IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Лично аз го очаквам с нетърпение

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
      Gavyn Davies казва, че вероятността американската икономика да навлиза в по-сериозно и по-малко временно забавяне се увеличава.

      The key question is whether the slowdown in growth since mid 2015 is mainly due to temporary factors, in which case the Fed’s continued optimism about the economy will prove justified. One reason for suspecting that there could be a rebound is that inventories have subtracted 0.9 percentage points from GDP growth in Q4, according to the Atlanta nowcast. This follows an inventory drag of 0.7 percentage points in Q3.

      Economists tend to regard mid cycle corrections in inventories as temporary factors that self-correct when inventory holdings reach their desired levels. But this latest episode has been fairly prolonged, raising concerns that the decline in inventories may be signalling a more persistent drop in final demand growth. Real consumers’ expenditure is likely to have risen by only 1.8 per cent in Q4, down from an average of 3.2 per cent in the previous four quarters.

      [...]

      The full model, including the industrial sector data, estimates that the recession probability has been hovering around 15-20 per cent (above right graph), no longer an entirely negligible risk.
      Преди 3-4 месеца ти писах за Q4

      Коментар


      • Gavyn Davies казва, че вероятността американската икономика да навлиза в по-сериозно и по-малко временно забавяне се увеличава.

        The key question is whether the slowdown in growth since mid 2015 is mainly due to temporary factors, in which case the Fed’s continued optimism about the economy will prove justified. One reason for suspecting that there could be a rebound is that inventories have subtracted 0.9 percentage points from GDP growth in Q4, according to the Atlanta nowcast. This follows an inventory drag of 0.7 percentage points in Q3.

        Economists tend to regard mid cycle corrections in inventories as temporary factors that self-correct when inventory holdings reach their desired levels. But this latest episode has been fairly prolonged, raising concerns that the decline in inventories may be signalling a more persistent drop in final demand growth. Real consumers’ expenditure is likely to have risen by only 1.8 per cent in Q4, down from an average of 3.2 per cent in the previous four quarters.

        [...]

        The full model, including the industrial sector data, estimates that the recession probability has been hovering around 15-20 per cent (above right graph), no longer an entirely negligible risk.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнение
          Е, то освен Дженерал Електрик, всички други са новодошли в индекса.
          И за мен, като цяло, автомобилният бизнес е доста преплетен в световен мащаб, което влачи твърде много задкулисни договорки и считам че е носеща тревоги инвестиция. Все пак, първото по-голямо нещо, което няма да си купиш по време на криза е нова кола, както видяхме през 2009, а в такива случаи не ми се чака на правителствата, че помощта им е много скъпа обикновенно.
          Няма ги, в смисъл че са фалирали. Автомобилният бизнес е много цикличен. А също и агрегирано в САЩ това е бизнес, който е загубил повече пари, отколкото е направил.

          (От края на 19 век до сега са фалирали над 2000 автомобилостоителни компании. А Крайслер и GM също щяха да изчезнат ако не беше TARP.)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
            Само имай предвид, че за автомобилната индустрия дедо Бъфет обича да казва, че Nash Motors и Studebaker едно време са били Dow аристократи, а сега ги няма.
            Е, то освен Дженерал Електрик, всички други са новодошли в индекса.
            И за мен, като цяло, автомобилният бизнес е доста преплетен в световен мащаб, което влачи твърде много задкулисни договорки и считам че е носеща тревоги инвестиция. Все пак, първото по-голямо нещо, което няма да си купиш по време на криза е нова кола, както видяхме през 2009, а в такива случаи не ми се чака на правителствата, че помощта им е много скъпа обикновенно.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
              Аз вярвам в могъщостта на Allianz и в туй, че прочутите автомобилни компании ще продават повече и повече в Китай. Но да - следващите компании, които наблюдавам са повече в други сектори - здравеопазване (Sanofi и Boiron), ядене (Nestle) и потребителски работи (P&G).
              Импе мани ги тия соло компании, щото и VW могъщ, ама бахур ...

              Ето ти :

              1.EXH5 - Евро застрахователи
              2.EXV5 - Евро коли и части
              3.EXV4 - Евро хелт
              4.EXH3 - Евро яденье и пиинье

              Имат си еквиваленти и за щатско.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                Само имай предвид, че за автомобилната индустрия дедо Бъфет обича да казва, че Nash Motors и Studebaker едно време са били Dow аристократи, а сега ги няма.
                Е, то всяко нещо, дето го има, може да залезе. Засега обаче няма признаци, че моите автомобилни компании ще залязат.
                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                  Много силно си overweight Allianz. Също и автомобилната индустрия. Можеш лесно да намалиш риска като намалиш тези експозиции.
                  Не му се вързвай. дори не е бил император в предишен живот. Не е лош човек, Иска му се. но не знае, че е тежка царската корона :
                  Не е препоръка... !!!
                  "Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                    Аз вярвам в могъщостта на Allianz и в туй, че прочутите автомобилни компании ще продават повече и повече в Китай. Но да - следващите компании, които наблюдавам са повече в други сектори - здравеопазване (Sanofi и Boiron), ядене (Nestle) и потребителски работи (P&G).
                    Само имай предвид, че за автомобилната индустрия дедо Бъфет обича да казва, че Nash Motors и Studebaker едно време са били Dow аристократи, а сега ги няма.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
                      Много силно си overweight Allianz. Също и автомобилната индустрия. Можеш лесно да намалиш риска като намалиш тези експозиции.
                      Аз вярвам в могъщостта на Allianz и в туй, че прочутите автомобилни компании ще продават повече и повече в Китай. Но да - следващите компании, които наблюдавам са повече в други сектори - здравеопазване (Sanofi и Boiron), ядене (Nestle) и потребителски работи (P&G).
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • The Economist обяснява защо падането на петрола в сегашната ситуация може и да не стимулира глобалната икономика (явно имат предвид краткосрочно).

                        http://www.economist.com/news/briefi...-global-growth

                        Коментар


                        • Някой с мнение за Endesa OHL или Santander чудя се на коя да наблегна.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнение
                            Сравних - към декември циклично изгладеното P/E e 26.60х, при средна стойност откакто има данни 16,64х. TTM P/E към декеври е 20,75х при средно откакто има данни - 15,97х. Няма нужда от коментар, особено на фона на всичко останало.

                            Форуърд P/E е смешно да се взема предвид. Никога прогнозите за цял индекс не са се оправдавали, така че какъв е смисъла някой да го брои.





                            Искаш да ми кажеш, че ако цял един пазар е надценен, то най-представителната му част не е?!?
                            Сметката с p/e е по-сложна. ПЕ на СиП през последните 25 години се държи над средното за периода от 1881 до днес. И от тази гледна точка сега сме малко под средното. Така че като казваш, че СиП сега е силно надценен трябва да имаш и обяснение на дългосрочните трендове и предвиждане на къде ще тръгнат от тук. Което не е толкова лесно
                            Last edited by Misho ILIEV; 23.01.2016, 13:21.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                              Ето как в моментът моят скромен портфейл изглежда:

                              Много силно си overweight Allianz. Също и автомобилната индустрия. Можеш лесно да намалиш риска като намалиш тези експозиции.

                              Коментар


                              • Gillian Tett от ФТ: Падането на петрола раздвижва паричните потоци. Примерно петролните държави, които сега имат нужда от кеш, изтеглят големи суми от мениджърите на активи.

                                While the collapse in the oil price has prompted investors to stage a high-profile flight from the sector, oil-producing countries are furtively selling their holdings of US Treasuries and withdraw money from asset managers because governments need the cash. Meanwhile, the prospect of political fragmentation in Europe is causing many big asset managers to reassess their exposures there, too.

                                In some ways this is what we would expect: capital flows are fluid; but the real problem for investors and policymakers is that it is often fiendishly hard to track the scale and pace of these stealthy shifts since the data are so patchy.

                                Коментар

                                Working...
                                X