IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение

    ЕД,
    прочети егоистичния живот на Ганди, и след това вярвай на някакви цитати от мрежата на глупаците, приписвани на него, но не негови.

    Абе, много сте наивни!
    То е щото искате много повече, отколкото ви се полага по дребния ви сух по рождение акъл.
    Разкажете моля за егоистичния живот на Ганди,

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
      Това което се случва с подкрепата и съпротивата срещу Тесла не е нищо ново.

      Мисля Ганди беше казал:
      First They Ignore You, Then They Laugh at You, Then They Attack You, Then You Win

      Все още сме на третата стъпка.
      ЕД,
      прочети егоистичния живот на Ганди, и след това вярвай на някакви цитати от мрежата на глупаците, приписвани на него, но не негови.

      Абе, много сте наивни!
      То е щото искате много повече, отколкото ви се полага по дребния ви сух по рождение акъл.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Наистина е забележителен невероятният успех на СпейсЕкс, огромното богатство на Безос и почти неограничените му ресурси още не могат да наваксат. Безос лично влага поне 1 милиард всяка година, от печалбата си от Амазон в Блу Ориджин. Но все пак и Безос не е никак за подценяване, той е бавен, играе по-сигурно и подмолно но безмилостен. Успехът на Амазон и как той преобрази цялата ритейл индустрия в САЩ, където доста колоси вече дадоха фира, е показателен.
        А Епъл както казваш с 300 милиарда кеш още нямат нищо за показване, само едни слухове се носят вече пет години и повече. Старите автопроизводители не виждам какво да ги коментираме, след 10 години ще броим оцелелите. Да си ги коментира оня с чаршафите от безсмислени приказки.
        Твърде вероятно и Безос ще успее в един момент с Блу ориджин. Въпросът е че голяма част от обществото не осъзнава колко е трудно да се създават иновации и да се променят нагласи, регулации и индустрии. Електродвигателят е на 100 години - ДА, но единствената компания която успя да преобърне статуквото и представите за електромобила е Тесла, въпреки че са се пробвали десетки преди това.
        От една страна ми е странно защо голяма част от хората не могат да оценяват обективно дадена ситуация или компания в случая, но от друга страна се радвам защото ако всички бяха на едно мнение и схващаха „бързо“ то нямаше да има възможности за експлоатиране.

        Имаше една приказка – „To make a profit you’ve got to be different and right at the same time. Only few are capable though“
        Last edited by ED; 02.07.2019, 12:38.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.

          Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.

          За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава

          Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.

          И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите

          Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла

          П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.
          Наистина е забележителен невероятният успех на СпейсЕкс, огромното богатство на Безос и почти неограничените му ресурси още не могат да наваксат. Безос лично влага поне 1 милиард всяка година, от печалбата си от Амазон в Блу Ориджин. Но все пак и Безос не е никак за подценяване, той е бавен, играе по-сигурно и подмолно но безмилостен. Успехът на Амазон и как той преобрази цялата ритейл индустрия в САЩ, където доста колоси вече дадоха фира, е показателен.
          А Епъл както казваш с 300 милиарда кеш още нямат нищо за показване, само едни слухове се носят вече пет години и повече. Старите автопроизводители не виждам какво да ги коментираме, след 10 години ще броим оцелелите. Да си ги коментира оня с чаршафите от безсмислени приказки.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение


            Едно нещо ми прави веднага впечатление в цитираната таблица и то е основна причина Тесла да изглежда така привлекателно - след 5 години задържа 50% от цената си.

            Данните за продажба на 5-годишни Тесли в момента ми се струват оскъдни, а и сериозно изкривени от това че пазарът е далеч от насищане и има недостиг на ново производство. След 5 години ситуацията ще е коренно различна, да не говорим ако вече има и много по-добри акумулатори и по-висока степен на автономно управление.
            100% съгласен

            Но с толкова много АКО, след 5 години ще е трудно да разкараш БМВто с ДВГ за половината от цитираната стойност.

            Коментар


            • Това което се случва с подкрепата и съпротивата срещу Тесла не е нищо ново.

              Мисля Ганди беше казал:
              First They Ignore You, Then They Laugh at You, Then They Attack You, Then You Win

              Все още сме на третата стъпка.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Преди ми се налагаше да слизам на тъмно и да работя там и от тази си работа имам опит някакъв с батериите. Максуел са синоним на лошо качествени батерии който напълно се оправдава. На кораб няма да видиш такива батерии/ минал съм поне през 20 кораба/ Най доброто от едноразовите батерии беше панасоник- скъпи, но държат. и може да разчиташ на тях. От зарядните най доброто беше от всичко което съм ползувал енелуп на саньо. Не вярвам че от лошокачествени батерии изведнъж ще скочат на свръх качествени- това става само в приказките
                Възможно е!

                Работата е там, че каквото пипнат го правят по-добро от конкуренцията. Ще поживеем, ще видим.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение



                  Ако купуваш нов автомобил в класа на седана трябва да си ненормален, за да избереш ДВГ пред EV.

                  Едно нещо ми прави веднага впечатление в цитираната таблица и то е основна причина Тесла да изглежда така привлекателно - след 5 години задържа 50% от цената си.

                  Данните за продажба на 5-годишни Тесли в момента ми се струват оскъдни, а и сериозно изкривени от това че пазарът е далеч от насищане и има недостиг на ново производство. След 5 години ситуацията ще е коренно различна, да не говорим ако вече има и много по-добри акумулатори и по-висока степен на автономно управление.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Китайският стартъп Xpeng Motors се появи през 2014 г. и през последните пет години успя да изпревари много конкуренти.
                    Опитваш се да вкарваш още несъстоятелни аргументи като цитираш поредния „конкурент“ и то в Китай, който ЩЕ произвежда по 3 хил. автомобила (на месец) след година или две! Дообре J

                    Не знам дали си наясно, но Тесла е единствения западен производител на който е позволено да има завод, който е 100% собственост на самата компания. Не Ауди, Мерцедес, БМВ, VW, Toyota …, a ТЕСЛА! Започнат началото на годината и изглежда така:

                    Click image for larger version

Name:	January.jpg
Views:	1
Size:	54.8 КБ
ID:	3483149



                    Click image for larger version

Name:	June.jpg
Views:	1
Size:	93.3 КБ
ID:	3483150


                    И ще произвежда автомобили от края на 2019 година.

                    В Китай има пазар за 10 производителя, не бери грижа за продажбите на Тесла

                    А между другото, като обявиха началото на записвания за продажби на Китайските М3 сайта им е паднал заради натоварването. Китай ще е като златна кокошка – същите цени като в САЩ, само че при по-ниски производствени разходи, без мита и гигантско търсене което не могат да задоволят в следващите 10 години.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Интересно е дали това, което споменаваш като параметри е продаваемо СЕГА?

                      Та, много ли ще те затрудня, ако ни кажеш цифрата, но не на базов модел /не, че той е достъпен!/, а - така, с екстрите?

                      Най-лесно е да се парадира с цифри, които са измислени /вкл. от теб!/

                      Иначе - за какъв хейтър говориш? За този, който говори какво се е случило на събранието на твоят любимец - Мъск, ли? Ми то, самият ти трябва да ни казваш какво се говори на тия ВАЖНИ ФОРУМИ от самият Господ.бог - Мъск, да се свети името му - а и хората да му се кланят!

                      .................................................. ..........................................

                      Паричките ме интересуват - срещу ТВОИТЕ екстри! Другото не е важно! Продоваем ли е електромобилът?

                      Не е, нали! /и ако можеш забравѝ графиките!/
                      Когато един продукт се продава в пъти повече от конкурентните продукти трябва да има причина! Тесла М3 за последните 12 месеца са продали повече автомобили от Ауди, БМВ, Мерцедес и Лексус взети заедно (в САЩ)! Това трябва да говори достатъчно на непредубеден наблюдател! Около 60% от купувачите сменят по-евтините си коли за по-скъпа Тесла М3. И основната причина е тази:

                      Click image for larger version

Name:	Tesla vs BMW.jpg
Views:	1
Size:	80.9 КБ
ID:	3483142



                      Click image for larger version

Name:	Tesla vs Honda.jpg
Views:	1
Size:	66.9 КБ
ID:	3483143


                      Ако купуваш нов автомобил в класа на седана трябва да си ненормален, за да избереш ДВГ пред EV.

                      Коментар


                      • Логореев няма да те цитирам, но да питам, каква е тази обсесия срещу мъск?
                        Ми темата е друга?
                        Дано поне си купил акции на тесла на високото, и да трябва да ги продадеш в ниското.
                        Не виждам друг смисъл да се разсипваш от плюене.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.

                          Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.

                          За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава

                          Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.

                          И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите

                          Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла

                          П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.
                          Едчо що не помолиш тоя Мъск да те вземе за жена много си влюбен

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.
                            Преди ми се налагаше да слизам на тъмно и да работя там и от тази си работа имам опит някакъв с батериите. Максуел са синоним на лошо качествени батерии който напълно се оправдава. На кораб няма да видиш такива батерии/ минал съм поне през 20 кораба/ Най доброто от едноразовите батерии беше панасоник- скъпи, но държат. и може да разчиташ на тях. От зарядните най доброто беше от всичко което съм ползувал енелуп на саньо. Не вярвам че от лошокачествени батерии изведнъж ще скочат на свръх качествени- това става само в приказките

                            Коментар


                            • Китайският стартъп Xpeng Motors се появи през 2014 г. и през последните пет години успя да изпревари много конкуренти. На компанията не попречиха дори обвиненията на Tesla в кражба на технологии...

                              Ега ти типигьозите от Тесла! Самите Тесла използват технологии, по които работят водещи компании от повече от столетие!!! И изведнъж - хоп - Тесла обвиняват СВЕТА, че те били първи! СмЕХ!!! ))

                              Е, да де - как се "прониква" на ОГРОМНИЯ китайски пазар при СИЛНА конкуренция? НЕ СА САМО ТИЯ, разбира се!

                              .................................................. .................................................. ..........

                              Въпреки всички скандали през 2018 г., Xpeng Motors представи и скоро стартира първия си електрически SUV G3. А през април 2019 г. компанията показа купето P7. Първите купувачи ще получат тази кола в средата на 2020 година.

                              Стартъпът не разполага със собствена фабрика: електромобилите Xpeng се произвеждат в съоръженията на държавния автомобилен производител Haima. Тази фабрика произвежда около 3 хиляди електрически превозни средства на месец. Според CNBC, до края на годината Xpeng ще пусне над 40 хиляди коли.

                              Към момента Xpeng Motors успя да привлече $ 1,3 млрд. инвестиции - по-специално, компанията е подкрепена от гиганти на китайския бизнес, Alibaba и Foxconn. Последният е известен като един от най-големите колектори на "iPhone". Сега Xpeng търси около 500 милиона долара, след което ще проведе IPO.

                              Основател на компанията е Хе Сяопен. Той открито заяви пред CNBC през март 2019 г .: „Да, имаме планове за IPO. Отворени сме за предлагане на акции в чужбина и в Китай. Въпреки това, преди да разгледаме IPO, искаме да се съсредоточим върху подобряването на нашия бизнес. ”

                              Xiaopen добави, че инвестициите ще бъдат използвани за увеличаване на обема на производството - по-специално, средствата ще бъдат използвани за завършване на изграждането на собствен завод, който трябва да бъде готов до второто тримесечие на 2020 година. Пускането в експлоатация на този завод ще позволи на Xpeng Motors да създаде наистина масово производство на електромобили...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Имаш някаква фиксация към Мъск, която не разбирам, но твоя си работа. Явно живееш в паралелен свят, ама то повечето хора са така.

                                Има достатъчно информация какво е реализирал, така че с изказвания какъв анти предприемач бил си мнооого смешен.

                                За разлика от много плямпачи слага всичките си пари в проектите, които иска да реализира и го прави по начин, който никой друг не успява. С всичките си ресурси Джеф Безос диша прахоляка с BLUE Origin, Епъл от 5 години един прототип не могат да изкарат на пазара, камо ли електромобил, да не говорим за self-driving. Ауди, мерцедес и БМВ и досега не могат да изкарат конкурентно EV на Тесла въпреки огромните си ресурси (и опит). Ще видим Поршето догодина как ще се продава

                                Нещо се опитваш да разсъждаваш на тема батерии, но си далеч от истината, както обикновено. В прав текст човека си казва, че Панасоник няма капацитета да произвежда повече батерии. И за да преодолее и този проблем намира решение като придобива MAXWELL. Въпрос на време е да видим какви ще са параметрите на новите батерии, но „злите езици“ говорят за 20% повече energy density, 20-25% по-нисък разход за производството и което е най-важно значително ускоряване на процеса за производство на батерийната клетка.

                                И в момента Теслите със 100 киловатова батерия имат 370 мили рейндж, а Итрона на Ауди 200! С новите батерии ще минат границата от 400 мили (650 км), което е над два пъти повече от конкуренцията на Тесла килърите

                                Продължавай да дерзаеш, може рано или късно да ти дойде акъла

                                П.с. Единствения потърпевш на хейтъра е самия хейтър.

                                Интересно е дали това, което споменаваш като параметри е продаваемо СЕГА?

                                Та, много ли ще те затрудня, ако ни кажеш цифрата, но не на базов модел /не, че той е достъпен!/, а - така, с екстрите?

                                Най-лесно е да се парадира с цифри, които са измислени /вкл. от теб!/

                                Иначе - за какъв хейтър говориш? За този, който говори какво се е случило на събранието на твоят любимец - Мъск, ли? Ми то, самият ти трябва да ни казваш какво се говори на тия ВАЖНИ ФОРУМИ от самият Господ.бог - Мъск, да се свети името му - а и хората да му се кланят!

                                .................................................. ..........................................

                                Паричките ме интересуват - срещу ТВОИТЕ екстри! Другото не е важно! Продоваем ли е електромобилът?

                                Не е, нали! /и ако можеш забравѝ графиките!/

                                Коментар

                                Working...
                                X