IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

    Ще е много по-интересно да напишеш от какво ниво си скъсил.Толкова заклинания няма как да не окажат ефект.

    По-добре е ти да кажеш, КАК "усети" дъното, за да добавиш към печелившата си позиция...
    От "вашият бряг" доста често твърдите различни неща за акциите. ))
    Определено, когато свършат другите възможности - почват се фантазиите /за "уязвяване" на противника/: купил си /продал си/ някаква акция... /в случая - когато се видят многобройните алтернативи на Тесла, която - ако сме забравили - НЕ Е създадена от Мъск.../ ))


    Ако оставим на страни празните приказки - можеш да се хванеш за допусната от мен по-долу грешка. Не ти ли прави впечатление? Очаквах го.

    По другите НИ доводи и ФАКТИ - липсват ти възможности, за да ги опровергаеш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      ... и пак там: "малките" проблеми с Тесла...
      Ще е много по-интересно да напишеш от какво ниво си скъсил.Толкова заклинания няма как да не окажат ефект.

      Коментар


      • Дали сме чувАлЕ за Мартин Еберхард?

        Знаем ли, че той е основател на Тесла?

        И по-късно идва Мъск, който отстранява Еберхард от Тесла... Къде е сега Еберхард? Разбира се - в Китай - вече превърнал се в страна на иновациите и - колкото да не ни се вярва - на неподозираните възможности. Зная, че старото мислене може да ни изиграе лоша шега, а политизирането никому не помага, за да вникне в проблемите...

        ))

        /около 7:30 мин. от началото на клипчето - SS5: над 683 к.с., 90 квт.ч. батерия за около 500 км./

        ... и пак там: "малките" проблеми с Тесла...

        https://www.youtube.com/watch?v=wtWTwE8fcXU

        Last edited by безимeн; 17.11.2019, 13:30.

        Коментар


        • Можем да бъдем сериозни, когато стана дума за собствената ни безопасност.

          Когато, обаче става въпрос за безопасността на семейството /НИ/ - това е задължително.

          Кой/то/ е разбрал - ОК.

          .................................................. ...................

          В автомобилната индустрия обикновено се преминава през период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила.

          /ако не го разбираме добре, нека поне направим ОПИТ да осмислим НЯКАК горното изречение!!!/


          ТОЗИ период на пре-продукция, с която да бъдат изпробвани както частите, така и цялостната конструкция на автомобила, спомага да бъде избегнат "адът", за който говори САМИЯТ Мъск!

          Когато Мъск представи Model 3, той на шега каза, че фирмата ще попадне в "производствен ад".

          От Тесла умишлено прескачат тази стъпка, за да забързат излизането на пазара на третата серия. Ако погледнете проблемите, за които някои клиенти на Tesla докладват, ще видите, че явно са пропуснали голяма част от необходимите изпитания.

          Според някои почти 90% от Model 3 и Model X дават дефекти и изискват допълнителна работа по автомобилите. По-голямата част от тези поправки се случват чак в края на поточната линия - нещо, което звучи крайно нередно за запознатите в бранша.

          А поне 5% от тези коли са имали нужда от сериозни поправки по тях. От Tesla отговарят, че следят внимателно производствения процес и обикновено става въпрос за проблеми, които се отстраняваЛИ за минути!!!

          Истината е, че всяко връщане за поправка е трудоемко и скъпо за автомобилните производители.

          Друг бивш служител допълва, че във фабриката на Tesla има два пъти повече служители, отколкото е необходимо като много от тях не са пряко ангажирани в производството. Въпреки огромния персонал амбициите на Мъск остават нереализирани.

          .................................................. ...

          Ако сме разбрали написаното - добре! Поздрави!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            да де, но акцентът е върху ДВА ПЪТИ по-евтиното производство!
            Само дето производство няма щото засега е само концепт. И поне до една година няма и да има. Иначе е два пъти по-добра от Тесла и наполовина на цена

            Коментар


            • С настоящата литиево-йонна батерия - жална им майка на "всички", които до 10 години щели да карат ... електрички...

              Другото е също много интересно: защо все още електричката Тесла - е толкова скъпа?

              Може би ще става и по-скъпа? Така е, като се наливат едни пари... :а и производството е под всяка критика, вкл. от гледна точка на безопасност/

              Какво правят китайците по въпроса? Изобщо не спят! Два пъти по-евтино от Тесла! С по-добри характеристики..., но да кажем, че батерията си е същата..., да де, но акцентът е върху ДВА ПЪТИ по-евтиното производство! Пък и дизайнът на китайците е доста по-добър от тоя - на Тесла...

              https://www.youtube.com/watch?v=wISkt-xg18E

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Хаха

                Времето работи в полза на електричките. В следващите 10тина години всички ще карат такива
                Ама разбира се следващият път до берлин ще го направя около 10 часа д почивките за кафе и по един час заряд

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Мерси. Цъкам на първия линк: https://www.dnes.bg/index/2019/06/01...reklama.412107
                  )
                  ???????????? https://www.youtube.com/watch?v=8FPIQlTQrzs, https://www.youtube.com/watch?v=Zo4ULUubzgk, https://www.youtube.com/watch?v=hrJnY-LQN2w
                  Last edited by X_Y; 16.11.2019, 19:24.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Супер, хайде в другият живот като я купиш ще чакаме ревю
                    Хаха

                    Времето работи в полза на електричките. В следващите 10тина години всички ще карат такива

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Хайде да не те разочаровам https://www.google.com/search?q=%D1%...hrome&ie=UTF-8
                      Мерси. Цъкам на първия линк: https://www.dnes.bg/index/2019/06/01...reklama.412107
                      Чета:
                      "За сега те успяваха да оцелеят само благодарение на приказки от уста на уста. Защо ти е да харчиш пари за реклама, когато имаш поръчки за следващите шест месеца? Но желаещите да си купят колите им сега са много малко. - казва Келси Мейс, журналист в Cars.com -Tesla е изправена пред трудна битка – не само данъчният им кредит изтича, но и има нови играчи на пазара.“

                      От Tesla обаче категорично отказват да се впуснат в света на рекламата.

                      "Tesla не плаща за реклама и препоръки. Вместо това използваме парите си за да направим продукта си по-добър“, написа лично Илон Мъск в страницата си в Twitter.

                      Останалите автомобилни компании са похарчили средно 9,3 милиарда долара за реклама. Обикновено, те възвръщат многократно вложените средства и са заплашени да изостанат много, ако се откажат от PR-а.

                      Прочети още на: https://www.dnes.bg/index/2019/06/01...reklama.412107

                      Q.E.D.

                      Само да допълня - явно и тази медия не е доволна че няма пари от Тесла за реклами.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                        Ти кохерентна мисъл можеш ли да формираш? Някакво просто съждение, от едно изречение например?
                        Къде си виждал реклама на Тесла, ми е интересно? Телевизия, вестник, интернет банери, изложения? Къде е?
                        И интересно как така няма продажби според теб, като всяка година растат със 80-100%?
                        Хайде да не те разочаровам https://www.google.com/search?q=%D1%...hrome&ie=UTF-8

                        Коментар


                        • Всеки може да сгреши!

                          В материала долу аз видях десетина мъже, с лъскави усмивки, снимани върху импровизирана сцена.

                          Асоциациите, които са предизвикали у мен са - това да е вид реклама.

                          Някои може да кажат, че това е част от гей-парад.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                            Те, някои германци - точно като рекламиращите тук "чудото" - са се видяли в чудо, как да правят вече рекламите си?

                            Като няма продажби - НИКАКВА реклама не помага! Факт!

                            Мъск - нали мисли германците за калинки - и налива ли, налива... Рекламата може да продава някъде, но не навсякъде.

                            Много е "далновидно" да се сетиш /най-после!/, че можеш да хвърлиш едни пари /на вятъра/...

                            .................................................. ..............

                            Мъск не отчита, че немците много повече разбират от техника от самият него...
                            Ти кохерентна мисъл можеш ли да формираш? Някакво просто съждение, от едно изречение например?
                            Къде си виждал реклама на Тесла, ми е интересно? Телевизия, вестник, интернет банери, изложения? Къде е?
                            И интересно как така няма продажби според теб, като всяка година растат със 80-100%?

                            Коментар


                            • Те, някои германци - точно като рекламиращите тук "чудото" - са се видяли в чудо, как да правят вече рекламите си?

                              Като няма продажби - НИКАКВА реклама не помага! Факт!

                              Мъск - нали мисли германците за калинки - и налива ли, налива... Рекламата може да продава някъде, но не навсякъде.

                              Много е "далновидно" да се сетиш /най-после!/, че можеш да хвърлиш едни пари /на вятъра/...

                              .................................................. ..............

                              Мъск не отчита, че немците много повече разбират от техника от самият него...

                              Коментар


                              • [QUOTE=ED;n3516654]Кола на годината Тесла модел 3 - [URL="https://www.axelspringer.com/en/press-releases/mobility-requires-freedom-the-golden-

                                [/QUOTE]

                                Супер, хайде в другият живот като я купиш ще чакаме ревю

                                Коментар

                                Working...
                                X