IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
    Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

    http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
    Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?
    Ами по 15 цента на тримесечие + извънреден дивидент в края на всяка година - тая година 5 цента, миналата - 25 цента. Като за щатска компания е незле. Купих си още малко - пуснах поръчка малко на майтап но - минала - дивидентна доходност над 4%.

    http://corporate.ford.com/investors/...dividends.html
    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

    Коментар


    • И какво като имате скоро Ханука Евреи.мойте къси за 20692.69 излязоха.яяяяяяяьхааааааааааааа
      Миши ти ше ходиш ли да празнуваш в израел

      и аз в началото се чудех - има ли сега война и защо по дяволити тия индекси дигат . явно няма война
      Last edited by the architect; 10.04.2017, 18:42.

      Коментар


      • Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

        http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
        Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?

        Коментар


        • Емблематичност е нещо, което ми е много субективно за да го коментирам. Както това, че когато споменах пикапите, говорих за Форд, а не Форд Европа. Факт е, че Мустанг, откакто пристигна официално в Европа се радва на все повече популярност. И все пак най-важните модели за марката в Европа са Фиеста и Фокус. За разлика от Опел, който никога не е печелил и загуби маса пари на GM, Форд успява да е профитабилен от 2015 и в Европа. Сравнението за качеството - отново субективно.
          Мненията ми не са препоръка за търговия.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от margen Разгледай мнение

            Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
            не сравнявай америка със света.
            както и, че визирах емблематичността на марката, НЕ броят продажби.
            в европа форд е на нивото на опел, като даже опел последните години задминаха европейските фордове по качество.

            затова считам, че не бъркам

            Тесла е автомобил, който за европейците е в категорията при Порше, БМВ, Мерцедес.

            поради този факт, считм за неуместно да споменаваме Тесла, когато се говори за форд, бид и пр.

            пс: към даденият момента, няма автопроизводител, който да не е разработил и да не оптимизира електроварианти в сериите си. категорията ще е определяща.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

              Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
              останалата им леш и пълен шит!
              Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
              Мненията ми не са препоръка за търговия.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
                Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                  Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                  За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                  Да естествено,че ще изчакам по-добри нива за вход.
                  Фери все ме изпреварва,същото и аз щях да напиша за Форд.
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                    Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                    Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
                    останалата им леш и пълен шит!

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                      Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                      за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                      В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                      Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                      За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                      Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                      За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                        грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                        в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                        Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                        за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                        В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                        Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                        За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                          грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                          в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                          Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                            Кой я знае - акцията е склонна към значително воатилство - тук всичко се базира на ентусиазъм и надежди. Реално досега е по-скоро ного шум за нищо, макар - разбира се - компанията засега да се развива добре... но както казах - смятам, че конкуренцията в секторът на електрическите коли до 2, максимум три години рязко ще се изостри, защото ного по-могъщите немски концерни рязко ще нахлуят в - с брилянтни и секси и ногобройни нови електрически модели.
                            грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                            в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
                              Tesla ще я закарат над 450! въпрос на кратко време е
                              Кой я знае - акцията е склонна към значително воатилство - тук всичко се базира на ентусиазъм и надежди. Реално досега е по-скоро ного шум за нищо, макар - разбира се - компанията засега да се развива добре... но както казах - смятам, че конкуренцията в секторът на електрическите коли до 2, максимум три години рязко ще се изостри, защото ного по-могъщите немски концерни рязко ще нахлуят в - с брилянтни и секси и ногобройни нови електрически модели.
                              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                              Коментар


                              • Tesla ще я закарат над 450! въпрос на кратко време е

                                Коментар

                                Working...
                                X