Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
http://automedia.investor.bg/a/0-nac...ektromobilite/
САЩ готви силен удар срещу електромобилите
Предвижда се да отпаднат субсидиите за коли на ток и хибриди
Републиканската партия на САЩ предложи да се внесе поправка в Данъчния кодекс, с която да се отмени субсидията в размер на 7500 долара при покупка на електромобил. Ако законопроектът бъде одобрет от Конгреса, то промените ще влязат в сила през 2018 г., съобщава Bloomberg.
Греда !
По мое мнение, една субсидия, издигната в ранг на държавна политика, има смисъл, АКО:
1. Говорим за перспективно производство, на което "се дава рамо", за да почне постепенно да се самоиздържа.
2. Това производство реализира икономии на суровини, материали, енергия или работна сила.
3. Това производство е със стратегическо значение.
4. Това производство е с общочовешко значение.
5. Това производство е екологично или води до възстановяване на екосистемите, почвата, водата и въздуха.
6. То не изисква огромни бъдещи инвестиции и разходи, които неколкократно надвишават разходите в алтернативни производства.
7. То не надвишава по стойност досега съществуващи производства, които задоволяват подобни потребности на хората.
8. То дава съпоставими параметри с досега получаваните от други вече наложили се алтелнативни производства, за които вече са направени основните инвестиции, за да се самоиздържат.
9. То не изисква огромни средства за реклама, която да е необходимо да вкарва в заблуда бъдещите потребители.
.....................................
Опитвам се да си отговоря, кое от тези /няколко случайно подбрани/ условия е изпълнено..., за да разбера смисълът на субсидията, която е била издигната в ранг на държавна политика... Не откривам смисъл, освен ако /например/ - няколко десетилетия тенденционно не е правена реклама в полза на нещо и някого... и - разбира се - ЗА ЕДНИ ПАРИ! Не твърдя, че са плащани пари на вятъра. Трябвало е да се плащат. Плащали са се!
...........................................
Идват хора с различно мислене.
Досега едни от "различно мислещите" са казвали, че това е бъдещето.
Други са се замислили над това твърдение. Те пък са стигнали до извода, че пари, хвърляни десетилетия на вятъра - нямат общо с бъдещето...
Прогноза: Спорът ще продължи, но не в името на бъдещето, а именно в името на... едни пари...
Лично мнение!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА за батериите си по прав отколкото си мислиш, защото дори всичкия литий не е достатъчен да се направи по повече от една батерия за 150 милиона автомобили. Няма никакъв здрав разум да се субсидират ел. колите, не е възможно всички да карат ел.автомобили по Света и това прилича на истерия сякаш някои бързат да се "уредят".
САЩ готви силен удар срещу електромобилите
Предвижда се да отпаднат субсидиите за коли на ток и хибриди
Републиканската партия на САЩ предложи да се внесе поправка в Данъчния кодекс, с която да се отмени субсидията в размер на 7500 долара при покупка на електромобил. Ако законопроектът бъде одобрет от Конгреса, то промените ще влязат в сила през 2018 г., съобщава Bloomberg.
Греда !
Коментар
-
А за батериите си по прав отколкото си мислиш, защото дори всичкия литий не е достатъчен да се направи по повече от една батерия за 150 милиона автомобили. Няма никакъв здрав разум да се субсидират ел. колите, не е възможно всички да карат ел.автомобили по Света и това прилича на истерия сякаш някои бързат да се "уредят".D.Y.F-091066
Коментар
-
безимeн - горе-долу какъв е смисъла и това да се прави в Китай. Има една приказка - китайците правят и това което още не си се сетил. Стига толкова китайска икономика, а единия от ефектите ще е че арабите в колона този път начело с шейховете ще тръгнат за където има нещо за ядене.А за продажба на такива неща нямаш и идея колко е лесно, Китай поддържа може би стохилядна армия от съгледвачи които "ходят" и гледат дали някой не държи в ръцете си нещо "интересно", за пари - финансиране те нямат проблеми. Това го пиша за тези които си задават въпроса - как пък всичко в Китай все се произвежда. А между другото как ще имат пролеми с финансиране, нали европейските и швейцарските банки при тях си инвестират парите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - Няма нужда от никакво финансиране, само яловите неща имат нужда от финансиране и събирачество на пари. Момента хората да ползват такава технология е крайно неподходящ - не е дошъл, може би ще дойде след време или въобще няма да дойде..не знам това.
Горе-долу - разбирам, НО!...
Как да те разберат новоизлюпените господа/другари, като не даваш линкче? Поне трябва да /ИМ/ обясниш, що за стимул е този, наречен снимка, поставена в "алеята на славата"... Те ще те гледат "умно" като едни преживни същества от нашата планета... /без изобщо да те разбират/.
Обясни смисълът на моралните стимули, моля!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениебезимeн - Няма нужда от никакво финансиране, само яловите неща имат нужда от финансиране и събирачество на пари. Момента хората да ползват такава технология е крайно неподходящ - не е дошъл, може би ще дойде след време или въобще няма да дойде..не знам това.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнениеSamsung с революционно откритие в сферата на литиево-йонните батерии
Корейската корпорация разработи устройство, увеличаващо с близо 45% капацитета на литиево-йонните батерии позволяващо 5 пъти по-бързото им зареждане
http://www.bloombergtv.bg/novini/201...onnite-baterii
ДА ПРЕДПОЛОЖИМ, че стават и за електромобили...
ДА ПРЕДПОЛОЖИМ, че са съпоставими по характеристики на традиционните...
ДА ПРЕДПОЛОЖИМ, че увеличеният капацитет НЕ Е за сметка на ресурса на батерията...
ДА ПРЕДПОЛОЖИМ още поне 100 неща, за които съм писал доста тук...
При толкова предположения, въпросът е елементарен:
Е - би ли си взел една батерия от тия - корейските за 30 000 - 40 000 €, или ще си вземеш повече?
Да не забравяме, че самият електромобил къщо струва още 2 пъти по толкова.
МРЕЖАТА от зарядни станции - ОЩЕ КОЛКО ще ТИ излезе? А колко ще НИ излезе на нас, които не искаме да си купим РЕВОЛЮЦИОННОТО ОТКРИТИЕ???
А, колко още човека биха си купили РЕВОЛЮЦИОННОТО ОТКРИТИЕ, т.е. - колко ще е масово използването му?
Равносметката? Народът ни го е казал просто: "Де е Киро? На кирия!"
Е, да: НЯКОГА!
Някога, но не сега! Успех в рекламата!
Коментар
-
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите.
Влияят - грънци !
https://deutsche-wirtschafts-nachric...-elektroautos/
Teure Batterien verhindern Durchbruch des Elektroautos
Скъпите батерии ограничават въвеждането на електроавтомобилите в масовия транспорт .
Коментар
-
Samsung с революционно откритие в сферата на литиево-йонните батерии
Корейската корпорация разработи устройство, увеличаващо с близо 45% капацитета на литиево-йонните батерии позволяващо 5 пъти по-бързото им зареждане
http://www.bloombergtv.bg/novini/201...onnite-baterii
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнениеВерния линк от 16.47 на страница от темата 29 : https://forum.investor.bg/forum/%D1%...2%D0%B5/page39
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМисля че догодина ще стане ясно какво имат в Тесла, но няма да са акумулатори.
Засега от България имам отзиви за около 300 км магистрално от двама собственика. При едно от пътуванията София-Пловдив-София на пристигане е имало съвсем малко в Батерията. Говорим за бързо каране.
Но при наистина бързо каране с макс. скорост с 210 км/ч Model S дава около 155 км пробег...
При 170-180 км/ч разходът е около 27 кВтч, което значи, че пробегът е до около 300 км
Ето един пример от форума на Tesla:I have figured out pretty quickly, on what distances I can go fast. For example, I often drive Zurich to Munich (about 320km, 1/3 of it in Switzerland (=120kmh), 2/3 German Autobahn (180 kmh or faster), and I usually arrive in Munich with 40-60 km left.
Значи от това и от нашите отзиви вече се добива добра представа - при 180 км/ч до 300 км пробег, но може и по-малко да е в зависимост от терена и ако повече време се кара с такава скорост
If I drive from Zurich to Frankfurt (410km), I have to limit myself to about 110 kmh to make it without recharging, which still is awfully slow in Europe (WE NEED SUPERCHARGERS FAST).
I can truly say, that the Model S is a real Long-Distance-Runner even at higher speeds and I feels very comfortable even at speeds beyond 180 kmh.
https://www.youtube.com/watch?v=nqY53-1W6bk
Здравейте,
Да ви кажа за модел Х ако карам със 180-190 км/ч по магистралата немога да мина повече от 160-170 км с едно зареждане с 90кв батерия.
Това е от форума на електрическите колиLast edited by v_tin; 04.12.2017, 17:51.
Коментар
-
"...Като цяло в движение Model X P100D на Tesla отделя 35 тона емисии на CO2 при 175 хил. километра, докато Ford Fiesta излива четири тона повече - 39 тона.
Най-екологичният автомобил според индекса на MIT Carboncounter, който сравнява различни типове и марки автомобили по отношение на ефективността на разходите и климатичния ефект, е BMW i3, при който се отделят по-малко от 200 грама въглероден диоксид на миля."
Коментар
Коментар