IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • [QUOTE=ED;n3526074]
    Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    Айде като за децата:
    Revenue 2009 - ...
    Revenue 2018 - ...

    Growth rate = ?

    Отчетите са публични.
    Линк братчед, линк, не твоите глупости. Да приема ли че всяка кола е електрическа и ти си ходил на марс?

    Бас слагам че си гербаджия- представяш мечтаното за действителност

    Коментар


    • [QUOTE=v_tin;n3525972]
      Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Доказателства дава този който представя теорията- в случая вашата групичка. Ако сега не представиш доказателства, утре спокойно може да кажеш че абсолютно всички коли и камиони и кораби и самолети са електрически и пак да ме пратиш да си търся информацията. И ако не мога да намеря такава информация то ще изляза некадърник.

      Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми

      Та доказателствата са...........?
      Айде като за децата:
      Revenue 2009 - ...
      Revenue 2018 - ...

      Growth rate = ?

      Отчетите са публични.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        „Бля бля бля” но, да обориш -нъцки. Нали така, Трагичен?
        Да си дойдем на думата. Фактът остава.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

          Така е когато те управляват медиите и не ползваш собствената си глава.
          За всички се отнася, не мислиш ли?
          Last edited by Pyramid; 20.12.2019, 19:00.

          Коментар


          • [QUOTE=ED;n3525830]
            Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Ако не можеш да се оправиш с гугъл и отчетите няма за какво да спорим
            Информацията публична, на няколко клика разстояние
            Доказателства дава този който представя теорията- в случая вашата групичка. Ако сега не представиш доказателства, утре спокойно може да кажеш че абсолютно всички коли и камиони и кораби и самолети са електрически и пак да ме пратиш да си търся информацията. И ако не мога да намеря такава информация то ще изляза некадърник.

            Преди 15 години имаше един който викаше вервайте ми - докато не го попитаха колко е часът. Има негови бисери в нета- намери ги да се осмееш- вярвай ми

            Та доказателствата са...........?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Националният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) завърши разследване на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът е загинал. Инцидентът се е случил във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.

              Следователите са стигнали до извода, че в момента на аварията електромобилът е бил с включен автопилот. Катастрофата става на магистрала в близост до град Делрей Бийч (Флорида) при пресичането на второкласен път. Когато Tesla-ата приближава кръстовището, в него навлиза камион с голямо ремарке. Товарната машина намалява скоростта и блокира движението по магистралата, но електромобилът, в който се намира Джереми Бенер, не спира и не намалява скоростта, а директно се блъска в прицепа на камиона.

              Водачът загива на място, а следователите от NHTSB установяват, че той е включил системата за автопилот 10 секунди преди сблъсъка. Две секунди по-късно Бенер маха ръцете си от волана, като в този момент колата му се движи със 110 км/ч. В резултат на сблъсъка Model 3 е с буквално отрязан покрив, като се движи още половин километър, преди да спре.




              Инцидентът е подобен на друга катастрофа във Флорида с участието на автомобил на Tesla - Model S, движещ се на автопилот се блъсна в камион, който завива на кръстовище. Нито автопилотът, нито шофьорът виждат бялата част от товарната машина и електромобилът дори не намалява скоростта си.

              Така, до момента установените катастрофи с модели на Tesla, при които автопилотът не е успял да реагира и водачът на електромобила е загинал - са общо 4.
              Така е когато те управляват медиите и не ползваш собствената си глава.

              Коментар


              • Националният комитет за безопасност на превозите в САЩ (NHTSB) завърши разследване на катастрофа с Tesla Model 3, при която водачът е загинал. Инцидентът се е случил във Флорида, но едва сега се съобщават подробности за него.

                Следователите са стигнали до извода, че в момента на аварията електромобилът е бил с включен автопилот. Катастрофата става на магистрала в близост до град Делрей Бийч (Флорида) при пресичането на второкласен път. Когато Tesla-ата приближава кръстовището, в него навлиза камион с голямо ремарке. Товарната машина намалява скоростта и блокира движението по магистралата, но електромобилът, в който се намира Джереми Бенер, не спира и не намалява скоростта, а директно се блъска в прицепа на камиона.

                Водачът загива на място, а следователите от NHTSB установяват, че той е включил системата за автопилот 10 секунди преди сблъсъка. Две секунди по-късно Бенер маха ръцете си от волана, като в този момент колата му се движи със 110 км/ч. В резултат на сблъсъка Model 3 е с буквално отрязан покрив, като се движи още половин километър, преди да спре.




                Инцидентът е подобен на друга катастрофа във Флорида с участието на автомобил на Tesla - Model S, движещ се на автопилот се блъсна в камион, който завива на кръстовище. Нито автопилотът, нито шофьорът виждат бялата част от товарната машина и електромобилът дори не намалява скоростта си.

                Така, до момента установените катастрофи с модели на Tesla, при които автопилотът не е успял да реагира и водачът на електромобила е загинал - са общо 4.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  Смешен ти сам разбираш ли какво си написал?Само някакво бля бля бля.
                  „Бля бля бля” но, да обориш -нъцки. Нали така, Трагичен?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Този нещастен папагал, т.нат.„инж.Пеше”, без каквото и да е доказателство, че има някакво образование (освен собствените му фукни), да знаеш, живее изцяло в миналото. Ако някой не го държи за ръката, да му показва, как се прави нещо, ще се пули, ще се блещи, и ще разправя, че „ Такова животно нЕма”, „Това не може да се направи” (вероятно, щото той самият нито знае, нито може) и т.н. Едва ли има смисъл да му обясняваш. Този няма самостоятелно мислене. Ей на, колко време, откак дадох линк към доклада с картинките (за отопление от Козлодуй) и, вместо от раз да ме разбие, като опровергае заложените принципи... да си видял смислена критика?
                    Толкова по случая „ инж.(Папагал) Пеше”.
                    Пък е нервен...
                    Смешен ти сам разбираш ли какво си написал?Само някакво бля бля бля.

                    Коментар


                    • [QUOTE=v_tin;n3525808]
                      Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Ако дадеш линк може и да поспорим, иначе си остават голи думи
                      Ако не можеш да се оправиш с гугъл и отчетите няма за какво да спорим
                      Информацията публична, на няколко клика разстояние

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        national power не приказват, работят и показват прототипите си. И в батериите уж нямаше на къде да се развиват а големи промени и тези батерии китайците ги продават. Ще кажеш лъжат че са им повишили циклите и че не се палят.
                        Този нещастен папагал, т.нат.„инж.Пеше”, без каквото и да е доказателство, че има някакво образование (освен собствените му фукни), да знаеш, живее изцяло в миналото. Ако някой не го държи за ръката, да му показва, как се прави нещо, ще се пули, ще се блещи, и ще разправя, че „ Такова животно нЕма”, „Това не може да се направи” (вероятно, щото той самият нито знае, нито може) и т.н. Едва ли има смисъл да му обясняваш. Този няма самостоятелно мислене. Ей на, колко време, откак дадох линк към доклада с картинките (за отопление от Козлодуй) и, вместо от раз да ме разбие, като опровергае заложените принципи... да си видял смислена критика?
                        Толкова по случая „ инж.(Папагал) Пеше”.
                        Пък е нервен...
                        Last edited by Pyramid; 17.12.2019, 18:19.

                        Коментар


                        • [QUOTE=ED;n3525797]
                          Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Moже ли на дадената графика да ми окажеш удвояването къде е. Май е само в главите на идиотите[/Opaa QUOTE]


                          Опаа явно съм се объркал, не било със 100%

                          Revenue growth:
                          2009 – 2018 (full year) – 120% CAGR

                          Auto sales:
                          2013 – 2018 (full year) – 50% CAGR

                          Ако поне малко подразбираш от икономика може и да схванеш, че такъв ръст на продажбите в индустрия като автомобилостроенето е невиждан!

                          Продължавайте да ни забавлявате
                          Ако дадеш линк може и да поспорим, иначе си остават голи думи

                          Коментар


                          • Meanwhile

                            Click image for larger version

Name:	tesla chart.jpg
Views:	1
Size:	67.8 КБ
ID:	3525805

                            Коментар


                            • [QUOTE=v_tin;n3525597]

                              Moже ли на дадената графика да ми окажеш удвояването къде е. Май е само в главите на идиотите[/Opaa QUOTE]


                              Опаа явно съм се объркал, не било със 100%

                              Revenue growth:
                              2009 – 2018 (full year) – 120% CAGR

                              Auto sales:
                              2013 – 2018 (full year) – 50% CAGR

                              Ако поне малко подразбираш от икономика може и да схванеш, че такъв ръст на продажбите в индустрия като автомобилостроенето е невиждан!

                              Продължавайте да ни забавлявате

                              Коментар


                              • Връщаме се към темата.
                                И най-добрите батерии, се зареждат. Отнякъде. Перкопанелите са сложно прогнозируеми и рядко налични едновременно и в количество към момента на заряда. За буфери, казват някои, да били използвани. Аха. Но, никой не може да предвиди, кога да, а кога - да не се ползват. Т.е., частично приложимо. Идиотският извод, предлаган от „инж.Пеше” и безименния, е „зАеби.” И не е, не нищо не знаели. Не. Поназнайват. И двамата. Предполагам, според някои тестове, са даже умни, да не кажа, много. Може. Ама „умен” НЕ ЗНАЧИ „мъдър”. Теи думичките са различни. Мъдър е Мъск. Видял е ниша- разработва я. Допуска грешки но, държи Фокуса върху развитието. Ето ТОВА, двамата плювАчи, не разбират. Значи, освен мъдри, и много умни не са. Да се радват, че изобщо, им обръщаме внимание.
                                Толкова за папагалите (Които, са едни умни двуноги. За разреда си.).

                                Коментар

                                Working...
                                X