IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
    ....

    Понятие нямаш какво говориш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/

      Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:

      Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.

      Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.

      .................................................. .........................

      В задачката се пита:

      1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?

      2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?

      .................................................. ..........................


      Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер! ))
      Не говоря за миноритарите, а за мажоритарите, стоящи в основата на компанията. Акции в нея нямам. Задай въпроса си на държащите по над 10% от компанията.
      Ах, да:
      - И научи добре българския.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

        КО казА? /толкова тъпо мнение не съм чел в тоя форум!/

        Една ЕЛЕМЕНТАРНА задачка:

        Ти, НЕлогореев, пирамид - като акционер на Тесла - си купилО всяка акция през септември 2017 г. на цена от $ 343.

        Днес акцията на Тесла се продава на $ 218.

        .................................................. .........................

        В задачката се пита:

        1. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ СЪДБАТА на Тесла /според твоето мъгляво определение от горе/?

        2. Как ти, като акционер БИ РЕШИЛ ТВОЯТА СЪДБА? Т.е. - още КОЛКО ВРЕМЕ би държал тази "перспективна" акция и на каква цена БИ СЕ ОСВОБОДИЛ ОТ НЕЯ?

        .................................................. ..........................


        Хайде - можеш да излезеш с чест от ситуацията: кажи дата и цена. Ние ще проследим движението и ще ти кажем браво, или ще съберем помощи за теб - като човекът - ентусиаст, който "решава съдбата на Тесла" - именно като акционер! ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

          А кое предвиждаш "да стане"?

          Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

          А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

          И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!
          Животът е по-богат и от въображението ни. И може да ни изненада.
          ...понякога. Напр.сега, ти каписа истински смислен и разбираем пост, с малко думи. За което, браво.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.

            А кое предвиждаш "да стане"?

            Дали пък няма да скочи благосъстоянието на българина? Това очевидно е голямата тайна, която ще ни споходи изневиделица: Германия ще се озове след нас - на второ място в ЕС!

            А Мъск - лично ще пристигне в страната, която продава най-много от неговите електромобили..., а и фотоволтаични керемиди - видиш ли - на всеки покрив..., ама - не от обикновените, а от ония - по за $ 200 000...

            И всички таратайки в градовете ще изчезнат - яко дим!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

              /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

              Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

              Това е повод за сериозен размисъл.

              Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

              Може би ще ни осветлят по въпроса?
              Мнението ми е, че съдбата на «Тесла» е в ръцете на акционерите, а не точно, на „устойчивия спад на курса на акциите” ѝ. Извън изявленията на Мъск и извън това, което достига до нас по масмедиите, има значителна и важна информация за ограничен кръг хора, която, определя продължаващото им доверие към южноафриканския предприемач. Курсът на акциите не е всичко, нито дори, най-важното. Мирясвай и не се излагай. Щото ТОВА, наистина, го умееш.

              Коментар


              • eta orel - могат да навлязат ако се забранят таратайките в градовете в България но това няма да стане.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Преди по-малко от месец тук говорихме, че акцията на Мъск тества за трети път дъното си за всички времена, т.е - от началото на предлагането си - септември 2017 г.

                  /да припомня, че пирамид НЕлогореев се опита да каже нещо "обобщаващо" по тоя повод - и така и не стана ясно, дали потвърждава, или отхвърля мнението за устойчивият спад в цената на акцията на Тесла.../

                  Днес погледнах отново графиката на акцията на Тесла. При този трети, пореден тест - последното дъно /от 28 септември 2018 г.!!!/ е пробито и СА изтрити вече $ 80 /ПОВЕЧЕ от осемдесет долара!/ от цената, на която се търгува акцията!

                  Това е повод за сериозен размисъл.

                  Емисарите на Мъск може би купуват на поразия - толкова изгодната акция на Тесла? Дали пък няма да ни дадат някаква вътрешна информация?..., нещо ново, което да сме пропуснали в изявленията на Мъск?..., някаква нова инициатива?..., смело обещание?.../

                  Може би ще ни осветлят по въпроса?

                  Коментар


                  • "Ще"?
                    Така беше и при социализма - "ще, чакайте".

                    Коментар


                    • По-вероятно до 2030та при това над 80%.

                      Коментар


                      • Ето нещо любопитно, на което попаднах.

                        https://profit.bg/svetat/elektricheskite-koli-skoro-shte-oformyat-polovinata-svetoven-pazar/
                        Електрическите коли скоро ще оформят половината световен пазар

                        Коментар


                        • Автопилотите на Тесла все пак и те грешат. Модел 3, човека тъкмо пуснал автопилота, пуснал си ръцете от волана и катастрофа. Кофти работа. Още върви разследване на инцидента и може да се окаже, че не е точно грешка на автопилота.

                          https://www.theverge.com/2019/5/16/1...a-ntsb-model-3

                          Коментар


                          • Китайците експериментират с пътища от соларни панели, на които колите могат да се зареждат безконтактно в движение.
                            https://www.bloomberg.com/news/featu...rs-on-the-move


                            А пък немците зареждат контактно.



                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              ZOE = Clio III.1.4 benzin ili 1.5 diesel, spored tova kakvo sravniavash.
                              13,3 – 14,6 kW.h/100 km

                              https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...97%D0%BE%D0%B8

                              https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...%E2%80%932012)

                              Де го онзи абдал да започва да смята за 20000км

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                                Мибова защо сте ми изтрили коментара- поне 2 пъти питах вече радетела на електрокарите каква кола кара и все още отговор не получавам. Ако кара ДВГ- няма нужда да говорим повече. Ако кара електрокар- да сподели мнение от първо лице. За момента отговор не получавам , което ме навежда на мисълта че кара ДВГ и е един от многобройните интернет експерти в този форум

                                И да ползувам поста също- фончо, нали си специалист вземи две коли с еднакви/приблизително/ характеристики- дал съм линк към рено зои и колко е наема на батерията- намери същото рено- форма, ДВГ/ сигурно има такова и дай малко сметки- да кажем на 15000км кое е по изгодно. Не знам колко е прегледа такава кола- на моята тойота корола 132 коня е 270 евро това на 15 000км- на 30 мисля че е ориентировъчно двойно. Та съгласен съм и да се ползуват и други държави- да кажем българия- все пак се предполага че сме българи и колата ще се кара в бг или в ЕС.

                                Колко бензин ще се изгори- макар че ще се вземат средните данни които са на производител и те не са реални- на колата ми не съм видял разход под 6,9, а трябва да гори 4,9 по каталог. Също колко ток ще изразходва.
                                ZOE = Clio III.1.4 benzin ili 1.5 diesel, spored tova kakvo sravniavash.
                                13,3 – 14,6 kW.h/100 km

                                https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...97%D0%BE%D0%B8

                                https://en.wikipedia.org/wiki/Renaul...%E2%80%932012)


                                Коментар

                                Working...
                                X