IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от petyob Разгледай мнение

    това всички го знаят, но интересното е защо върна?
    Може и да изплуват, тази година ще закърпят положението, а ако от есента завалят ваксини и почне населенето масово да се ваксинира и след това тръгне по различни почивки, цената прелита над 10, защо не и 20 след време, но все още се рискова карта и от тук цената.

    Добра политика имат CEO-то е ОК, но не мога да се реша, вероятно ще зачакам следващ отчет и късна есен ще мисля дали да ангажирам кеша тук.
    Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

    Коментар


    • Върна (TUI), защото се изчерпа новината (че ще им се дават пари, не знам при какви условия). Еднократна помощ, не е като да имаш стабилни собствени приходи. Като се съчетае с известно омекване на целия пазар днес, това е резултата.
      Но днес пък Тисен-а кърти 15% надолу

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
        Причината за вчерашния ръст при TUI била че правителството ще налее 1.2 млрд евро
        това всички го знаят, но интересното е защо върна?

        Коментар


        • Причината за вчерашния ръст при TUI била че правителството ще налее 1.2 млрд евро

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
            Много силно представяне на TUI в последните няколко дни от 3.40- 3.50 на 4.50 евро
            Хубави движения прави, но се движат по ръба да не последват Thomas.
            Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

            Коментар


            • Много силно представяне на TUI в последните няколко дни от 3.40- 3.50 на 4.50 евро

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                Извинявай,шел докога са с дивидент...?
                13.08. е ex-dividend date.
                Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

                  Ееее, не така, към групата на VW са вкючени още "Сеат", "Шкода", "Ауди", "Порше", "Бугати", "Бентли", "Ламборджини", "Дукати" и др. Все по - големи еталони за мен, пък ти си карай мерото. Дългът на VW е и по - малък, те са по - голямата сила.
                  Извинявай,шел докога са с дивидент...?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Invest Man Разгледай мнение

                    Фолксваген имат много дългове май. Ако кризата е дълга и пазара се скапе? Те и Мерцедес имат, но те са еталон на желаната кола за мнозина. Мерцедес ще си е мерцедес, а Фолксваген е просто качествена немска кола. Малко по-добре от опел или немски форд.
                    Фолксваген е държавата. Мерцедес е просто една компания на чаршафите.

                    Коментар


                    • Немските акции са като изпаднали германци, а това ще значи и за цяла европа. Целия пазар в европа е като умряла котка. Единствен ръст има при ETF-a върху Dow Jones

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

                        Припомни ни кои са, едната май беше банка?
                        Имаше тези дни статия но ми се видяха скъпи ,свързани са с храните..

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                          Най добре е без коли...Засега? Икономически срив есента и ще си караме старите коли още петилетка...На местото на Вирекард ще влезе това В ДАХ и тя ще направи поне 20 % плюс..две са кандидатите...
                          Припомни ни кои са, едната май беше банка?
                          Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Invest Man Разгледай мнение

                            Фолксваген имат много дългове май. Ако кризата е дълга и пазара се скапе? Те и Мерцедес имат, но те са еталон на желаната кола за мнозина. Мерцедес ще си е мерцедес, а Фолксваген е просто качествена немска кола. Малко по-добре от опел или немски форд.
                            Ееее, не така, към групата на VW са вкючени още "Сеат", "Шкода", "Ауди", "Порше", "Бугати", "Бентли", "Ламборджини", "Дукати" и др. Все по - големи еталони за мен, пък ти си карай мерото. Дългът на VW е и по - малък, те са по - голямата сила.
                            Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Invest Man Разгледай мнение

                              Фолксваген имат много дългове май. Ако кризата е дълга и пазара се скапе? Те и Мерцедес имат, но те са еталон на желаната кола за мнозина. Мерцедес ще си е мерцедес, а Фолксваген е просто качествена немска кола. Малко по-добре от опел или немски форд.
                              Най добре е без коли...Засега? Икономически срив есента и ще си караме старите коли още петилетка...На местото на Вирекард ще влезе това В ДАХ и тя ще направи поне 20 % плюс..две са кандидатите...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

                                Това са вечни компании, но VW стои малко по - добре. Светът и автоиндустрията се променя много - ток, водород, появиха се нови играчи и концепции. Като инвестиция не съм особено вдъхновен от която и да е било в момента и на тези нива.
                                Фолксваген имат много дългове май. Ако кризата е дълга и пазара се скапе? Те и Мерцедес имат, но те са еталон на желаната кола за мнозина. Мерцедес ще си е мерцедес, а Фолксваген е просто качествена немска кола. Малко по-добре от опел или немски форд.

                                Коментар

                                Working...
                                X