Коментар