IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение

    Абе това е така. Лошо няма. Аз също съм се "набил", но не обвинявам никого, нито мога да кажа че ме е яд.Станалото станало. Като не ми харесва продавам и това е. Ако ми се чака - чакам. Въпроса е там че Шел е компания с над 100 годишна история,и едва ли някаква КОВИД криза може да я фалира. Уважавам мнението на всеки, стига то да е аргументирано и да не е от типа "всички ше умрем".
    Аз извадих едни пари от Wirecard и ги набих в мидата баш когато се чакаше ръст и от тогава имам около 30 % спад, обаче алтернативата ако бях останал в картичката изглежда и сега по-зле, така че няма от какво да се оплаквам.
    Днес гледам ръст на цената на петрола с 5 %. Дали пък няма да се обърне тренда?
    Ако съдя от това, което наблюдавам професионално, в момента има сериозен ръст на вноса от Китай, корабите си плават препълнени с контейнери за Европа, а чувам и търсенето от щатите се вдига. Така че, не всичко е само в черни краски. Разбира се туризмът е сериозно ударен и това влияе на потреблението на горива във въздухоплаването, а вероятно и при МПС-тата, но дали това оправдава настоящите цени на акцията е важния въпрос.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

      Целия сектор цикли, а като погледнем баланс големите частни, единствено "Шеврон" са по - добре, ако говорим за свършване, от хилядите компании, тези двете ще са последните мохикани.

      Единствено го разбирам, че ако се е набухал в "ШЕЛ" си е много яд, че целият пазар нагоре, а тези са мартенски нива и не иска да отлепи до едно 16 - 17 поне. За рев обаче ще стане, ако пак съкратят дивидента.
      Абе това е така. Лошо няма. Аз също съм се "набил", но не обвинявам никого, нито мога да кажа че ме е яд.Станалото станало. Като не ми харесва продавам и това е. Ако ми се чака - чакам. Въпроса е там че Шел е компания с над 100 годишна история,и едва ли някаква КОВИД криза може да я фалира. Уважавам мнението на всеки, стига то да е аргументирано и да не е от типа "всички ше умрем".

      Коментар


      • Продължавам да не разбирам какво е атрактивното в Шела - петролна компания с 4% дивидент, която обявява, че вече не иска да е такава и ще става зелена. Защо направо не купите нещо зелено? Съвсем сериозен е въпросът. Какво пропускам?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнение

          Ще 'свърши' книгата казваш Айде малко по-сериозно.
          Целия сектор цикли, а като погледнем баланс големите частни, единствено "Шеврон" са по - добре, ако говорим за свършване, от хилядите компании, тези двете ще са последните мохикани.

          Единствено го разбирам, че ако се е набухал в "ШЕЛ" си е много яд, че целият пазар нагоре, а тези са мартенски нива и не иска да отлепи до едно 16 - 17 поне. За рев обаче ще стане, ако пак съкратят дивидента.
          Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
            Много е тежка играта при Шел, как пък тази книга се оказа най-голямото лайнo на целия пазар. Дори книжа на авиокомпании, на boeing и други, които са най-пряко пострадаха от намаленото пътуване със самолети, са доста по-добре. След като пазарите се възстановиха и много от тях надминаха нивата от февруари.2020 , тази книга е 3 пъти по-ниско от преди пандемията.
            Не препоръчвам влизане сега, защото при едно спадане на пазара (в Сащ), тази книга ще свърши. Който не бърза, да изчака някаква турболенция на пазара и книгата ще отиде на 11. (говоря за холандската емисия). Вземете само последните 3 дни при ръстове на пазара в щатите, тази книга не може да стигне 12.00, може да си представите за какъв булшит става дума
            Ще 'свърши' книгата казваш Айде малко по-сериозно.

            Коментар


            • Много е тежка играта при Шел, как пък тази книга се оказа най-голямото лайнo на целия пазар. Дори книжа на авиокомпании, на boeing и други, които са най-пряко пострадаха от намаленото пътуване със самолети, са доста по-добре. След като пазарите се възстановиха и много от тях надминаха нивата от февруари.2020 , тази книга е 3 пъти по-ниско от преди пандемията.
              Не препоръчвам влизане сега, защото при едно спадане на пазара (в Сащ), тази книга ще свърши. Който не бърза, да изчака някаква турболенция на пазара и книгата ще отиде на 11. (говоря за холандската емисия). Вземете само последните 3 дни при ръстове на пазара в щатите, тази книга не може да стигне 12.00, може да си представите за какъв булшит става дума
              Last edited by ПИЧ; 16.09.2020, 13:45.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                +1
                Чудя се дали да си взема още малко Шел, да усредня загубата. На тази цена, ако почнат след време пак да дават стабилен дивидент, ще е добре. Какво мислите?
                Зависи какъв % ти е от портфейла и колко риск искаш да поемаш. В момента новините в петролния сектор са мега отвратителни и всичко от запаси до бъдещо потребление не допринася за оптимизъм в сектора. Възможно е да сме около дъното, единствено реално затваряне на области, карантини и т.н. би подействало унищожително и смъкнало бързо цената още, иначе пътят трябва да мине през леко стабилизиране и покачване в идните месеци.
                Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Todor Sabev Разгледай мнение

                  Тук ирачите се наиграха първо с банките след тва с картичката като от време на време прескачаха до БФБ .
                  Са че гледаме играчите у темата NYSE.
                  Хаха, заради скапаната картичка се загубиха ценни люде, ще изтъкна Protokol, но той може би ще направи някоя временна почивка, като MJ с бейзбола. Невероятна измама бе това, номер 1 на европейска борса в цялата й история.

                  Темата бе по - съдържателна от NYSE, но и големият екшън се премести отвъд океана и никой не му се занимава с Bayer, Daimler или Intesa за центове, като дабъли и требъли се правят в САЩ.

                  Има го и момента, че като дойде отрезвяване, Bayer няма да изгуби още 50% и да иде на 27 евро, а Apple, Tesla, Zoom и други мега звезди имат много какво да дадат, като милиони в паника тръгнат да събират остатъци от инвестициите си.
                  Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от nomche Разгледай мнение

                    +1
                    Чудя се дали да си взема още малко Шел, да усредня загубата. На тази цена, ако почнат след време пак да дават стабилен дивидент, ще е добре. Какво мислите?
                    И аз на това се надявам. Зависи колко си готов да чакаш. Към момента най-вероятно има и много по-добри алтернативи, но като цяло на тези цени мисля че не е лошо като вариант. Друг е въпроса че в последно време по никакъв начин не ми се получава да "целя" тренда, и не се наемам да прогнозирам каквото и да било.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
                      Ще взема като Архитекта сам да си говоря в тая тема, защо няма коментатори, няма ли играчи на европаейския пазар ?
                      Тук ирачите се наиграха първо с банките след тва с картичката като от време на време прескачаха до БФБ .
                      Са че гледаме играчите у темата NYSE.
                      Last edited by Todor Sabev; 16.09.2020, 00:24.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
                        Ще взема като Архитекта сам да си говоря в тая тема, защо няма коментатори, няма ли играчи на европаейския пазар ?
                        +1
                        Чудя се дали да си взема още малко Шел, да усредня загубата. На тази цена, ако почнат след време пак да дават стабилен дивидент, ще е добре. Какво мислите?

                        Коментар


                        • Ще взема като Архитекта сам да си говоря в тая тема, защо няма коментатори, няма ли играчи на европаейския пазар ?

                          Коментар


                          • Монти загуби се, играеш ли нещо или само "ШЕЛ" чакаш да се вдигне? Те с "Тотал" този месец трябва да обявят зелената си стратегия, няма да се учудя на някоя яка инвестиция и да се посъживи цената.
                            Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
                              Вече втори ден немските фирми не рипат добре. Много високо им дойде нивото вече, никой не хвърля пари.
                              Много хубаво резюме ти се получава на пазара, с едно изречение казваш всичко. Пари след септември, да се върне всеки от отпуск, да са се увълчили за нови печалби и после нови върхове към края на годината(навсякъде без БФБ )
                              Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                              Коментар


                              • Вече втори ден немските фирми не рипат добре. Много високо им дойде нивото вече, никой не хвърля пари.

                                Коментар

                                Working...
                                X