If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Костенурките са добър bet, но човек трябва да се запаси с малко търпение. Според мене тези, които са готови да чакат 2-3 години ще бъдат много щедро възнаградени.
О,не мисля да чакам толкова много,пазарите са по динамични от колкото си мислиш,казаха,че до края на 16-та ще оправят белята.
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Това което сега казваш,го казах преди седмица същото
И аз съм влязал дълъг там.
А Импе,има още много на къде да растат теслите,особено като набузят и цената на петрола след известно време.
Костенурките са добър bet, но човек трябва да се запаси с малко търпение. Според мене тези, които са готови да чакат 2-3 години ще бъдат много щедро възнаградени.
Не са паднали достатъчно за да са атрактвни дългосрочно.Аз се набухах в костенурките,вижда ми се по перспективно на тези нива.Германците няма да си оставят магарето(голфа) в калта
Това което сега казваш,го казах преди седмица същото
И аз съм влязал дълъг там.
А Импе,има още много на къде да растат теслите,особено като набузят и цената на петрола след известно време.
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
И аз позаглеждам теслата, макар да е ясно, че никой Българин няма да си купи кола, която се казва така.
Наско - ако очакваш да падне до 178 евро (примерно) - няма да стане. Изтърван могъщият ръст туканка е - ъх, който си е купил 12-а година, просто е намазал сосно с тия тесли. Но дългосрочно още ще расте - само дето са простаци и не снасят дивиденти. Засега.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
TSLA, започват да стават симпатични от тези нива,напук на новия X, падат.
За бай са дългосрочно-пада им чистата печалба,но реинвестират,и пазарната капитализация се умножава,има хляб,че и салам в тоя бранш.
Не са паднали достатъчно за да са атрактвни дългосрочно.Аз се набухах в костенурките,вижда ми се по перспективно на тези нива.Германците няма да си оставят магарето(голфа) в калта
TSLA, започват да стават симпатични от тези нива,напук на новия X, падат.
За бай са дългосрочно-пада им чистата печалба,но реинвестират,и пазарната капитализация се умножава,има хляб,че и салам в тоя бранш.
Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Зарекох се да пиша за конкретна сделка ако ще се обосновавам ...
Затворих дългите PBR (с 15% профит) - бях решил да го държа дългосрочно но не ми хареса следното:
- при очаквания вчера (за мен) ръст на петрола не го отрази добре в цената ... само 5-6%
- направи сериозен ръст от дъното без никаква почивка ....
- очаквах мениджмънта на компанията да вземе по-сериозни мерки след като ги направиха junk , както и цоциалистите ...ама явно ще го карат по трудния начин ..
- не се бях се позиционирал добре - взех ги "скъпо" - на 4.6
Още ги харесвам, но при тая ситуация смятам , че скоро ще мога да ги купя по-еФтино...
Well done. The fundamentals have not changed. My recommendation: go after the preffered which is at nice discount to the common. More leverage, same investment case
Зарекох се да пиша за конкретна сделка ако ще се обосновавам ...
Затворих дългите PBR (с 15% профит) - бях решил да го държа дългосрочно но не ми хареса следното:
- при очаквания вчера (за мен) ръст на петрола не го отрази добре в цената ... само 5-6%
- направи сериозен ръст от дъното без никаква почивка ....
- очаквах мениджмънта на компанията да вземе по-сериозни мерки след като ги направиха junk , както и цоциалистите ...ама явно ще го карат по трудния начин ..
- не се бях се позиционирал добре - взех ги "скъпо" - на 4.6
Още ги харесвам, но при тая ситуация смятам , че скоро ще мога да ги купя по-еФтино...
За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .
Не вярвам да се стигне до там. АА са low cost производители, пренасочват се към специализирани продукти за авиацията с много по-високи маржове. Имат сравнително ниско debt to equity ratio и мисля, че ще се справят въпреки downgrade-овете.
Въпреки това добре ще си помисля преди да купувам.
Alcoa has been growing its multi-material aerospace business to capture growth in the global aerospace market in support of its broader transformation, and has become a leader in jet engine components and aircraft structures.
А вчера Alcoa Signs Contract with Airbus for High-Tech, Multi-Material Fastening Systems
Коментар