Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Относно студолюбието на електричките...ами ето защо, масовото им разпространение ще се забави. Особено, с регионална привръзка по северните страни. Ще се окаже изведнъж че, за да се ползват бързо при нужда, ще трябва да се държат в отоплени гаражи, които... тъй, де. Изведнъж, количеството на потребната но, неизползвана за движение енергия нараства, замърсяванвто - също и дитирамбите за триумфа са подранили. Туй то.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеТова е от сайта
Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.
По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, публикувайки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях споделя снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.
Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.
Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен на отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.
В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.... пък руснаците можели да минат на Т34 ...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от П.Ф.Изеров Разгледай мнениеНе си прав, така си и казват хората - киловатчас. Просто така е прието на практика, не знам доколко е езиково логично.
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас
А логиката е, че мощност ПО време, дава работа (изменение на количеството енергия). Оттам, „киловат Х час” или, накратко, „киловатчас”. (КJ/s)X 3600 (s) = 3,6 (MJ)
В СВЕТА НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО „киловат за час”. Същото е, както скорост Х време = път. (км/ч)Х (ч) = (км).
...
Да, обаче. Навил си е човекът на пръста, не ебава от мерни единици и световни практики и на бялото черно казва. А импотентът -дай му да плюе. Страст по мизерията. Патология.Last edited by Pyramid; 03.02.2019, 15:44.
Коментар
-
Това е от сайта
Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.
По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, публикувайки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях споделя снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.
Друг собственик на Tesla Model 3 обвини компанията, че въобще не е тествала автомобила в зимни условия, въпреки разпространените ефектни клипчета. В неговия случай дори след 30 минути дистанционно подгряване прибиращите се ръкохватки на вратите си остават замръзнали и в колата не може да се влезе.
Друга собственичка на същия модел се оплака, че и при включено на максимална степен на отопление температурата вътре в колата й е едва 12 градуса по Фаренхайт - или минус 11 по Целзий.
В типичния си стил Илон Мъск обеща "значителни" подобрения на поведението в студено време, които ще дойдат благодарение на... нов софтуерен ъпдейт. Той обаче няма да е готов до края на въздействието на полярния вихър над американския Среден запад.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
Забраната им е неизбежна.
Когато превозното средство е паркирано, повишаването на температурата на околната среда и дори слънчевата радиация могат да доведат до изтичане на бензинови пари. Автомобилите имат система, която да улавя изпаренията, но тя е с ограничени абсорбиращи способности. В случая, това се отнася само за колите с бензинови мотори, тъй като при дизелите налягането е много ниско.
24 !ОТГОВОРИ
Неук
преди 2 часа
Европейските производители най-накрая разбраха с какво Тесла ги е била. С лобизъм. Мъск плати на лобисти да прокарат безумни- наистина излишни норми за екология на ДВГ и сега всички ще си плати затова. Е естествено Тесла хич не е по-евтина от други електрички и въобще няма намерение да подобрява качеството на изработка. Просто ще е доминант и ще си избие всички загуби. А замърсването не намалява с приложените еконорми, което се доказа след забраните в Германия - ползата е под 1%
Прочети още на: https://www.dnes.bg/rusia/2019/02/03...ompanii.401028
https://www.blitz.bg/layfstayl/skorost/autobild-sravnenie-mezhdu-populyarnite-modeli-koli-s-dizelovi-i-benzinovi-dvigateli-snimki_news654935.html
Не знам защо не се отваря линка в статията, но частиците при дизела и при бензина са едни и същи- да не говорим че има модели при които бензиновите модели отделят повече вредни частициLast edited by v_tin; 03.02.2019, 13:58.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Киловатчас
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш се
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - няма киловатчасове, има киловати за час, не знам кой е неграмотен излагаш сеНе спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМъча се да ви обясня защо масово се стигна до "грешния" извод че двг трябва да се забранят като енергийно неефективни, както бяха забранени и крушките с нажежаема жичка например.
Забраната им е неизбежна.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп - щом делим мощността на времето и получаваме фантазии работата е ясна. Да се питаме ли защо хората правят някакви неща които ние дори не може да разберем какво представляват.
Чудя ти се що спориш с него изобщо?Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - нищо не съм объркал тотално, енергийното съдържание на петролните горива е около 12-13 киловата мощност отдавана в продължение на 1 час време от всеки килограм гориво. Един таралясник с двг си ги изразходва 5 и повече килограми гориво средно, един ел.автомобил изразходва средно 15 киловата за 1 час за да измине същото разстояние. И това е така и на практика и на теория, което означава че тарялясниците са енергийни лами.
Коментар
-
Pyramid - нищо не съм объркал тотално, енергийното съдържание на петролните горива е около 12-13 киловата мощност отдавана в продължение на 1 час време от всеки килограм гориво. Един таралясник с двг си ги изразходва 5 и повече килограми гориво средно, един ел.автомобил изразходва средно 15 киловата за 1 час за да измине същото разстояние. И това е така и на практика и на теория, което означава че тарялясниците са енергийни лами.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар