If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TESLA/TSLA- NASDAQ Tesla Inc - АКЦИЯ - балон или все още не ?
Ами проблемът на теслите ще бъде че на същият клон се качват и други маймуни и от там приходите от емисии в кереча. Ще си останатсамо на приходите от коли. Колкото толкова, какво да се прави
Ми те тия приходи от коли са им пак МИНУС 800 млн според последния отчет. Що стана че пак ручахте жабетата...
Ами проблемът на теслите ще бъде че на същият клон се качват и други маймуни и от там приходите от емисии в кереча. Ще си останатсамо на приходите от коли. Колкото толкова, какво да се прави
Докато слушаш идиоти без да разбираш (и проверяваш) фактите няма как да асимилираш ЗАЩО Тесла е там където е.
В този ред на мисли колко са приходите от емисии?
На мен ми се върти нещо като 3% от общите приходите!!! Да ги ожалиш че ще останат само с приходите от коли )))))
Ще е супер ако така масово се възприема причина за ръст на акция... колкото по-малко хора разбират бизнеса на Тесла , толкова по-добре
Ами проблемът на теслите ще бъде че на същият клон се качват и други маймуни и от там приходите от емисии в кереча. Ще си останатсамо на приходите от коли. Колкото толкова, какво да се прави
Приходите на Tesla от тези кредити вероятно ще се увеличат до 2 млрд. долара от около 1,4 млрд. долара през 2020 г., прогнозира анализаторът Дан Леви в бележка до клиенти.
Нарастването на приходите от въглеродни кредити за автомобилните концерни беше основен фактор за серията от тримесечни печалби на Tesla, което доведе до впечатляващо поскъпване на акциите ѝ,
Това е от статия на инвестора- демек дървото си е дърво
Ще е супер ако така масово се възприема причина за ръст на акция... колкото по-малко хора разбират бизнеса на Тесла , толкова по-добре
Приходите на Tesla от тези кредити вероятно ще се увеличат до 2 млрд. долара от около 1,4 млрд. долара през 2020 г., прогнозира анализаторът Дан Леви в бележка до клиенти.
Нарастването на приходите от въглеродни кредити за автомобилните концерни беше основен фактор за серията от тримесечни печалби на Tesla, което доведе до впечатляващо поскъпване на акциите ѝ,
Това е от статия на инвестора- демек дървото си е дърво
ТЕСЛА произвежда благини за белия свят, а ние в русия днес пак ще се напием и нищо няма да открием.
хахаххахахаха
Приходите на Tesla от тези кредити вероятно ще се увеличат до 2 млрд. долара от около 1,4 млрд. долара през 2020 г., прогнозира анализаторът Дан Леви в бележка до клиенти.
Нарастването на приходите от въглеродни кредити за автомобилните концерни беше основен фактор за серията от тримесечни печалби на Tesla, което доведе до впечатляващо поскъпване на акциите ѝ,
Това е от статия на инвестора- демек дървото си е дърво
При равни други условия продуктът, който се продава в най-големи количества е най-евтиния. В случая с електричките – Рено зои (клио) и VW ID3 (golf). Най-евтината Тесла в Европа модел 3 е дооооста по-скъпа от споменатите. Нормално е да има по-малко продадени бройки. Тази картина ще се промени с излизането на модел 2, който подозирам ще е на сравнима цена но с много по-добри качества! Дори днес ако погледнеш ефективността на ID3 спрямо Модел 3 се вижда каква огромна преднина има Тесла. Няколко пъти по-мощния М3 има 20-30% по-ефективно задвижване (по-нисък разход на енергия). След 3 години германците ще са там където е Тесла днес.
И андроид телефоните са 80% от пазара на смарт телефони, но Епъл прибира над 50-60% от печалбата в индустрията.
Успех и здраве
50-60% ама от телефоните само, като хардуер, и процента е по-скоро над 60. По-същественото е че от цялата екосистема печалбата на Apple е над 90%, от останалото лъвския дял е на Google, андроид телефоните са на загуба повечето или съвсем тънък марж с екзотични изключения като Самсунг.
а?
Като се препродаде една ябълка 1млн пъти да не би да станат 2?
Ама като добавиш 5 НОВИ ябълки към едната ще има огромна разлика
Тоя не може да осмисли, че 5те млрд са излезли от джобчетата на други цаци като него И са влезли е една губеща вече 17 години компания - изгорен кеш му викат.
В последните 3 месеца на ден се търгуват 44 млн. акции (на стойност над $30-40 млрд) .... но тези $5 млрд поради няква причина са фактор за теб https://www.investing.com/equities/tesla-motors
а?
Като се препродаде една ябълка 1млн пъти да не би да станат 2?
Ама като добавиш 5 НОВИ ябълки към едната ще има огромна разлика
В последните 3 месеца на ден се търгуват 44 млн. акции (на стойност над $30-40 млрд) .... но тези $5 млрд поради няква причина са фактор за теб https://www.investing.com/equities/tesla-motors
Относно това, че конвенционалните автомобилопроизводители няма как да настигнат и изместят Тесла не съм сигурен. Миналата година видяхме колко много пазарен дял загубиха в Европа при положение, че наистина другите масови производители все още не са стигнали до толкова добър електрически продукт.
При равни други условия продуктът, който се продава в най-големи количества е най-евтиния. В случая с електричките – Рено зои (клио) и VW ID3 (golf). Най-евтината Тесла в Европа модел 3 е дооооста по-скъпа от споменатите. Нормално е да има по-малко продадени бройки. Тази картина ще се промени с излизането на модел 2, който подозирам ще е на сравнима цена но с много по-добри качества! Дори днес ако погледнеш ефективността на ID3 спрямо Модел 3 се вижда каква огромна преднина има Тесла. Няколко пъти по-мощния М3 има 20-30% по-ефективно задвижване (по-нисък разход на енергия). След 3 години германците ще са там където е Тесла днес.
И андроид телефоните са 80% от пазара на смарт телефони, но Епъл прибира над 50-60% от печалбата в индустрията.
Коментар