IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Голяма Бяла Столипинска Кокошка
    + 2012

    хубаво би било, но за съжаление точно ти се набучи на 6 и продаде на 1.20
    ти светеше ли ми когато ,купих и когато продадох... а когато ....
    къш на хейтъра....

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
      1+
      Купувай ниско, около 1,2 ,продавай над 1,6 ...
      + 2012

      хубаво би било, но за съжаление точно ти се набучи на 6 и продаде на 1.20

      Коментар


      • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
        Просто акцията не е за всеки, но носи много добър профит, при малък риск, за тези които я познават
        1+
        Купувай ниско, около 1,2 ,продавай над 1,6 ...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Muller Разгледай мнение
          Тоя комерц е най умрялата кокошка в тоя дакс индекса цели към нов рекорд акцията закопала в тинята
          Просто акцията не е за всеки, но носи много добър профит, при малък риск, за тези които я познават

          Коментар


          • Тоя комерц е най умрялата кокошка в тоя дакс индекса цели към нов рекорд акцията закопала в тинята

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Голяма Бяла Столипинска Кокошка
              мисирко, две години те бъзикам с твоите Сомен и не можеш да се усетиш

              мисирко, че чуждите езици ги владееш - вече те видяхме как превеждаше текст на английски който според теб е немски

              мисирко, ако Commerzbank се чете Комерцбанк, то тогава Comen защо все го пишеш, че е Сомен .................... това сигурно е защото си била "сом" в предния си живот, а сега си мисирка
              Къш,Къш....
              ти го питаш за борса а той ти пише за граматика...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                Я кажи какво си научил за увеличението на капитала на Комерс...
                Чете 10 дни докато ти стана ясно че нищо не знаеш и сомен е най важното в темата за да пишеш нещо .........
                Та какво е Сомен....
                Който се интересува за ДАХ защо пита мен а не тебе....
                Смешник!
                мисирко, две години те бъзикам с твоите Сомен и не можеш да се усетиш

                мисирко, че чуждите езици ги владееш - вече те видяхме как превеждаше текст на английски който според теб е немски

                мисирко, ако Commerzbank се чете Комерцбанк, то тогава Comen защо все го пишеш, че е Сомен .................... това сигурно е защото си била "сом" в предния си живот, а сега си мисирка

                Коментар


                • Май няма да коригира смело напред цел 7700

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                    Добре,ама защо си мислиш,че че не са си променили мисленето,и вече не са толкова вещомански настроени като Американците?

                    П.С. Не съм много сигурен,но за немските автомобили,външния пазар е по-голям,и по-важен от вътрешния!
                    Външен вътрешен пазар не ги деля. Остарялия автопарк е в световен мащаб.Имаше наскоро информация за 12 години средна възраст на автомобилите в щатите. Един стар автомобил почва да се поврежда често. В един момент става по изгодно да си плащаш вноската за нова кола 200-300 евро и да си спестяваш разправиите и времето което също е пари. Теорията ми не е съвсем издържана, но не съм намерил алтернатива за сега. Петролните и енергийните като алтернатива са по сигурни, но нямат такъв потенциал за растеж който търся аз. Храните и лекарствата пък са другата крайност. При Р/Е над 20 за мен въобще не е алтернатива да пазаря компании от нециклични бизнеси.
                    Last edited by Alonso; 11.02.2013, 22:27.
                    Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
                      Точно това ми е логиката. Много народ в цяла европа вече 5 години отлагат подмяната на стария автомобил Резултата е крайно остарял автопарк. Има логика като се видят с пари първото нещо което да направят е да си сменят автомобила и от там да избухнат автомобилните. Аз доколкото съм обикалял и наблюдавал цяла южна европа кара рено и съответно те би следвало да се облажат най много Жалко че се подлъгах навремето и ги продадох. Сега ми остава да се облизвам и да чакам кофти новини белким паднат пак
                      Добре,ама защо си мислиш,че че не са си променили мисленето,и вече не са толкова вещомански настроени като Американците?

                      П.С. Не съм много сигурен,но за немските автомобили,външния пазар е по-голям,и по-важен от вътрешния!
                      Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                        Нандо-аз пък мисля,точно обратното-доколкото вътрешното търсене в германия е важно,чувам от живеещи там,че все повече Германци,отлагат подмяната на собствената си кола с по-нова,типично прагматично в техен стил.

                        П.С. Сполай ти през новия сезон -очакваме титла вече в Маранело
                        Точно това ми е логиката. Много народ в цяла европа вече 5 години отлагат подмяната на стария автомобил Резултата е крайно остарял автопарк. Има логика като се видят с пари първото нещо което да направят е да си сменят автомобила и от там да избухнат автомобилните. Аз доколкото съм обикалял и наблюдавал цяла южна европа кара рено и съответно те би следвало да се облажат най много Жалко че се подлъгах навремето и ги продадох. Сега ми остава да се облизвам и да чакам кофти новини белким паднат пак
                        Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
                          Фундаменталните фактори, като пик на средната възраст на автомобилите в световен мащаб и ниското Р/Е на целия сектор, при положение че тази печалба до голяма степан се дължи на сервиз и резервни части ме карат да мисля че има голяма вероятност автомобилният сектор да се окаже следващият бум. Естествено гледам дългосрочно на това. Може да минат години, но рано или късно ще дойде растежа. Народа кара все по стари коли. В един момент ще им писне да ходят по сервизи или ще се окаже по изгодно да си плащат вноска по лизинга за нов автомобил. Пежо специално открай време се чудя кой ги купува и кара. За мен са крайно неконкурентноспособни но не вярвам да фалират и под дадени нива може да предоставят възможност за печалба. Аз специално както личи и от ника ми съм фен на Рено-Нисан.
                          Нандо-аз пък мисля,точно обратното-доколкото вътрешното търсене в германия е важно,чувам от живеещи там,че все повече Германци,отлагат подмяната на собствената си кола с по-нова,типично прагматично в техен стил.

                          П.С. Сполай ти през новия сезон -очакваме титла вече в Маранело
                          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Muller Разгледай мнение
                            Ако не върне до ден два на 7700 пробив на нивото ще има по-дълбока корекция
                            E да де-нея чакам
                            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                            Коментар


                            • Ако не върне до ден два на 7700 пробив на нивото ще има по-дълбока корекция

                              Коментар


                              • За руския пазар не мога да изкажа обширно мнение, но наскоро четох, че немските коли са разширили присъствието си там (БМВ и Мерцедес, ако не се лъжа). Ако Инфинити се наложи в луксозния клас със сигурност ще има сериозен ъп на акцията, но според мен ще се наложат трудно, защото дори продукта им да е конкурентноспособен на утвърдените вече коли от луксозния клас, то ще трябва време за да извоюва име и оттам и позиция на пазара. Луксозният клас се цели в богатата част от населението, а те си имат симпатии към немското, оттам би дошла основната трудност според мен.
                                Между другото си много прав и в предишния си пост. Наистина в дългосрочен план автомобилните компании може да са следващия бум.

                                За мазда - ръста се дължи на няколко неща. Първото е, че стигна много ниска цена и явно хората решиха, че е изгодно време за купуване. После извадиха добри цифри за периода до септември 2012 (първите от 2 години с положителен профит маджин). Останалия ръст се дължи на очаквания за увеличаване на продажбите заради все повече поевтиняващата йена. Иначе като продукт - новата мазда 6 се вписва добре в лукс класата, направиха си някои модернизации, но това е, нямат нещо революционно.
                                Last edited by ggnore13; 10.02.2013, 21:56.

                                Коментар

                                Working...
                                X