IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BGN Разгледай мнение
    Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
    Според мен това не е решение, защото ще значи всички бензиностанции почти по едно и също време да станат и електростанции. А как ще се слагат на различно модели коли на различни места и с различни свръзки? Батериите тежат на това отгоре и всяко вадене или слагане може да ти издраска колата. Пък и това значи тези които са там да са като хамали - вади, носи, пъшкай, слагай, тегли една майна, ако нещо не пасне... Сложно ми се струва. А и знаеш ли какви батерии ще ти сложи и на какъв кеф ще е. Защото ей сега се замислих за друго. Батериите имат живот и веднъж на няколко години човек ще се наложи да се бръкне малко по дълбоко за нови (както ако иска да смени батерия за мобилния си). Предвид обаче по-ниските разходи по кола (освен по-ходовата част няма почти какво да и се повреди, а и тока е много по-евтин) мисля, че това няма да е проблем. До няколко години мисля, ще се появят и батерии които ще се зареждат за няколко минути вместо за няколко часа. За градски условия обаче, дори сега Е.А. е по-добър от бензиновия или дизеловия. Едно може да се зарежда докато спиш. Две, докато си на работа или си пиеш кафето в някое кафене може да заредиш батериите. Много от автосервизите също ще се наложи да сменят стила си на работа. Бизнеса с части за коли също в един момент ще се чуди коя посока да хване.. За АТВ и джетове обаче все повече се замислям. Имам един познат в Норвегия съдружник в малка фабрика за яхти и лодки от всякакъв калибър. Може да му пусна мухата като се видим това лято. И без това правят корпуси и много елементи, да сглобят един електрически джет, ще им излезе евтино. Проблемът е че в Норвегия забраниха да се карат джетове. Но ако е електрически може да им разрешат да го изпробват легално. Не знам и дали няма да заобиколят закона така.
    Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 18:36.
    http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

    Коментар


    • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
      Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
      Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.

      Коментар


      • Jay Gould

        Няма да се стигне до електромобили , по скоро до транспортни средства които не се движат по пътища и то много по рано отколкото се очаква.Скоро ще се разкрие ключа към енергията , фосилните горива ще бъдат екзотика.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
          Сега двата фара имат мощност 2х60вт=120вт
          какво са при мощностa на двигателя
          a мисля,че и този проблем е решен-изпробвах декройка на 12V с 40 светодиода-мощност 5вт,а има светлинен поток като 40вт халогенка.
          Тъй де, това имам предвид. Поради необходимостта да се пести ток, електромобилите ще бъдат САМО с LED фарове. Nissan Leaf е така. Та си мисля Монбатя дали не направи хубаво с последната си покупка. Очевидно нишата на литиевите батерии не е за тяхната уста, пък и вече е заета, no LED фаровете са друга бира .

          А производителите на диференциали и скоростни кутии ще трябва да се наметнат с по един бял чаршаф и да тръгнат бавно към гробищата.....
          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
            Нямах предвид този свой постинг Става въпрос за LED фаровете.
            Сега двата фара имат мощност 2х60вт=120вт
            какво са при мощностa на двигателя
            a мисля,че и този проблем е решен-изпробвах декройка на 12V с 40 светодиода-мощност 5вт,а има светлинен поток като 40вт халогенка.
            http://milom.blog.bg/

            Коментар


            • Ще останат, а сигурно и ще имат бум може би - ако се появят и нови производители, компании които правят части и елементи по ходовата част, тапицерии, климатици, за бои, пластмаси, гуми, електромотори, стъкла и т. н.
              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

              Коментар


              • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                няма проблем с въртящия момент-има си контролери.
                Нямах предвид този свой постинг Става въпрос за LED фаровете.
                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                  Не е само батерията. Виж по-долу постинга ми. По тоя случай се замислих за последната покупка на Монбат .... Не е препоръка. В момента нямам акции.
                  няма проблем с въртящия момент-има си контролери.
                  http://milom.blog.bg/

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                    До 2025 се предвижда ел. автомобилите (хибрид или фул илектрик) да са под 10 % от всички произведени автомобили (според техни данни).
                    Хибридите ще си отидат първи. Те изиграха своята роля - да тестват и въведат новите технологии. От тук нататък при малките (градски) коли електрокарите ще нахлуят толкова мощно, че нищо чудно след 7-8 години почти да изчезнат ДВГ-тата от класа на Фиестата, Корсата, Пежо 10х и т.н. При големите коли всичко ще зависи от батериите и зареждането им и вероятно ще поживеят още 15-на години.
                    He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                    Коментар


                    • Аз се чудя, че никой още не се е сетил да започне масово производство на ATV - та.
                      Може да утрепе конкуренцията с по-ниски цени, а зареждането не е проблем защото и без това с такова чудо никой не ходи Варна-София, а се кара малко, за кеф и не всеки ден.



                      Онзи ден си мислих и за джетове. Един джет гори като змей, гориво. На същото тегло, че и доста по-малко може да е на ток, стига да не се мокри разбира се, да не станеш като риба скат, докато си караш ... но няма двигател, много части и ще е по-евтин също.

                      Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 17:34.
                      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                        ++++ и на всичко отгоре ще са и по-евтини най-вероятно, значи достъпни. Ще е нова мания. Поне така мисля
                        Манията е започнала, то е очевидно. Засега няма кой да отговори. Автоиндустрията върви по този път, но иска това да стане бавно. До 2025 се предвижда ел. автомобилите (хибрид или фул илектрик) да са под 10 % от всички произведени автомобили (според техни данни).

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                          Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
                          Не е само батерията. Виж по-долу постинга ми. По тоя случай се замислих за последната покупка на Монбат .... Не е препоръка. В момента нямам акции.
                          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от greedforsuccess Разгледай мнение
                            Те пешеходците и без друго ходят като водолази из пътищата
                            Това ми хареса

                            Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
                            Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
                            Както е казал Костолани - При златна треска инвестирай в лопати

                            Първоначално изпратено от NYSERookie Разгледай мнение
                            скоро четох , че теслите като опция получават неква електронна джаджа дето издава звук на ревящ мотор щото били много безшумни
                            Да, ако това е проблем, но то и вувузел да им сложат, същия ефект. Скоро и това ще отпадне като навлязат масово. Ако няма голям шум наоколо от бензинови коли, нали ще чуеш гумите на най-близката електричка?
                            Last edited by Jay Gould; 13.07.2010, 17:18.
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
                              http://milom.blog.bg/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                                По принцип - да, На практика - не е много чудесно, особено в град. Пешаходците не са свикнали и не ги чуват.
                                Те пешеходците и без друго ходят като водолази из пътищата И вместо те да се съобрзяват с шофьорите шофьорите го правим с тях та освен нас трябва да пазим и тях, щото ония не мислят че автомобила е по-голям и може да ги отрепе и с 30 км/ч да се е движил

                                Руки те теслите може и да я имат тая опция, но е излишно. Звука е като запазена марка на спортните автомобили. Аз това имах предвид
                                Тhere is no good direction to trade, short or long; there is only the money-making way to trade.

                                Коментар

                                Working...
                                X