Първоначално изпратено от barbaron
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Като по осведомен ще дадеш ли диаграма на акцията от началото на компанията, че да знаем тези 7 милиарда кога ще бъдат избити
Гледайте интервюто на Ron Baron, за да разберете как разсъждават инвеститорите в Тесла:
https://www.youtube.com/watch?v=u29B-xnm2Gw
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение[ATTACH=CONFIG]n3530396[/ATTACH]
Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?
Бъфет е инвестирал в сигурен и растящ пазар в компания със сериозна подкрепена от правителството на Китай, което предприема драконовски мерки за насърчаване на електрическите автомобили. гарантиран растеж с почти нулев риск!
И въпреки огромния Китайски пазар, Тесла е реализирала повече продажби с цени на автомобила 2 – 3 пъти по-високи от BYD. С пускането на Tesla China, отпадането на митата и made in china продажбите за следващата година ще са 150 – 200 хил само в Китай. Да се обзалагаме ли в края на 2020 какви ще са продажбите на тесла и BYD
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
Аз пък си мислех, че, казано по лаишки, от някакъв дефект започват накъде да дават на късо, вдига се температурата, разрушенията и областта на късото се увеличават и това е "горенето".
Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дори при горенето на лития, се изисква окислител (кислород, в случая). Направѝ батериите херметични, с клапан за единствено изпускане на газовете навън, и няма пожар...
Поне вътре в батерията.
Ако съм прав, за това "горене" не трябва кислород и не може да се угаси. Един вид бомба, но с бавно взривяване.Last edited by 78-10; 11.01.2020, 07:21.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...
На графиката ти се вижда броя на транспортните средства с конски двигател (файтони и каруци) - 96,6% малко след 1876 г..
Да се концентрираме върху тяхLast edited by barbaron; 11.01.2020, 00:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.
Поне вътре в батерията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениестранното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт
Или пък да ги катапултират още на тръгване, а към батериите да добавят по един надуваем с водород дирижабъл, дрон и фотопанели - хем няма да падне някому на главата, хем ще си виси горе и ще се зарежда, пък ти на връщане ще си я прибереш и ще пуснеш скарата с водорода.Last edited by 78-10; 10.01.2020, 02:47.
Коментар
-
Като пренебрегнем горните РЕАЛНОСТИ, които НЕ СА ЗА ПРЕНЕБРЕГВАНЕ, можем да се концентрираме и върху друг въпрос...
Понякога се замислям, защо Уорън Бъфет инвестира в китайските електрички BYD ?
Сигурно Бъфет има основания... Всъщност, той държи 25 % от акциите на BYD, а те водят с доста ПРЕД Тесла на китайския пазар!))
Без да е препоръка, има доста технологични компании, които имат потенциал за ръст, но това - всеки решава сам, т.е. - разсъжденията ми не са препоръка за търговия!
Коментар
-
v_tin странното е че батериите са в пода а би трябвало в тавана да ги направят с катапулт - като се запали, но пък не се знае къде ще падне и дали белята няма да стане по голяма. Така е с тези технологии - няма засега окончателна и успешна. Биха могли да развият ДВГ още, да ги направят още по добри.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
НЕ знам на коя планета живееш, но на нашата инвеститорите в ТЕСЛА са умножили вложенията си над 20 пъти за последните 10 години. И причината е че компанията предлага продукти, с които никой не може да се конкурира, в следствие на което удвоява приходите почти всяка година.
Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
Нататък лакардиите си ги продължи сам - виждам че ти се отдаваНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.
Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.
Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?
За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!
Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.
.................................................
Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...
Защо се заиграваш с цената?
Е, с какво друго да се заиграеш?
Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!
С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!
Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?
Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.
Бъзикам се с теб, дано не си скъсил като баламурниците щото загубите на късите само за тази година надхвърлят 8 милиарда долара. По наивния и ограничен начин на мислене е ясно колко си далеч от истината.
За батериите мисля казах вече - от 30гв таргета е да стигнат 1тв годишно като батериите ще са за пробег от 1 милион мили (~1,5 мил км). Като дори и в момента пробега е за 300 до 500 хил мили. При такива показатели и очеизвадните икономически предимства да караш електро вместо ДВГ перспективата е повече от ясна.
НО ти продължавай да се си заравяш главата в пясъка. Проблема си е твой.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Само в съзнанието на болните мозъци
Meanwhile – безимения ближе рани при цена на TSLA близо 500$, поредно тримесечие на рекордни продажби и липса на конкуренти в обозримо бъдеще.
Да обясним на публиката: преди няколко дни се "заигра" с цената на акциите на Тесла.
Цената тогава беше -$ 450 за 1 брой акция на Тесла.
Та, въпросът ми е: колко броя акции на Тесла си купи ти - по $ 450 и какво "печелиш" до сега?
За какви "рани" ми говориш? За това, че до сега бих "спечелил" $ 30 - НО НА ВСЕКИ вложени $ 450? СМЕХ!
Ще ти повторя онова, което казвам няколко пъти: тук хората не хвърлят на посоки парите си, за разлика от теб /който вече ни каза, че акции НЯМАШ/.
.................................................
Да обясним, все пак, защо се заиграваш с цената на акцията, която лично ти НЕ КУПУВАШ, нито пък - ПРОДАВАШ...
Защо се заиграваш с цената?
Е, с какво друго да се заиграеш?
Със загубата на Тесла, която надхвърля $ 7 МЛРД., ли? НЕЕЕ!
С основният проблем на Тесла, ли? Кой беше той /май си "забравил". САМ Мъск го припомни на акционерите СИ - на Ощото събрание: БАТЕРИЯТА е ОСНОВЕН проблем!
Да продължаваме ли с НЕУДАЧИТЕ на Тесла?
Ще продължим, но ще те почакам да отговориш ПО СЪЩЕСТВО на този мой пост.Last edited by безимeн; 09.01.2020, 21:17.
Коментар
Коментар