IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Харчи, само дето тока в Австрия е 75% от възобновяеми източници и расте. А дизелчета и бензинки ще замърсяват докато ги изхвурлят в Булгаристан.
    Е как 75% направо 100% го пиши и ше расте до пълната му липса.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      Очевидно не е базирано на конски сили а на простия факт, че ДВГ при високи скорости харчи повече гориво и съответно отделя повече газове, ерго - по неекологичен е. Още преди бяха ограничили на 110 км/ч, а сега разбирам че са свалили на 100... То си е мъка да се влачиш с новото БМВ по магистралата с 100, ама това е положението.
      Не е нужно да си ракетен инженер да им схванеш идеята, обаче путинския все недоразбрал, все информация иска и с бутонките напред.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

        Готин трик, от години снижават скоростите по еко причини, ама за ел. колите сега разбирам че са ги изкключили от тези ограничения. Има логика де.
        Meanwile - безмисления брои ламарини пред пратера и точи лиги на щелцето

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

          A EV при по-висока скорост дали не харчи повече ток?
          Харчи, само дето тока в Австрия е 75% от възобновяеми източници и расте. А дизелчета и бензинки ще замърсяват докато ги изхвурлят в Булгаристан.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Тъпчо- написал си че австрииците са ограничили ДВГ до 100км/ч, откъдето следва че за всички други- плуг-ин и аку е разрешено повече. Отделно си писал как ще се кефят тези с ауди и бмв- марки известни с повечко коне- ами аз съм отговорил че има и тесли по 350 коня, ако скоростта е ограничена за всички/ най-вероятно пак не си разбрал, няма как да е само за двг/ как ще се кефят тези с теслите по 350 коня

            Чукча писател май, а?
            Ей голяма шматка си

            И прост и нахален. Какво си помислил и какво си разбрал не ме вълнува, ама не се излагай пред хората.

            Австрийците ограничават максималната скорост на колите с ДВГ, защото замърсяват за разлика от EV. Бмв-та и мерцовете караш до 100. Ако искаш повече – Тесла, I-pace, Etron, и каквото друго има на EV пазара.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

              Очевидно не е базирано на конски сили а на простия факт, че ДВГ при високи скорости харчи повече гориво и съответно отделя повече газове, ерго - по неекологичен е. Още преди бяха ограничили на 110 км/ч, а сега разбирам че са свалили на 100... То си е мъка да се влачиш с новото БМВ по магистралата с 100, ама това е положението.
              A EV при по-висока скорост дали не харчи повече ток? Правилно е да се каже, че при по-висока скорост се изразходва повече енергия. В този ред на мисли да вземат да ограничат скороста не по признак двигател а по признак аеродинамичност на колата. Понеже при по-високата скорост загубите от аеродинамиката нарастват значително(на квадрат). Пробвайте 140 км/ч с отворени и затворени прозорци на автомобила.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Отнася се за EV-та, не за конски сили бе шматка. Хибридите са извън играта. Разправят че било заради производството на „Jaguar I-PACE, which is manufactured by Magna in Austria“. А дали е така смееш ли да питаш. Те австрииците десет пъти мерят преди да решат да правят нещо така че явно са решили кое е по-добро за тях.
                Готин трик, от години снижават скоростите по еко причини, ама за ел. колите сега разбирам че са ги изкключили от тези ограничения. Има логика де.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Ами май и теслите са по 350-400 коня, та това се отнася и за тях. Или е забрана само за двг, как мислиш- защото според твоят пост е само за двг, за електричките сигурно няма ограничения, може да си карат с по 250-300- няма проблем , а??

                  Къде ви намират такива умници
                  Очевидно не е базирано на конски сили а на простия факт, че ДВГ при високи скорости харчи повече гориво и съответно отделя повече газове, ерго - по неекологичен е. Още преди бяха ограничили на 110 км/ч, а сега разбирам че са свалили на 100... То си е мъка да се влачиш с новото БМВ по магистралата с 100, ама това е положението.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Отнася се за EV-та, не за конски сили бе шматка. Хибридите са извън играта. Разправят че било заради производството на „Jaguar I-PACE, which is manufactured by Magna in Austria“. А дали е така смееш ли да питаш. Те австрииците десет пъти мерят преди да решат да правят нещо така че явно са решили кое е по-добро за тях.
                    Тъпчо- написал си че австрииците са ограничили ДВГ до 100км/ч, откъдето следва че за всички други- плуг-ин и аку е разрешено повече. Отделно си писал как ще се кефят тези с ауди и бмв- марки известни с повечко коне- ами аз съм отговорил че има и тесли по 350 коня, ако скоростта е ограничена за всички/ най-вероятно пак не си разбрал, няма как да е само за двг/ как ще се кефят тези с теслите по 350 коня

                    Чукча писател май, а?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Тоя е гоУЕм наивник! ))

                      Щял съм да му благодаря! Алоууу, малкия - кога си ял за първи път джолана /штелце/ в Австрия?

                      Ама, дали пък си го хапвал с най-добрата биричка, а? БудвайзерЧЕ - оригинал! /чешка, но пък е НАЙ-ДОБРАТА за Австрия/))


                      Ще ми благодариш ти, защото отдавна съм в тия усещания! Ти се концентрирай в твоите ЩЕ-та, дето НЯКОГА ЩЕ СЕ СЛУЧВАТ... ))





                      /с извинения към модерацията за спама в темата..., може би трябваше постът ми да е в съседната тема, но пък онзи, който ме "учи" - може и да не погледна в нея... ))/
                      БЕгай да броиш, че шъ изпуснеш някоя бройка

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Ами май и теслите са по 350-400 коня, та това се отнася и за тях. Или е забрана само за двг, как мислиш- защото според твоят пост е само за двг, за електричките сигурно няма ограничения, може да си карат с по 250-300- няма проблем , а??

                        Къде ви намират такива умници
                        Отнася се за EV-та, не за конски сили бе шматка. Хибридите са извън играта. Разправят че било заради производството на „Jaguar I-PACE, which is manufactured by Magna in Austria“. А дали е така смееш ли да питаш. Те австрииците десет пъти мерят преди да решат да правят нещо така че явно са решили кое е по-добро за тях.
                        Last edited by ED; 15.08.2019, 13:12.

                        Коментар


                        • Отдавна не съм писал в този форум но постояно следя мненията. По въпроса за Ел Мобилите съм се изказвал по- скоро скептично. Този път ще се опитам да съм по-балансиран.
                          Сравнявайки ЕлМобила с Автомобил с ДВГ несъмнено се очертава едно безспорно предимство - пъргав.
                          Що се отнася до автономноста нещата значително се подобряват, но все пак се представя по -ле. Е поне вече не е в пъти по-зле.
                          Относно екологията, може да се каже, че решава някакви екологични проблеми в локален мащаб. В глобален опбаче е неутрален или може би дори малко по-вреден. Що се отнася до еко-проблемите в локален мащаб, които решава, то за тези проблеми си има алтернативи, Ако сте загрижени за екология-а на София да речем, вместо да си купувате ЕлМобил можете просто да пътувате с Метро, Трамвай, Тролей или пеша. Държавата вместо да дава субсидии за ЕлМобили, да даде безплатни карти за Градския ЕлТранспорт и т.н..
                          Относно "грамадната енергийна" ефективност на ЕлМобила, то в нея вярват основно хора които смятат, че тока идва от контакта. Тези дето знаят откъде всъщност идва тока, са нясно, че и да има някакъв плюс за ЕлМобила то е в проценти и то едноцифрени.
                          Цената няма нужда да я коментираме. Литиевите батерий ще ги прескочим.
                          Като цяло ЕлМобила взет сам за себеси и като личен избор си е сериозна и достойна конкуренция на ДВГ, но чак да има някакви бог зае какви предимства, дето да му гарантират бъдеща доминация и изместване на ДВГ аз лично не забелязвам.
                          Що се отнася обаче до ЕлМобила като стратегически избор на голяма общност(мегаполис, държава, съюз от държави), считам че ЕлМобила ще загуби. Дълго е да се обяснява какви точно са проблемите. По-важното е, че сегашния бум от продажби на ЕлМобили много скоро ще започно да показва точно тези проблеми.
                          Накратко казано колкото повече се вмества ЕлМобила в глобалната транспортна структура, толкоз по-явни ще започнат да стават недостатъците му имено в този контекст. А те са такива, че ако не се подхожда разумно, разочарованието може да люшне драматично махалото в обратна посока и да помете и доброто, което ЕлМобилите все пак донесоха.

                          ПП
                          В казармата имах един приятел, шофьор на як Джуган(ЗИЛ-157). Най-голям шофьорски кеф обаче изпитваше от карането на едно БГ електрокарче. Кефеше се на пъргавината и маневреноста. Така че двубоят ЕлМобил-ДВГ съм го наблюдавал в ембрионална фаза.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Вместо да си губиш времето с броене на коли по улицата вземи да се отпуснеш малко. Запазвай маса в Schweizerhaus-а и поръчвай едно Stelze, после ще благодариш.

                            .....

                            Тоя е гоУЕм наивник! ))

                            Щял съм да му благодаря! Алоууу, малкия - кога си ял за първи път джолана /штелце/ в Австрия?

                            Ама, дали пък си го хапвал с най-добрата биричка, а? БудвайзерЧЕ - оригинал! /чешка, но пък е НАЙ-ДОБРАТА за Австрия/))


                            Ще ми благодариш ти, защото отдавна съм в тия усещания! Ти се концентрирай в твоите ЩЕ-та, дето НЯКОГА ЩЕ СЕ СЛУЧВАТ... ))





                            /с извинения към модерацията за спама в темата..., може би трябваше постът ми да е в съседната тема, но пък онзи, който ме "учи" - може и да не погледна в нея... ))/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                              BTW наскоро в Австрия въведоха ограничение на максималната скорост на магистралата до 100км/ч за ДВГ автомобили. Интересно ми е как ще се забавляват австрийците в Аудито или БМВто със 100 км/ч
                              Ами май и теслите са по 350-400 коня, та това се отнася и за тях. Или е забрана само за двг, как мислиш- защото според твоят пост е само за двг, за електричките сигурно няма ограничения, може да си карат с по 250-300- няма проблем , а??

                              Къде ви намират такива умници

                              Коментар


                              • Tesla с 250% ръст на продажбите в Европа

                                Европейският автомобилен пазар преживява интересни времена, като представянето на дизеловите и електрическите возила никога не са били по-различни. През юни 2019 продажбите на дизели в Европа спадат с 21% и делът им се свива до 31% от целия пазар. В същото време електрифицираните модели отчитат ръст с 20%, но все още държат скромен дял – общо 7,5%.

                                Спадът при дизелите все още е по-голям от ръста на електрифицираните коли, въпреки че има марки – като Tesla, които отчитат рекорден ръст. Американската марка увеличи продажбите си през юни с 250% - до 14 106 коли в Европа.

                                Tesla Model 3 вече е №1 по продажби сред plug-in автомобилите с 11 256 бройки, следват Renault Zoeс 4 795 продажби и Mitsubishi Outlander PHEV с 3 528 бройки.

                                През юни миналата година най-голям дял на пазара в Европа са имали бензиновите автомобили – 57%, сега той се е увеличил до 60 процента. За една година делът на дизелите е спаднал от 36 на 31 процента, а електрифицираните plug-in возила са увеличили дела си от 5,7 на 7,5 процента.

                                Що се отнася до чистите електромобили, то ръстът при тях е 104% на годишна база до 33 800 продадени коли. Но пък plug-in хибридите записват спад през юни – с 39% до 12 660 коли.

                                Коментар

                                Working...
                                X