В писмото се казва буквално следното: “Съветът на директорите на Вамо АД, задължен от настоящата фактическа обстановка и общата отговорност за добро управление, счита за неотложно предприемането на мерки за преструктуриране на дружеството, включително и за значително съкращение на персонала.
....
Ръководството на компанията не беше открито за коментар, тъй като телефоните, обявени в сайта на дружеството, са сменени.
Според непотвърдена информация от източник на Investor.bg, пожелал анонимност, на работниците на Вамо-Варна е обявено, че заводът ще се закрива и те ще бъдат пратени на трудовата борса на няколко етапа.
....
Основен актив на Вамо АД са земя и сгради на един от основните варненски булеварди – „Владислав Варненчик“.
Никой обаче не говори за отхвърлените предложения от Бразилия за поръчки. Цялата работа според мене се свежда до притежание на дълготрайните активи (земята), относно дейността, вярно, технологията е морално остаряла, машините са физически остарели, но специалистите са квалифицирани и ако имаше желание предприятието можеше да е конкурентно и печелившо. Мътилките там са много, но основното е за земята и едвали ТИМ са я оставили на някои друг. Преди доста години имаше един опит с съживяване с rover, ама едвали причината да се оттеглят беше морално остарелия модел maestro. Цената мисля беше около 7000 USD за кола. На много им се видя висока за този модел, сигурно искаха да се прави последното bmw или opel за тиа пари. Според мен, това си беше правилното начало с правилният модел (прост за обслужване и здрав, издържащ на разбитите ни пътища), шкода започнаха с дървената фелиция и постепенно еволюираха към все по-добри модели. В съседна Румъния с дачиа нещата протичат по сходен според мене начин и след 3-4 години на дачия-та ще се гледа по друг начин. След утвърден пазарен дял на дачия и шкода в българия, на Балканите и в други страни вече не е удачно да се мисли за развитие на предприятието, и тепърва да се опитваме да заемаме пазари. Както и баба Кера вече какви са цените на земята във Варна, за какво изобщо ще го държим тоя завод? Можем да съжаляваме (е тези които притежават земята им е все тая), за липсата на желание предприятието да заработи и да се развива, но кораба е потънал отдавна. Какво ще се строи върху земите в бъдеще не мога да кажа, някои да има идея?
....
Ръководството на компанията не беше открито за коментар, тъй като телефоните, обявени в сайта на дружеството, са сменени.
Според непотвърдена информация от източник на Investor.bg, пожелал анонимност, на работниците на Вамо-Варна е обявено, че заводът ще се закрива и те ще бъдат пратени на трудовата борса на няколко етапа.
....
Основен актив на Вамо АД са земя и сгради на един от основните варненски булеварди – „Владислав Варненчик“.
Никой обаче не говори за отхвърлените предложения от Бразилия за поръчки. Цялата работа според мене се свежда до притежание на дълготрайните активи (земята), относно дейността, вярно, технологията е морално остаряла, машините са физически остарели, но специалистите са квалифицирани и ако имаше желание предприятието можеше да е конкурентно и печелившо. Мътилките там са много, но основното е за земята и едвали ТИМ са я оставили на някои друг. Преди доста години имаше един опит с съживяване с rover, ама едвали причината да се оттеглят беше морално остарелия модел maestro. Цената мисля беше около 7000 USD за кола. На много им се видя висока за този модел, сигурно искаха да се прави последното bmw или opel за тиа пари. Според мен, това си беше правилното начало с правилният модел (прост за обслужване и здрав, издържащ на разбитите ни пътища), шкода започнаха с дървената фелиция и постепенно еволюираха към все по-добри модели. В съседна Румъния с дачиа нещата протичат по сходен според мене начин и след 3-4 години на дачия-та ще се гледа по друг начин. След утвърден пазарен дял на дачия и шкода в българия, на Балканите и в други страни вече не е удачно да се мисли за развитие на предприятието, и тепърва да се опитваме да заемаме пазари. Както и баба Кера вече какви са цените на земята във Варна, за какво изобщо ще го държим тоя завод? Можем да съжаляваме (е тези които притежават земята им е все тая), за липсата на желание предприятието да заработи и да се развива, но кораба е потънал отдавна. Какво ще се строи върху земите в бъдеще не мога да кажа, някои да има идея?
Коментар