Първоначално изпратено от fon
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
- 1 like
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеfon - а каква е ситуацията при автомобите с ДВГ би трябвало да ни информират техните поддръжници, май фабриките правят съкръщения и няма да е поради ръст на търсенето.
https://www.acea.be/statistics/tag/c...-registrations
Дизелите са в катастрофално положение и за всички автомобили има спад. Все пак от данните за януари и февруари май никой не прави прогнози защото продажбите тези месеци са много малки спрямо годишните.
Мъск обясни прогнозата си, но кой го слуша. Ако трябва да сравняваш две изделия не ги сравнявай за днес, а след 5 години. Примерно, 2014-та PEV & BEV може да са били с изравнени качества, но след 5 години човекът е виждал как при BEV ще се увеличи пробегът, бързината на зареждане, зарядните станции и цените. A хибридите няма как да се развиват бързо и в един момент за какво ти е да плащаш и за двигател, пък и да го возиш, че и място да ти заема. И сега хибридите все по-малко ги искат.
Преди 30 години същото направи и Бил Гейтс. Докато му разправяха, че WIndows ще тръгне нормално когато слоновете започнат да летят, човекът виждаше точно накъде вървят нещата с компютрите.
Същото е сега и с АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ. С тази разлика, че да видиш какво става там, ни най-малко не е нужно да си Бил Гейтс
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНе зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
Защо дезинформирате хората във форума???
http://ev-sales.blogspot.com/
В данните няма никаква манипулация, но всеки може да си ги тълкува както иска. Нарастък от 58% ако не е впечатляващ и ако е признак на криза, не знам. И то има забавяне, защото има криза при хибридите. Получи се както го предвиди Мъск отдавна - хибридите и колите на водород се оказаха с лошо бъдеще.
Всички инвестират лудо и максимално бързо в тази индустрия, само у нас се разнасят масово някакви слухове за срив на електромобилите и неосъзнатите предимства на добрия стар дизел и някакви технологии запътили се при парната машина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ръста през март се дължи най-вече на доставките на Тесла М3! Интересно ще бъде дали продажбите ще се запазят!!!
Не зная, защо точно - не мога да се присъединя към мнението ти: "Интересно, дали продажбите ще се "ЗАПАЗЯТ"!!! /с ТРИ удивителни/
Защо дезинформирате хората във форума???
Спадът в предлагането на Тесла трябва да изплаши инвеститорите, според The Wall Street Journal !!! /също с ТРИ удивителни/!!!
Намаляването на държавните субсидии за електрическите автомобили и негативните условия за продажби доведоха до спад в търсенето в САЩ. Ето защо през последното тримесечие Tesla понижи цените на своите продукти няколко пъти. Цената на Модел 3 беше ревизирана три пъти през това време и в крайна сметка спадна до дългоочакваната базова цена от $ 35 хиляди...
Въпреки спада на цените, доставките на Model S и Model X, които донесоха по-висока доходност, спаднаха с 50% през отчетния период. И търсенето на по-скъпи версии на Модел 3 престана да расте...
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеВ Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
http://ev-sales.blogspot.com/
Дано това се счете по темата за електромобилите.
Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
Това, че много нещо опропастиха, е факт. Ама там нейде, наоколо, започват домислите. Основен фактор за загубите, са разстоянията а, при нас, те не надвишават средноевропейските. Пак ти казвам - допитай се и до Мрежата - това, дето го разказваш за лошата изолация, която „дърпала як ток” и „метода за дефектация”, не е точно да отговаря на истината, да не кажа нещо по-солено.КПД-то на генерация...там .може и има нещичко но, за пореден път, ще препоръчам прецизност, че Фончо мръхти наоколо и се самонавива с глупости. Жив и здрав да си, аз лягам да подремна след нощна смяна.
Коментар
-
Pyramid да именно че технологичните загуби са ниски пък техните високи, как го правят трябва те да кажат. Енергията е евтина при самата и генерация, но преноса се оказва адски скъп. Например от въглища, изгарянето на килограм гориво отделя равностойна на 9-9.5 киловата за час топлина, тя се превръща в електричество при КПД 30-34 в старите централи с един цикъл т.е. ще произведат и подават в мрежата 3 киловатчаса. Това при положение че сега има технология при която топлината се преобразува в 4 цикъла и кпд 60-65, обаче никой не инвестира в такива машини а ето ти и намаляване на емисиите въглероден диоксид два пъти, в смисъл у нас няма. Китайците и атомните си централи така ги правят понеже те са си едни топлоцентрали и като направиш повече ток от отделяната в реактора топлина смъкваш цената на централата 2 пъти. Прекратиха си договорите за строителство и не знам руснаците да са ги съдили.Скапаната изолация на мрежата дърпа як ток, затова трябва да се поддържа и да се сменят части много преди да са разрушени т.е. не аварийно, имат си експлоатационен срок и другото е че не са направени качественно. При трансформациите се губят и 5% че и повече със старите трансформатори, а метода на дефектиране от миналото при късо мрежата да не пада и генераторите да се напънат та да избие както трябва където е проблема и там да прекъсне думка трансформатори и всичките са атакувани по този начин и губят ток и греят.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - загубите се плащат от потребителите.
изчисленията показват, че при преноса ВН са под 4%, трансформация - 2%, пренос НН - до 5%, т.е. максимум, 11 - (нека са 15 !) [%]. Кражбите са отделно, говорим за загубите. Онова, за „лошата изолация”, са кръчмарски глупости, които, дори не ми се коментират.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
Тоя пък си мисли, че е само той във форума и само с него разговарят.
И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.Говорим за себестойност. При производството и инсталирането, паралелно, се генерират над 100 млн. печалба. От ВЕИ. Тук. В България.
Last edited by Pyramid; 30.04.2019, 07:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Явно, НЕ внимаваш. Кой предрича крах н ВЕИ? Изобщо, знаеш ли персонално за приноса към ВЕИ -бъдещето на света на пишещите тук, Сладур? Това, че ти казваме да учиш, вмезто да цитираш, без да разбираш, както и патологично болезненият ти ентусиазъм без покритие, е наше задължение като по-възрастни, не се самонавивай нито за герой, нито за мтченик. ТИ можеш ли да изградиш, само за 30-50 млн.евро, ВЕИ-еквивалента на ВВЕР 440? Не можеш. А аз мога. Работя над проекта от 10 / Десет !/ години, Сладур. Схващаш ли Разликата?
Така че,
Както казват братята американци,
- SHUT UP!
И има ли тук поне един да се интересува какво работел? Всъщност, я? Правел нещо за 50 милиона. Е това изби рибата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеВ Европа за март имаме 38% нарастък на PEV и 67% нарастък на BEV
http://ev-sales.blogspot.com/
Дано това се счете по темата за електромобилите.
Това ще да е лоша новина за тези които вече предрекоха краха им и които съвсем случайно предричат краха и на ВЕИ-та. Дано не са имали пари да сложат някой лев и на борсата в полза на твърденията си.
Така че,
Както казват братята американци,
- SHUT UP!
Коментар
Коментар