IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Pyramid - не ги мисли, просто тестват технология.
    Така е. Колко гориво ще трябва, за да се зареди с водород и колко въглероден двуокис ще се отдели, смятано ли е?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Въпросът е да им излезе въглеродния баланс, иначе...
      Разкажете по-подробно моля, явно сте запознат детайлно?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Pyramid - не ги мисли, просто тестват технология.

        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
          Next step ...

          В Германия тръгнаха първите в света влакове с водородни клетки

          Те развиват скорост от 140 км/час и произведени от френската Alstom. Първите в света влакове, задвижвани с водородни клетки, от днес започват редовно да превозват пътници в Северна Германия, информират германски и австрийски медии.
          Регионалният влак "Корадиа айЛинт", произведен от френския концерн Алстом (Alstom), свързва градовете Бремерфьорде, Куксхафен, Бремерхафен и Букстехуде. Два влака с нулеви емисии ще осигуряват редовния превоз на пътници по отсечката с дължина около 100 километра.

          https://clubz.bg/73289-v_germaniq_tr...dorodni_kletki
          Въпросът е да им излезе въглеродния баланс, иначе...

          Коментар


          • Next step ...

            В Германия тръгнаха първите в света влакове с водородни клетки

            Те развиват скорост от 140 км/час и произведени от френската Alstom. Първите в света влакове, задвижвани с водородни клетки, от днес започват редовно да превозват пътници в Северна Германия, информират германски и австрийски медии.
            Регионалният влак "Корадиа айЛинт", произведен от френския концерн Алстом (Alstom), свързва градовете Бремерфьорде, Куксхафен, Бремерхафен и Букстехуде. Два влака с нулеви емисии ще осигуряват редовния превоз на пътници по отсечката с дължина около 100 километра.

            https://clubz.bg/73289-v_germaniq_tr...dorodni_kletki


            Коментар


            • Скъпите автомобили произведени последните години имат по една дузина тракери които се включват периодично, може да се открадне но ще се открие.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • A group of researchers showed how a Tesla Model S can be hacked and stolen in seconds using only $600 worth of equipment

                https://www.businessinsider.com/tesl...aign=buffer-ti

                Коментар


                • Вчера се върнах от Стокхолм,и трябва да ви кажа,че такситата там са само плъгин хибриди и Тесли!!!
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • https://www.theguardian.com/environm...zero-emissions
                    Много добра статия на "Гардиън" от вчера за световния натиск към САЩ да използва екологичен електрически транспорт, въпреки чисто бизнес стратегията на Тръмп да се получи на всяка цена печалба въпреки заплахата за природата. В градове като Манчестър и Токио до 2025 г ще се движат само електрически автобуси, които ще произвеждат 0 емисии. Въобще цивилизованите нации и пазари се движат стремглаво към електрическите автомобили и екологични превозни средства.

                    Коментар


                    • Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
                      ето как

                      гледайте филма Upgrade.2018
                      НЕ РАЗБИРАМ НИЩО ОТ ФУТБОЛ!!!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Най доброто няма как да пробие в такава страна, за градовете то е безплатен транспорт но няма как да се случи в крадлива държава.
                        ...отделно че, за „най-добро”, критериите и техните референтни стойности са ѝ индивидиуални, ѝ различни.
                        Last edited by Tutankhamon; 09.09.2018, 09:42.
                        The Mumy is alive, do not care about it !!!

                        Коментар


                        • Най доброто няма как да пробие в такава страна, за градовете то е безплатен транспорт но няма как да се случи в крадлива държава.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            hemilio - хибридите имат голям плюс с ниското си тегло на батериите, не возят по един тон батерии само по стотина килограма. Обаче трябва автомобилите да се паркират на паркинги със станции за зареждане. В българия инфраструктурата е циганска тип гето и се паркира 99 процента по улиците и не виждам смисъл те да се направят със зарядни станции а след като ще се окабеляват толкова яко по добре да се изкопаят и да се монтират индуктори и ел.коли с кондензатори могат да се движат по тях. Иначе има страни по Света където из града хибридите по цяла година може само на ток да се карат, но не и в сиганланд. Тука си е екстрапроблем и мисля колата си да я качвам на кораб и да и платя едно много яко мито след което да си я карам на безплатен ток в такава страна, но там пък градския транспорт е фрии и не знам. Иначе хибрида се кара доста леко и прецаква ефекта на червената светофарна вълна масово въведена в големите ни градове.
                            Съгласен съм с теб,и все пак си остават по-рентабилни от електричките за БГ.
                            големите паркинги си имат зарядки,а най-доброто си е гараж с контакт.
                            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                            Коментар


                            • hemilio - хибридите имат голям плюс с ниското си тегло на батериите, не возят по един тон батерии само по стотина килограма. Обаче трябва автомобилите да се паркират на паркинги със станции за зареждане. В българия инфраструктурата е циганска тип гето и се паркира 99 процента по улиците и не виждам смисъл те да се направят със зарядни станции а след като ще се окабеляват толкова яко по добре да се изкопаят и да се монтират индуктори и ел.коли с кондензатори могат да се движат по тях. Иначе има страни по Света където из града хибридите по цяла година може само на ток да се карат, но не и в сиганланд. Тука си е екстрапроблем и мисля колата си да я качвам на кораб и да и платя едно много яко мито след което да си я карам на безплатен ток в такава страна, но там пък градския транспорт е фрии и не знам. Иначе хибрида се кара доста леко и прецаква ефекта на червената светофарна вълна масово въведена в големите ни градове.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Ми и за тях не знаеш Сефте.
                                хА! Още един „Консулъ”.

                                Коментар

                                Working...
                                X