IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от dollarman
    Аха, ти да видиш, да не си пропагандист на хонорар да агитираш за компанията по форумите.
    Кой ще купи във форум и то на база на писаниците на някой ? И това ще качи или свали цената ,така ли?Дайте малко по-сериозно

    Гледам си фен на Тойота.Верно,велика кола,може би една от най-великите,но като инвестиция не струва.
    От 2006 е само 20%
    17г за 20% .Ми ти инфлацията не може да биеш.Къде си тръгнал да пикаеш срещу вятъра
    Last edited by RUBLA; 23.07.2023, 10:17. Причина: Спазвайте добрия тон!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение
      Живи и здрави да са хората, направили пари. А ти ако не можеш да се похвалиш със състояние в седем цифрено число, по-добре не ми дръж такъв тон, че си крайно смешен!
      Бе и аз се чудя в тоя форум това е нещо като мода Разни кокошкари се мислят за едва ли не милиардери.
      Специално долармана твърдя,че е един от хората с най-малко умения и разбирания за пазара в темата !
      Кой купува пробив на 7 годишна подкрепа?

      А Мъск е ВЕЛИКАН ! Може би най-великия човек на нашето време.
      Колкото до Тесла казах ти и преди, че 2022 има мечо поглъщане ,както и бития кон, и големия тренд още от 2010 е чупен !
      Средносрочно,може да е добра покупка чак около 200

      Коментар


      • $, и аз смятам, че Черния пише копи пейст глупости, но го прави по културен начин и със свързани изречения.

        Отчитай, че Тесла не е съвсем частна компания и там вървят малко по-различни процеси. Компанията вече е нещо като Боинг. В символ на САЩ се превърна, а софтът им е бъкан с вратички за спецслужбите. Налагането на електрокарите не е даже национална, а световна политика. Ето оня ден Форд му дадоха почти безлихвен заем за незнамколкомилиарда да строи заводи за тролеи. Т.е. държавата ти гарантира пазар.

        Всичко това обаче има малко значение. Акцията на Тесла беше по-скъпа, когато компанията беше в по-лошо състояние.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от dollarman

          Аха, ти да видиш, да не си пропагандист на хонорар да агитираш за компанията по форумите. А иначе информацията която пишеш не ми е полезна. Дори няма и да проверявам дали е достоверна, сигурен съм че не е. Но дори и да има нещо вярно не значи че цената ще бъде такава или друга след време. Затва пиши си глупостите и се въздържай от инвестиционни съвети.
          Личният ми съвет е да намалиш оборотите и да не влизаш с бутонките на хора, които не познаваш. Това помага много както в ежедневието, така и по отношение взимане на решения, свързани с пари. Аз не коментирам нито твоите решения, нито на колегите в стил "ти си глупав, а аз съм умен и ги разбирам нещата", така, че очаквам същото отношение. Нямам проблем някой да ме критикува с аргументи, а ако е прав, а аз не съм, това ще ми от полза. Но разговори в стил "пиши си глупостите", "ей са те поставям на място" не смятам да водя, защото това е ниво на средношколник, учещ в квартално училище.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение

            Кое не е така ? Колко е ретурна от акцията от 2021, 2022, 2023. В края на 2020 Тесла влезе в СП500 и тогава какво - нула. Правиш безсмислени прогнози без да имаш реален опит, заблуждаваш хората.
            Хората тук ми се струват достатъчно интелигентни и не са коментиращите в dir.bg, че да се притеснявам дали ще вземат правилно или неправилно решение. Посочвам защо смятам, че компанията има перспективи за растеж, на какво се основава това мое мнение, а всеки сам преценява дали да вземе решение да влага. Всяко следващо Q при Тесла през последните 3-4 години е растеж - и като продажби, и като финанси. Личното ми мнение е, че в края на десетилетието ще е най-големия производител на автомобили в света с годишни продажби от 10-10.5 милиона автомобили. Между другото, мнозина анализатори посочват и по-голяма бройка, а моята прогноза е консервативна. Ако искаш приемай това мнение, ако искаш недей - живеем в свободна страна

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение

              Живи и здрави да са хората, направили пари. А ти ако не можеш да се похвалиш със състояние в седем цифрено число, по-добре не ми дръж такъв тон, че си крайно смешен!
              Кое не е така ? Колко е ретурна от акцията от 2021, 2022, 2023. В края на 2020 Тесла влезе в СП500 и тогава какво - нула. Правиш безсмислени прогнози без да имаш реален опит, заблуждаваш хората.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение

                А cherney е толкова заслепен от величието на Тесла, че въобще не може да допусне, че някой може да ги обърне.
                Допускам и това, напълно възможно е. Всяка една компания може да бъде уязвима и съществува вероятност от несъстоятелност.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от dollarman Разгледай мнение

                  какъв хоризонт бе Тесльо, от 30 и повече месеца акцията има 0 възвращаемост. Какво ги баламосваш хората че следващите 30 ще са по различни. Хората пари и пари направиха за това време.
                  Живи и здрави да са хората, направили пари. А ти ако не можеш да се похвалиш със състояние в седем цифрено число, по-добре не ми дръж такъв тон, че си крайно смешен!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение

                    Точно тъй е, отрезвяването ще дойде неизбежно когато електричките станат повечко. Дори да се постигне масово зареждането да е за 10 минути (което си е само добро пожелание от сегашна гледна точка), то като се наредят 5 ел-возила на опашка и ето ти чакане 50 минути само за да ти дойде реда. Т.е. това със зарядните станции никога не може да работи както сега бензиностанциите. Принципно решение има, и то е без зарядни станции, но е още рано да се коментира. Само че изведнъж може да се окаже, че технологията е прилапана от Стелантис, а Тесла въобще не пее в хора. А cherney е толкова заслепен от величието на Тесла, че въобще не може да допусне, че някой може да ги обърне. Ами може и още как, разбира се не утре или вдруги ден. Но прогнози за Тесла за след 10г не бих правил.
                    При Siemens energy отрезвяването е страхотно

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение

                      Става, ако хоризонта е дългосрочен. Ако е година - година и половина, може много сериозно да се глътне вода. Студена.

                      $160 - $170 е доста по-адекватна оценка към днешна дата, но акцията на Тесла винаги е била като попивателна за всякакви келеши - авантюристи, които на финансов отчет гледат като на крайпътен камък.
                      какъв хоризонт бе Тесльо, от 30 и повече месеца акцията има 0 възвращаемост. Какво ги баламосваш хората че следващите 30 ще са по различни. Хората пари и пари направиха за това време.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бедният брoкер Разгледай мнение
                        Зелената сделка е малко химера, кога средната класа комфортно ще се премести на електричка, когато няма условия от физическо и енергийно естество за това ?
                        Във Германия и Швейцария, забраниха зареждането зимата през ноща на електрички.
                        Айде, накарй сега, бъдещи купувачи там да си купят електрик, като половината живеят под наем и трябва да ползват скъпо зареждане от бензиностанция.
                        Конюктурата е, средната класа да ползва колела и публичен транспорт, чрез завишаване на данъците на ДВГ и новите Еуро 7 стандарти, ползващи ултра боксиран 1 л петролен мотор.
                        Или да се ползват коли под наем за минути или часове, жалко е кола със един шофьор да прави трафик.
                        Всъщност, автобусите от 10 до 14 часа возят средно само 8 пътника, влаковете също - на вагон, нерационална работа.Темата е огромна.
                        Как Тесла ще се продава силно за във бъдеще , когато богатите западни страни нямат условия за надежна инфраструктура ?
                        Отделно, няма толкова много литий, кобалт и мед за бъдещите милиони електрички.
                        А, електрическата мрежа работи на максимум, защото във белите страни затварят АЕЦ и намалят въглищата, как да излезе сметката и уравнението ? Със нефт и ВЕЦ няма да стане.
                        Говоря от контекста и голямата картина, а не за фирмата Тесла.
                        Задържането около върха, не зависи само от нея.
                        За да е $1000 на акция и нормално Р/Е, откъде ще дойдат тези нетни приходи ??

                        Все едно да продаваш Linde немски мотокари у БГ ? Едва ли продават 10 на година.
                        Те са най-добрите, ама боса Ганьо ще вземе стар Балканкар.
                        Точно тъй е, отрезвяването ще дойде неизбежно когато електричките станат повечко. Дори да се постигне масово зареждането да е за 10 минути (което си е само добро пожелание от сегашна гледна точка), то като се наредят 5 ел-возила на опашка и ето ти чакане 50 минути само за да ти дойде реда. Т.е. това със зарядните станции никога не може да работи както сега бензиностанциите. Принципно решение има, и то е без зарядни станции, но е още рано да се коментира. Само че изведнъж може да се окаже, че технологията е прилапана от Стелантис, а Тесла въобще не пее в хора. А cherney е толкова заслепен от величието на Тесла, че въобще не може да допусне, че някой може да ги обърне. Ами може и още как, разбира се не утре или вдруги ден. Но прогнози за Тесла за след 10г не бих правил.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                          За VW и аз мисля, че са умрели. Опелите, или както там се казваха, ми изглеждат по-секси.
                          Всъщност Опелите умреха - купиха ги PSA

                          VW колкото и да не ги харесвам няма как да умрат докато немската държава още шава

                          Теслата е безумно съкпа в момента, като нищо може да стане и още по скъпа но това не променя факта че в дългосрочен план ще трябва да се вместят в някаква смислена PE че със сегашните смешни печалби на акция няма как да изкарат много години

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                            За VW и аз мисля, че са умрели.
                            190 млрд. долара задължения и инвестиционни планове за транзит от ДВГ към електромобили, които да бъдат финансирани с нови 200 млрд. долара дълг. Какъв ще е този пул от банки, които ще са готови да финансират това начинание ми е трудно да си представя при положение, че компанията прави $ 2000 марджин на автомобил с ДВГ и е на загуба от производството на електрическите си такива? Qatar Holding LLC притежават 10% от Фолксваген, но те ще си бият камшика с 200, когато филма стане цветен и ще направят същото, както саудитците с Credit Suisse.

                            Коментар


                            • За VW и аз мисля, че са умрели. Опелите, или както там се казваха, ми изглеждат по-секси.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                                Въпросът за обсъждане е дали на $260 Тесла става за купуване.
                                Става, ако хоризонта е дългосрочен. Ако е година - година и половина, може много сериозно да се глътне вода. Студена.

                                $160 - $170 е доста по-адекватна оценка към днешна дата, но акцията на Тесла винаги е била като попивателна за всякакви келеши - авантюристи, които на финансов отчет гледат като на крайпътен камък.

                                Коментар

                                Working...
                                X