Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
E добре де, ми в крайния случай какво се получава?
В безобразно грубо приближение - колата ще ускорява до макс. скорост не за 10, ами за 11 секунди. 1-та секунда ще е времето, необходимо да "напълни" енергията на маховиците.
Пирамид, много ангро го гледаш...ограничението на тока на зарежане идва в 99,9% от случаите от генератора, не от батерията. Освен ако не е оловен акумулатор за автомобил.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеразредената батерия абсорбира по-добре енергията при спиране.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВсе се гласях да питам: Е, добре де, коя ел кола със зареден и разреден акумулатор (но, еднаква маса), ще покаже повече спирачен път при еднакви други условия?
Първо, при спиране се използват обикновени спирачки, които работят заедно със ъъъ... Рекуперацията. Т.е в зависимост от това колко силно си натиснал спирачката контолера преценява каква част да използва за рекуперация (ако трябва), съответно това е баланс между спирачките и рекуперацията.
Второ, във връзка с първото, е безсмислено дори да се поставя такъв въпрос, при положение че батерията не е спирачен механизъм и няма никакво отношение в ел кола.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеНе идва от въздуха - изразходва се енергия от двигателя да се завърти...после може и да се използва, но е пренебрежимо малка (все пак разликата в килата на колата и колелата сигурно е около 50 пъти. Мързи ме да го смятам, но едно време в упражненията по физика си спомням че търкаляхме маховици с еднаква маса и контактна площ, но различно разпределение на масите по бюрата. Фигурното пързаляне е идеален пример за тоя ефект.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Състоянието на акумулатора по никакъв начин не може да влияе на спирачния път. Тия коли да не са проектирани в детската градина?Last edited by Pyramid; 04.09.2019, 17:12.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВсе се гласях да питам: Е, добре де, коя ел кола със зареден и разреден акумулатор (но, еднаква маса), ще покаже повече спирачен път при еднакви други условия?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Мисълта ми е че въртенето на колелата е част от Е, не е редно да се добавя.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПътуващите също са тежко нещо в състава на ППС-то, но те са именно пътуващи, които - без МНОГО ОТ "тежките неща в състава на ППС-то" - обикновено наричаме пешеходци...
Абе, вие - пирамидите - и фараоните в тях - зная, че толкова време откарвате заедно. Редно е да търсите взаимната си подкрепа... ))
Накратко, за Н-ти път, показваш „компетентност”.
ХвалА за което.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеНе идва от въздуха - изразходва се енергия от двигателя да се завърти...после може и да се използва, но е пренебрежимо малка (все пак разликата в килата на колата и колелата сигурно е около 50 пъти. Мързи ме да го смятам, но едно време в упражненията по физика си спомням че търкаляхме маховици с еднаква маса и контактна площ, но различно разпределение на масите по бюрата. Фигурното пързаляне е идеален пример за тоя ефект.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Не идва от въздуха - изразходва се енергия от двигателя да се завърти...после може и да се използва, но е пренебрежимо малка (все пак разликата в килата на колата и колелата сигурно е около 50 пъти. Мързи ме да го смятам, но едно време в упражненията по физика си спомням че търкаляхме маховици с еднаква маса и контактна площ, но различно разпределение на масите по бюрата. Фигурното пързаляне е идеален пример за тоя ефект.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнениеДай да останем на класическата механика
Въртеливото движение на куршума е за по-голяма точност. И се върти бая по-бавно отколкото лети.
Имах в предвид че при крайни стойности се вижда че всъщност онова синьото идва някакси от въздуха.
Мисълта ми е че въртенето на колелата е част от Е, не е редно да се добавя.
Въртенето на куршума също е част от ЕНе спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеНапример най-високата скорост е тази на светлината.
Въртеливото движение на куршума е за по-голяма точност. И се върти бая по-бавно отколкото лети.
Коментар
Коментар