Първоначално изпратено от michaelis12
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнениеBtw if look at the big players, most have puts. Hope for hedge
аз имам covered call сега ама тряяше да взема малко и sell puts
ако случайно падне цената прибираш си от застраховката от calla и с нея и купуваш нови ако те изпънят на put-a .......
Коментар
-
Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнениеЗа да бъда коректен - онзи ден ники5 даде правилна формула за ценообразумането на стоманата.
Не е лош никът/човекът, но малко прекали с желанията си за провеждане на семинари под негово ръководство.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеИмат путове защото си защитават дългитеТи купуваш путове защото играеш хазарт
На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя
e.g. BABA is fucked, sell Yahoo short. BABA is happy, go Yahoo long
China is fucked sell Vale, Alcoa, Freeport, United Steel, Daimler etc. bla bla.
Short term is not a casino
Long-term: e.g.. VF Corp, Waste Management, Water shares
Коментар
-
Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнениеPost your trades and entry. Simple. Market judges
Коментар
-
Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнениеBtw if look at the big players, most have puts. Hope for hedgeТи купуваш путове защото играеш хазарт
На мен защити не ми трябват да троша пари за тях. Волатилността на самите акции е доста далеч от това което би ми попречило да заспя
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеДълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
P.S. това го гледах на кафе и не е препоръка за покупка или продажба
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеДълги мерцедес и бмв. Според мен могат да се направят към 50% следващата една година. Ако еврото падне до 0,8-0,9 както ми се струва може и 100%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от niki5 Разгледай мнениеPost your trades and entry. Simple. Market judges
P.S. това го гледах на кафе и не е препоръка за покупка или продажбаLast edited by ravnovesie; 14.08.2015, 01:20.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеМежду другото аз ако бях влизал и излизал според всеобщите настроения все щях да купувам на върха и да продавам на дъното
Коментар
-
Първоначално изпратено от snaky Разгледай мнениеРавен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа.Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Аз за това и сега се насочих към европейските автомобили - видях че тук има много страх - и в същото време има растеж на печалбите и растежът им не е отразен в цените.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеНеПросто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнениеРавен, някой ти пише от компаПросто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Коментар
-
Равен, някой ти пише от компа
Биха могли да разширят паркинга в Китай за новопристигащи автомобили.
Когато паркинга тръгне да излиза от Китай ще трябва да поспрат малко производството.
Да съкратят този-онзи.
Тените доходи спират да са приходи за други.
И така докато цялото село намери Китай на картатаLast edited by Tkilata; 13.08.2015, 23:51.
Коментар
Коментар