IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Понеже някой надолу спомена климатичните промени и как 95% от учените ги потвърждавали и бла бла.

    Ето малко инфо. Статията е от Архива на Асошейтед Прес да не каже някой нещо фалшив източник.

    Писаниците са от 1989 год (демек отпреди 30 год). Та тогава пак са предричали как до 2000 щяло да има цели нации погълнати от Океана.


    https://www.apnews.com/bd45c372caf118ec99964ea547880cd0


    UNITED NATIONS (AP) _ A senior U.N. environmental official says entire nations could be wiped off the face of the Earth by rising sea levels if the global warming trend is not reversed by the year 2000. Coastal flooding and crop failures would create an exodus of ″eco- refugees,′ ′ threatening political chaos, said Noel Brown, director of the New York office of the U.N. Environment Program, or UNEP.

    He said governments have a 10-year window of opportunity to solve the greenhouse effect before it goes beyond human control.


    Та толкоз за тая дъвка. Дъвче се от поне 30 год и все следващите 10 год ще се издавим ако не направим нещо.

    Коментар


    • Гледах едно предаване за BYTON. Мениджъра каза, че в Китай има "нареждане" за развитието на ел коли и, че всичко се развива екстремно бързо. За 18 месеца са взели всички разрешителни, направили са joint venture за производство с града в, който са. Направили са и прототипите. Завода е почти завършен. Сега трябва да наберат едни 500 милиона долара и след година и половина започват да произвеждат по 300 000 коли годишно във висок клас. 45 000 долара базата. Ако сега смарт устройствата се носят в ръка, то в BYTON направо влизаш в смарт среда.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Сега е лесно да се каже като се виждат резултатите и търсенето. Въпросът е ако не беше Мъск и Тесла, дали щяхме да говорим за EV революция изобщо?!?
        Гледай сега:
        tesla S
        tesla 3
        tesla X
        tesla Y

        За революция говориш само ти - ходИ да ти леят куршум... ))


        Идея си нямаш като правиш реклама на нещо, което в тоя му вид няма как да се наложи на пазара, АКО в бъдеще не се махне скъпата, тежка и неефективна сегашна батерия! Подобен електромобил НЕ Е конкурентен!


        Ако щеш ми вярвай. Обемите, които Мъск прави - изобщо не са съпоставими с обемите на ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ, нищо че графиките ТИ /му/ игнорират останалите съвременни движители!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          ED - автомобилния пазар в момента е много труден, най лесната му част я държи Мъск и за неговите коли се чака ред още. Нормално е производителите да искат да отидат при него образно казано, никой не иска да се измъчва.
          Сега е лесно да се каже като се виждат резултатите и търсенето. Въпросът е ако не беше Мъск и Тесла, дали щяхме да говорим за EV революция изобщо?!?
          Гледай сега:
          tesla S
          tesla 3
          tesla X
          tesla Y

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение

            Те са си имали големи закачки, при това понякога доста остри и на моменти неприемливи. Спорът им е бил най-вече относно ефира - има ли го или го няма. Първоначално Айнщайн го е отричал, после пък го приел. Все пак Тесла е бил по-голямата откачалка. Тесла пък не приемал Общата теория на относителността - за пространство-времето. Накрая двамата пък осъществили проекта "Филаделфия" - резултатите от който са най-голямата загадка в историята на физическите експерименти. Големите умове са много тщеславни, не искат да делят славата с никого. Което е тъжно.
            Не съм запознат. Това че са имали препирни е повече от нормално. По-скоро жалкото е че трудът на Тесла не е довел до реализиране на голяма част от изобретенията му. От това което знам почти всичко е унищожено или "прибрано" от властите.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Ха, някъде бях чел за Айнщайн че на въпроса "как се чувства като най-умния човек на земята?" Отговорил -" няма как да знам. Трябва да питате Тесла"
              Те са си имали големи закачки, при това понякога доста остри и на моменти неприемливи. Спорът им е бил най-вече относно ефира - има ли го или го няма. Първоначално Айнщайн го е отричал, после пък го приел. Все пак Тесла е бил по-голямата откачалка. Тесла пък не приемал Общата теория на относителността - за пространство-времето. Накрая двамата пък осъществили проекта "Филаделфия" - резултатите от който са най-голямата загадка в историята на физическите експерименти. Големите умове са много тщеславни, не искат да делят славата с никого. Което е тъжно.

              Коментар


              • безимeн за пари става въпрос, всеки иска те да са при него и да продава и печели. Едните продават петрол, другите автомобили и всеки с интереса си.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • ED - автомобилния пазар в момента е много труден, най лесната му част я държи Мъск и за неговите коли се чака ред още. Нормално е производителите да искат да отидат при него образно казано, никой не иска да се измъчва.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                    Мъск можем да определим като шарлатанин, АКО не познава много от законите на физиката... /да не изброявам още поне 10-на науки - частни или общи/. Мъск - нито е откривател, нито пък новатор. Той е яхнал идеята на некомпетентни правителства и журналисти
                    Иди да ти леат куршум, че нещо си вманиачeн на тема анти Мъск

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение
                      Нещата от Специалната теория на относителността са били вдъхновени от возенето му в трамвая в Берн, когато отивал сутрин на работа, забележи къде, в патентното ведомство. Представял си, че трамваите не се разминават, а се движат в една посока с една и съща скорост. И станало, каквото станало.
                      Да бе, и аз така!
                      Като съм гледал от купето на влака през прозореца и ако нашият и съседният тръгнат лека-полека едновременно в една посока, се стряскам и се чудя: земята с хората ли тръгна назад, пък ние стоим, кво ли; кво става, къде съм? Даже леко ми се завива свят...
                      Пък аз да не знам, че специалната теория на относителността чукала в главата ми... Тюх, че не съм се родил по рано - щешеше аз да я измисля и сега да се гордеете, че Айнщайн пише във форума! Брех!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение

                        Дори не е въпрос толкова на формули и сметки. Самият Айнщайн е казвал, че въображението е по-благодатно от формулите и сметките. Самият той, също като Тесла, не е боравел кой знае колко с формули. Затова пък е автор на най-гениалната в същото време. Нещата от Специалната теория на относителността са били вдъхновени от возенето му в трамвая в Берн, когато отивал сутрин на работа, забележи къде, в патентното ведомство. Представял си, че трамваите не се разминават, а се движат в една посока с една и съща скорост. И станало, каквото станало.
                        Ха, някъде бях чел за Айнщайн че на въпроса "как се чувства като най-умния човек на земята?" Отговорил -" няма как да знам. Трябва да питате Тесла"

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение


                          Но нататъче, обаче, май вече се навлиза в областта на точни формули и сметки, които не владея, а който ги владее и докаже нещо по въпроса, по-добре е да ги прати в комисията за нобелова награда и да не ги дава тука, че ше му ги одкраднат.

                          Поздрави!
                          Дори не е въпрос толкова на формули и сметки. Самият Айнщайн е казвал, че въображението е по-благодатно от формулите и сметките. Самият той, също като Тесла, не е боравел кой знае колко с формули. Затова пък е автор на най-гениалната в същото време. Нещата от Специалната теория на относителността са били вдъхновени от возенето му в трамвая в Берн, когато отивал сутрин на работа, забележи къде, в патентното ведомство. Представял си, че трамваите не се разминават, а се движат в една посока с една и съща скорост. И станало, каквото станало.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от pinoccio Разгледай мнение
                            Звучи невероятно, и онзи пумпал пак ще се изреже, но така стоят нещата.
                            Една стилова поправка, ако ми е позволено: "ще се изцепи" май е лафът. Кой е пумпалът, не знам.

                            По същество: благодаря за пространния отговор!
                            И не напразно написах за възраженията си "под въпрос", споко.

                            Но нататъче, обаче, май вече се навлиза в областта на точни формули и сметки, които не владея, а който ги владее и докаже нещо по въпроса, по-добре е да ги прати в комисията за нобелова награда и да не ги дава тука, че ше му ги одкраднат.

                            Поздрави!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                              Имам две възражения под въпросителна относно "свободната енергия". Прочее, понятието идва от английското "free energy", и мисля, че ударението е в смисъла "безплатна", а не "свободна", и в този смисъл са моите възражения.
                              ​​​​​​
                              1. Технически-философско възражение.
                              Ако във вселената е имало някакъв "запас", "заряд" енергия, който лесно ("безплатно") бихме могли да използваме ние, хората, то такъв най-вероятно би трябвало отдавна да се е "самоосвободил", имайки предвид безкрайното число коммбинации на състояния, протекли във вселената за милиардите години, преминали досега.
                              Образен пример: ако от началото на времената е имало една топка, качена на некой некъде голем планински връх, и ние сега я търсиме да я бутнем, та долу да ѝ фанем кинетичната енергия, то напразно ще я търсим - отдавна са я бутнали я земетресение, я ветър, я съвпадение на топлинното движение на атомите ѝ в една посока
                              Да се има предвид, че спазвам следствието на един от основните принципи, обявени от науката: енергията не се появява и не изчезва, само може да променя вида си.

                              2. Обществено-философско възражение.
                              Пази боже човекът да се докопа до свободна, "безплатна" енергия...
                              До половин година Земята ще е взривена на парчета и Луната нема да има около кво да обикаля Чесно ви казвам.

                              Не следя темата в подробности. Ще прочета надолу, но не виждам смисъл да навлизам по същество. Мнението ми е известно. Не съм го променил, а то е в общи линии следното: Мъск можем да определим като шарлатанин, АКО не познава много от законите на физиката... /да не изброявам още поне 10-на науки - частни или общи/. Мъск - нито е откривател, нито пък новатор. Той е яхнал идеята на некомпетентни правителства и журналисти,

                              Тази идея /по гореспоменатите причини - основно коренящи се в НЕКОМПЕТЕНТНОСТТА на правителствата и на раздухващите идеята за "бъдеще" на ел.двигателите/- с времето - ще намери своето опровержение, което ще бъде и достатъчно силно прокламирано, за да спре неоснователната реклама на ел.двигателите - като възможност за ЗАМЯНА на ДВГ и на ОСТАНАЛИТЕ ТОПЛИННИ ДВИГАТЕЛИ.


                              Тук мога да пиша много. Постовете ми са назад в темата.

                              Искам само да обясня мисълта ми, свързана с болдвания текст в цитата на колегата.

                              Разбира се, че много от основните принципи съществуват и са валидни за условията на планетата Земя!!!

                              В тоя смисъл, тъй като се говори за вариант на "свободна" енергия - то трябва да отчитаме, например, че Законът за запазване на енергията НАЙ-ВЕРОЯТНО - може да не е валиден в други галактически образувания, та дори и в нашата галактика.

                              Значи: вън от нашата планета има действащи закони, които дори не бихме посмяли да формулираме при нашите /земни/ условия.


                              Апропо: много от нас, вкл. и Мъск - дори не познаваме в пълният им обем много от законите на планетата Земя.

                              Искам да предпазя спорещите от една от основните им тези: за изчерпаемостта на въглеводородите в близките 40 години... Това е твърдение на специалисти от повече от половин век, но някои са го прочели вчера..., също както и факта, че ел.двигателят не е новостта, за която Мъск говори и ПЕЧЕЛИ от това..., също - както и фактът, че има смисъл да "заменяме" ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ с ел.двигатели, ПОНЕ ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ЕЛ.ДВИГАТЕЛИ, задвижвани СЪС СЪВРЕМЕННАТА БАТЕРИЯ..., изобщо няма да се спирам на смешно-несъпоставимите параметри на подобна "замяна", защото подобно твърдение може да има единствено човек, който печели от подобна ИДЕЯ - не дейност, а именно - ИДЕЯ, която се прокарва на изключително НЕПАЗАРЕН ПРИНЦИП!


                              Разбира се, че Н.В. Пазарът ще си каЗВА думата в бъдеще! Мъск и подобни на него недоносчета - е да де - ще си ходят от Пазара /с парите си, но освирквани след сгромолясването си/... Не завиждам никому. Най-малкото на Мъск и сие...


                              Поздрави! /За да не кажете отново, че се заяждам - наздраве!/

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от И.Зверов Разгледай мнение

                                Имам две възражения под въпросителна относно "свободната енергия". Прочее, понятието идва от английското "free energy", и мисля, че ударението е в смисъла "безплатна", а не "свободна", и в този смисъл са моите възражения.
                                ​​​​​​
                                1. Технически-философско възражение.
                                Ако във вселената е имало някакъв "запас", "заряд" енергия, който лесно ("безплатно") бихме могли да използваме ние, хората, то такъв най-вероятно би трябвало отдавна да се е "самоосвободил", имайки предвид безкрайното число коммбинации на състояния, протекли във вселената за милиардите години, преминали досега.
                                Образен пример: ако от началото на времената е имало една топка, качена на некой некъде голем планински връх, и ние сега я търсиме да я бутнем, та долу да ѝ фанем кинетичната енергия, то напразно ще я търсим - отдавна са я бутнали я земетресение, я ветър, я съвпадение на топлинното движение на атомите ѝ в една посока
                                Да се има предвид, че спазвам следствието на един от основните принципи, обявени от науката: енергията не се появява и не изчезва, само може да променя вида си.

                                2. Обществено-философско възражение.
                                Пази боже човекът да се докопа до свободна, "безплатна" енергия...
                                До половин година Земята ще е взривена на парчета и Луната нема да има около кво да обикаля Чесно ви казвам.
                                Свободна - означава налична. А след като е налична, тя е и безплатна. Голямата заблуда на повечето хора, не на физиците, е, че смятат вселената за видима и материална в някаква изотропна форма, т.е. във всички посоки. Затова изпитват известни трудности, когато трябва да проявят въображение и разбиране за света. Видимата част от вселената е само 5%, 25% е невидима материя и забележи - 70% невидима енергия. Това е така, доколкото в безкрайността може да има проценти и пропорции. Но, това най-малкото показва каква малка част от вселената е познаваема, а пък нашите закони са валидни, един Господ знае за каква, за една още по-малка част от тази видима вселена. Енергията не се съхранява някъде, тя е етер - океан от невидима енергия. По стечение на някакви свръх нашите разбирания възможности за ситуация, Тесла е успял да се докосне до тези познания. Поне той твърди, че всичко ставало насън и във видения. Факт са неговите фантастични за онова време постижения, което подкрепя тези негови, изглеждащи на нас налудничаво, признания. Факт е, че той не е боравел с формули, непознати до това време на математиката и физиката. Смята се, че материята, видима и невидима, произлиза от тази невидима енергия и пак може да се превърне обратно в невидима енергия. Така че нещата не са толкоз прости, за да ги разглеждаме като топки и планински върхове. Има дебели книги по физика, написани в научнопопулярен вид и достъпни и за хора нефизици - там ги има тези работи. Има за черните дупки, има за квантовата физика, има за струнната теория - има всичко. Почетете малко и след това влизайте в спорове или дискусии, иначе се превръщаме в кръчма, където "сипи още едно" е фундаментът на познанието. Неслучайно влязох в спор за електромобилите, каквато е темата, защото Тесла е подкарвал автомобил без никакво гориво и без никакво прибавено специално съоръжение - няма батерия, няма водородна клетка, няма нищо. Даже никой не го е бутал. И това е документиран случай на едно от първите автомобилни изложения в Ню Йорк. Това много пряко кореспондира с разбирането за това как са управлявани летящите чинии без никакво налично гориво и с пилоти, които нямат даже пултове пред себе си. Звучи невероятно, и онзи пумпал пак ще се изреже, но така стоят нещата. Между другото, маите са знаели за черната дупка в средата на нашата галактика и са я наричали - централното слънце Хануб Ку.А тях кой ги е открехнал - оня аналогов тиквеник да ходи да ги пита. Нещата не започват от нас. Не сме първите. По знания сме толкоз първобитни, че идея си нямаме. Но напредваме.
                                Last edited by pinoccio; 23.01.2019, 16:14.

                                Коментар

                                Working...
                                X