IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Да и цената им за метала не е актуална, те посочват 0.35 цента за производство на килограм водород, няколко пъти по скъпо ще е. Фактически това е много мощна, но стационарна батерия, не става за електромобили, да е на самия електромобил, но стационарна станция - едва ли ще откриете по добро.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Погледнахте ли линка който дадох, това нещо променя нещата със зареждането на електромобите. Имат някои неща в технологията които не са донаправени, но в общи линии са на прав път. Едното е че електролита е натриев хлорид и се отделя хлор, което е много неприятно, няма да е с морска вода, електролита може да се промени. Другото е че използват горивна клетка с протонообменни мембрани за стационарни цели, напълно излишно е и не знам откъде са намерили с толкова ниска ефективност 40%, това е най лошата възможна, на Тойота Мурай е с 60%. Но въобще не им трябва такъв тип горивна клетка, за тези мембрани е характерно, че са с лоша проводимост и куца. Горивни клетки с течен електролит си достигат ефективност 75 -85 % без проблем. Има и друг момент - металът който се използва може да се рециклира, този който те казват че е консуматив и това е така. За целта може да се използва енергия от фотоволтаични системи и то когато я има, примерно както е при нас през лятото. Това е перфектната зарядна станция за електромобил, дори могат както казват да се правят да произвежда 50 киловатчаса ток, това означава възможност за сравнително бързо зареждане и няма кабели за захранване на станцията, няма проблеми с наличната електрическа мрежа, само разходите за инфраструктура към една зарядна станция ще платят това нещо, а на него захранване с ток не му трябва..Но проблема с цените на електромобилите си остава за съжаление. Действително едни стандартни батерии ще смъкнат цената, по принцип стандартните неща излизат евтино, нестандартните както е сега са скъпи и мисля в случая доста вдигат цената и не е чудно че електромобилите са скъпи.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
        С уточнение ,че не съм електрохимик вероятно това са основите на които стъпват електромобилите.
        http://sunlight.caltech.edu/aic/pourbaix.pdf
        Работата е там че, не е само до електрохимията. Всичко е комплексно на този свят, т.е., значително по-сложно, отколкото изглежда на пръв поглед (дори и гъбите) .

        Коментар


        • С уточнение ,че не съм електрохимик вероятно това са основите на които стъпват електромобилите.
          http://sunlight.caltech.edu/aic/pourbaix.pdf

          Коментар


          • https://www.h2innovativelab.com/, ето един вариант за производство на ток за зареждане на електромобилите, нещо като малка електроцентрала примерно в гаража може да се постави.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Определено електромобили масово не се задават колкото и да ги харесваме някои хора тук от нас не зависи. Скъпи са за масовите хора и напоследък стават още по скъпи.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Темата е друга тук, но по принцип да дълговете на някои държави са огромни и една инфлация ще ги стопи. Всичко се оправя ако се получи инфлация, но как да стане това в глобална икономика в която цените на стоките или падат или не се променят с детилетия вече ?
                Ами...дали не се е задало нещо, неслучвало се много отдавна, като юбилей?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Темата е друга тук, но по принцип да дълговете на някои държави са огромни и една инфлация ще ги стопи. Всичко се оправя ако се получи инфлация, но как да стане това в глобална икономика в която цените на стоките или падат или не се променят с детилетия вече ?
                  Отвикнали сме от фиат 124
                  цитат:
                  "ЕТАПИ НА РАЗВИТИЕ НА МАРКЕТИНГА В зависимост от степента на развитие на индустриалната ... че не е важно само да произведеш, а да можеш да го продадеш."

                  Коментар


                  • Темата е друга тук, но по принцип да дълговете на някои държави са огромни и една инфлация ще ги стопи. Всичко се оправя ако се получи инфлация, но как да стане това в глобална икономика в която цените на стоките или падат или не се променят с детилетия вече ?
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Вероятно отговора е тук някъде ,но сме много малки на окръжността.
                      https://www.visualcapitalist.com/69-...e-infographic/

                      Коментар


                      • potentielle_energie, ти да не мислиш че Китай не могат да провокират конфликт на САЩ с някой друг ? Не се заблуждавай, могат и могат да им гледат сеира и още как.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          potentielle_energie, мисълта ми бе че численността на народите не е без значение, има и икономическо такова. Когато хората са много повече, първо има повече глави които мислят и създават някакви неща, второ има и хора които се нуждаят от тези неща. Средата е друга.
                          А моята мисъл е щатите могат ли да провокират конфликт в Хималаите или Манджурия примерно и да гледаме заря па то да се окаже че длъжника по дефолт.

                          Коментар


                          • potentielle_energie, мисълта ми бе че численността на народите не е без значение, има и икономическо такова. Когато хората са много повече, първо има повече глави които мислят и създават някакви неща, второ има и хора които се нуждаят от тези неща. Средата е друга.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              potentielle_energie, атлантропа защото какъв фактор си на Азия, нито са ти длъжни дори да те отразят. Америка 350 милиона население, Европа 400, Русия 140 и като се съберат всичките пак са в много пъти по малко от населенито в Азия - факт е.
                              The Brahmaputra River is a source of life for more than 130 million people in China, India, and Bangladesh, but also a persistent irritant.

                              Коментар


                              • potentielle_energie, атлантропа защото какъв фактор си на Азия, нито са ти длъжни дори да те отразят. Америка 350 милиона население, Европа 400, Русия 140 и като се съберат всичките пак са в много пъти по малко от населенито в Азия - факт е.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X