IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

    Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перките
    Абе, че Грета издиша ясно, ама глобалното затопляне, вече разказа играта на Австралия, в Русия зимата е небивало топла, еди-коя-си поред...Искаш или не, глобалните потресения са факт.
    Last edited by Pyramid; 24.01.2020, 09:44.

    Коментар


    • E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.

      А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им


      Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

      Коментар


      • Първоначално изпратено от lalka 75 Разгледай мнение

        килограмът не е единица за маса. а за тегло/ Масата включва пълната енергия на един обект, а теглото само потенциалната й съставка

        Много ме заинтригува, Лалке!

        Не мога да си я обясня тая - потенциална съставка! Така де: много на висок стил си я учила тая физика... Мислех, че обяснението е по-различно, ама... Да не почнеш сега да ми говориш за константата на Планк..., или за Общата-, или пък - за Специалната теория на относителността...

        ...така де: между нас да си остане, ама повече бих се интересувал от това, например как самата ти приготвяш..., да кажем... мусаката! Би ли ни изнесла една лекция по темата?

        И съм серьОзен!

        Коментар


        • За 2018 - първите три места по продажби са:

          - Volkswagen Group -
          11,018,000

          - Toyota - 10 163 491

          - Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402

          .................................................. ............................

          Обръщам внимание на това, че само за една година първите три места са за производители, които реализират НАД 10 000 000 продажби!

          ... и това не може да се сравни с продажбите на електрички, които общо са около 2 000 000, а също има и около 3 000 000 - плъг-ин хибриди - комплект с двигател с вътрешно горене и електричка. Общо: плъг-ин хибриди, които не са "чиста" електричка + "чисти" електрички /произведени до този момент/ - 5 100 000.

          .................................................. ............................

          Според данни на някои от рекламиращите Тесла - 2 000 000 /китайски и други, вкл. Тесла/ - електрички е много повече от 10 000 000 - които всяка година произвеждат горните АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ...

          Не им вярвам! ))

          Коментар


          • Най-продаваният автомобил в света си остава Toyota Corolla. За първото полугодие Тойота е доставила 596 282 броя от ТОЗИ модел.

            На второ място в света по продажби за полугодието на 2019 е Ford F-Series с 539 181 бр.

            На трето място е Toyota RAV4 - 440 597 бр.

            Следват: Honda Civic, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf...
            .................................................. .............

            На 84 място по продажби за полугодието на 2019 е Hyundai i20 - със 122 728 бр.

            иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
            на 85 място е НАШАТА Тесличка!

            На 85 място: Tesla model 3 - със 120 708 бр...

            .............................................

            На 99 място: Fiat Panda - със 107 660 бр...

            .................................................. ..................................

            Фиат Панда са поели ангажимент, до края на 2019 да излязат по продажби, преди Тесла...


            Световната общественост с трепет следи новините... ))

            Интересно, ВОДЕЩИТЕ автопроизводители - защо не четат ТОЗИ ФОРУМ! Защо не вярват в "светлото" бъдеще на Тесла! Защо не клякат доброволно пред Мъск? ))

            ЕЛЕМЕНТАРНО Е: автопроизводителите имат фенове, които разчитат на качество, цени, лукс и никак, ама съвсем никак не се впечатляват от обещания за "светло" бъдеще... ))

            Коментар


            • satz има много други технологии за задвижване ако изисквания пробег е малък и теглото ниско, нищо не се знае може за този случай да се развие нещо друго. Такава конверсия на транспорта е много сложна и противоречи на човешката природа , а именно на алчността, желанието на индивида да доминира над другите и тези неща като се комбинират с жестокост...как ще се качат на мънички коли всичките артисти.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от HSBC Разгледай мнение
                Да ти кажа, аз не бих заложил нито на традиционен, нито на новите като Тесла.

                Иначе защо тактически взех VW когато се сринаха в края на 2015, не ми се повтаря сега. Тогава навремето доста подробно го обсъдохме в DAX и NYSE. Лично аз не виждам директна заплаха за VW в близката поне една година и повече.
                И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света

                Коментар


                • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                  Според мен ще се появят множество малки (електричка се прави много по-лесно от ДВГ) с 3d принтнати купета.
                  Ами хайде де докага да те чакам да произведеш първата каруца, тъй като гледам няма да я имам в тоя живот

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Отделен е въпроса, че ако автономното движение се развие и наложи следващите 4-5 години всичките големи в момента са GAME OVER. Най-вероятно ще останат по-малки производители, които ще произвеждат за waymo (google), Епъл и китайските гиганти в автономното задвижване.
                    Да вземеш да смениш доставчика момче. Искаш да кажеш че форд, мерцедес и дженерал мотърс нямат капацитета да направят това което има капацитета да направи никому неизвестна фирма- да смениш хапчетата докато е време. Данните се продават и купуват, ще сложат един компютър и той ще върши цялата работа вместо водача

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Какво искаш да ти признавам

                      Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.

                      От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.

                      Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
                      както обикновено много далеч от истината и много встрани. Ако беше всичко това което си изброил теслите щяха да са на печалба, а според безименния и според твоят гуру са на голяма загуба- около 7-8 милиарда. Доколкото се прокрадва информация имат задължения да произвеждат електрокари, иначе ги грози глоба заради екологията. Това се нарича на всички езици корупция- принуждаваш някого с непазарни методи да направи нещо. БМВ си имат електрички включително и3 и и8 онзи ден снимах една на 300 метра от квартирата. Колата/и8/- както би казал някой пишлегар на 18-19г- брутална

                      Коментар


                      • Да припомним отново актуалните цени на някои модели Тесла /от по-достъпните за публиката, но не, че няма по-скъпи от показаните тук/...

                        Проблемът на Тесла е, че китайците - година, след година - изпреварват Тесла на китайския пазар, по различни показатели:

                        - несъмнено китайците, чрез две от своите компании, предлагащи електромобили реализират на пазара повече електромобили от Тесла в Китай;
                        - цените на китайските електромобили са 2-3 ПЪТИ по-ниски цени - въпреки че предлагат по-луксозни електромобили от Тесла;
                        - китайците произвеждат и достатъчно сигурни и пожаробезопасни електромобили: факт е, че изпитанията и регулациите в посока безопасност - си казват думата!;
                        - китайците имат заложил на акциите на водещи производители на електромобили - от ранга на Уорън Бъфет /но това не е препоръка от моя страна, тъй като за мен НАСТОЯЩИТЕ литиево-йонни батерии НЯМАТ БЪДЕЩЕ, ако еуфорията и шумът в тая посока - да са големи - от няколко човека ТУК/... ))

                        Модел Пробег при
                        НОВА
                        батерия
                        USD
                        Tesla Model 3 Standard Range 320 35 000
                        Tesla Model X 75D 360 83 000
                        Tesla Model X Standard Range 360 83 000
                        Tesla Model S 75D 360 77 000
                        Tesla Model S Standard Range 420 78 000
                        Tesla Model X Performance 440 104 500

                        Коментар


                        • Не, знам на мене ми взимат от TfL-а. Аз съм в първа зона и за влизане там мисля, че е голяма резачка. Дори не съм се интересувал. Возя се на скапаното им метро като пич

                          Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          Я кажи колко ти искат да влезеш с колата в центъра? Не да паркираш, а да влезеш.
                          За такситата вземат ли им такава такса?
                          Като стане толкова в БГ - 20лв ще има само електрички щото тях ще ги пускат.
                          И ще го направят и в София, най-късно 2030г

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                            Нещо май объркахме желаното с реалността
                            Е то на теб всичко ти е объркано в главата, така че не мога да помогна.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              Какво искаш да ти признавам

                              Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.

                              От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.

                              Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
                              Моето мнение е че целия тоя зелен балон така ще се сгромоляса че тесла ще остане само безсмъртния хит на тутурутка На теслата дръжката как влезе мъжката.Барабар с Грета с фотоволтаиците и перките

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Трябва време и информираност. Нищо не се случва за ден или месец. Колкото повече електрички има на пътя толкова повече хора ще се сблъскват с тях и ще се говори. Собствениците ще отварят очите на незапознатите и така ...
                                Причината на запад Теслата да се продава като топъл хляб е че самата кола дори икономически изпреварва всички конкуренти и стандаррта на живот им позволява да я купуват. При нас средната покупна цена е 10 хилки. няма как хората масово да си пазаруват НОВА Тесла
                                Нещо май объркахме желаното с реалността

                                Коментар

                                Working...
                                X