IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
    Някакви чертички нагоре-надолу - и какво? И аз мога да рисувам такива чертички в каквато си искам посока.


    Индексите трябва да бъдат забранени със закон. Така всеки ще си гледа акциите, в които е инвестирал и няма да стават такива идиотщини.
    Импе инвестираш в такива могъщи компании а инвеститорите все паникиори .що така?
    Я кажи колко пари ти взеха тез мишки
    Добре си беше на БФБ

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
      Някакви чертички нагоре-надолу - и какво? И аз мога да рисувам такива чертички в каквато си искам посока.

      Индексите трябва да бъдат забранени със закон. Така всеки ще си гледа акциите, в които е инвестирал и няма да стават такива идиотщини.
      добрем аз ти казах и показах а този доста е добър не е оръфляк някой

      Коментар


      • Някакви чертички нагоре-надолу - и какво? И аз мога да рисувам такива чертички в каквато си искам посока.


        Индексите трябва да бъдат забранени със закон. Така всеки ще си гледа акциите, в които е инвестирал и няма да стават такива идиотщини.
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Импе не че иам нещо напреки ама ей го тука един фен какво пророкува за DAXa от там нататък наблюдавай и Камионите и Застраховките

          Коментар


          • Така е, Равновесиев - но циклически или не - хората пак ще си джиткат с колите. Тука ниският петрол е плюс, тоест той е плюс почти навсякъде.

            Е - ако измислят телепортацията и я въведат масово в практиката - тогава автомобиладжиите отиват в киречът завинаги.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
              Трейдър е очевадно че не си А разликата между спестител и инвеститор е от небето до земята. Спестителят като се види с пари си купува нещо, което смята че ще съхрани стойноста си- напальончета, еламзчета, могъщи компанийки и т.н Обикновено спестителя ходи на работа или има някакъв бизнес и спестява излишните си доходи. Инвеститорът е човек, който се храни от инвестициите си. Инвеститорът търси добрата и сигурната инвестиция, защото разчита на тази инвестиция за да изкара пари. Инвеститорът не ходи на работа и няма други ангажименти. Съответно отделя цялото си време за инвестициите си и съответно е доста по-добре подготвен от спестителя Един спестител примерно гледа даймлер там на какво р/е са и като взема в предвид че даймлер са могъщи си ги купува а един инвеститор си смята сам неговото си р/е и търси подходящият момент да влезе. Не знам дали знаеш например какви огромни разходи имат автомобилните компании за иновации и проучвания. За мен това са разходи ама за тях не са. В отчетите им това се водят инвестиции. Каква инвестиция може да е някакъв патент който си длъжен да си купиш, защото ако не го купиш просто ще бъдеш изхвърлен от пазара? Това е и причината автомобилните да се търгуват на ниски р/е-та. За твоите позициите не знам и не ме интересуват щом не можеш да ги обосновеш. Просто отстрани погледнато е смешно. Все едно аз примерно да купя от някой нещо за 100 лева и в последствие когато цената му падне на 50 лева да наричам този човек глупак вместо себе си
              не си прав за даймлер. На всяка компания печалбата е една леко спорна категория. Има ли я, няма ли я, какви счетоводни стандарти как и влият. За това е хубаво човек да гледа и други показатели. Да вземем например към ЕБИТДА. Получава дсе ентърпрайз валю ебитда към то 3,3 - изключително ниско. да кажем че махнеш РД то от ебитдата - не те кефи решил си че това е само трошене на стойност е пак се получава 5,2

              Автомобилните се търгуват на ниски ПЕ та, защото са циклични компании. И ако вярваш че световната икономика отива в киреча на тях ще им се сринат продажбите и печалбите. И тогава всъщност ПЕ 7 е високо. Ако обаче вярваш че цикъла едвам е започнал, то това ПЕ 7 е изключително ниско.

              тъй като пазарите последните шест месеца са решили че света отива по дяволите и някакви огромни икономически катастрофи ще завлекат света в пропастта и автомобилните компании се търгуват ниско. също както и всички други отрасли които са циклични - банки, ресурсни компании, индустриални компании.

              И дали си заслужава да се влиза в тези компании или не зависи само от едно - този който ги купува как го вижда бъдещето на световната икономика следващите години.

              тъй като никой не може да му отговори на този въпрос, това си е личен избор и нито пазара, нито някакви анализатори могат да кажат какво ще стане след година, две, три или пет. А при цикличните компании това настроение на пазара наистина има огромно значение.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                Ако Даксът отиде на седмица, това ще е някакво оправдание. Но когато Даксът горе долу е на нула, но моите камиони падат 4%, това е идиотия.

                Не знам БФБ каква пародия е - но днес видяхме, че и на една голяма и сериозна борса също има пародийни моменти. Просто идиотщината няма географски ограничения.
                Офф Импе заеби го тоя DAX и тея камиони и застраховки ей ги ей тва дет ревах за него 2 години ей тука е постата .... нали си падаш по златата ем ей ги GDX и оня малоумника MZтката дет пророкуваше че щели да пропаднат еми пропадат яко нагоре .....



                P.S. от 12 на 17 почти сметай си % колко е тва

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
                  Това му е интересното на този бизнес. колкото са учасниците, толкова и разбиранията. Сега пак им погледнах баланса на даймлер. Пасивите са над три пъти повече от собственият капитал а голяма част от собственият капитал са нематериални активи. Викаш много печеливши а пасивите им се увеличли за една година с над 10%. Тези неща не те ли притесняват? Ти би ли имал собствен бизнес с такива показатели и с такава степен на задлъжнялост?
                  Ами това не е хубаво, но щом приходите и печалбите растат повече от пасивите, значи няма нищо страшно. Значи компанията не просто остава платежоспособна, но и става още по-платежоспособна.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                    Хубу - разбрах разликата, но за останалото говориш теоретически. Обстоятелствата около автомобилните компании днес са такива, каквито са били и преди година.
                    За глупачеството - ще си послужа с твоят пример. Когато съм купил нещо за 100 кинта, то е изгубило 25% от стойността си и вече се оценява на 75 кинта, то значи аз съм сглупил. Но когато това същото нещо е добавило 25% към реалната си стойност, но въпреки това някакви "трейдъри", които довчера са търгували нещото на 80 кинта, днес - след новината за добавянето на 25% стойност, започват да го търгуват за 75 - тогава е съвсем очевидно, че идиотите са ТЕ.

                    Все едно Монетов (дето също ми опонира) след месец, ако златцето удари 1400 кинта, да вземе да си продаде напальоните по 900 кинта за тройунция, защото можело да паднат.


                    А инвестицията винаги изкарва пари - без значение дали я наричаш спестителство или инвеститорство. Когато една акция ти носи 5% дивидент, те са си 5%, без значение дали имаш 1 акция или 1 000 000 акции. Разликата е в мащабът, но само дотам.
                    Това му е интересното на този бизнес. колкото са учасниците, толкова и разбиранията. Сега пак им погледнах баланса на даймлер. Пасивите са над три пъти повече от собственият капитал а голяма част от собственият капитал са нематериални активи. Викаш много печеливши а пасивите им се увеличли за една година с над 10%. Тези неща не те ли притесняват? Ти би ли имал собствен бизнес с такива показатели и с такава степен на задлъжнялост?
                    Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                    Коментар


                    • Хубаво де: може нещо аз да съм невежествен и глупав - та не разбирам нещата - затова винаги чета критикуващите мен, за да се уча, дявол да го вземе.

                      Ще ви бъда преного благодарен, ако обясните защо Мидичката, след 87% спад на печалбата, поскъпна с 6%? Това в моментът ли е най-атрактивната и могъща компания на света, при положение, че тая година вероятно и толкова печалба няма да има? Може би трябва да продам суперпечелившите Даймлерченца и да си купя мидички?

                      Защо ли, докато плавах във ваната, се спомних за Монти Брустър от филмът, дето трябваше да профука 30 КБ, за да получи наследство от 300 КБ и играеше на борсата с единствената цел да губи?
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от michaelis12 Разгледай мнение
                        Импе сега ти го превеждам на български ей и този под мене ти го казва значи : ако DAX слезне на 7-ца йончев твойте камиони отиват с него ако ще да продават и на циганите във Филиповци капито ?!? А тези там БФБито ич не ме е еня нито за мишока нито за жабока ..... това там е пародия и в България не сме дорасли за такова нещо
                        Ако Даксът отиде на седмица, това ще е някакво оправдание. Но когато Даксът горе долу е на нула, но моите камиони падат 4%, това е идиотия.

                        Не знам БФБ каква пародия е - но днес видяхме, че и на една голяма и сериозна борса също има пародийни моменти. Просто идиотщината няма географски ограничения.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Хубу - разбрах разликата, но за останалото говориш теоретически. Обстоятелствата около автомобилните компании днес са такива, каквито са били и преди година.
                          За глупачеството - ще си послужа с твоят пример. Когато съм купил нещо за 100 кинта, то е изгубило 25% от стойността си и вече се оценява на 75 кинта, то значи аз съм сглупил. Но когато това същото нещо е добавило 25% към реалната си стойност, но въпреки това някакви "трейдъри", които довчера са търгували нещото на 80 кинта, днес - след новината за добавянето на 25% стойност, започват да го търгуват за 75 - тогава е съвсем очевидно, че идиотите са ТЕ.

                          Все едно Монетов (дето също ми опонира) след месец, ако златцето удари 1400 кинта, да вземе да си продаде напальоните по 900 кинта за тройунция, защото можело да паднат.


                          А инвестицията винаги изкарва пари - без значение дали я наричаш спестителство или инвеститорство. Когато една акция ти носи 5% дивидент, те са си 5%, без значение дали имаш 1 акция или 1 000 000 акции. Разликата е в мащабът, но само дотам.
                          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                            Защо ми пъхате в цифката Дойче банк? какво ме интересува ДБ? Нямам акции на и не мисля да имам. Мен ме интересуват моите компании. Ядосвам се, че падат акциите им, само защото някакви други били падали, ама още повече се ядосвам, когато са най-падащите, при фантастически добър отчет. Ако Daimler падаха с 1%, а целият индекс - с 3.8%, щях да дам като оправдание, че пазарът ги е увлякъл. Ама да падат с 4% при индекс на зелено (вече Даксът обръна) - значи имам право да наричам смъкващите я мишкуняци и идиоти - защото очевадно са такива. Просто днешната ситуация показва, че аз съм си избрал качествена компания, но масата играещи си на немската борса са точно такива - те си играят като в казиното и нищо не гледат.

                            Апропо - не съм казвал, че съм трейдър - а ако ми обясниш разликата между спестител и между инвеститор, ще се радвам.

                            Знам и че една могъща компания днес, може да е немогъща след 10 години - особено във високотехнологическият бранш това е твърде възможно. Ама нещо лошо като прогноза за коментираната компания? - Ами няма. След 20 години си е за след 20 години.
                            Трейдър е очевадно че не си А разликата между спестител и инвеститор е от небето до земята. Спестителят като се види с пари си купува нещо, което смята че ще съхрани стойноста си- напальончета, еламзчета, могъщи компанийки и т.н Обикновено спестителя ходи на работа или има някакъв бизнес и спестява излишните си доходи. Инвеститорът е човек, който се храни от инвестициите си. Инвеститорът търси добрата и сигурната инвестиция, защото разчита на тази инвестиция за да изкара пари. Инвеститорът не ходи на работа и няма други ангажименти. Съответно отделя цялото си време за инвестициите си и съответно е доста по-добре подготвен от спестителя Един спестител примерно гледа даймлер там на какво р/е са и като взема в предвид че даймлер са могъщи си ги купува а един инвеститор си смята сам неговото си р/е и търси подходящият момент да влезе. Не знам дали знаеш например какви огромни разходи имат автомобилните компании за иновации и проучвания. За мен това са разходи ама за тях не са. В отчетите им това се водят инвестиции. Каква инвестиция може да е някакъв патент който си длъжен да си купиш, защото ако не го купиш просто ще бъдеш изхвърлен от пазара? Това е и причината автомобилните да се търгуват на ниски р/е-та. За твоите позициите не знам и не ме интересуват щом не можеш да ги обосновеш. Просто отстрани погледнато е смешно. Все едно аз примерно да купя от някой нещо за 100 лева и в последствие когато цената му падне на 50 лева да наричам този човек глупак вместо себе си
                            Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                              Искаш да кажеш, че отчетите на Daimler са фалшифицирани ли? Сигурно и на още 98 могъщи компании, дето извадиха "неочаквано добри отчети" - все са им фалшифицирани?
                              Или казваш, че въпреки всичко акцията е надценена? - Сравняваме с умрялата ни борса - нормално ли е според тебе Daimler да извади по-добро съотношение цена/дивидент от Софарма Трейдинг - за Бръзият мишок въобще да не говорим?
                              Импе сега ти го превеждам на български ей и този под мене ти го казва значи : ако DAX слезне на 7-ца йончев твойте камиони отиват с него ако ще да продават и на циганите във Филиповци капито ?!? А тези там БФБито ич не ме е еня нито за мишока нито за жабока ..... това там е пародия и в България не сме дорасли за такова нещо
                              Last edited by michaelis12; 04.02.2016, 18:52.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                                Защо ми пъхате в цифката Дойче банк? какво ме интересува ДБ? Нямам акции на и не мисля да имам. Мен ме интересуват моите компании. Ядосвам се, че падат акциите им, само защото някакви други били падали, ама още повече се ядосвам, когато са най-падащите, при фантастически добър отчет. Ако Daimler падаха с 1%, а целият индекс - с 3.8%, щях да дам като оправдание, че пазарът ги е увлякъл. Ама да падат с 4% при индекс на зелено (вече Даксът обръна) - значи имам право да наричам смъкващите я мишкуняци и идиоти - защото очевадно са такива. Просто днешната ситуация показва, че аз съм си избрал качествена компания, но масата играещи си на немската борса са точно такива - те си играят като в казиното и нищо не гледат.

                                Апропо - не съм казвал, че съм трейдър - а ако ми обясниш разликата между спестител и между инвеститор, ще се радвам.

                                Знам и че една могъща компания днес, може да е немогъща след 10 години - особено във високотехнологическият бранш това е твърде възможно. Ама нещо лошо като прогноза за коментираната компания? - Ами няма. След 20 години си е за след 20 години.
                                Импе пак ,ли пада DAX Глей кво правят Ибериците

                                Коментар

                                Working...
                                X