IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

    За Европа може да следиш този сайт
    https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

    Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.

    Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.

    Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.

    Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс
    Фончо бе не така с недомлъвки.Разкажи ни за светлото бъдеще на перкопанелите за благоденствието което ни очаква като затворим гадните тцьове и аецове.Разкажи как целия товар се поема от перкопаанели как ще се регулират честотата обменните мощности напреженията.Ти изобщо знаеш ли какво е честота?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
      За Европа може да следиш този сайт
      https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations

      Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.

      Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.

      Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.

      Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс

      Коментар


      • fon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
          Защо дезинформирате хората във форума???
          С кое дезинформираме? Нормално е във всяка фирма и във всеки индекс на бранш да има движения надолу и нагоре. Че то колко време само се е движил кораба с Тесли до Европа? Ето ги днес числата за целия свят
          http://ev-sales.blogspot.com/

          В данните няма никаква манипулация, но всеки може да си ги тълкува както иска. Нарастък от 58% ако не е впечатляващ и ако е признак на криза, не знам. И то има забавяне, защото има криза при хибридите. Получи се както го предвиди Мъск отдавна - хибридите и колите на водород се оказаха с лошо бъдеще.

          Всички инвестират лудо и максимално бързо в тази индустрия, само у нас се разнасят масово някакви слухове за срив на електромобилите и неосъзнатите предимства на добрия стар дизел и някакви технологии запътили се при парната машина.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение


            Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!



            Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/

            Защо дезинформирате хората във форума???



            Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The ​​Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!

            Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...

            Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...
















            Коментар


            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
              В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
              http://ev-sales.blogspot.com/

              Дано това се счете по темата за електромобилите.

              Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
              Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
                A be приятел, защо не си гледащ книгите и да пишеш за лошите руснаци, а си тръгнал да се правиш на експерт. То в Бг всеки е интернет експерт и затова Бг е на това дередже

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
                  Дани,
                  Това, че много нещо опропастиха, е факт. Ама там нейде, наоколо, започват домислите. Основен фактор за загубите, са разстоянията а, при нас, те не надвишават средноевропейските. Пак ти казвам - допитай се и до Мрежата - това, дето го разказваш за лошата изолация, която „дърпала як ток” и „метода за дефектация”, не е точно да отговаря на истината, да не кажа нещо по-солено.КПД-то на генерация...там .може и има нещичко но, за пореден път, ще препоръчам прецизност, че Фончо мръхти наоколо и се самонавива с глупости. Жив и здрав да си, аз лягам да подремна след нощна смяна.

                  Коментар


                  • Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.

                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Фончо грамотен ли си да отговориш поне на един въпрос от тези дето ти зададох или бля бля бля кат Мирча Кришан и краставицата

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid - загубите се плащат от потребителите.
                        Именно. Обаче.
                        изчисленията показват, че при преноса ВН са под 4%, трансформация - 2%, пренос НН - до 5%, т.е. максимум, 11 - (нека са 15 !) [%]. Кражбите са отделно, говорим за загубите. Онова, за „лошата изолация”, са кръчмарски глупости, които, дори не ми се коментират.

                        Коментар


                        • Pyramid - загубите се плащат от потребителите.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                            Тоя пък си мисли, че е само той във форума и само с него разговарят.
                            И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.
                            Ами пак, ядец. Говорим за себестойност. При производството и инсталирането, паралелно, се генерират над 100 млн. печалба. От ВЕИ. Тук. В България.
                            Last edited by Pyramid; 30.04.2019, 07:13.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Явно, НЕ внимаваш. Кой предрича крах н ВЕИ? Изобщо, знаеш ли персонално за приноса към ВЕИ -бъдещето на света на пишещите тук, Сладур? Това, че ти казваме да учиш, вмезто да цитираш, без да разбираш, както и патологично болезненият ти ентусиазъм без покритие, е наше задължение като по-възрастни, не се самонавивай нито за герой, нито за мтченик. ТИ можеш ли да изградиш, само за 30-50 млн.евро, ВЕИ-еквивалента на ВВЕР 440? Не можеш. А аз мога. Работя над проекта от 10 / Десет !/ години, Сладур. Схващаш ли Разликата?
                              Така че,
                              Както казват братята американци,
                              - SHUT UP!
                              Тоя пък си мисли, че е само той във форума и само с него разговарят.
                              И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                                В Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
                                http://ev-sales.blogspot.com/

                                Дано това се счете по темата за електромобилите.

                                Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
                                Явно, НЕ внимаваш. Кой предрича крах н ВЕИ? Изобщо, знаеш ли персонално за приноса към ВЕИ -бъдещето на света на пишещите тук, Сладур? Това, че ти казваме да учиш, вмезто да цитираш, без да разбираш, както и патологично болезненият ти ентусиазъм без покритие, е наше задължение като по-възрастни, не се самонавивай нито за герой, нито за мтченик. ТИ можеш ли да изградиш, само за 30-50 млн.евро, ВЕИ-еквивалента на ВВЕР 440? Не можеш. А аз мога. Работя над проекта от 10 / Десет !/ години, Сладур. Схващаш ли Разликата?
                                Така че,
                                Както казват братята американци,
                                - SHUT UP!

                                Коментар

                                Working...
                                X