IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
    Battery не виждам да има връзка със батарея.

    На Хонда хибридите от 2009г. основната им батерия е със стъклени влакна във разтвор.
    Нямат литий.
    Ето я връзката https://www.merriam-webster.com/dictionary/battery
    2[ Middle French batterie, from battre to beat ] military

    a: a grouping of artillery pieces for tactical (see TACTICAL sense 1a(1)) purposesa battery of cannon from the Revolutionary War
    b: the guns of a warshipthe starboard battery
    Поначало това което наричаме "батерийка от 1.5В" е галваничен елемент. Когато са в пакет по 3 зада се получи по високо напрежение се нарича Батерия.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Ако се замислиш, т.нар.от теб „ентусиасти”,са по-добрите критици. Предлагат изход, вместо да приемат нещата за даденост, а свойствените им ограничения - за норма.
      Да, нещата са двойствени.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение

        Но възможно е и обратното обяснение​​, критиците на новото да имат по-добро въображение.
        И докато ентусиаста вижда напред с въображението си само това, което му се иска и което подклажда още повече ентусиазма му, то критикът и консерваторът да вижда повече, включително и отрицателни възможности, опасности.

        В този смисъл критиците са направили не по-малко от ентусиастите за успешното развитие на новото.
        Ако се замислиш, т.нар.от теб „ентусиасти”,са по-добрите критици. Предлагат изход, вместо да приемат нещата за даденост, а свойствените им ограничения - за норма.

        Коментар


        • Един път подложих на стрес-тест литиева батерия.

          Екранът на Киндъла се спука и беше за хвърляне. Какво-какво, айде да видим ние тая батерия. А тя е несменяема.
          Отворих му капака, хвърлих го в тенджера с вода. Нищо. О, така ли? Сипнах щедро отгоре сол и, както разбирате, тя бурно се разреди за около половин минута. Накрая беше се издула и потъмняла на някои места. Но не гръмна

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Едва ли

            Повечето хората имат учудваща липса на въображение, затова и нововъведенията са така критично отхвърляни в началните етапи на навлизането им.
            Но възможно е и обратното обяснение​​, критиците на новото да имат по-добро въображение.
            И докато ентусиаста вижда напред с въображението си само това, което му се иска и което подклажда още повече ентусиазма му, то критикът и консерваторът да вижда повече, включително и отрицателни възможности, опасности.

            В този смисъл критиците са направили не по-малко от ентусиастите за успешното развитие на новото.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
              Battery не виждам да има връзка със батарея.

              На Хонда хибридите от 2009г. основната им батерия е със стъклени влакна във разтвор.
              Нямат литий.
              Какъв литий? Това са прости акумулатори с олово и киселина. Май в колата имам точно такъв. Absorbent Glass Mat.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                нека приобщим и любознателните съфоромци.
                Нека го пишем с "у", че така много избива на ромци

                Коментар


                • Battery не виждам да има връзка със батарея.

                  На Хонда хибридите от 2009г. основната им батерия е със стъклени влакна във разтвор.
                  Нямат литий.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от krakatau Разгледай мнение

                    Тъпо парче, има кондезатори има и батерии, но кондензаторни батерии - тъпо звучи
                    Думата батерия е побългарен вариант на оргиналната дума батарея. Това означава група от еднородни съоражения. В артелерията това са оръдия. В ел техниката са ел технически елменти. Разговорното "батерия" обикновено се асоциира с група от галванични елементи, но може да е и група от кондензатори. В зависимост от свързването на елементите в групата имаме батерия от последователно свъзани елементи. Например акумулатора на лекия автомобил е акумулаторна батерия от 6 последователно свързани елмента с цел получаване на по-високо напрежение. Ако искаме по-голям капацитет на батерията се използва паралелно свързване тогава обаче напрежението е по ниско..
                    Сигурен съм че повечето от активните участници са наясно с това, но нека приобщим и любознателните съфоромци.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                      Вече го написах - кондензаторните батерии са друго нещо. Там няма го няма проблема на Li-ion батериите, каквито са на Теслата. Проблема е, че колкото повече нагряваш батерията (а тя се нагрява при консумация от нея), толкова по-голям ток може да дава => още повече се нагрява. При късо, или голяма консумация е ясно какво става. Отделно и сепаратора деяни докъм 150 градуса, после се разпада и тая реакция става неуправляема.
                      Ако са 2 (или х) батерии една до друга, трябва доста добре да ги изолираш, за да не се предаде топлината. А на Теслата са затворени 7000 такива в консерва.
                      Знаеш ли, какво следва при КС на суперкондензаторна батерия? Ей там, вече, загазваш.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                        Вече го написах - кондензаторните батерии са друго нещо. Там няма го няма проблема на Li-ion батериите, каквито са на Теслата. Проблема е, че колкото повече нагряваш батерията (а тя се нагрява при консумация от нея), толкова по-голям ток може да дава => още повече се нагрява. При късо, или голяма консумация е ясно какво става. Отделно и сепаратора деяни докъм 150 градуса, после се разпада и тая реакция става неуправляема.
                        Ако са 2 (или х) батерии една до друга, трябва доста добре да ги изолираш, за да не се предаде топлината. А на Теслата са затворени 7000 такива в консерва.
                        Тъпо парче, има кондезатори има и батерии, но кондензаторни батерии - тъпо звучи
                        Другото, че токът растял от температурата - още по-тъпо ми звучи...
                        Не знам, отборът на спецялистите е мощен в таз темица
                        кой учил, кой недоучил, но с мнение за мельони
                        мам си джейсън

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Вече го написах - кондензаторните батерии са друго нещо. Там няма го няма проблема на Li-ion батериите, каквито са на Теслата. Проблема е, че колкото повече нагряваш батерията (а тя се нагрява при консумация от нея), толкова по-голям ток може да дава => още повече се нагрява. При късо, или голяма консумация е ясно какво става. Отделно и сепаратора деяни докъм 150 градуса, после се разпада и тая реакция става неуправляема.
                          Ако са 2 (или х) батерии една до друга, трябва доста добре да ги изолираш, за да не се предаде топлината. А на Теслата са затворени 7000 такива в консерва.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Бе вие също нямате данни за експерт?

                            И претенции също.
                            Last edited by RUBLA; 28.08.2019, 22:29.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Шансът е вероятност, умножена по това, дали си или не си си пуснал фиш, по броя на пуснатите. Много се разливаш, виж там, да не се изплискаш съвсем.
                              „Експерт”. ХА !
                              Бе вие също нямате данни за експерт?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Ще започна с извода: Тесла нямат шанс в Европа! /за Азия - съвсем нямат шанс!/

                                ))
                                Шансът е вероятност, умножена по това, дали си или не си си пуснал фиш, по броя на пуснатите. Много се разливаш, виж там, да не се изплискаш съвсем.
                                „Експерт”. ХА !

                                Коментар

                                Working...
                                X