IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Факи, а бе това вярно ли е или тези си измислят

    PG&E е компанията-доставчик на електричество, която остави милиони калифорнийци на тъмно при поредна вълна от спирания на електричеството. Очаква се днешните такива силно да намалят доверието на инвеститорите при закупуване на превозно средство, което разчита на електрически източници на енергия.

    В суха Калифорния е ветровито и очевидно това е достатъчно, за да предизвика още едно, поредно спиране на тока за клиентите на PG&E. Като начало PG&E прекъсна захранването на 179 000 домакинства


    Но не е само PG&E. Очаква се и други комунални компании-доставчици, като Edison International и Sempra, също да прекъснат електрозахранването на стотици хиляди калифорнийци, които са в суха зона, тъй като ветровете се очаква да се комбинират с тези сухи условия, за да създадат твърде висок риск от пожар.

    Резултатът? Спиране на тока, сравнимо с тези във Венецуела по-рано тази година, които оставиха милиони на тъмно.

    Прекъсванията, които според автора на материала, биха били повече или по-малко очаквани за лошо управлявана страна или такава от третия свят- като Венецуела или дори Пакистан. Но те са въпрос на живот и смърт за някои жители на Калифорния. При това, проблемът не се очаква да бъде решен скоро.

    Но това също може да означава живот или смърт за плана на щата Калифорния да насърчи жителите да предпочетат електрическите автомобили.

    За разлика от спиранията на тока в третия свят, тези в Калифорния са критични, тъй като медицинските заведения са оборудвани с резервни генератори за време на прекъсване, но жителите, които разчитат на електричество за захранване на автомобилите си, за да се придвижат до въпросните медицински заведения, са изложени на голям риск: те просто не могат да заредят колите си

    Коментар


    • Юруш на електричките- който иска да идва да прави аусбилдунг тук за тях- теслите ще отварят завод в германия и ще набират хора. Тооооооо всъщност наблизо има едно заводче с около 500 човека бачкери и търсят и там абдали

      Коментар


      • "Aug 29, 2017 - Такси Tesla Model S изминава 400 хил. км без повреда "

        Коментар


        • А бе вчера докато се шматкахме насам-натам и гледам една тесла такси- знаете ли дали им излиза сметката. Факи ти ще кажеш ли дали при теб има такива електрички таксита. А бе тези лимон- лайм има ли ги в бг- вчера дръпнах приложението им- едно евро+ 20 цента на минута, май ги има същите в бг, но са доста по скъпи

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Тесла /за пореден път/ са натъжени от инцидент.

            Всъщност, подкрепям мнението, че търсачи на силни усещания ще има винаги. Винаги ще има и доброволци за изпитания, които плащат, но не получават нищо насреща, за да бъдат опитни свинчета в електромобил с достатъчно несъвършени "нововъведения" и "футуристичен" дизайн...

            https://www.dnes.bg/pr/2019/10/25/my...v-palma.427385


            Това, че автопилотът е ненадежден - също се доказва в практиката:

            https://www.dnes.bg/pr/2019/05/07/se...ve-deca.409212


            Коментарите са за вас: колко скъпи трябва да бъдат електромобилите, за да гарантират сигурността на ползвателите си? Трябва ли да продължи експлоатацията на съвременните литиево-йонни батерии, ако не гарантират сигурността на пътуващите в електромобила от гледна точка на пожарната безопасност? И още теми...
            Нито цената прави безопасността, нито автопилотът е Решението На Всички Решения. Съжалявам за човека, както и за всички вярващи, че Лакомията за Печалба на всяка цена, спасява животи. Ами, не е така. Нещата почват и преди Титаник но, поне оттогава насам (т.е., последните 107 години), именно тази Лакомия, е погубила повече животи, дори от бомбите над Хирошима и Нагасаки. Световните войни са нейно следствие, икономическите кризи и поне половината от останалите катастрофични събития и процеси.
            Обаче, светът се развива и, бръмчим тук или не, екектричките ги чака добро бъдеще.
            Ти, Безименни, обаче, поддържай огъня на критиката. Той е полезен.
            Дерзай.
            Last edited by Pyramid; 28.10.2019, 22:54.

            Коментар


            • Тесла /за пореден път/ са натъжени от инцидент.

              Всъщност, подкрепям мнението, че търсачи на силни усещания ще има винаги. Винаги ще има и доброволци за изпитания, които плащат, но не получават нищо насреща, за да бъдат опитни свинчета в електромобил с достатъчно несъвършени "нововъведения" и "футуристичен" дизайн...

              https://www.dnes.bg/pr/2019/10/25/my...v-palma.427385


              Това, че автопилотът е ненадежден - също се доказва в практиката:

              https://www.dnes.bg/pr/2019/05/07/se...ve-deca.409212


              Коментарите са за вас: колко скъпи трябва да бъдат електромобилите, за да гарантират сигурността на ползвателите си? Трябва ли да продължи експлоатацията на съвременните литиево-йонни батерии, ако не гарантират сигурността на пътуващите в електромобила от гледна точка на пожарната безопасност? И още теми...

              Коментар


              • https://www.facebook.com/mydarling.c...0488507231109/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                  Има по-силен "аргумент" : В Калифорния затова сега нямат ток - Теслите са го изпапали
                  Определено. Имаме Консенсус

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    ...Ама едва ли. За да се движат ѝ Тесли-те, енергия си трябва. Все отнякъде, ще се вземе, все някак, ще се плати...
                    Има по-силен "аргумент" : В Калифорния затова сега нямат ток - Теслите са го изпапали

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                      Само те ако врътнат 30х.км е минус 130млт.т. горива
                      грубо 130 супер танкера са това (поздрави на чудещите се на ниските цени на петрола)
                      ...Ама едва ли. За да се движат ѝ Тесли-те, енергия си трябва. Все отнякъде, ще се вземе, все някак, ще се плати...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                        Само те ако врътнат 30х.км е минус 130млт.т. горива
                        грубо 130 супер танкера са това (поздрави на чудещите се на ниските цени на петрола)
                        Не бързай, да изчакаме координираната атака...

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          ..
                          97 хил продажби на автомобили (рекорд)..:
                          Само те ако врътнат 30х.км е минус 130млт.т. горива
                          грубо 130 супер танкера са това (поздрави на чудещите се на ниските цени на петрола)

                          Коментар


                          • Тесла кърти с отчета за тримесечието. При-маркет 20% над цената на затваряне вчера

                            97 хил продажби на автомобили (рекорд)
                            300 мил. печалба за тримесечието (при очаквани 100мил загуба)
                            5+ млрд кеш резерви
                            19% марджин (значително над очакванията)
                            10% редуцирани разходи
                            Фабриката в Китай построена за 10 месеца и вече произвежда тестови автомобили.
                            Модел Y – се планира да започне производство значително по-рано (Q1’2020 вместо Q4). Продажбите на модела ще са 2-3 пъти по-високи от Модел 3
                            Значително подобрена ефективност в производството (65% Спрямо първите модели на модел 3)
                            Финализиране на проучванията за отваряне на завод в Европа (най-вероятно в Германия )

                            Бая болка ще е за мечките днеска

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Кажи вате, какво знаеш за моларния обем?

                              на Молът Обемът !

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                                Кажи вате, какво знаеш за моларния обем?

                                пети клас се учат тези неща

                                Коментар

                                Working...
                                X