А и оценките на активите ще станат по-адекватни,някои ще си повишат цената,други ще олекнат
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеЗащо така? Това не е хубаво за никого.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Hermes73 Разгледай мнениеЛично аз го очаквам с нетърпение
Коментар
-
Първоначално изпратено от Hermes73 Разгледай мнениеПреди 3-4 месеца ти писах за Q4
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеGavyn Davies казва, че вероятността американската икономика да навлиза в по-сериозно и по-малко временно забавяне се увеличава.
The key question is whether the slowdown in growth since mid 2015 is mainly due to temporary factors, in which case the Fed’s continued optimism about the economy will prove justified. One reason for suspecting that there could be a rebound is that inventories have subtracted 0.9 percentage points from GDP growth in Q4, according to the Atlanta nowcast. This follows an inventory drag of 0.7 percentage points in Q3.
Economists tend to regard mid cycle corrections in inventories as temporary factors that self-correct when inventory holdings reach their desired levels. But this latest episode has been fairly prolonged, raising concerns that the decline in inventories may be signalling a more persistent drop in final demand growth. Real consumers’ expenditure is likely to have risen by only 1.8 per cent in Q4, down from an average of 3.2 per cent in the previous four quarters.
[...]
The full model, including the industrial sector data, estimates that the recession probability has been hovering around 15-20 per cent (above right graph), no longer an entirely negligible risk.
Коментар
-
Gavyn Davies казва, че вероятността американската икономика да навлиза в по-сериозно и по-малко временно забавяне се увеличава.
The key question is whether the slowdown in growth since mid 2015 is mainly due to temporary factors, in which case the Fed’s continued optimism about the economy will prove justified. One reason for suspecting that there could be a rebound is that inventories have subtracted 0.9 percentage points from GDP growth in Q4, according to the Atlanta nowcast. This follows an inventory drag of 0.7 percentage points in Q3.
Economists tend to regard mid cycle corrections in inventories as temporary factors that self-correct when inventory holdings reach their desired levels. But this latest episode has been fairly prolonged, raising concerns that the decline in inventories may be signalling a more persistent drop in final demand growth. Real consumers’ expenditure is likely to have risen by only 1.8 per cent in Q4, down from an average of 3.2 per cent in the previous four quarters.
[...]
The full model, including the industrial sector data, estimates that the recession probability has been hovering around 15-20 per cent (above right graph), no longer an entirely negligible risk.
Коментар
-
Първоначално изпратено от prodigal Разгледай мнениеЕ, то освен Дженерал Електрик, всички други са новодошли в индекса.
И за мен, като цяло, автомобилният бизнес е доста преплетен в световен мащаб, което влачи твърде много задкулисни договорки и считам че е носеща тревоги инвестиция. Все пак, първото по-голямо нещо, което няма да си купиш по време на криза е нова кола, както видяхме през 2009, а в такива случаи не ми се чака на правителствата, че помощта им е много скъпа обикновенно.
(От края на 19 век до сега са фалирали над 2000 автомобилостоителни компании. А Крайслер и GM също щяха да изчезнат ако не беше TARP.)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеСамо имай предвид, че за автомобилната индустрия дедо Бъфет обича да казва, че Nash Motors и Studebaker едно време са били Dow аристократи, а сега ги няма.
И за мен, като цяло, автомобилният бизнес е доста преплетен в световен мащаб, което влачи твърде много задкулисни договорки и считам че е носеща тревоги инвестиция. Все пак, първото по-голямо нещо, което няма да си купиш по време на криза е нова кола, както видяхме през 2009, а в такива случаи не ми се чака на правителствата, че помощта им е много скъпа обикновенно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеАз вярвам в могъщостта на Allianz и в туй, че прочутите автомобилни компании ще продават повече и повече в Китай. Но да - следващите компании, които наблюдавам са повече в други сектори - здравеопазване (Sanofi и Boiron), ядене (Nestle) и потребителски работи (P&G).
Ето ти :
1.EXH5 - Евро застрахователи
2.EXV5 - Евро коли и части
3.EXV4 - Евро хелт
4.EXH3 - Евро яденье и пиинье
Имат си еквиваленти и за щатско.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеСамо имай предвид, че за автомобилната индустрия дедо Бъфет обича да казва, че Nash Motors и Studebaker едно време са били Dow аристократи, а сега ги няма.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеМного силно си overweight Allianz. Също и автомобилната индустрия. Можеш лесно да намалиш риска като намалиш тези експозиции.Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеАз вярвам в могъщостта на Allianz и в туй, че прочутите автомобилни компании ще продават повече и повече в Китай. Но да - следващите компании, които наблюдавам са повече в други сектори - здравеопазване (Sanofi и Boiron), ядене (Nestle) и потребителски работи (P&G).
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнениеМного силно си overweight Allianz. Също и автомобилната индустрия. Можеш лесно да намалиш риска като намалиш тези експозиции.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
The Economist обяснява защо падането на петрола в сегашната ситуация може и да не стимулира глобалната икономика (явно имат предвид краткосрочно).
http://www.economist.com/news/briefi...-global-growth
Коментар
Коментар