IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Относно студолюбието на електричките...ами ето защо, масовото им разпространение ще се забави. Особено, с регионална привръзка по северните страни. Ще се окаже изведнъж че, за да се ползват бързо при нужда, ще трябва да се държат в отоплени гаражи, които... тъй, де. Изведнъж, количеството на потребната но, неизползвана за движение енергия нараства, замърсяванвто - също и дитирамбите за триумфа са подранили. Туй то.
    Е , то и ти си фен , тъй че малко отрезвяване не пречи ...

    Коментар


    • Относно студолюбието на електричките...ами ето защо, масовото им разпространение ще се забави. Особено, с регионална привръзка по северните страни. Ще се окаже изведнъж че, за да се ползват бързо при нужда, ще трябва да се държат в отоплени гаражи, които... тъй, де. Изведнъж, количеството на потребната но, неизползвана за движение енергия нараства, замърсяванвто - също и дитирамбите за триумфа са подранили. Туй то.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Това е от сайта

        Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.

        По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, публикувайки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях споделя снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.

        Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.

        Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен на отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.

        В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.
        Ъхъ ...ама пентагонът щел да минава само на тесли ...... пък руснаците можели да минат на Т34 ...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнение
          Не си прав, така си и казват хората - киловатчас. Просто така е прието на практика, не знам доколко е езиково логично.

          https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас
          Остави. С радио не се спори.

          А логиката е, че мощност ПО време, дава работа (изменение на количеството енергия). Оттам, „киловат Х час” или, накратко, „киловатчас”. (КJ/s)X 3600 (s) = 3,6 (MJ)
          В СВЕТА НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО „киловат за час”. Същото е, както скорост Х време = път. (км/ч)Х (ч) = (км).
          ...
          Да, обаче. Навил си е човекът на пръста, не ебава от мерни единици и световни практики и на бялото черно казва. А импотентът -дай му да плюе. Страст по мизерията. Патология.
          Last edited by Pyramid; 03.02.2019, 15:44.

          Коментар


          • Това е от сайта

            Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.

            По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, публикувайки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях споделя снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.

            Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.

            Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен на отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.

            В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
              Забраната им е неизбежна.
              Новият тест EVAP влиза в сила от 1 септември, като при него се измерват изпаренията, които се отделят от превозни средства с изключен двигагел. Целта е да се ограничи броя на летливите органични съединения под формата на бензинови пари, които излизат от автомобила за период от 48 часа.

              Когато превозното средство е паркирано, повишаването на температурата на околната среда и дори слънчевата радиация могат да доведат до изтичане на бензинови пари. Автомобилите имат система, която да улавя изпаренията, но тя е с ограничени абсорбиращи способности. В случая, това се отнася само за колите с бензинови мотори, тъй като при дизелите налягането е много ниско.

              24 !ОТГОВОРИ
              Неук
              преди 2 часа
              Европейските производители най-накрая разбраха с какво Тесла ги е била. С лобизъм. Мъск плати на лобисти да прокарат безумни- наистина излишни норми за екология на ДВГ и сега всички ще си плати затова. Е естествено Тесла хич не е по-евтина от други електрички и въобще няма намерение да подобрява качеството на изработка. Просто ще е доминант и ще си избие всички загуби. А замърсването не намалява с приложените еконорми, което се доказа след забраните в Германия - ползата е под 1%

              Прочети още на: https://www.dnes.bg/rusia/2019/02/03...ompanii.401028

              https://www.blitz.bg/layfstayl/skorost/autobild-sravnenie-mezhdu-populyarnite-modeli-koli-s-dizelovi-i-benzinovi-dvigateli-snimki_news654935.html


              Не знам защо не се отваря линка в статията, но частиците при дизела и при бензина са едни и същи- да не говорим че има модели при които бензиновите модели отделят повече вредни частици
              Last edited by v_tin; 03.02.2019, 13:58.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
                Не си прав, така си и казват хората - киловатчас. Просто така е прието на практика, не знам доколко е езиково логично.

                https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
                  Обясни го ти на всички електроспециалисти. Вдигам ръце от маниашките ти глупости.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
                    Е, айде ся, не знаеш, много добре знаеш,
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Pyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
                        Забраната им е неизбежна.
                        Абе ти чувал ли си че, в техниката, неща не се забраняват? И дали си чувал още, че забраните са политически похват, следващ определени директиви и определян по някак разбирана целесъобразност? Ако не си, приеми, че сега те информирам за това. ТАКА СТОЯТ НЕЩАТА. Харесва ли ти или не, все тая.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Имхотеп - щом делим мощността на времето и получаваме фантазии работата е ясна. Да се питаме ли защо хората правят някакви неща които ние дори не може да разберем какво представляват.
                          Тя работата е ясна, твоя приятел измамника допреди две години не беше и чувал за Фурие, а миналата година се подиграваше като му разправях че един джаул е равен на един ват за секунда.
                          Чудя ти се що спориш с него изобщо?
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Pyramid - нищо не съм объркал тотално, енергийното съдържание на петролните горива е около 12-13 киловата мощност отдавана в продължение на 1 час време от всеки килограм гориво. Един таралясник с двг си ги изразходва 5 и повече килограми гориво средно, един ел.автомобил изразходва средно 15 киловата за 1 час за да измине същото разстояние. И това е така и на практика и на теория, което означава че тарялясниците са енергийни лами.
                            Енергийното съдържание НЯМА ОТНОШЕНИЕ към мощността. Автомобилът НЕ изразходва "киловати", а КИЛОВАТЧАСОВЕ. И НА ПРАКТИКА, И НА ТЕОРИЯ. Крещяща неграмотност, да пази Господ.

                            Коментар


                            • Мъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
                              Забраната им е неизбежна.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Pyramid - нищо не съм объркал тотално, енергийното съдържание на петролните горива е около 12-13 киловата мощност отдавана в продължение на 1 час време от всеки килограм гориво. Един таралясник с двг си ги изразходва 5 и повече килограми гориво средно, един ел.автомобил изразходва средно 15 киловата за 1 час за да измине същото разстояние. И това е така и на практика и на теория, което означава че тарялясниците са енергийни лами.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X