При дисни това е ценова дискриминация по време. Не монопол. Ценовата дискриминация влиза в кратък период в определението за монопол, но за един много кратък период - и само за най-големите фенове. за всички останали е реално съвършена конкуренция, където ти получаваш цената, а не я определяш.
Разликата между монополно положение и краткосрочно използване на ценова дискриманация е огромна. Дисни щеше да има монопол, ако нямаше алтернативни продукти на междузведни войни. Но алтернтативни продукти има много. Реално Дисни се конкурира с всяко едно друго забвление което храта могат да правят вечер.
Разликата между монополно положение и краткосрочно използване на ценова дискриманация е огромна. Дисни щеше да има монопол, ако нямаше алтернативни продукти на междузведни войни. Но алтернтативни продукти има много. Реално Дисни се конкурира с всяко едно друго забвление което храта могат да правят вечер.
Коментар