Първоначално изпратено от the architect
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Investors have in recent years internalised that political noise is just that. The Trump administration may now struggle to enact its pro-growth plans on spending, deregulation and tax, and uncertainty is always problematic for markets. But the so-called “Trump trade” has in reality not been a major driver of markets for some time.
More saliently for money managers around the world, the global economy finally looks in decent if unimpressive shape and corporate earnings are healthy. As a result, 2017 is on track to be the first year of synchronised equity inflows to all major regions since 2004, Citi says.
Коментар
-
Първоначално изпратено от the architect
ти що си мислиш че няма за ми излезе еврото беееееее бееееееееее беееееееееееее професионалист .яххяхяхяхяхяхях. сега искам да пуснеш някаква поръчка и ще видим как тръгва наобратно . гледайте му сейра на тоя хорааааааааааааааа. хяхяхяхяхяКаде са бомбите и къде смяташ да си къс?
Коментар
-
Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
Каръков гърмят ли бомбите
Коментар
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеохоуууууууу евреите наближават бомбата ми на 5656 . късо
Коментар
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеобаче забелязахте ли вчера по еврейската телевизия битивиту как коментираха там някви квартални махленски истории в еврейската Сащ и в нищото викат индексите падат . ама кой от зрителите на битивиту го интересуват индексите . бабите ли . хяхяхяхях. и като казаха това и след малко отскок от 5555. наздрави за еврейското битивиту . хяхяхяхяхяхяхях
чакам казах един последен връх и тогава мишоци и лупуси бай бай . казах
Кво стана с еврото от нивата които казваше. Гледам днес отново цепи мрака нагоре
Коментар
-
охоуууууууу евреите наближават бомбата ми на 5656 . късоLast edited by the architect; 19.05.2017, 15:25.
Коментар
-
обаче забелязахте ли вчера по еврейската телевизия битивиту как коментираха там някви квартални махленски истории в еврейската Сащ и в нищото викат индексите падат . ама кой от зрителите на битивиту го интересуват индексите . бабите ли . хяхяхяхях. и като казаха това и след малко отскок от 5555. наздрави за еврейското битивиту . хяхяхяхяхяхяхях
чакам казах един последен връх и тогава мишоци и лупуси бай бай . казахLast edited by the architect; 19.05.2017, 12:18.
Коментар
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеЕйййййййй еврейските коментатори видяха малко ръст и веднаа почнаха да се отварят .ама като падаше за 5555 и се бяха скрили кът мишоци.хяхяхяххяхяхяхя
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
Ще растат, растат, колко време да растат. Вчера отпразнуваха изравнавяне на рекорда дългове на домакинствата от 2008г. При целия този автентичен растеж, не можаха да се разминат с това. Не отричам, че лудницата може да продължи още дълго време.
Ето и поредната от "новите" стари идеи за това:
http://www.reuters.com/article/us-ba...siness+News%29
Иначе, корпоративния дълг е много голям, но пък и кешовите позиции на тех компаниите са огромни, а the Economist бяха сметнали, че средния падеж на корпоративния дълг в САЩ е 17 години. За някои сектори вероятно е оправдано човек да се тревожи, но като цяло не мисля, че нещата са много страшни.
Също, като говорим за тех компании и американски домакинства, не трябва да забряваме, че техите правят половината си оборот извън САЩ.
***
Техите може и да не растат много, но и не ги виждам да паднат много в следващите месеци.Last edited by Misho ILIEV; 19.05.2017, 15:00.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
82% от техите в СиП бият очакванията, 11% са на равно с очакванията. Също се очакват 16.8% ръст на печалбите за Q1, ревизирано нагоре от 13.6% в края на март. За цялата година очакванията за печалбите на теха са също леко нагоре от 9.6 на 10%. А за 2018 очакванията са техите е да направят ръст на печалбите от 11.5%.
Според мене моментума при тях е по-вероятно да си остане. Не вярвам да има голяма корекция при тях, освен ако целия пазар не се срине, което също не ми се вярва да стане скоро.
Ето и поредната от "новите" стари идеи за това:
http://www.reuters.com/article/us-ba...siness+News%29
Коментар
-
Първоначално изпратено от foggbg Разгледай мнениеами вече купих 50 бр. и мисля да допълвам постепенно докато стигна 200 бр.
Ето тука съм нахвърлял някакви коментари:
Вярно, VFC имат добър портфейл от бранове при дрехите и обувките. Но VFC са прекалено консервативни за новото поколение (милениалс). Струва ми се, че в този бизнес нещата много са загрубели. Тези които оцеляват там са предимно нови компании със силно присъствие и влияние на милениълс . А милениълс обичат да пазаруват онлайн и да купуват евтино. Милениълс не са хора, които биха дали много пари за някакъв лъскав бранд. Виж само като един пример какво става с Limited Brands. Lululemon изяждат Limited Brands.
Може и да греша, но ми се струва, че VFC не разбират нуждите на младите хора. До колкото виждам, се появяват един куп нови и сравнително евтини брандове, създадени от милениалс и разпространявани чрез интернет продажби. А VF Corp едва сега започват до отделят внимание на е-търговията.
С това не казвам, че е лоша компания. Напротив. Но има доста неясноти относно стратегията им за бъдещето. Аз имам малко VFC, но не бих взел повече. Въпреки че за сега няма и да продавам.
Ето тука едни откъси от последния им earnings call:
One of the core pillars of our strategy is to reshape our portfolio. We've shared with you in detail the strategic and financial filters we use to evaluate our existing portfolio and also our acquisition pipeline.
Сега ще променят портфейла си. Но ако цялостно подхода им си остава старомоден това може и да не донесе дългосрочен растеж.
Pace of change in our industry and the broader consumer landscape is accelerating.
Ето, те го казват. Индустрията им се променя и ще става по-трудно.
We will become a more agile and consumer centric organization.
Добре звучи, но не е лесно да се направи и да се поддържа дългосрочно в новата среда.
We continue to work on diversifying our business toward a more balanced assortment, which will reduce our reliance on Classic boots in the Americas region.
[...] we have a large business in some of the more mature markets like Japan there. Where frankly, we've struggled a bit [...]
But I think the key here also is our D2C is performing really well. And we see our digital platform driving strong growth. And certainly that's the higher quality product offer, but it's also the impact of a cleaner marketplace and not having to compete with a large amount of off-priced goods, some ours, some others. But I think that all of that kind of aggregate gives us confidence against that mid-single digit outlook that we just reaffirmed
Милениалс предпочитат по-евтини продукти и търсят намаления по Интернет.
We are moving through some boot inventory, as we place our SensorFlex and AeroCore franchises at a better rate. But where we are able to get that front and center is in our own D2C. And that is where we're seeing really strong reactions. And in our e-commerce platform where we were up 30%.
За Timberland - същата работа. И не отговарят контретно защо брандът не върви добре, а се измъкват с растежа на интернет продажбите.
And at the end of the year – by the end of the year we should, according to their plans, be through the destocking phase and getting into the new floor set by the end of the year. We have visibility to what programs we have. We know what the expectations are. But the way this is laying out is a narrower assortment with higher velocity. And again these are a lot of assumptions.
На въпрос защо дънките им не вървят и защо си противоречат (казват, че ще има ускорение през 2019, а после, че ускорението ще дойде във втората половина на 2017) - доста уклончив отговор.
Question: Do you feel like that some of the challenges in the U.S. and the wholesale channel and promotionality going on over here, do you feel like these issues are going to be – stay confined to the American market, the North American market? And there's – Europe and Asia are structurally different industries? And those challenges can be avoided in those markets? Or do you think they eventually flow globally, kind of from an industry level?
Answer: I'll try to answer that question, Omar. Some of that is looking at a crystal ball.
Нямаме кристална топка. Уклончив отговор и липса на визия. А това е ключов въпрос за техния бизнес.
Question: Could I also ask a question about Timberland? That business continues to strengthen a little bit. Do you feel like you've got the right strategy and plan in place for that brand? Or is it really just more of a market level issue? Where that kind of active lifestyle has shifted away maybe from that rugged outdoor aesthetic to more of the athletic, athleisure aesthetic? And you just kind of have to wait for that cycle to play out?
Дори не пействам отговора. Според мене има ясна тенденция към athletic, athleisure aesthetic и там Nike и Adidas (както и Under Armour и др.) взимат пазарен дял. От отговра на VF не се разбира дали ясно разбират тенденциите.
Ето го тука целия ърнингс кол:
http://c.eqcdn.com/_e405d70bb25e0dea...ipt-042817.pdfLast edited by Misho ILIEV; 18.05.2017, 23:52.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
Интуицията си имам в предвид. Ползвам главно нея, а фундамент и техника - колкото да помогнат.
Говори ми, че капиталите хванаха обратна посока на тази от 2011-12 година насам.
Разбирам, че това би означавало, че очакванията за повишения на лихви в щатите и данъчните им реформи и политиките им за растеж там ги поставям под въпрос, но защо пък не?
Между другото, това в черното не е добър сигнал също, щото пазара не умее да стои хоризонтално. Хубаво е да е евтин за някого за да има кой да го купува за да расте.
Според мене моментума при тях е по-вероятно да си остане. Не вярвам да има голяма корекция при тях, освен ако целия пазар не се срине, което също не ми се вярва да стане скоро.
Коментар
Коментар