Първоначално изпратено от Misho ILIEV
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Last edited by Vomma; 27.09.2015, 23:53.
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеАпропо - как според вас ще се отразят изборите в Каталуня на пазарите утре? Защо никой не обръща внимание на? Според мен това е немаловажно така да се каже..
Коментар
-
Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнениеПо-скоро стига с този евтин театър, който ни разиграва човекът, представящ се за ravnovesie и iv_max.
През 2 минути "двамата" си разменят обемисти постове, за които ти отнема 2 минути, за да ги прочетеш, а камо ли напишеш. Единият, докато чете 20 редовия пост на другия и вече му пише своя 20 редов пост-отговор и всичко това в рамките на 2 минути.
Явно някои са се хванали на заплатка за увеличаване на импресиите....
Живи и здрави да са, но не ни правете на глупаци.
А и общо взето се дрънкат глупости.
П.П. Явно има подготвен сценарий (равновесие разговаря/спори разгорещено с ив_макс), написан предварително, и всичко е копи-пейст през две минути от него.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеЗаслужава си да се хвърли едно око на изявлението на Fitch. VW имат много силини страни (извадките по-долу), но дори и слабите може да се окажат плюс за инвеститорите. Групата има нужда да съкрати работната ръка (доста по-неефективнти са конкурентите си) и да подобри корпоративното управление. Този скандал най-вероятно ще ги постави под натиск да подобрят ефективността (а те имат значителен мегдан за това, особено в сравнение с останалите автомобилостроители).
Fitch:
We believe that VW's credit metrics are solid for the ratings and that the group could absorb several billions euros of extraordinary cash outflow without jeopardising its credit profile. However, we expect VW's brand image and reputation with regulators and consumers worldwide to be seriously undermined by this crisis although the magnitude and length of the operational and financial effect is difficult to assess. In particular, the extent of the contagion of the crisis in the US on customers in other markets is unclear and therefore it is difficult to quantify the potential loss on revenue and profitability over the next two to three years.
...
However, the group's financial structure is sound and its free cash flow (FCF) generation extremely robust. We expect VW to generate about EUR3.5bn in FCF in 2015 after EUR2.3bn of dividends, and about EUR5bn a year after dividends in 2016 and 2017, excluding any impact from the current crisis. The group should also receive EUR5bn-EUR5.5bn from the sale of its stakes in Lease Plan and Suzuki. We also believe VW could reduce capex in the foreseeable future to bolster FCF.
...
Strong Business Profile
The ratings reflect the group's unparalleled product portfolio in the auto and heavy-truck segments. They also reflect VW's broad diversification, leading market shares and an unrivalled potential for cost savings and economies of scale.
...
LIQUIDITY AND DEBT STRUCTURE
The group maintains a solid net cash position, backed by ample liquidity. Gross cash and equivalents and marketable securities for the industrial business were EUR20.6bn at end-2014 after adjustments for restricted and not fully liquid cash and securities. In addition, the group issued EUR2bn of preferred shares in 2014 to refinance the purchase of Scania shares and hybrid notes of EUR2bn in 2013, EUR3bn in 2014 and EUR2.5bn in 1Q15.
https://www.fitchratings.com/site/fi...15Sep25-_-0000
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеКак мислите дали Volkswagen няма да повтори историята с ВР , които след драмата в мексиканския залив ги сгънаха наполовина , но после бързо се възстановиха (върнаха 50% от дъното)
Ситуацията е подобна - обещетения в млрд. + кофти репутация ....
Fitch:
We believe that VW's credit metrics are solid for the ratings and that the group could absorb several billions euros of extraordinary cash outflow without jeopardising its credit profile. However, we expect VW's brand image and reputation with regulators and consumers worldwide to be seriously undermined by this crisis although the magnitude and length of the operational and financial effect is difficult to assess. In particular, the extent of the contagion of the crisis in the US on customers in other markets is unclear and therefore it is difficult to quantify the potential loss on revenue and profitability over the next two to three years.
...
However, the group's financial structure is sound and its free cash flow (FCF) generation extremely robust. We expect VW to generate about EUR3.5bn in FCF in 2015 after EUR2.3bn of dividends, and about EUR5bn a year after dividends in 2016 and 2017, excluding any impact from the current crisis. The group should also receive EUR5bn-EUR5.5bn from the sale of its stakes in Lease Plan and Suzuki. We also believe VW could reduce capex in the foreseeable future to bolster FCF.
...
Strong Business Profile
The ratings reflect the group's unparalleled product portfolio in the auto and heavy-truck segments. They also reflect VW's broad diversification, leading market shares and an unrivalled potential for cost savings and economies of scale.
...
LIQUIDITY AND DEBT STRUCTURE
The group maintains a solid net cash position, backed by ample liquidity. Gross cash and equivalents and marketable securities for the industrial business were EUR20.6bn at end-2014 after adjustments for restricted and not fully liquid cash and securities. In addition, the group issued EUR2bn of preferred shares in 2014 to refinance the purchase of Scania shares and hybrid notes of EUR2bn in 2013, EUR3bn in 2014 and EUR2.5bn in 1Q15.
https://www.fitchratings.com/site/fi...15Sep25-_-0000Last edited by Misho ILIEV; 28.09.2015, 10:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от gabarduk Разгледай мнениеи аз мисля че Гленкор ще се съвземе но се надявам да не е след 10 години.наскоро емитираха нови акции на 125 и се надявах да поскъпнат.те пък взеха че потънаха може би от новината че спират изплащането на девидент допринесе за това.а да попитам щом се говори че не е за покупка ... има ли продали Гленкор ???
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеЦенова война се води само при комодитис. Ако имаш по лош продукт и на пазара има ограничен брой продукти да водиш ценова война е тотална идиотия.
Ако Аббви намали цената да кажем с 50% то и ГИЛД ще намали цената с 50%. Така в края на краищата и двете компании ще взимат много по-малко. Ако целта на Аббви е да унищожи ГИЛД може и да го направи. но ако целта и е максимизиране на печалбата то единствената стратегия е да се придържа към цената зададена от лидера с малък дискаунт заради по-лошия си продукт. Точно това което и прави.
Ако шефовете на Аббви решат да водят ценова война с огромни отстъпки просто ще бъдат изгонени от акционерите на Аббви. Това ще е доказателство че са идиоти.
WSJ:
Medicaid spending on hepatitis C is likely to keep climbing. Competition between Gilead and AbbVie has allowed states to negotiate discounts totaling 40% or greater for the drugs, which should help states widen coverage.
http://www.wsj.com/articles/gileads-...low-1428525426
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнениеДа, долу горе са верни цифрите, около 20млн са в развития свят, само тези които са диагностицирани досега.
Близо 0.7млн умират всяка година от цироза и хепатоцелулерен карцином от инфектираните с хеп С.
Но от друга гледна точка трябва да се има предвид че симптоматичните са приблизително половината от тези цифри, т.е около 10млн е пула пациенти от развитите държави, който може да приемем че ще се лекува от Гилд и компания с добър профит.
Темпа в момента е около 400К годишно, дори и да се ускори - работа за още едно 15-20 години - бол.
Несимтоматичните естествено ще се ерадикират вирусно с генерици.
ПС Япония евда сега навлиза при печалбите на Гилиъд от това тримесечие нататък.
На последния конф.кол СЕО беше оптично настроен и за Китай...явно вървят преговори, вероятно доста по евтино ще пуснат там продуктите си, ала като се има предвид бройката....
Мерк идват на пазара догодина, ала самите те декларираха че ще търсят ниши от пациенти, а не ценова война. Да грабнат най много 10-15%, очаквам поне 80% пазарен дял от Гилд и догодина, ма и 75 да е - пак не е зле.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеАко не беше купил още щях да ти кажа "не купувай". Каква е идеята ти? Да държиш в следващите 10г. ли?
Този сектор не e просто цикличен, а е в т.нар. суперцикъл с огромен излишък на капацитет, като някои минни фирми продължават да инвестират в нов капацитет. Goldman очакват дълго и мъчително ре-балансиране:
http://www.economist.com/news/financ...ngover-goodbye
Малките в крайна сметка ще фалират, големите ще закрият по-ниско ефективните мини, предлагането ще намалее и... един ден минният бизнес отново ще е печеливш. Гленкор почти сигурно ще са сред победителите. Но колко време трябва да мине до тогава?
Ако си с надеждата нещо да стане в рамките на няколко месеца или година, значи играеш опасна игра, според мене. Това, че Гленкор са преструктурирали дълговете си и постоянно режат разходите нищо не гарантира в краткосрочен план.Last edited by gabarduk; 27.09.2015, 16:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнениеhttp://cid.oxfordjournals.org/conten...ppl_1/S10.long
An estimated 2%–3% of the world's population is living with hepatitis C virus (HCV) infection
300 милиона в Сащ + 500 милиона в ес + канада и други развити държави и 1 милиард. 2% от един милиард 20 милиона
Болните от хепатит С са адски много. Като всъщност тези 2-3% са тези които са диагностицирани. Реално може да са двойно на това тъй като доста от тях са реално от маргинални групи. Затворници, наркомани и така нататък. Но в развитите държави и за тях се грижат
Близо 0.7млн умират всяка година от цироза и хепатоцелулерен карцином от инфектираните с хеп С.
Но от друга гледна точка трябва да се има предвид че симптоматичните са приблизително половината от тези цифри, т.е около 10млн е пула пациенти от развитите държави, който може да приемем че ще се лекува от Гилд и компания с добър профит.
Темпа в момента е около 400К годишно, дори и да се ускори - работа за още едно 15-20 години - бол.
Несимтоматичните естествено ще се ерадикират вирусно с генерици.
ПС Япония евда сега навлиза при печалбите на Гилиъд от това тримесечие нататък.
На последния конф.кол СЕО беше оптично настроен и за Китай...явно вървят преговори, вероятно доста по евтино ще пуснат там продуктите си, ала като се има предвид бройката....
Мерк идват на пазара догодина, ала самите те декларираха че ще търсят ниши от пациенти, а не ценова война. Да грабнат най много 10-15%, очаквам поне 80% пазарен дял от Гилд и догодина, ма и 75 да е - пак не е зле.
Коментар
-
Първоначално изпратено от anon6706 Разгледай мнениеБи трябвало доста да те притеснява, а и доста нисколихвени долари са инвестирани (по-скоро взети назаем!!!) в тези според теб "смешни" икономики.
Mr. Hart calculates that the size of the Chinese carry trade is around $2 trillion, by far the highest figure for any emerging-market borrower. And his view from the beginning has been that the dollars that have flowed into China – financing an investment rate of 50 percent of the overall economy – must eventually flow out again.
“It is the greatest carry trade in modern history,” Mr. Hart said. “There is nothing that is even close.”Last edited by Misho ILIEV; 27.09.2015, 13:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеЗа сега наблюдавам ... просто имам усещането, че "приятелския огън" скоро ще спре ...
Ето една интересна статия в Ню Йорк Таймс за това как този скандал може би вещае края на VW.
http://www.nytimes.com/2015/09/25/bu...room.html?_r=0
През 2012 беше дошъл края на JP Morgan - скандалът с "Лондонския кит". Тогава след леко колебание купих JPM. През 2013 беше дошъл краят на Standard & Poors, тогова пак след леко колебание купих MHFI.
Сега пък идва края на VW. Няма нищо сигурно, разбира се. Според мене за повечето хора е по-разумно да изчакат.
(В такива случаи се сещам за това как през 60-тe г. Бъфет купува Америкън Експрес след голям скандал и срив на цената на акциите им, който тогава се е смятало че ще доведе до края на AmEx.)Last edited by Misho ILIEV; 27.09.2015, 17:53.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Protokol Разгледай мнениеИнтересна компания , отвсякъде ...
Очевидно впечатлява спекулантите , но измежду многото + и - ще кажа какво ме отказа от покупки - използването на израза black box когато пишат за нея, не веднъж и не само тази година....
https://static1.squarespace.com/stat.../Issue+123.pdf
http://www.businessspectator.com.au/...pens-black-box
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеАко не беше купил още щях да ти кажа "не купувай". Каква е идеята ти? Да държиш в следващите 10г. ли?
Този сектор не e просто цикличен, а е в т.нар. суперцикъл с огромен излишък на капацитет, като някои минни фирми продължават да инвестират в нов капацитет. Goldman очакват дълго и мъчително ре-балансиране:
http://www.economist.com/news/financ...ngover-goodbye
Малките в крайна сметка ще фалират, големите ще закрият по-ниско ефективните мини, предлагането ще намалее и... един ден минният бизнес отново ще е печеливш. Гленкор почти сигурно ще са сред победителите. Но колко време трябва да мине до тогава?
Ако си с надеждата нещо да стане в рамките на няколко месеца или година, значи играеш опасна игра, според мене. Това, че Гленкор са преструктурирали дълговете си и постоянно режат разходите нищо не гарантира в краткосрочен план.
Очевидно впечатлява спекулантите , но измежду многото + и - ще кажа какво ме отказа от покупки - използването на израза black box когато пишат за нея, не веднъж и не само тази година....
https://static1.squarespace.com/stat.../Issue+123.pdf
http://www.businessspectator.com.au/...pens-black-boxЗа спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Коментар
Коментар