Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
E, цялата сума е доста пъти над това. Солено им излезе, но за мене беше ясно, че глобата няма да е такава, че да фалират.
А освен, че имат малък ръст на продажбите за 2019 въпреки, че пазарът като цяло се свива, имат доста ниски маржове на печалбата сравнено с индустрията и могат да вдигнат печалбата и без растеж на продажбите. Но аз подцених политическата съпротива срещу едно по-агресивно преструктуреране на Фолксфаген. Очаквах доста по-бързо възстановяване на акциите им
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
И след това няма да има. За тази година планират да изкарат над 30 модела - според мен това ще бъде форма на мигачите или чистачките, малко по-дълга или къса база и други такива, но са си нови модели. Между другото абгазскандала им е струвал малко над 1,6 милиарда. Платиха и продължават да са първи производител в света
Коментар
-
Първоначално изпратено от lalka 75 Разгледай мнение
килограмът не е единица за маса. а за тегло/ Масата включва пълната енергия на един обект, а теглото само потенциалната й съставка
Много ме заинтригува, Лалке!
Не мога да си я обясня тая - потенциална съставка! Така де: много на висок стил си я учила тая физика... Мислех, че обяснението е по-различно, ама... Да не почнеш сега да ми говориш за константата на Планк..., или за Общата-, или пък - за Специалната теория на относителността...
...така де: между нас да си остане, ама повече бих се интересувал от това, например как самата ти приготвяш..., да кажем... мусаката! Би ли ни изнесла една лекция по темата?
И съм серьОзен!
Коментар
-
За 2018 - първите три места по продажби са:
- Volkswagen Group - 11,018,000
- Toyota - 10 163 491
- Renault - Nissan - Mitsubishi - 10 117 402
.................................................. ............................
Обръщам внимание на това, че само за една година първите три места са за производители, които реализират НАД 10 000 000 продажби!
... и това не може да се сравни с продажбите на електрички, които общо са около 2 000 000, а също има и около 3 000 000 - плъг-ин хибриди - комплект с двигател с вътрешно горене и електричка. Общо: плъг-ин хибриди, които не са "чиста" електричка + "чисти" електрички /произведени до този момент/ - 5 100 000.
.................................................. ............................
Според данни на някои от рекламиращите Тесла - 2 000 000 /китайски и други, вкл. Тесла/ - електрички е много повече от 10 000 000 - които всяка година произвеждат горните АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИ...
Не им вярвам!))
Коментар
-
Най-продаваният автомобил в света си остава Toyota Corolla. За първото полугодие Тойота е доставила 596 282 броя от ТОЗИ модел.
На второ място в света по продажби за полугодието на 2019 е Ford F-Series с 539 181 бр.
На трето място е Toyota RAV4 - 440 597 бр.
Следват: Honda Civic, Honda CR-V, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Golf...
.................................................. .............
На 84 място по продажби за полугодието на 2019 е Hyundai i20 - със 122 728 бр.
иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииии
на 85 място е НАШАТА Тесличка!
На 85 място: Tesla model 3 - със 120 708 бр...
.............................................
На 99 място: Fiat Panda - със 107 660 бр...
.................................................. ..................................
Фиат Панда са поели ангажимент, до края на 2019 да излязат по продажби, преди Тесла...
Световната общественост с трепет следи новините...))
Интересно, ВОДЕЩИТЕ автопроизводители - защо не четат ТОЗИ ФОРУМ! Защо не вярват в "светлото" бъдеще на Тесла! Защо не клякат доброволно пред Мъск?))
ЕЛЕМЕНТАРНО Е: автопроизводителите имат фенове, които разчитат на качество, цени, лукс и никак, ама съвсем никак не се впечатляват от обещания за "светло" бъдеще...))
Коментар
-
satz има много други технологии за задвижване ако изисквания пробег е малък и теглото ниско, нищо не се знае може за този случай да се развие нещо друго. Такава конверсия на транспорта е много сложна и противоречи на човешката природа , а именно на алчността, желанието на индивида да доминира над другите и тези неща като се комбинират с жестокост...как ще се качат на мънички коли всичките артисти.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от HSBC Разгледай мнениеДа ти кажа, аз не бих заложил нито на традиционен, нито на новите като Тесла.
Иначе защо тактически взех VW когато се сринаха в края на 2015, не ми се повтаря сега. Тогава навремето доста подробно го обсъдохме в DAX и NYSE. Лично аз не виждам директна заплаха за VW в близката поне една година и повече.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеСпоред мен ще се появят множество малки (електричка се прави много по-лесно от ДВГ) с 3d принтнати купета.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеОтделен е въпроса, че ако автономното движение се развие и наложи следващите 4-5 години всичките големи в момента са GAME OVER. Най-вероятно ще останат по-малки производители, които ще произвеждат за waymo (google), Епъл и китайските гиганти в автономното задвижване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Какво искаш да ти признавам
Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.
От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.
Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
Коментар
-
Да припомним отново актуалните цени на някои модели Тесла /от по-достъпните за публиката, но не, че няма по-скъпи от показаните тук/...
Проблемът на Тесла е, че китайците - година, след година - изпреварват Тесла на китайския пазар, по различни показатели:
- несъмнено китайците, чрез две от своите компании, предлагащи електромобили реализират на пазара повече електромобили от Тесла в Китай;
- цените на китайските електромобили са 2-3 ПЪТИ по-ниски цени - въпреки че предлагат по-луксозни електромобили от Тесла;
- китайците произвеждат и достатъчно сигурни и пожаробезопасни електромобили: факт е, че изпитанията и регулациите в посока безопасност - си казват думата!;
- китайците имат заложил на акциите на водещи производители на електромобили - от ранга на Уорън Бъфет /но това не е препоръка от моя страна, тъй като за мен НАСТОЯЩИТЕ литиево-йонни батерии НЯМАТ БЪДЕЩЕ, ако еуфорията и шумът в тая посока - да са големи - от няколко човека ТУК/...))
Модел Пробег при
НОВА
батерияUSD Tesla Model 3 Standard Range 320 35 000 Tesla Model X 75D 360 83 000 Tesla Model X Standard Range 360 83 000 Tesla Model S 75D 360 77 000 Tesla Model S Standard Range 420 78 000 Tesla Model X Performance 440 104 500
Коментар
-
Не, знам на мене ми взимат от TfL-а. Аз съм в първа зона и за влизане там мисля, че е голяма резачка. Дори не съм се интересувал. Возя се на скапаното им метро като пич
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я кажи колко ти искат да влезеш с колата в центъра? Не да паркираш, а да влезеш.
За такситата вземат ли им такава такса?
Като стане толкова в БГ - 20лв ще има само електрички щото тях ще ги пускат.
И ще го направят и в София, най-късно 2030г
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Нещо май объркахме желаното с реалността
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Какво искаш да ти признавам
Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.
От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.
Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Трябва време и информираност. Нищо не се случва за ден или месец. Колкото повече електрички има на пътя толкова повече хора ще се сблъскват с тях и ще се говори. Собствениците ще отварят очите на незапознатите и така ...
Причината на запад Теслата да се продава като топъл хляб е че самата кола дори икономически изпреварва всички конкуренти и стандаррта на живот им позволява да я купуват. При нас средната покупна цена е 10 хилки. няма как хората масово да си пазаруват НОВА Тесла
Коментар
Коментар