IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Продължавам доводите ми.

    Напомням до къде стигнах, за да съм ясен на всички.

    Коментирахме, че няма съвременни средства, които да са на разположение, за да се изгаси батерията на съвременния електромобил, която веднъж се е запалила. Назад има видео, в което 35 пожарникари гасят Тесла, модел 3. Същите използват специални защитни средства, за да се предпазят от токсичните газове при гасенето. Тия, които не използват такива средства по време на гасенето - ще разберем как са се отървали.

    Друг факт, който коментирах е този: вредните емисии при електромобилите надхвърлят с 25 % тези на дизеловия двигател.

    .................................................. .....................

    До тук си отговорихМЕ на въпроса, защо електромобилите НЕ СА превозно средство на бъдещето!


    .................................................. .........................


    Не засягам други причини, които налагат огромни за представите ни мощности - например: дизелови двигатели, с повече от 35 000 конски сили.

    Няма електродвигател с масово производство, който осигурява подобна мощност.


    .................................................. ..............................

    В примерите си сравнявам емисиите на електромобил и дизелов двигател.


    Към колегата, който задава въпроса, дали има резервоар с нафта, който да се изгаси - бих казал, че тук не става въпрос за номинации на ефекти във филми, а говорим за условията, при които съвременна техника се експлоатира. Напомням: литиево-йонната батерия на съвременен електромобил трябва да се остави да изгори до край. Не може да се гаси! Гори, изгаря и пожарът, едва след изгарянето НЕ Е проблем. Никакви пожарогасители не помагат.

    Другият вариант - да поставите електромобила в контейнер с вода - е доста комичен начин за борба със съвременен "пожар". "Пожар" е в кавички, защото този начин на изгаряне на изолиращите сепаратори не е типично горене за пожар.

    В тая връзка - всеки може да опита да запали някакъв /затворен!/ съд с нафта /дизелово гориво/. Защо затворен? Добре, пробвайте да запалите първо разлята нафта. Доста висока температура трябва да поддържате, за да се запали нафтата: над 300 градуса по Целзий... Няма да говоря повече - кой - как фантазира в тая тема и какви са причините за това.

    Когато /и АКО/ запалите нафтата - може спокойно да отидете и да извадите пожарогасител, или друг ще го направи преди вас, защото вече ще е разгадал какво искате да направите и защо не сте си ПОНЕ учили на времето уроците... Вероятно - много филми сте гледали за НАФТА, която.... АМА - автомобила, бе... Да бе, АМА ТАМ Е ЕДНО ДРУГО НЕЩО!!! Я да прочетем малко повече за дизеловия двигател! Пък и нищо не ни пречи да опитаме да запалим нафта /дизелово гориво./


    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


    Надявам се приятелката на незнаещият да не чете мненията ми, защото тя тия неща си ги знае по рождение... ))


    Отделни пасажи, извадени от контекста на казаното – няма да коментирам. Ако някой коментира елементи от казаното, това означава, че се съгласява с всичко останало.


    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Към модераторите: постът ми не съдържа обиди и ако бъде изтрит – ще се наложи да го повтарям /вероятно - до бан/

    Поздрави!
    Last edited by безимeн; 25.07.2019, 20:12.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      безимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
      Е, изнася се от едно място на друго (неефективността), а някои го радухват, като „победа” на „ефективността”...докато, в атмосферата, замърсяванията продължават да се изхвърлят.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Така , кпд то на петролните коли е около 35%, кпд на теца е също около тази цифра, тоест за каква ефективност говориш
        АМК направо си гений.
        Разкажете моля какво общо има между теца и "петролните коли"?

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          безимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
          Така , кпд то на петролните коли е около 35%, кпд на теца е също около тази цифра, тоест за каква ефективност говориш

          Коментар


          • безимeн - ел. колите сега имат един недостатък - разкарват половин тон батерия за което се харчи енергия, но са енергийно в пъти по ефективни от петролните коли. Направи си сам сметка за каква неефективност става въпрос при двг.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • безимeн - Резервоар с бензин или нафта да не би случайно да се гаси ? Метанова бутилка от композитните като се запали да не тръгнеш да я гасиш ? За да произведеш такива огромни количества въглероден диоксид при производството на половин тон батерия - батерия ли ще произвеждаш или въглероден диоксид и производството на въглеродния диоксид струва някакви пари а такова количество струва много пари. Кой би платил толкова много да произведе такава батерия и после направо да я подари ? Това е за фейсбук, там стават чудеса. Те и соларните клетки харчат много повече енергия за да се произведат отколкото биха произвели - обаче, китайците ги произвеждат вместо да продадат енергията за производството им която би струвала повече и не само ги произвеждат а и дори печелят.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Когато човекът коментира реалности на основа получени знания и практически умения - ние задаваме въпрос - защо коментираЛ?

                Когато човекът чете статии и изследвания на екипи от учени и ги коментира - пак не сме доволни.

                .................................................. ......................

                Хайде най-после да се обедините около единно мнение, а?

                Само си отговарям на въпроса, защо и през следващите 100 години електродвигателят няма да бъде движител на превозни средства с настоящата си литиево-йонна батерия. Защо няма да бъде движител електродвигателят, захранван с литиево-йонна батерия - елементарно е: хората търсят сигурност /различна от тая - 35 пожарникари да гасят нещо, което трябва да изгори, като в същото време - тия да бъдат и обгазявани..., както и другият съществен факт - вредните емисии при електромобилите надхвърлят с немалко /25%/ тези на дизеловия двигател.

                Понякога си струва да се четат статии, особено, когато отразяват реални събития, свързани с коментираната тема.

                Мисля, че съм ясен и точно коментирам темата.

                Коментар


                • Имхотеп - защото толкова може да мисли, могат да му кажат че за да се произведе нещо ще се произведе нещо друго което е 1000 пъти по тежко от него и той ще повярва а всъщност толкова ирационална технология не съществува и не е възможна. Чете човека статии.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Прчетох, че този въпрос си го дискутирал многократно.
                    Та да попитам, защо пак?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • След като научихме, че при пожар в литиево-йонните батерии - няма шанс същият да бъде потушен с досега познатите начини за гасене на пожар /поради последователното запалване на сепараторите в отделните секции/, а препоръките на пожарникарите е "спокойно" да се остави да доизгори всичко в СЪВРЕМЕННИТЕ електромобили с литиево-йонни батерии, можем да се концентрираме върху изследването на немски учени, които потвърждават факта, че съвременните електромобили произвеждат 25 % повече вредни емисии, сравнено с дизеловия двигател!

                      Обръщам внимание, че ТУК вече сме дискутирали подобен въпрос нееднократно! Беше въпрос на време доказването на подобни истини, които Мъск до сега манипулираше чрез самореклама и ползване услугите на неграмотни журналисти и още по-неграмотни свои протежета...

                      https://www.google.com/search?client...B8%D1%82%D0%B5


                      Самият материал:

                      Сравнително проучване на автомобилите от средния клас Tesla Model 3 и Mercedes C-Class 220d показа, че първият модел отделя повече въглероден диоксид в атмосферата от втория с дизелов двигател. Това е заключението на учените от изследователската група CESifo към Института за икономически изследвания в Мюнхен.

                      Въпреки ширещото се мнение, че масовото въвеждане на електрически превозни средства ще бъде безопасно за околната среда, се оказва, че един електромобил произвежда 25% повече вредни емисии в сравнение с кола, задвижвана от дизелов двигател. Така например, Mercedes C-Class 220 d излъчва 117 г въглероден диоксид на 1 км, а Tesla Model 3 - 159 г.

                      Изследването подчертава, че добивът и преработката на лития, необходим за производството на батерии, също изисква голямо количество енергия. Батерия с капацитет от 75 кВтч отделя от 10 до 14 хиляди килограма въглероден диоксид. Според учените, като се вземе предвид 10-годишния живот на батерията и средния годишен пробег на електрически автомобил от 15 000 километра, за какъвто тя е разчетена, за направата и по-нататъшното й преработване се изхвърлят 73-98 грама на въглероден диоксид на 1 км.

                      Експертите също така посочиха алтернативен път за развитие на екологичния транспорт: двигателите, работещи на метан. Според учените, тези автомобили отделят с една трета по-малко вредни вещества в атмосферата от дизеловите двигатели.



                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Определено да, това си е джипка/сув/
                        Бе само прилича на жипка. Не може се завреш вътре. То има един нисан джук, който наричам джоук, толкова е малък, сигурно за деца до седми клас са го правили.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Е че коната голяма ли е
                          Определено да, това си е джипка/сув/

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса
                            Е че коната голяма ли е
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • бе не мога да ги оправя тези електрокари- искам да знам кола и модел с батерия и двигател- нещо като ампера/волт, само че по малка- от типа на фиеста, корса

                              Коментар


                              • https://www.skeletontech.com/
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X