If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Мисля че по едно време - ако не се лъжа до договора им с Даймлер са били на ръба да затворят производство.
...
Но при всички положения в сегашната цена има прекалено много позитивни очаквания. Така че поне аз си мисля че ще има приличен спад. Дори само за да се тества този ръст трябва да има спад. Иначе лично на мен ми харесват за дългосрочна инвестиция - но не и на тази цена.
Това всичкото дето си го написал е така. Ама аз лично и пукната стотинка не бих дал. Само един бегъл поглед върху баланса на БМВ или Даймлер ме разубеждава автоматично 1000 пъти по-добри места за моите пари. Споменавам ги само като пример. Има още една камара такива.
Е те до фалит едва ли щяха да стигнат, но щяха да увеличат капитала. Сега тази опасност намаля. Засега А иначе около тази компания не знам защо но има някакъв мит, че е измислила нещо революционно. Това драскачите са страшна напаст. Нищо не са открили. Имат една батерия дето се охлажда с вода, заради това че е литиево-йонна и загрява яко. Ама то електромобили с ли-йон батерии имат и БИД. А електромотори всеки знае да прави.
Мисля че по едно време - ако не се лъжа до договора им с Даймлер са били на ръба да затворят производство.
А иначе - ами няма друг успешен продавач на луксозни електромобили. Модела им всъщност е много добър. Ориентират се към горния сегмент автомобили, създават имидж, марка, мит около компанията си дори - горе долу като епъл. В последствие - с достигането на достатъчни икономии от мащаба и натрупване на критична маса клиенти, може да се очаква че ще преминат към по-ниски сегменти автомобили - по-скоро по-евтини. Като по този начин реално ще се превърнат в нормален автомобилопроизводител. До момента никой друг производител на електромобили не е успял да постигне търговски успех.
Самия факт че те са първи означава че те поставят рамките и създават правилата. Всеки след тях ще се налага да се съобразява с тях. Нормалните автомобилопроизводители реално винаги могат да пуснат електромобили - но дали те ще са успешни е друг въпрос. защото с този продукт също както с всички останали модни продукти е важно единствено възприемането на потребителите. А продукта им е реално моден продукт. Ако успеят да подържат бранда си то ще печелят - и то много добре. Ако успеят да го съсипят най-вероятно ще бъдат погълнати - и то не е особено скъпо.
Но при всички положения в сегашната цена има прекалено много позитивни очаквания. Така че поне аз си мисля че ще има приличен спад. Дори само за да се тества този ръст трябва да има спад. Иначе лично на мен ми харесват за дългосрочна инвестиция - но не и на тази цена.
Излиза на печалба - следват бързи покупки за закриване на къси. това тласка цената нагоре доста бързо, което повишава още повече натиска за покриване на къси, а самия ръст на цената привлича спекулативни краткосрочни играчи, които се надяват да излязат преди палачинката да се обърне. Е и историята зад компанията е привлекателна. Добри коли, ново, първи, привлекателна млада компания, огромен потенциал, сериозни договори с даймлер - ако не се лъжа. но тази история не оправдава оценката, оправдава положителните пристрастия само. Единственото отрицателно в компанията бе липсата на печалба и сега това изчезна. Очевидно вече са достигнали брейк ивъна и от тук нататък може да се очаква солиден растеж, без сериозна и належаща опасност от фалит.
но това че новините стават по-добри не означава че стават чак толкова по-добри.
Е те до фалит едва ли щяха да стигнат, но щяха да увеличат капитала. Сега тази опасност намаля. Засега А иначе около тази компания не знам защо, но има някакъв мит, че е измислила нещо революционно. Това драскачите са страшна напаст. Нищо не са открили. Имат една батерия дето се охлажда с вода, заради това че е литиево-йонна и загрява яко. Ама то електромобили с ли-йон батерии имат и БИД. А електромотори всеки знае да прави.
Е той шорт скуиза само засили движението, но много хора купиха. Няма как да се засили акцията от 40 на над 100 иначе.
Излиза на печалба - следват бързи покупки за закриване на къси. това тласка цената нагоре доста бързо, което повишава още повече натиска за покриване на къси, а самия ръст на цената привлича спекулативни краткосрочни играчи, които се надяват да излязат преди палачинката да се обърне. Е и историята зад компанията е привлекателна. Добри коли, ново, първи, привлекателна млада компания, огромен потенциал, сериозни договори с даймлер - ако не се лъжа. но тази история не оправдава оценката, оправдава положителните пристрастия само. Единственото отрицателно в компанията бе липсата на печалба и сега това изчезна. Очевидно вече са достигнали брейк ивъна и от тук нататък може да се очаква солиден растеж, без сериозна и належаща опасност от фалит.
но това че новините стават по-добри не означава че стават чак толкова по-добри.
Не търгувам, ама ги следя. Според мен това си е класически балон. Не казвам, че компанията е лоша или продукта. Просто цената на акцията за мен не е адекватна. Иначе колите им според мен са доста добри. Видях преди около 10 дни Модел С на живо. В интерес на истината, колата изглежда доста добре като изработка, а и като дизайн, макар това да е индивидуално за всеки. На мен лично ми хареса. Единственото гадно нещо, което ме втрещи е огромния екран/таблет на таблото, откъдето явно се управлява всичко. Вярно, че изглежда модерно, ама за мен е малко кичозно и грозно и не се връзва в луксозна кола Както и да е.
Преди няколко седмици акцията се изстреля, като казаха, че вече не губят пари и си вдигнаха прогнозите за производство от 20 000 на 21 000. Уаууууууууу. Направо избиха рибата
По сегашни цени пазара оценява Тесла на 12 млрд., а ГМ примерно на 45 млрд. Несериозно е.
Едните прогнозират да продадат 21 000 автомобила за 2013, а другите са произвели 9 200 000 за 2012 или приблизително 440 пъти повече. Класически балон
А да кажем примерно, че ГМ произвеждат само самосвали харчещи 40/100 както беше преди години, просто няма как да е вярно. Компанията беше напълно преструктурирана и произвежда коли като Волт, които в ежедневието са 100 по-практични от Модел С на Тесла. Все пак никой не тръгва за някъде, чудейки се дали има достатъчно автономия. Модел С или Х ще си ги купят само богати хора като 2 или 3-та кола, а доста от тези хора вече имат хибриди на Лексус, които харчат по 7-8/100 в реалния живот, а не по данни на производителя.
Според мен след няколко тримесечия, когато ще им лъсне г*за ще са перфектни за шортене при това при минимален риск.
Мисля че Тесла скочи толкова заради масивен шорт скуиз. След следващия отчет ще има по-реална оценка.
Не търгувам, ама ги следя. Според мен това си е класически балон. Не казвам, че компанията е лоша или продукта. Просто цената на акцията за мен не е адекватна. Иначе колите им според мен са доста добри. Видях преди около 10 дни Модел С на живо. В интерес на истината, колата изглежда доста добре като изработка, а и като дизайн, макар това да е индивидуално за всеки. На мен лично ми хареса. Единственото гадно нещо, което ме втрещи е огромния екран/таблет на таблото, откъдето явно се управлява всичко. Вярно, че изглежда модерно, ама за мен е малко кичозно и грозно и не се връзва в луксозна кола Както и да е.
Преди няколко седмици акцията се изстреля, като казаха, че вече не губят пари и си вдигнаха прогнозите за производство от 20 000 на 21 000. Уаууууууууу. Направо избиха рибата
По сегашни цени пазара оценява Тесла на 12 млрд., а ГМ примерно на 45 млрд. Несериозно е.
Едните прогнозират да продадат 21 000 автомобила за 2013, а другите са произвели 9 200 000 за 2012 или приблизително 440 пъти повече. Класически балон
А да кажем примерно, че ГМ произвеждат само самосвали харчещи 40/100 както беше преди години, просто няма как да е вярно. Компанията беше напълно преструктурирана и произвежда коли като Волт, които в ежедневието са 100 по-практични от Модел С на Тесла. Все пак никой не тръгва за някъде, чудейки се дали има достатъчно автономия. Модел С или Х ще си ги купят само богати хора като 2 или 3-та кола, а доста от тези хора вече имат хибриди на Лексус, които харчат по 7-8/100 в реалния живот, а не по данни на производителя.
Според мен след няколко тримесечия, когато ще им лъсне г*за ще са перфектни за шортене при това при минимален риск.
Абе и аз натам съм с насочил, ама не смея да тръгна още. Фундаменталните характеристики са им много добри. Продават още преди да са произвели. Графика им е пълен за повече от година напред. Само незнам дали са добри за daytrading.
Давайте мнения ако сте търгували.
Коментар