Първоначално изпратено от Alonso
Разгледай мнение
Основната причина да се купи някаква компания е, че вероятността да пада е малка, а вероятността да се качва е голяма. И аз мене това беше така с прайслайн.
Откъде ще дойде растежа? Растежът вече дойде - значи има откъде да дойде

Q1 2016 имаха ръст на печалбата от 21% (27% on a constant currecy basis)
Q2 2016 - 16% ръст на печалбата (18% on a constant currecy basis)
Иначе в Европа около 25% от резервациите се правят директно с хотела. Освен това туроператорите губят пазарен дял спрямо OTA - онлайн агентите.
Както знаеш не съм хедж фонд мениджър. Ако бях, щях да съм изчел няколко study-та на тема хотелиериски бизнес.
Ти не си ли в този бранш? Какви са ти наблюденията?
Коментар