IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TESLA/TSLA- NASDAQ Tesla Inc - АКЦИЯ - балон или все още не ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение



    Качество и Тислъ в едно изречение? Забавно, там винаги са били на дъното в индустрията, ТНТМ кола. Компанията излезе на печалба за малко чак 2020та, за 17 години. И то не от дейност, а от 5млрд допълнителен капитал, набран от вас балъците + квотите за емисии, инак все така е на червено в отчета Продажбите на китайски батерии не са на плюс, Мъскалян затова и не шуми много много. Оставиха ги да ви надуят главите и сега реалните производители обират плодовете - а тислария продължава да си крета на минус и гранд измамника пак се чуди на кого да я пробута за пореден път, даже и Епъл дето ги споменаваш не я поискаха, смятай колко е ЗЛЕ

    ПП: винаги са изненадвали с резултати - дотук нямат изпълнена прогноза.
    ... докато има подобни мнения по форумите - котировката ще ходи на север
    "И то не от дейност, а от 5млрд допълнителен капитал" - това е Най !

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Безспорно самият Мъск има голяма роля (без него нямаше да коментираме изобщо съществуването на компанията Тесла), но причините за покачването последната година са доста повече. Мъск е в компанията от 2008ма, но коментираме акцията и цената и чак в 2021ва.
      • Всички разбраха най-накрая (е почти всички), че развитието на автоиндустрията вече е в посока на електрически автомобили
      • Пазарен лидер в сегмента е Тесла и въпреки прогнозите че с влизането на големите играчи, Тесла ще изчезне всъчщност виждаме, че до момента няма нито един сносен продукт, който да се конкурира по всички показатели – ЦЕНА / КАЧЕСТВА. Порше изкараха добър продукт, който обаче е два пъти по-скъп от най-скъпата Тесла S със значително по-малък пробег.
      • В началото на годината short interest беше над 20-25% (чудесно гориво за short squeez)
      • От систематично губеща вече се видя че компанията генерира печалба
      • Растеж от 40-50% годишно (тенденцията ще се запази за следващите поне 10 години)
      • Голяма вероятност да наложат масово автономния софтуер за задвижване. Оценките за тази индустрия са за капитализация от няколко трилиона (както казах тесла ще обира каймака от печалбите подобно на Епъл и за огризките ще се борят waymo и други нови играчи)
      • Добавяме инсталацията на соларни покриви (не панели), батерии за ютилити компаниите, софтуера за търговия с електроенергия, и т.н и т.н
      • Единствения въпрос е дали компанията ще може да изпълнява плана и да постига резултатите. Ако гледаме миналото и другите проекти на Мъск съм склонен да вярвам, че дори ще ни изненадват приятно с резултати доста по-рано от очакваното.
      Не казвам, че по пътя няма да има препятствия, разочарования и спадове, даже напротив. Всеки който инвестира трябва да е наясно с рисковете и да има стратегия за управляването им. Но ако чакаш цената да падне с 90%, за да купиш може и никога да не го направиш. Аз лично купувам, не когато пада, а когато се покачва цената.


      Качество и Тислъ в едно изречение? Забавно, там винаги са били на дъното в индустрията, ТНТМ кола. Компанията излезе на печалба за малко чак 2020та, за 17 години. И то не от дейност, а от 5млрд допълнителен капитал, набран от вас балъците + квотите за емисии, инак все така е на червено в отчета Продажбите на китайски батерии не са на плюс, Мъскалян затова и не шуми много много. Оставиха ги да ви надуят главите и сега реалните производители обират плодовете - а тислария продължава да си крета на минус и гранд измамника пак се чуди на кого да я пробута за пореден път, даже и Епъл дето ги споменаваш не я поискаха, смятай колко е ЗЛЕ

      ПП: винаги са изненадвали с резултати - дотук нямат изпълнена прогноза.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Безспорно самият Мъск има голяма роля (без него нямаше да коментираме изобщо съществуването на компанията Тесла), но причините за покачването последната година са доста повече. Мъск е в компанията от 2008ма, но коментираме акцията и цената и чак в 2021ва.
        • Всички разбраха най-накрая (е почти всички), че развитието на автоиндустрията вече е в посока на електрически автомобили
        • Пазарен лидер в сегмента е Тесла и въпреки прогнозите че с влизането на големите играчи, Тесла ще изчезне всъчщност виждаме, че до момента няма нито един сносен продукт, който да се конкурира по всички показатели – ЦЕНА / КАЧЕСТВА. Порше изкараха добър продукт, който обаче е два пъти по-скъп от най-скъпата Тесла S със значително по-малък пробег.
        • В началото на годината short interest беше над 20-25% (чудесно гориво за short squeez)
        • От систематично губеща вече се видя че компанията генерира печалба
        • Растеж от 40-50% годишно (тенденцията ще се запази за следващите поне 10 години)
        • Голяма вероятност да наложат масово автономния софтуер за задвижване. Оценките за тази индустрия са за капитализация от няколко трилиона (както казах тесла ще обира каймака от печалбите подобно на Епъл и за огризките ще се борят waymo и други нови играчи)
        • Добавяме инсталацията на соларни покриви (не панели), батерии за ютилити компаниите, софтуера за търговия с електроенергия, и т.н и т.н
        • Единствения въпрос е дали компанията ще може да изпълнява плана и да постига резултатите. Ако гледаме миналото и другите проекти на Мъск съм склонен да вярвам, че дори ще ни изненадват приятно с резултати доста по-рано от очакваното.
        Не казвам, че по пътя няма да има препятствия, разочарования и спадове, даже напротив. Всеки който инвестира трябва да е наясно с рисковете и да има стратегия за управляването им. Но ако чакаш цената да падне с 90%, за да купиш може и никога да не го направиш. Аз лично купувам, не когато пада, а когато се покачва цената.
        В последното изречение е една основна разлика между нас. Аз винаги предпочитам да купувам, когато цената пада. Прав сте за това, че може въобще да не се случи такъв спад при Тесла. Относно това, че конвенционалните автомобилопроизводители няма как да настигнат и изместят Тесла не съм сигурен. Миналата година видяхме колко много пазарен дял загубиха в Европа при положение, че наистина другите масови производители все още не са стигнали до толкова добър електрически продукт. Както и да е, борсата затова е интересна, защото има различни мнения. Пазара показва, че последната година (та и повече) Вие сте прав за Тесла, а аз греша. Пожелавам още много успехи с инвестициите и винаги да се включвате в движения каквито Тесла показва.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от fur6ton Разгледай мнение

          Пак казвам, че съм наистина много впечатлен от всичко, което Елън Мъск успява да сътвори. Просто смятам, че повече той е причината за тази капитализация на Тесла, а не реални факти и очаквания. В случай, че Тесла падне с 90% мисля, че би било подходящо да се купуват акции, предвид очакванията за бъдещето, които има, но на капитализация по-висока от 200 млрд. долара не мисля, че бих погледнал към инвестиция в дружеството.
          Безспорно самият Мъск има голяма роля (без него нямаше да коментираме изобщо съществуването на компанията Тесла), но причините за покачването последната година са доста повече. Мъск е в компанията от 2008ма, но коментираме акцията и цената и чак в 2021ва.
          • Всички разбраха най-накрая (е почти всички), че развитието на автоиндустрията вече е в посока на електрически автомобили
          • Пазарен лидер в сегмента е Тесла и въпреки прогнозите че с влизането на големите играчи, Тесла ще изчезне всъчщност виждаме, че до момента няма нито един сносен продукт, който да се конкурира по всички показатели – ЦЕНА / КАЧЕСТВА. Порше изкараха добър продукт, който обаче е два пъти по-скъп от най-скъпата Тесла S със значително по-малък пробег.
          • В началото на годината short interest беше над 20-25% (чудесно гориво за short squeez)
          • От систематично губеща вече се видя че компанията генерира печалба
          • Растеж от 40-50% годишно (тенденцията ще се запази за следващите поне 10 години)
          • Голяма вероятност да наложат масово автономния софтуер за задвижване. Оценките за тази индустрия са за капитализация от няколко трилиона (както казах тесла ще обира каймака от печалбите подобно на Епъл и за огризките ще се борят waymo и други нови играчи)
          • Добавяме инсталацията на соларни покриви (не панели), батерии за ютилити компаниите, софтуера за търговия с електроенергия, и т.н и т.н
          • Единствения въпрос е дали компанията ще може да изпълнява плана и да постига резултатите. Ако гледаме миналото и другите проекти на Мъск съм склонен да вярвам, че дори ще ни изненадват приятно с резултати доста по-рано от очакваното.
          Не казвам, че по пътя няма да има препятствия, разочарования и спадове, даже напротив. Всеки който инвестира трябва да е наясно с рисковете и да има стратегия за управляването им. Но ако чакаш цената да падне с 90%, за да купиш може и никога да не го направиш. Аз лично купувам, не когато пада, а когато се покачва цената.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Ако изхождаш само от продажбите на автомобили и ги сравняваш с други автомобилни компании имаш основание.
            Но на практика Тесла таргетира много пазарни ниши – автомобили, автономен транспорт (таксита и камиони), софтуер (подобно на сторовете на Епъл и гугъл), съхранение на енергия (практически ще изместят пиикърите с батерии), генериране на енергия, търговия с електричество. Като решат проблема с автономното задвижване и то се легализира практически ще има 2 или най-много 3 доставчика на софтуер подобно на операционните системи. Тесла ще продават лиценза на поне 20% от транспортните средства в движение. Колко индустрии засегнахме – транспорт, енергия, софтуер, и т.н. Виж какви са годишните приходи от тези индустрии и сложи 10% пазарен дял на Тесла като лидер във всяка от тях.

            Амазон е онлайн търговец и дата сторидж пръвайдър, но за последните 20 години носи 30 000% възвръщаемост. Тесла са далеч от тези цифри, а практически преобръща почти всяка значима индустрия. Ясно е че ще има волатилност и препятствия, но посоката е ясна. БТВ амазон пада с над 90% след ДОТКОМ балона и въпреки това днес е това което е.
            Пак казвам, че съм наистина много впечатлен от всичко, което Елън Мъск успява да сътвори. Просто смятам, че повече той е причината за тази капитализация на Тесла, а не реални факти и очаквания. В случай, че Тесла падне с 90% мисля, че би било подходящо да се купуват акции, предвид очакванията за бъдещето, които има, но на капитализация по-висока от 200 млрд. долара не мисля, че бих погледнал към инвестиция в дружеството.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Както обикновено си далеч от истината:

              Tesla is US Engineering Students’ Most Attractive Employer
              Like in 2019, two of the ventures led by Elon Musk, Tesla and SpaceX, ranked as the most attractive firms for engineering students in the US, with the electric car manufacturer topping the list, and the private space company being ranked the second.
              The 2020 results of Universum's report are generally in line with its findings in 2019 that listed SpaceX as the first, and Tesla, the second.

              Хората с подходящи познания (разбирай инженери) са наясно кой води парада и прави иновации. Само щраусите и идиотите още не са разбрали, за какво става въпрос и продължават да си подаряват парите на инвеститорите в Тесла

              Tesla Short Sellers Lost $38 Billion in 2020 as Stock Surged:
              With shares up over 730%, Tesla bears have seen more than $38 billion in mark-to-market losses this year, according to data from S3 Partners. By comparison, the next-biggest loss for short sellers was on Apple Inc., at just under $7 billion, S3 data shows.

              Явно и ти си се нашил щом толкова разпалено хейтиш по форумите
              Студенти хахахаха Туй ли са теслъ инженерите? Стана ми ясно що има чамови трупчета и свински опащки из колите ...
              Смея ви се на Калитковците

              Коментар


              • Здравейте на всички.

                Прочетох последните 2-3 страници от тази тема за Тесла и бих искал да кажа своето мнение, което както се подразбира - не е препоръка

                И btw, честно, не ви ли е гадно най-новите коментари да са най-отгоре и ако трябва да се четат старите да се цъка на стари страници, супер странно ми е, но предполагам това никога или поне в скоро време няма да се оправи?

                Та, за TSLA ще кажа само следното:

                Изхождайки от това, че в момента почти всичко е с високи нива на P/E, ще кажете, че съм твърде консервативен с желано P/E 40, но...все пак трябва да имаме т.нар. margin of safety, а не да си казваме "това ще върви само нагоре" .

                за последните 4 тримесечия приходите са около 28 млрд долара. Пазарната капитализация към момента е 794 млрд долара, което прави P/S = 28,4.

                Растежът може да кажем за следващите няколко години, че може да е 30-40% годишно. И идва най-важната сметка: колко пъти трябва Тесла да увеличи своите приходи след 5 години, за да е с P/E 40 и също така пазарната капитализация да се удвои, което прави по около 16% скок годишно.

                Пътите са 14, защото целта е капитализация от 1.6 трлн. долара, приходи от 400 млрд и с марж от 10% - 40 млрд.

                Ако не сте съгласни с нещо от написаното си е ваше право, Тесла към момента е автомобилна компания и дори примерно да сложим не 10% марж, а да речем 20%, то пак пътите ръст в приходите и печалбата не са никак малко .

                Т.е. в момента цената е меко казано надута, но така е като се печатат пари, като се раздават помощи, имаме си QE to the people и QE to companies. А Тесла е олицетворение на религия и сляпо следване на някого.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от fur6ton Разгледай мнение

                  Тесла е страхотна компания, правят хубави коли и аз също бих си купил. Цената на акцията обаче е пълен абсурд. Напълно неразумно е да се шорти тази акция, предвид факта, че се намира в супер екстаз. Това обаче не означава, че дружеството не е ужасно надценено. Всеки разумен фундаментален инвеститор с дори малко опит в аназилите ще го разбере.
                  Ако изхождаш само от продажбите на автомобили и ги сравняваш с други автомобилни компании имаш основание.
                  Но на практика Тесла таргетира много пазарни ниши – автомобили, автономен транспорт (таксита и камиони), софтуер (подобно на сторовете на Епъл и гугъл), съхранение на енергия (практически ще изместят пиикърите с батерии), генериране на енергия, търговия с електричество. Като решат проблема с автономното задвижване и то се легализира практически ще има 2 или най-много 3 доставчика на софтуер подобно на операционните системи. Тесла ще продават лиценза на поне 20% от транспортните средства в движение. Колко индустрии засегнахме – транспорт, енергия, софтуер, и т.н. Виж какви са годишните приходи от тези индустрии и сложи 10% пазарен дял на Тесла като лидер във всяка от тях.

                  Амазон е онлайн търговец и дата сторидж пръвайдър, но за последните 20 години носи 30 000% възвръщаемост. Тесла са далеч от тези цифри, а практически преобръща почти всяка значима индустрия. Ясно е че ще има волатилност и препятствия, но посоката е ясна. БТВ амазон пада с над 90% след ДОТКОМ балона и въпреки това днес е това което е.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Както обикновено си далеч от истината:

                    Tesla is US Engineering Students’ Most Attractive Employer
                    Like in 2019, two of the ventures led by Elon Musk, Tesla and SpaceX, ranked as the most attractive firms for engineering students in the US, with the electric car manufacturer topping the list, and the private space company being ranked the second.
                    The 2020 results of Universum's report are generally in line with its findings in 2019 that listed SpaceX as the first, and Tesla, the second.

                    Хората с подходящи познания (разбирай инженери) са наясно кой води парада и прави иновации. Само щраусите и идиотите още не са разбрали, за какво става въпрос и продължават да си подаряват парите на инвеститорите в Тесла

                    Tesla Short Sellers Lost $38 Billion in 2020 as Stock Surged:
                    With shares up over 730%, Tesla bears have seen more than $38 billion in mark-to-market losses this year, according to data from S3 Partners. By comparison, the next-biggest loss for short sellers was on Apple Inc., at just under $7 billion, S3 data shows.

                    Явно и ти си се нашил щом толкова разпалено хейтиш по форумите
                    Тесла е страхотна компания, правят хубави коли и аз също бих си купил. Цената на акцията обаче е пълен абсурд. Напълно неразумно е да се шорти тази акция, предвид факта, че се намира в супер екстаз. Това обаче не означава, че дружеството не е ужасно надценено. Всеки разумен фундаментален инвеститор с дори малко опит в аназилите ще го разбере.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Коя е тая инженерна мисъл, имена липсват нещо Че за Берлин няма и мераклии, не могат да намерят балами хехехехе!
                      И 8000% да е, на демото пак нула. Пак се сетих за едни лалета ... де ги сега?
                      Както обикновено си далеч от истината:

                      Tesla is US Engineering Students’ Most Attractive Employer
                      Like in 2019, two of the ventures led by Elon Musk, Tesla and SpaceX, ranked as the most attractive firms for engineering students in the US, with the electric car manufacturer topping the list, and the private space company being ranked the second.
                      The 2020 results of Universum's report are generally in line with its findings in 2019 that listed SpaceX as the first, and Tesla, the second.

                      Хората с подходящи познания (разбирай инженери) са наясно кой води парада и прави иновации. Само щраусите и идиотите още не са разбрали, за какво става въпрос и продължават да си подаряват парите на инвеститорите в Тесла

                      Tesla Short Sellers Lost $38 Billion in 2020 as Stock Surged:
                      With shares up over 730%, Tesla bears have seen more than $38 billion in mark-to-market losses this year, according to data from S3 Partners. By comparison, the next-biggest loss for short sellers was on Apple Inc., at just under $7 billion, S3 data shows.

                      Явно и ти си се нашил щом толкова разпалено хейтиш по форумите

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Кретене, който е инвестирал в Тесла е на +800% за миналата година. Сега 20-30% няма да ги правиш на проблем
                        А най-добрата инженерна мисъл за Тесла иска да работи така че улаби нервите и не се пренатегай.
                        Коя е тая инженерна мисъл, имена липсват нещо Че за Берлин няма и мераклии, не могат да намерят балами хехехехе!
                        И 8000% да е, на демото пак нула. Пак се сетих за едни лалета ... де ги сега?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Все ЩЕ ама засега са в топ 3 само в дефектите, даже ги оглавяват. Щото по липса на инженерна мисъл някаквият чип те докарва дотам да не можеш безопасно да караш, затова 1/3 от производството сега е в киреча

                          Колкото до германския завод - той даде фира вече, останалите опапаха пазаря Ай честито, верно ще е изненада ако потънете само 30%. На дневна база.
                          Кретене, който е инвестирал в Тесла е на +800% за миналата година. Сега 20-30% няма да ги правиш на проблем
                          А най-добрата инженерна мисъл за Тесла иска да работи така че улаби нервите и не се пренатегай.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Всичките съждения поднесени все едно нещо голямо и негативно се е случило в последно време?!?

                            Акциите на Тесла са си волатилни от край време – нищо ново. Ще се изненадам приятно, ако паднат само с 20-30% като дойде време за корекция. Важното е че посоката дългосрочно е нагоре.

                            За препоръките на NHTSA – отново не виждам нищо кой знае какво да се е случило. Някакъв чип при по-старите модели се задръства с информация и води след години на експлоатация до спиране на видеото за задна камера, гличове на екрана или нещо подобно. Неудобство, но не е нищо интересно или кой знае колко проблематично.

                            Относно S & X, явно ще правят рифреш на моделите и чистят инвентара. Това си е добра новина като се има предвид, че вече са на няколко години без кой знае какви дизайнерски промени. Хората с пари искат на 3-4 години да карат нови коли. Не върви да си купиш нова Тесла S със същия дизайн като старата па макар и да е по-бърза, мощна, с по-голям пробег и т.н. Трябва да погледна какъв е делът на Тесла в луксозните сегменти, но подозирам, че са в ТОП 3.

                            В следващите 5 -10 години няма кой да се доближи до Тесла. Тепърва ще изкарват малкия автомобил в сегмента на голф и ще отнесат VW, RENO и който друг се пробва да пробие в този сегмент. Пикапа за САЩ ще е в ТОП 3, а с модел Y в Европа мога да се хвана на бас с който иска, че ще е най-продавания кросоувър в Европа като пуснат Германския завод.

                            За семито и роудстъра им трябват новите батерии, затова не са ги пуснали още. Ще им дойде и тяхното време.
                            Все ЩЕ ама засега са в топ 3 само в дефектите, даже ги оглавяват. Щото по липса на инженерна мисъл някаквият чип те докарва дотам да не можеш безопасно да караш, затова 1/3 от производството сега е в киреча

                            Колкото до германския завод - той даде фира вече, останалите опапаха пазаря Ай честито, верно ще е изненада ако потънете само 30%. На дневна база.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                              Акциите на Tesla потънаха леко в четвъртък, след като NHTSA поиска от производителя да изтегли около 158 000 единици Model S и Model X, които потенциално биха могли да опасни от неизправност на конзолите на дисплея (дисплея пада).
                              Около 24 часа по-късно, на 15 януари, про-Tesla блогът electrek публикува статия, в която се отбелязва, че Tesla казва на служителите си да „ликвидират“ инвентара си на Model S и Model X до края на месеца - което е след около 2 седмици.
                              Tолкова не са ли и продажбите за минимум посл две год в САЩ на тези супер премиум модели ??? Ами да, на тримесечие продават със клизма по 15к в САЩ и толкова извън него.
                              Общо взето, всичко се крепи на Тройката.
                              Междувременно Semi и Roadster, които бяха обещани преди години, все още не са тръгнали по пътя.
                              Всичките съждения поднесени все едно нещо голямо и негативно се е случило в последно време?!?

                              Акциите на Тесла са си волатилни от край време – нищо ново. Ще се изненадам приятно, ако паднат само с 20-30% като дойде време за корекция. Важното е че посоката дългосрочно е нагоре.

                              За препоръките на NHTSA – отново не виждам нищо кой знае какво да се е случило. Някакъв чип при по-старите модели се задръства с информация и води след години на експлоатация до спиране на видеото за задна камера, гличове на екрана или нещо подобно. Неудобство, но не е нищо интересно или кой знае колко проблематично.

                              Относно S & X, явно ще правят рифреш на моделите и чистят инвентара. Това си е добра новина като се има предвид, че вече са на няколко години без кой знае какви дизайнерски промени. Хората с пари искат на 3-4 години да карат нови коли. Не върви да си купиш нова Тесла S със същия дизайн като старата па макар и да е по-бърза, мощна, с по-голям пробег и т.н. Трябва да погледна какъв е делът на Тесла в луксозните сегменти, но подозирам, че са в ТОП 3.

                              В следващите 5 -10 години няма кой да се доближи до Тесла. Тепърва ще изкарват малкия автомобил в сегмента на голф и ще отнесат VW, RENO и който друг се пробва да пробие в този сегмент. Пикапа за САЩ ще е в ТОП 3, а с модел Y в Европа мога да се хвана на бас с който иска, че ще е най-продавания кросоувър в Европа като пуснат Германския завод.

                              За семито и роудстъра им трябват новите батерии, затова не са ги пуснали още. Ще им дойде и тяхното време.

                              Коментар


                              • Акциите на Tesla потънаха леко в четвъртък, след като NHTSA поиска от производителя да изтегли около 158 000 единици Model S и Model X, които потенциално биха могли да опасни от неизправност на конзолите на дисплея (дисплея пада).
                                Около 24 часа по-късно, на 15 януари, про-Tesla блогът electrek публикува статия, в която се отбелязва, че Tesla казва на служителите си да „ликвидират“ инвентара си на Model S и Model X до края на месеца - което е след около 2 седмици.
                                Tолкова не са ли и продажбите за минимум посл две год в САЩ на тези супер премиум модели ??? Ами да, на тримесечие продават със клизма по 15к в САЩ и толкова извън него.
                                Общо взето, всичко се крепи на Тройката.
                                Междувременно Semi и Roadster, които бяха обещани преди години, все още не са тръгнали по пътя.

                                Коментар

                                Working...
                                X