IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ПИЧ Разгледай мнение
    Схемата при очакван ръст е една и съща - мощен старт в 16: 30 ч , олабва малко към 20:00 - 20:30 h (тук може нещо да се купи) , силен финал, хвърляне накрая да не изпуснат гърнето, някои които искат да излезат продават.

    Vanka, ти играеш с интересни инструменти. А какви са тези umstel.com платформа ли е?
    Ето тези ползвам https://stock.roboforex.com/ интересното е че не ми начисляват overnight fee за шорт ако си с leverage 1:1. Дали ми е съмнително това определено ми е малко съмнително. Виждал съм обаче и как изнасят и на реалния пазар дълга позиция от ниско ликвидна позиция от др брокер с точно мойте акции в точно същата секунда като минути преди и след това не е имало др сделки. Понеже се търгуват CFD не е задължително да ти изнасят позицият на реалния пазар могат да играят и срещу теб . Теглил съм пари и за сега не съм имал проблеми с тях.

    Ето какво пишат на техния сайт. Комисионите им са ниска $1.50 за вход в позиция $1.50 за затваряне на позция. Buy & Hold Strategies

    Take advantage of the thousands of stock listings and implement long term strategic positions that enable long term growth and enhance trading portfolios. Utilize the 1:1 leverage and low fee structure to create long term strategic investments.
    http://www.proflashgame.com

    Коментар


    • Пазара все по нагоре, на дедо лодката - по нанадоле. Логично.
      Как му беше лафа...

      https://www.brainyquote.com/quotes/w...buffett_383933

      Достатъчно е да погледне човек първите му 6 дето 70% е концентрирано там и да разбере защо. Някои и от непубличните ще създават тепърва големи грижи. Хич не е чудно че не съумява да следва индекса при всички времеви интервали през тоя 11г бичи цикъл.
      Добре че поне ябълката е най тежичка и на прилични нива бе взета, ама и за нея колко време го увещаваха докато кандиса...

      Струва ми се при мениджърите на активи трябва се сложи някаква задължителна пенсионна възраст, примерно 75г макс...

      Коментар


      • Схемата при очакван ръст е една и съща - мощен старт в 16: 30 ч , олабва малко към 20:00 - 20:30 h (тук може нещо да се купи) , силен финал, хвърляне накрая да не изпуснат гърнето, някои които искат да излезат продават.

        Vanka, ти играеш с интересни инструменти. А какви са тези umstel.com платформа ли е?
        Last edited by ПИЧ; 05.05.2020, 20:37.

        Коментар


        • Следващото нещо ще дебна SQQQ за шорт
          http://www.proflashgame.com

          Коментар


          • Най - накрая се отървах от късия DGAZ от декември. https://i.ibb.co/1rrV4h7/1.jpg
            http://www.proflashgame.com

            Коментар


            • ABBV

              Коментар


              • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                Нямам, ще му реша в движение...по насетне. С тия дето взех на малко над 2800 ми е 2860 средната, та нека първо да изляза на профит, пък тогава ще му мисля.
                Държиш ли късите? Пазарът се надъха от отварянето на икономиките и скока при петрола, вероятно отрезвяването да е в следващите месеци, сега упорито си дърпа нагоре.
                Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

                  Монти се е объркал малко тук, купени на XETRA ШЕЛ А данък върху дивидента е 15%, а ШЕЛ Б - 0%, гледа се къде е регистрирана дадената компания, а не конкретната борса, на която се търгуват. Но тук дивидента бе намален с 66% за неопределено време, тъй че това вече не е водещо, доходността е скромна за сектора.
                  Не съм се объркал ,просто не го знаех....Досега съм получавал дивидент от Аареалбанк и байер ...Иначе ги разкарвам преди дивидента...
                  Излиза че в Англия не плащат данък върху дивидента а в Холандия е 16% , защо тогава В са по евтини с около 50-70 цента от А а дивидента няма данък...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                    Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
                    Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
                    Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.
                    Много добре изглеждат и кътат бая кеш. ALK май има най-голям дял карго полети, пък и оперира главно в по-специфичен район.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                      Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.
                      Монти се е объркал малко тук, купени на XETRA ШЕЛ А данък върху дивидента е 15%, а ШЕЛ Б - 0%, гледа се къде е регистрирана дадената компания, а не конкретната борса, на която се търгуват. Но тук дивидента бе намален с 66% за неопределено време, тъй че това вече не е водещо, доходността е скромна за сектора.
                      Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Todor Sabev Разгледай мнение

                        Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
                        В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.
                        Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
                        Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
                        Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.

                        Така и не разбрах какво ще прави дедо с пресижън кастпартс, там удара е двоен - хем от страна на авиоиндустрията, хем откъм фракърите. Пазарувани скъпо на високи мултипъли преди 5г, а и експозицията му там е в пъти по голяма отколкото към всички авиолинии взети заедно.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                          А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
                          Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
                          Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
                          Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
                          В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                            Пип и В миналата криза купува Сити и всички му се смееха...Не бих го подценявам.. просто е отписал самолетите...
                            To пък ситито щото много му се отблагодари за риска....10г вече почти нищо.
                            Ами тия 40млрд в пресижън партс дето вложи - щом няма бъдеще възд.транспорт значи и те са загробени, какво се ослушва че не ги продава и тях.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                              Търгувай ги през хетрата във Франкфурт и А и В са...В евро..но немците са на 26% в дивидента..
                              Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.

                              Коментар


                              • Обобщено и събрано
                                Уорън Бъфет: Нищо не може да спре Америка

                                Авиационният бизнес може да се промени из основи, смята Оракулът от Омаха

                                Коментар

                                Working...
                                X