If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
За да бъда коректен - онзи ден ники5 даде правилна формула за ценообразумането на стоманата.
Не е лош никът/човекът, но малко прекали с желанията си за провеждане на семинари под негово ръководство.....
I do that for 6 years as part of my job, so if you point me out more than 5 people in BG which know the market and are happy to share their knowledge for FREE, then I will give up
Имат путове защото си защитават дългите Ти купуваш путове защото играеш хазарт На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя
lol, no gambling, I call it event driven trading. even within a day or week is still fundamental based.
e.g. BABA is fucked, sell Yahoo short. BABA is happy, go Yahoo long
China is fucked sell Vale, Alcoa, Freeport, United Steel, Daimler etc. bla bla.
Short term is not a casino
Long-term: e.g.. VF Corp, Waste Management, Water shares
Европа- дълъг ДАКС, автомобилни, недвижими имоти, телекоми, банки и застрахователи, САЩ- дълги транспортни, това с цел около 1г. Спекулативни- къс СП/около 40% от всичките ми дълги позиции/, къса рубла, турска лира и австралийски.
Btw if look at the big players, most have puts. Hope for hedge
Имат путове защото си защитават дългите Ти купуваш путове защото играеш хазарт На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя
Дълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
Hmmm mercedes bez short term Daily trades be put mi koito barzo se realisira. Otherwise equity bond which pays 6% and return principal, if daimler goes below 65 principal is converted in shares
Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
ще видим
Аз за това и сега се насочих към европейските автомобили - видях че тук има много страх - и в същото време има растеж на печалбите и растежът им не е отразен в цените.
Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Биха могли да разширят паркинга в Китай за новопристигащи автомобили.
Когато паркинга тръгне да излиза от Китай ще трябва да поспрат малко производството.
Да съкратят този-онзи.
Тените доходи спират да са приходи за други.
И така докато цялото село намери Китай на картата
Растежът има значение ако растежа е в цената. тогава ако растежа е по-нисък цената пада, ако растежът е много по-нисък цената пада много. Но когато в цената няма никакъв растеж, то растежа е ирелевантен. Все едно дали става дума за Китай, ЕС или САЩ.
И какво му е страшното. Най-лошото възможно е Даймлер и БМВ да не продадат нито една кола в Китай. От това печалбите им ще паднат с по съответно 10 и 20% - най-грубо казано. Ако това се случи Даймлер ще се търгува на ПЕ 11 а БМВ на ПЕ 11.5
Коментар