IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TESLA/TSLA- NASDAQ Tesla Inc - АКЦИЯ - балон или все още не ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Момче, да намалиш халюцигените, че вече съвсем не се разбира какво казваш?!?
    Какво си купил, какво чакаш не разбирам, но ти желая успех в избора на момента.
    Той няма да купи. Само, ще клейми.

    - Не е ли Цар?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Инвестициите не са ми силна страна основно, защото не съм знаел, че Тесла се купува при затворен пазар.

      "Купих" - при вашите компетенции би трябвало да означава, че имате чакащ ордер, което НЕ е равносилно на действието "купих".

      Да видим все пак, дали сте избрали подходящ момент за "купуване" (ако е изпълнен вчера ордерът), защото знаем, че днес Тесла продава акции за 5 млрд. и в следващите дни - да не прогнозирам (като слаб инвеститор!) - да видим реакцията на пазара...

      Пазарът е хлъзгав...
      Момче, да намалиш халюцигените, че вече съвсем не се разбира какво казваш?!?
      Какво си купил, какво чакаш не разбирам, но ти желая успех в избора на момента.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


        Инвестициите не са ми силна страна основно, защото не съм знаел, че Тесла се купува при затворен пазар.

        "Купих" - при вашите компетенции би трябвало да означава, че имате чакащ ордер, което НЕ е равносилно на действието "купих".

        Да видим все пак, дали сте избрали подходящ момент за "купуване" (ако е изпълнен вчера ордерът), защото знаем, че днес Тесла продава акции за 5 млрд. и в следващите дни - да не прогнозирам (като слаб инвеститор!) - да видим реакцията на пазара...

        Пазарът е хлъзгав...
        Tesla stock falls after $5 billion stock offering plan

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Отваряш Гугъл, пишеш нещо от рода "Auto recalls 2020" и почваш да четеш. Ще останеш изненадан от статистиката
          [ATTACH=CONFIG]n3688607[/ATTACH]


          И Тесла ги има, спокойно.

          За инвестициите няма да коментирам, щото не са ти силна страна

          Инвестициите не са ми силна страна основно, защото не съм знаел, че Тесла се купува при затворен пазар.

          "Купих" - при вашите компетенции би трябвало да означава, че имате чакащ ордер, което НЕ е равносилно на действието "купих".

          Да видим все пак, дали сте избрали подходящ момент за "купуване" (ако е изпълнен вчера ордерът), защото знаем, че днес Тесла продава акции за 5 млрд. и в следващите дни - да не прогнозирам (като слаб инвеститор!) - да видим реакцията на пазара...

          Пазарът е хлъзгав...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Така и не каза нищо за трудностите, които останалите автомобилни производители отдавна са преодолели.

            Тия важни части с устойчивостта и управлението на превозното средство!!!

            9000 върнати в сервизите на Тесла - електрички?!? Окачване не могат да правят, но "резултати" има.

            За продажбите, които не се отдават на Тесла - също знаем!

            И акции купуваме при затворен пазар... Защо повторих?

            Защото вие купувате акции, когато Тесла обяви, че продава акции /кешира/ за 5 млрд...

            Аве - сложно нещо са инвестициите..., в събота...
            Отваряш Гугъл, пишеш нещо от рода "Auto recalls 2020" и почваш да четеш. Ще останеш изненадан от статистиката
            Click image for larger version

Name:	RECALLS.jpg
Views:	1
Size:	81.1 КБ
ID:	3688607



            И Тесла ги има, спокойно.

            За инвестициите няма да коментирам, щото не са ти силна страна
            Last edited by ED; 08.12.2020, 20:53.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Всичко е възможно. Аз залагам на новия, мотивиран и иновативен играч с доказани резултати в постигането на "невъзможни" цели.

              Така и не каза нищо за трудностите, които останалите автомобилни производители отдавна са преодолели.

              Тия важни части с устойчивостта и управлението на превозното средство!!!

              9000 върнати в сервизите на Тесла - електрички?!? Окачване не могат да правят, но "резултати" има.

              За продажбите, които не се отдават на Тесла - също знаем!

              И акции купуваме при затворен пазар... Защо повторих?

              Защото вие купувате акции, когато Тесла обяви, че продава акции /кешира/ за 5 млрд...

              Аве - сложно нещо са инвестициите..., в събота...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                Иначе самият пазар на коли е около поливин трилион долара (който да речем няма да расте, а като стойност ще се задържи, макар и да спадне боят на продадените коли годишно). Не смятам, че Тесла ще вземат и половината от него. Един от традиционните автомобилостроители да се адаптира и още някои китайски производител да се намести на пазара и ето ти Тесла с под 200 млрд. продажби. А нещата може и да отидат доста по- на зле за Тесла



                J.D. Power estimates consumers spent a record $462 billion on new vehicles in 2019.
                Всичко е възможно. Аз залагам на новия, мотивиран и иновативен играч с доказани резултати в постигането на "невъзможни" цели.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Спомняш ли си „Кавказка пленница”?

                  Ето защо, не им се смея - ти да видишЪ! - а ми е мъчно за тях. И за теб ми е мъчно. Щото вЕтряш яко. И кукуригаш.
                  Иначе да, работя. Ѝ даже почивните дни. Само че, тогава, го правя още и с по-голямо удоволствие. Без НЕПОСРЕДСТВЕНО заплащане (от работодател), ами в качеството на инвестиция: Ставам някъде в 8.30-9.30 часа, закусвам, сядам пред компа и пиша ли, пиша. А тук-тук съм за разтуха.
                  Стига си фантазирал. Да не мислиш, че хората тук не са минали по твоя път?

                  Много се самозалъгват - че всичко е за разтуха... И губят цял ден. Така и за празниците, в които "работиш" ...

                  Свърши ли с проекта на топлата вода от АЕЦ Козлодуй до София, дето ни увещаваше преди 10 години - да го финансираме, вместо да купуваме акции (на Тесла)?

                  Не съм усетил кога го приключи тоя (голям!) проект? И тогава пак като сега "работеше" ежедневно във форума за... разтуха...

                  Коментар


                  • Иначе самият пазар на коли е около поливин трилион долара (който да речем няма да расте, а като стойност ще се задържи, макар и да спадне боят на продадените коли годишно). Не смятам, че Тесла ще вземат и половината от него. Един от традиционните автомобилостроители да се адаптира и още някои китайски производител да се намести на пазара и ето ти Тесла с под 200 млрд. продажби. А нещата може и да отидат доста по- на зле за Тесла



                    J.D. Power estimates consumers spent a record $462 billion on new vehicles in 2019.

                    Коментар


                    • Да не стане така, че много от тези неща, батерии, застраховки и т.н. ще ги направят други, а в сферите, в които Тесла успее, да срещне силна конкуренция

                      До колкото знам и без много да съм се ровил, Тесла купуват батерии от други компании и самите те са сравнително малък производител на батерии


                      Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Всъщност много по-вероятно е голяма част от хората да нямат изобщо автомобил в по-далечно бъдеще. Транспорта ще е от компании тип UBER / LYFT / TESLA със собствени флотилии (без шофьори), но това е друга тема и зависи кога ще бъде легализирано автономното задвижване.

                      За VW ти препоръчвам да следиш какво ще се случи с Херберт Дайс в близките седмици. Ако го оставят да води парада VW има шанс да прескочи трапа (болезнената трансформация от ДВГ към EV). Ако го изгонят или подаде оставка, VW са пътници, въпрос на време.

                      Относно оценката на Тесла - 100% съгласен с BobyB, че P/E ratio трябва да ти е последния показател за взимане на решение.

                      Без да влизам в детайли, ето няколко хипотези за приходите на Тесла. Ако стъпим на историята може да очакваме, че приходите от автомобили ще растат с подобно темпо на това до момента (да кажем 30-50% годишно). Към 2030 ще имат приходи 850 милиарда само от автомобили (при 40% CAGR).

                      Покриви – средна цена на покрив 45 хил $. Годишно в САЩ само се правят около 5 милиона покрива. В развития свят да кажем още 15 милиона. При 10% пазарен дял това са още 100 милиарда $.

                      Батерии за дома и utility scale инсталации – 10 до 30 милиарда приходи.

                      Utility – търговия с електричество – трудно е да се преценят приходите, но да кажем, че Тесла взема част всеки киловат излязъл или влязъл в домакинството. Практически всеки с автомобил и къща ще има батерия и солар на покрива.

                      Автономно задвижване – през 2030та почти всяка кола ще се продава с някакъв софтуер (Тесла, Гугъл и някой друг). Ако имаме 100 милиона продажби и 30% са със софтуер = 30 мил продажби с FSD. Пазара ще се държи от този който първи наложи технологията подобно на Майкрософт в персоналните компютри и Гугъл при смарт телефоните. Да кажем, че Тесла държат 1/3 от пазара това са 10 милиона продажби * 10х $ = 100 милиарда $

                      Робо таксита – Според оценки които съм виждал става дума за няколко трилиона годишни приходи. Още 100 милиарда $ годишно.

                      На груби сметки приходите излизат за над 1,2 трилиона годишно, или близо $5 трилиона капитализация към 2030та (ако вземем Амазон за отправна точка)

                      Застраховките даже не ми се смятат, но да кажем, че и от тях капят няколко милиарда годишо.

                      Сметките са правени на салфетка от бизнес линиите, за които знаем до момента. До 2030та може да пуснат и други продукти, които ще увеличат очакванията.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Малко късно пристигаме на купона, но докато гледаш само p/e ти няма как да се качиш на дългосрочни влакове като Тесла и Амазон и да умножиш хиляди пъти за 20 години. Това ми е мисълта.
                        Добре, че не всички са се качили на влака.
                        Когато безимения, червения и ватина хвърлят кърпата ще почна да се притеснявам за Тесла

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                          Не смятам, че в бъдеще всеки ще има по 3 коли, 2 от които Тесла. Това ми е мисълта пък на мене

                          Напротив даже, в бъдеще може би ще има по-малко возила на глава от населението
                          Всъщност много по-вероятно е голяма част от хората да нямат изобщо автомобил в по-далечно бъдеще. Транспорта ще е от компании тип UBER / LYFT / TESLA със собствени флотилии (без шофьори), но това е друга тема и зависи кога ще бъде легализирано автономното задвижване.

                          За VW ти препоръчвам да следиш какво ще се случи с Херберт Дайс в близките седмици. Ако го оставят да води парада VW има шанс да прескочи трапа (болезнената трансформация от ДВГ към EV). Ако го изгонят или подаде оставка, VW са пътници, въпрос на време.

                          Относно оценката на Тесла - 100% съгласен с BobyB, че P/E ratio трябва да ти е последния показател за взимане на решение.

                          Без да влизам в детайли, ето няколко хипотези за приходите на Тесла. Ако стъпим на историята може да очакваме, че приходите от автомобили ще растат с подобно темпо на това до момента (да кажем 30-50% годишно). Към 2030 ще имат приходи 850 милиарда само от автомобили (при 40% CAGR).

                          Покриви – средна цена на покрив 45 хил $. Годишно в САЩ само се правят около 5 милиона покрива. В развития свят да кажем още 15 милиона. При 10% пазарен дял това са още 100 милиарда $.

                          Батерии за дома и utility scale инсталации – 10 до 30 милиарда приходи.

                          Utility – търговия с електричество – трудно е да се преценят приходите, но да кажем, че Тесла взема част всеки киловат излязъл или влязъл в домакинството. Практически всеки с автомобил и къща ще има батерия и солар на покрива.

                          Автономно задвижване – през 2030та почти всяка кола ще се продава с някакъв софтуер (Тесла, Гугъл и някой друг). Ако имаме 100 милиона продажби и 30% са със софтуер = 30 мил продажби с FSD. Пазара ще се държи от този който първи наложи технологията подобно на Майкрософт в персоналните компютри и Гугъл при смарт телефоните. Да кажем, че Тесла държат 1/3 от пазара това са 10 милиона продажби * 10х $ = 100 милиарда $

                          Робо таксита – Според оценки които съм виждал става дума за няколко трилиона годишни приходи. Още 100 милиарда $ годишно.

                          На груби сметки приходите излизат за над 1,2 трилиона годишно, или близо $5 трилиона капитализация към 2030та (ако вземем Амазон за отправна точка)

                          Застраховките даже не ми се смятат, но да кажем, че и от тях капят няколко милиарда годишо.

                          Сметките са правени на салфетка от бизнес линиите, за които знаем до момента. До 2030та може да пуснат и други продукти, които ще увеличат очакванията.
                          Last edited by ED; 08.12.2020, 17:23.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            Твоята воля да громиш е по-силна...

                            Дори "сериозната ти работа", с която ни облъчваш, че се занимаваш - страда.

                            Тя и твоята е като другият трол, който "ПАК КУПИЛ" Тесла при затворен пазар в съботния ден!

                            При теб ситуацията е идентична: (май) работиш в почивните дни ...
                            Спомняш ли си „Кавказка пленница”?
                            ГрешнО смеяться над больными людьми!
                            Ето защо, не им се смея - ти да видишЪ! - а ми е мъчно за тях. И за теб ми е мъчно. Щото вЕтряш яко. И кукуригаш.
                            Иначе да, работя. Ѝ даже почивните дни. Само че, тогава, го правя още и с по-голямо удоволствие. Без НЕПОСРЕДСТВЕНО заплащане (от работодател), ами в качеството на инвестиция: Ставам някъде в 8.30-9.30 часа, закусвам, сядам пред компа и пиша ли, пиша. А тук-тук съм за разтуха.

                            Коментар


                            • Може ама всичко това е много спекулативно



                              Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                              Ми и пазара не смята така, значи според пазара Тесла ще прави и доста други неща. Може много хора да нямат въобще коли, но от това Тесла да става още по-силна, пробвай и тази гледна точка.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                                Не смятам, че в бъдеще всеки ще има по 3 коли, 2 от които Тесла. Това ми е мисълта пък на мене

                                Напротив даже, в бъдеще може би ще има по-малко возила на глава от населението

                                Ми и пазара не смята така, значи според пазара Тесла ще прави и доста други неща. Може много хора да нямат въобще коли, но от това Тесла да става още по-силна, пробвай и тази гледна точка.

                                Коментар

                                Working...
                                X