Гледайте съпоставка - Dow - Shell, при такъв ръст на Dow Jones - Шел не помръдва, като умряла котка
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
DAX
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнениеКакво става из Европа и в Германия, не се обаждат DAX-oвците ? Баба Меркел, ще въвежда ли социализъма ?Last edited by shokova terapia; 29.09.2020, 22:58.Не е препоръка
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Направи нелош ръст на 23-ти, но сега пак се сурна... Много е изкушаващо. Притеснява ме, че трябва да вляза с поне 2 хил., за да има файда след таксите за обмен на валута и борсови.
Аз не бих взел сега, но не искам да те подведа. В момента пасувам по всички позиции, каквото съм искал, съм взел, заделил съм достатъчно кеш при нова корона паника и корекция от 10 - 20% на индексите да добавя, може и RR да взема ако падне повечко.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
С тези разходи и трупаща се загуба, не влече много за покупка. Съмнително е да я фалират, но не ми се пипа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеНе се ли замисляте за Rolls-Royce на тези цени? Някой има ли идея дали може да допуснат фалит. Може да падне някое пени другата седмица, защото пак натягат карантините; като цяло обаче по-надолу няма накъде.
Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
Коментар
-
За Shell-a, какво сме коментирали само преди 5 дни на 16.септември. Вече стана на 11:00 евро
Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнениеНе препоръчвам влизане сега, защото при едно спадане на пазара (в Сащ), тази книга ще свърши. Който не бърза, да изчака някаква турболенция на пазара и книгата ще отиде на 11. ........................................, може да си представите за какъв булшит става дума
Коментар
-
Първоначално изпратено от buyvalue Разгледай мнение
Много приказки.... Някой знае ли колко е РЕ на DAX? S&P с 27 е подценено, защото Джърмани DAX е 38!?!?! Never, ever seen!
П.П.: При СОФИКС p/e е 12, там е парата!Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
Пропускаш:
1. Дивидентът бе съкратен за първи път от ВСВ с 66% и нагласите са, че след като се стабилизира пазара ще бъде увеличен и текущата доходност ще бъде над 12%.
2. Компания с приличен баланс и макар да увеличи рязко дълга, това е заради по - големите кешови наличности, които дължи. Регистрираната загуба последното тримесечие е изцяло от обезценки, а заради търговският им отдел - хеджиране и спекула, реализираха добри резлултати, които компенсираха ниските цени на петрол. Достатъчно ресурс има, за да реализира нови инвестиции в "зелено".
3. Конкретно спрямо твоят въпрос: всяка зелена компания е с мега надута оценка, понеже секторът е модерен и горещ, доходността е слаба, докато при "Шел" дори и след 18 млр. обезценки, активите са подценени и се плаща прилична цена.
4. Също е най - добре диверсифицираната компания в сектора, със силни инвестиции в LNG. Цените на газта са ниски, но има предпоставки за обръщане на тренда. Световна верига на бензиностанции, вече и зарядни станции за ел. автомобили, широка гама от продукти.
До тук позитивите, остава въпросът кой колко търпение има, понеже тази трансформация няма да е за 1-2 години, а ще трае десетилетия, през които може още промени да настанат. Всеки, който е в "ШЕЛ" изпуска як ръст в редица други сектори, което пък е моята основна причина да не скачам с двата крака все още. Текуща доходност е малко над 4% и не впечатлява, а току виж резнали и още дивидента.
Обобщено: дългосрочно е солидна компания, на която може да се заложи, но не е инвестиция за нетърпеливи и търсещи по - бърза доходност.IM d best
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
Пропускаш:
....
Обобщено: дългосрочно е солидна компания, на която може да се заложи, но не е инвестиция за нетърпеливи и търсещи по - бърза доходност.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеПродължавам да не разбирам какво е атрактивното в Шела - петролна компания с 4% дивидент, която обявява, че вече не иска да е такава и ще става зелена. Защо направо не купите нещо зелено? Съвсем сериозен е въпросът. Какво пропускам?
1. Дивидентът бе съкратен за първи път от ВСВ с 66% и нагласите са, че след като се стабилизира пазара ще бъде увеличен и текущата доходност ще бъде над 12%.
2. Компания с приличен баланс и макар да увеличи рязко дълга, това е заради по - големите кешови наличности, които дължи. Регистрираната загуба последното тримесечие е изцяло от обезценки, а заради търговският им отдел - хеджиране и спекула, реализираха добри резлултати, които компенсираха ниските цени на петрол. Достатъчно ресурс има, за да реализира нови инвестиции в "зелено".
3. Конкретно спрямо твоят въпрос: всяка зелена компания е с мега надута оценка, понеже секторът е модерен и горещ, доходността е слаба, докато при "Шел" дори и след 18 млр. обезценки, активите са подценени и се плаща прилична цена.
4. Също е най - добре диверсифицираната компания в сектора, със силни инвестиции в LNG. Цените на газта са ниски, но има предпоставки за обръщане на тренда. Световна верига на бензиностанции, вече и зарядни станции за ел. автомобили, широка гама от продукти.
До тук позитивите, остава въпросът кой колко търпение има, понеже тази трансформация няма да е за 1-2 години, а ще трае десетилетия, през които може още промени да настанат. Всеки, който е в "ШЕЛ" изпуска як ръст в редица други сектори, което пък е моята основна причина да не скачам с двата крака все още. Текуща доходност е малко над 4% и не впечатлява, а току виж резнали и още дивидента.
Обобщено: дългосрочно е солидна компания, на която може да се заложи, но не е инвестиция за нетърпеливи и търсещи по - бърза доходност.Last edited by k.o.; 17.09.2020, 00:21.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
- 3 Харесвания
Коментар
Коментар