IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ..

    Това за евтините електрически коли , си е направо МНОГО големи надежди.Тази батерия е с напрежжение 3.2 волта в заредено състояние и капацитет 100 амперчаса.За един електромобил са необходими много такива батерии , сумата е сериозна и самите ел двигатели са сериозни количества скъпо струващи материали - метали. Евтиното откъде ще дойде не знам. Знам за летящото , но не ми се обяснява сега. Има адски много скам в нета по тези въпроси и той дори е умишлен , но не всичко е скам , информация има за съвсем истински неща. И тези батерии наистина са с 2000 цикъла на разряд и заряд и дори 3 000 цикъла има от този тип батерии. Ако батерията е достатъчна за изминаване на 400 км. това са си 800 000 км. пробег и живот на батерията при електромобила. Фосилките ряпа да ядат , ел.колите наистина вървят много повече.Проблема е в цената.Няма как малоумни китайци да направят индустрия и технологии , трябва белите да станат евтини и тези цени тогава ще паднат. Летящото е много по скъпо , адски скъпо но не е невъзможно..китайци няма да могат да го правят.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • http://cgi.ebay.com/Foxx-Power-100-L...item20ad921060
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • hohohoo

        Има технологии , налични са към момента. Ще кажеш защото не пробиват и не се правят ?
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • hohohoo

          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.


            виждам вече си изобретил новия двигател
            намали обаче дозата...

            Коментар


            • Jay Gould

              Прави се стандартна касета с акумулатори и те се закопчават отдолу под автомобила
              .Само го подвеждаш към устройство за смяна и то автоматично ти смяня касетата.Няма да стигне до електромобили , има друга технология и тя ще замени автомобилите. Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BGN Разгледай мнение
                Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
                Според мен това не е решение, защото ще значи всички бензиностанции почти по едно и също време да станат и електростанции. А как ще се слагат на различно модели коли на различни места и с различни свръзки? Батериите тежат на това отгоре и всяко вадене или слагане може да ти издраска колата. Пък и това значи тези които са там да са като хамали - вади, носи, пъшкай, слагай, тегли една майна, ако нещо не пасне... Сложно ми се струва. А и знаеш ли какви батерии ще ти сложи и на какъв кеф ще е. Защото ей сега се замислих за друго. Батериите имат живот и веднъж на няколко години човек ще се наложи да се бръкне малко по дълбоко за нови (както ако иска да смени батерия за мобилния си). Предвид обаче по-ниските разходи по кола (освен по-ходовата част няма почти какво да и се повреди, а и тока е много по-евтин) мисля, че това няма да е проблем. До няколко години мисля, ще се появят и батерии които ще се зареждат за няколко минути вместо за няколко часа. За градски условия обаче, дори сега Е.А. е по-добър от бензиновия или дизеловия. Едно може да се зарежда докато спиш. Две, докато си на работа или си пиеш кафето в някое кафене може да заредиш батериите. Много от автосервизите също ще се наложи да сменят стила си на работа. Бизнеса с части за коли също в един момент ще се чуди коя посока да хване.. За АТВ и джетове обаче все повече се замислям. Имам един познат в Норвегия съдружник в малка фабрика за яхти и лодки от всякакъв калибър. Може да му пусна мухата като се видим това лято. И без това правят корпуси и много елементи, да сглобят един електрически джет, ще им излезе евтино. Проблемът е че в Норвегия забраниха да се карат джетове. Но ако е електрически може да им разрешат да го изпробват легално. Не знам и дали няма да заобиколят закона така.
                Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 19:36.
                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                Коментар


                • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                  Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
                  Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.

                  Коментар


                  • Jay Gould

                    Няма да се стигне до електромобили , по скоро до транспортни средства които не се движат по пътища и то много по рано отколкото се очаква.Скоро ще се разкрие ключа към енергията , фосилните горива ще бъдат екзотика.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                      Сега двата фара имат мощност 2х60вт=120вт
                      какво са при мощностa на двигателя
                      a мисля,че и този проблем е решен-изпробвах декройка на 12V с 40 светодиода-мощност 5вт,а има светлинен поток като 40вт халогенка.
                      Тъй де, това имам предвид. Поради необходимостта да се пести ток, електромобилите ще бъдат САМО с LED фарове. Nissan Leaf е така. Та си мисля Монбатя дали не направи хубаво с последната си покупка. Очевидно нишата на литиевите батерии не е за тяхната уста, пък и вече е заета, no LED фаровете са друга бира .

                      А производителите на диференциали и скоростни кутии ще трябва да се наметнат с по един бял чаршаф и да тръгнат бавно към гробищата.....
                      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                        Нямах предвид този свой постинг Става въпрос за LED фаровете.
                        Сега двата фара имат мощност 2х60вт=120вт
                        какво са при мощностa на двигателя
                        a мисля,че и този проблем е решен-изпробвах декройка на 12V с 40 светодиода-мощност 5вт,а има светлинен поток като 40вт халогенка.
                        http://milom.blog.bg/

                        Коментар


                        • Ще останат, а сигурно и ще имат бум може би - ако се появят и нови производители, компании които правят части и елементи по ходовата част, тапицерии, климатици, за бои, пластмаси, гуми, електромотори, стъкла и т. н.
                          http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                            няма проблем с въртящия момент-има си контролери.
                            Нямах предвид този свой постинг Става въпрос за LED фаровете.
                            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                              Не е само батерията. Виж по-долу постинга ми. По тоя случай се замислих за последната покупка на Монбат .... Не е препоръка. В момента нямам акции.
                              няма проблем с въртящия момент-има си контролери.
                              http://milom.blog.bg/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                                До 2025 се предвижда ел. автомобилите (хибрид или фул илектрик) да са под 10 % от всички произведени автомобили (според техни данни).
                                Хибридите ще си отидат първи. Те изиграха своята роля - да тестват и въведат новите технологии. От тук нататък при малките (градски) коли електрокарите ще нахлуят толкова мощно, че нищо чудно след 7-8 години почти да изчезнат ДВГ-тата от класа на Фиестата, Корсата, Пежо 10х и т.н. При големите коли всичко ще зависи от батериите и зареждането им и вероятно ще поживеят още 15-на години.
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X