IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Голяма Бяла Столипинска Кокошка
    мисирко, две години те бъзикам с твоите Сомен и не можеш да се усетиш

    мисирко, че чуждите езици ги владееш - вече те видяхме как превеждаше текст на английски който според теб е немски

    мисирко, ако Commerzbank се чете Комерцбанк, то тогава Comen защо все го пишеш, че е Сомен .................... това сигурно е защото си била "сом" в предния си живот, а сега си мисирка
    Къш,Къш....
    ти го питаш за борса а той ти пише за граматика...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
      Я кажи какво си научил за увеличението на капитала на Комерс...
      Чете 10 дни докато ти стана ясно че нищо не знаеш и сомен е най важното в темата за да пишеш нещо .........
      Та какво е Сомен....
      Който се интересува за ДАХ защо пита мен а не тебе....
      Смешник!
      мисирко, две години те бъзикам с твоите Сомен и не можеш да се усетиш

      мисирко, че чуждите езици ги владееш - вече те видяхме как превеждаше текст на английски който според теб е немски

      мисирко, ако Commerzbank се чете Комерцбанк, то тогава Comen защо все го пишеш, че е Сомен .................... това сигурно е защото си била "сом" в предния си живот, а сега си мисирка

      Коментар


      • Май няма да коригира смело напред цел 7700

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
          Добре,ама защо си мислиш,че че не са си променили мисленето,и вече не са толкова вещомански настроени като Американците?

          П.С. Не съм много сигурен,но за немските автомобили,външния пазар е по-голям,и по-важен от вътрешния!
          Външен вътрешен пазар не ги деля. Остарялия автопарк е в световен мащаб.Имаше наскоро информация за 12 години средна възраст на автомобилите в щатите. Един стар автомобил почва да се поврежда често. В един момент става по изгодно да си плащаш вноската за нова кола 200-300 евро и да си спестяваш разправиите и времето което също е пари. Теорията ми не е съвсем издържана, но не съм намерил алтернатива за сега. Петролните и енергийните като алтернатива са по сигурни, но нямат такъв потенциал за растеж който търся аз. Храните и лекарствата пък са другата крайност. При Р/Е над 20 за мен въобще не е алтернатива да пазаря компании от нециклични бизнеси.
          Last edited by Alonso; 11.02.2013, 22:27.
          Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
            Точно това ми е логиката. Много народ в цяла европа вече 5 години отлагат подмяната на стария автомобил Резултата е крайно остарял автопарк. Има логика като се видят с пари първото нещо което да направят е да си сменят автомобила и от там да избухнат автомобилните. Аз доколкото съм обикалял и наблюдавал цяла южна европа кара рено и съответно те би следвало да се облажат най много Жалко че се подлъгах навремето и ги продадох. Сега ми остава да се облизвам и да чакам кофти новини белким паднат пак
            Добре,ама защо си мислиш,че че не са си променили мисленето,и вече не са толкова вещомански настроени като Американците?

            П.С. Не съм много сигурен,но за немските автомобили,външния пазар е по-голям,и по-важен от вътрешния!
            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
              Нандо-аз пък мисля,точно обратното-доколкото вътрешното търсене в германия е важно,чувам от живеещи там,че все повече Германци,отлагат подмяната на собствената си кола с по-нова,типично прагматично в техен стил.

              П.С. Сполай ти през новия сезон -очакваме титла вече в Маранело
              Точно това ми е логиката. Много народ в цяла европа вече 5 години отлагат подмяната на стария автомобил Резултата е крайно остарял автопарк. Има логика като се видят с пари първото нещо което да направят е да си сменят автомобила и от там да избухнат автомобилните. Аз доколкото съм обикалял и наблюдавал цяла южна европа кара рено и съответно те би следвало да се облажат най много Жалко че се подлъгах навремето и ги продадох. Сега ми остава да се облизвам и да чакам кофти новини белким паднат пак
              Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
                Фундаменталните фактори, като пик на средната възраст на автомобилите в световен мащаб и ниското Р/Е на целия сектор, при положение че тази печалба до голяма степан се дължи на сервиз и резервни части ме карат да мисля че има голяма вероятност автомобилният сектор да се окаже следващият бум. Естествено гледам дългосрочно на това. Може да минат години, но рано или късно ще дойде растежа. Народа кара все по стари коли. В един момент ще им писне да ходят по сервизи или ще се окаже по изгодно да си плащат вноска по лизинга за нов автомобил. Пежо специално открай време се чудя кой ги купува и кара. За мен са крайно неконкурентноспособни но не вярвам да фалират и под дадени нива може да предоставят възможност за печалба. Аз специално както личи и от ника ми съм фен на Рено-Нисан.
                Нандо-аз пък мисля,точно обратното-доколкото вътрешното търсене в германия е важно,чувам от живеещи там,че все повече Германци,отлагат подмяната на собствената си кола с по-нова,типично прагматично в техен стил.

                П.С. Сполай ти през новия сезон -очакваме титла вече в Маранело
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Muller Разгледай мнение
                  Ако не върне до ден два на 7700 пробив на нивото ще има по-дълбока корекция
                  E да де-нея чакам
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • Ако не върне до ден два на 7700 пробив на нивото ще има по-дълбока корекция

                    Коментар


                    • За руския пазар не мога да изкажа обширно мнение, но наскоро четох, че немските коли са разширили присъствието си там (БМВ и Мерцедес, ако не се лъжа). Ако Инфинити се наложи в луксозния клас със сигурност ще има сериозен ъп на акцията, но според мен ще се наложат трудно, защото дори продукта им да е конкурентноспособен на утвърдените вече коли от луксозния клас, то ще трябва време за да извоюва име и оттам и позиция на пазара. Луксозният клас се цели в богатата част от населението, а те си имат симпатии към немското, оттам би дошла основната трудност според мен.
                      Между другото си много прав и в предишния си пост. Наистина в дългосрочен план автомобилните компании може да са следващия бум.

                      За мазда - ръста се дължи на няколко неща. Първото е, че стигна много ниска цена и явно хората решиха, че е изгодно време за купуване. После извадиха добри цифри за периода до септември 2012 (първите от 2 години с положителен профит маджин). Останалия ръст се дължи на очаквания за увеличаване на продажбите заради все повече поевтиняващата йена. Иначе като продукт - новата мазда 6 се вписва добре в лукс класата, направиха си някои модернизации, но това е, нямат нещо революционно.
                      Last edited by ggnore13; 10.02.2013, 21:56.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ggnore13 Разгледай мнение
                        При маздата също нещата бяха много интересни - преди 4-5 месеца беше под 90 йени, а удари 330 (в момента е 308).
                        Не разбирам на какво се дължи този ръст. Много високо Р/Е и мизерен дивидент. Освен да са открили нещо революционно
                        Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ggnore13 Разгледай мнение

                          @Монти, китайския пазар наистина е изключително важен при автомобилите (то вече и не само там ). В последните години и китаиците решиха, че искат да карат хубави коли. Не съм наясно как са нещата с други акции, но БМВ до голяма степен дължат първото си излизане над 70 евро за акция (и най-вероятно и останалите) на китайския пазар. Според мен ще измести американския в следващите 5 до 10 години.
                          А какво мислиш за руския пазар? Путин обяви намерения да ограничи до минимум всякакъв внос в Русия. Ако Рено успеят да наложат Инфинити в луксозния клас и датчия и нисан в средния, инвестицията им ще се окаже много успешна ?
                          Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                          Коментар


                          • Фундаменталните фактори, като пик на средната възраст на автомобилите в световен мащаб и ниското Р/Е на целия сектор, при положение че тази печалба до голяма степан се дължи на сервиз и резервни части ме карат да мисля че има голяма вероятност автомобилният сектор да се окаже следващият бум. Естествено гледам дългосрочно на това. Може да минат години, но рано или късно ще дойде растежа. Народа кара все по стари коли. В един момент ще им писне да ходят по сервизи или ще се окаже по изгодно да си плащат вноска по лизинга за нов автомобил. Пежо специално открай време се чудя кой ги купува и кара. За мен са крайно неконкурентноспособни но не вярвам да фалират и под дадени нива може да предоставят възможност за печалба. Аз специално както личи и от ника ми съм фен на Рено-Нисан.
                            Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                              Докато е силно еврото ,износителигте ще им падат акциите ,но ако инвеститорите са уплашени ще има рязък срив ...Преживял съм го в Комерса...
                              Гледам ,че Тойота пак е водеща....и Голфчетата отстъпват...
                              Не е за купуване на акции на износители ...поне аз така съм си го решил...
                              Едно време ми се даваше съвет да гледам Китайския маркет на коли...
                              Така е то при тия нива без сериозна корекция или спад освен за дейтрейдинг при акциите за друго не става

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение
                                Така е Мился си че има голяма вероятност да се повтори сценария с ГМ и Форд. Като дойде големия страх може да стане така че да си ги купуваме на безценица. Ако паднат под 2 тогава ще мисля. За сега само следя казуса
                                Много възможен сценарии. Следя ги сравнително от скоро (това лято, когато затвориха заводи (или беше 1 не помня) и закриха 8-9000 работни места). Като цяло за тях нещата не вървят добре, мисля, че сега ще се влошат още заради скъпото евро.

                                При маздата също нещата бяха много интересни - преди 4-5 месеца беше под 90 йени, а удари 330 (в момента е 308).

                                @Монти, китайския пазар наистина е изключително важен при автомобилите (то вече и не само там ). В последните години и китаиците решиха, че искат да карат хубави коли. Не съм наясно как са нещата с други акции, но БМВ до голяма степен дължат първото си излизане над 70 евро за акция (и най-вероятно и останалите) на китайския пазар. Според мен ще измести американския в следващите 5 до 10 години.
                                Last edited by ggnore13; 10.02.2013, 20:37.

                                Коментар

                                Working...
                                X